بهترین 25 برنامه برنامه ریزی قرار ملاقات و نرم افزار رزرو

بهترین 25 برنامه برنامه ریزی قرار ملاقات و نرم افزار رزرو

هماهنگی ایمیل‌ها و زمان‌بندی قرار می‌تواند بدون برنامه یا نرم‌افزار مناسب کار طولانی مدتی باشد. هماهنگی غیرضروری ایمیل زمان زیادی را برای بازگشت کمی صرف می کند، زیرا فقط در مورد 20% از ایمیل های ارسال شده باز می شوند.

ابزارهایی مانند برنامه‌های زمان‌بندی قرار و نرم‌افزار رزرو به خودکار کردن فرآیند برنامه‌ریزی جلسات با مشتریان بالقوه و فعلی بدون تکیه بر پاسخ‌های ایمیل برای رسیدن به زمان خوب کمک می‌کنند.

بنابراین، من تصمیم گرفتم بهترین برنامه‌های برنامه‌ریزی قرار و نرم‌افزار رزرو را در بازار فناوری امروز پیدا کنم. برای شنیدن مزایا و معایب، قیمت و ویژگی‌های نرم‌افزار و برنامه‌هایی که امتحان کردم، بیشتر بخوانید.

فهرست محتوا

چرا از یک برنامه زمان بندی قرار استفاده کنیم؟

کاهش طول چرخه فروش، مزیت اصلی زمان‌بندی برنامه‌ها از منظر بازگشت سرمایه است. اما برای آرامش خاطر شما، وظایف اداری را کاهش می‌دهند که می‌تواند بار سنگینی برای انجام آن باشد. در اینجا سه ​​ویژگی از یک برنامه زمان بندی عالی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • باید تعداد ایمیل‌هایی را که برای برنامه‌ریزی جلسه ارسال می‌کنید کاهش دهد.
  • باید با تقویم شما همگام شود.
  • باید یادآورهایی برای قرارهای ملاقات شما ارسال کند.

برنامه‌های زمان‌بندی با اجازه دادن به مشتریان بالقوه برای رزرو جلسات روند فروش شما را سرعت می‌بخشند. زمانی که برای آنها بهترین است. و با حذف ایمیل‌های پشت سر هم و غیر ضروری، زمان‌بندی زمان با شما را برای افراد آسان‌تر می‌کند.

به‌علاوه، بسیاری از این ابزارها مستقیماً با تقویم شما همگام‌سازی می‌شوند و یادآور جلسه‌ها را به‌طور خودکار ارسال می‌کنند، بنابراین نه شما و نه مشتری‌تان فرصت عالی را از دست نمی‌دهید.

آماده‌اید بهترین برنامه زمان‌بندی را برای خود ببینید؟ در زیر، هم برنامه‌های زمان‌بندی جلسات رایگان و هم برنامه‌های ممتاز را مورد بحث قرار می‌دهیم. بیایید شروع کنیم.

برنامه‌های زمان‌بندی رایگان

در اینجا بهترین برنامه‌های زمان‌بندی با گزینه‌های رایگان وجود دارد.

1. HubSpot ابزار جلسات

بهترین برای مشاغل کوچک

شروع با جلسات HubSpot

توصیه شده برای: نمایندگان فروش، بازاریابان، و تیم پشتیبانی مشتری زمان‌بندی.

برای: کسب‌وکارهایی که تماس مشتری یا مشتری محدودی دارند توصیه نمی‌شود.

من دوست دارم که ابزار جلسات HubSpot آسان باشد برای استفاده. این به شما امکان می‌دهد تقویم Google یا تقویم Office 365 خود را همگام‌سازی کنید، در دسترس بودن خود را تنظیم کنید، و مشتریان احتمالی و مشتریان وقت خود را با شما رزرو کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالبی که من پیدا کردم این است که می‌توان فیلدهای فرم را به صفحه جلسه خود اضافه کرد تا اطلاعات تماس مانند نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل و موارد دیگر را ضبط کنید. می‌توانید صفحه جلسه را به‌عنوان پیوندی در ایمیل یا تعبیه‌شده در وب‌سایت یا صفحه مقصد ارسال کنید.

وقتی با شما وقت رزرو می‌کنند، این ابزار رایگان زمان استراحت را در تقویم آنلاین شما مسدود می‌کند و یک ایمیل تأیید برای مشتری یا مشتری که رزرو کرده است ارسال می‌کند. این فرآیند زمان‌بندی را ساده می‌کند تا بتوانید جلسات بیشتری را در زمان کمتری رزرو کنید.

به‌علاوه، مستقیماً با CRM تا بتوانید مخاطبین و جلسات خود را پیگیری کنید. همانطور که مشتریان بالقوه جلسات را برنامه ریزی می کنند، HubSpot به طور خودکار برای افراد جدید سوابق ایجاد می کند.

ادغام پرداخت
ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • Office 365
ویژگی ها
  • 1000+ ادغام با ابزارهای تجاری، از جمله HubSpot CRM
  • پیوندهای رزرو شخصی
  • فرم‌های جلسه قابل تنظیم
  • یادآوری‌های جلسه خودکار و تشخیص منطقه زمانی
  • داشبورد گزارش

قیمت‌گذاری: رایگان، با گزینه‌های طرح پولی برای پرداخت، ردیابی سرنخ و موارد دیگر.

2. Calendly

بهترین برای سهولت استفاده

بررسی Calendly

توصیه می‌شود برای: حرفه‌ای‌هایی که به دنبال زمان‌بندی ساده هستند.

برای: تیم‌هایی با نیازهای زمان‌بندی پیچیده توصیه نمی‌شود.

من در گذشته اغلب از Calendly استفاده کرده‌ام، عمدتاً برای زمان‌بندی مصاحبه‌های شغلی. چیزی که در مورد Calendly قدردانی می‌کنم این است که نسخه رایگان همچنان به شما امکان می‌دهد یک تقویم را متصل کنید، جلسات نامحدودی رزرو کنید، یک پیوند Calendly سفارشی ایجاد کنید، و اعلان‌ها و یادآوری‌های ایمیل خودکار را برای دعوت‌کنندگانی که با شما رزرو می‌کنند ارسال کنید.

نسخه پولی Calendly چندین نوع جلسه مانند جلسات یک به یک، دوره ای، جمعی و گروهی را ارائه می دهد. برای تیم‌ها عالی است و صفحات تیم، معیارها و گزارش‌ها و ویژگی‌های اداری را برای مدیریت رزروها ارائه می‌کند.

همچنین جایگزین های Calendly می توانید بسته به مورد استفاده خود امتحان و آزمایش کنید.

ادغام پرداخت
ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • Office 365
  • چشم انداز
  • iCloud
ویژگی ها
  • رابط بصری برای رزرو بدون ایمیل های رفت و برگشت
  • محدوده انواع زمانبندی
  • اعلان‌ها و یادآوری‌های ایمیل خودکار

قیمت: طرح‌های اصلی رایگان هستند. هزینه برنامه های استاندارد برای هر کاربر 10 دلار در ماه است. هزینه برنامه های تیم برای هر کاربر 16 دلار در ماه است. برای اطلاع از قیمت سازمانی با Calendly تماس بگیرید.

3. تقویم

بهترین برای مدیران

کاوش برنامه تقویم

توصیه شده برای: تیم های تجاری و حرفه ای.

برای موارد زیر توصیه نمی‌شود: نیازهای برنامه‌ریزی پیشرفته، مانند مدیریت در دسترس بودن تیم.

تقویم یک تقویم دیجیتال، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان با هوش مصنوعی برای افراد و تیم‌ها است. به نظر من، بهترین ویژگی آن توانایی آن است که تقویم Google، iCal (تقویم اپل) و Outlook شما را در یک نمای داشبورد با هم ترکیب می کند که می توانید آن را سفارشی کرده و به اشتراک بگذارید.

من دوست دارم که تقویم دیجیتال در دستگاه های من همگام شود. همچنین یک دستیار مجازی ارائه می‌دهد که می‌تواند برنامه‌ریزی شما را یاد بگیرد و برنامه‌ریزی جلسات، دعوت‌نامه‌ها و تغییرات زمان‌بندی را به عهده بگیرد.

نسخه‌های پولی رونوشت‌های جلسات و طیف گسترده‌ای از تجزیه و تحلیل‌ها را اضافه می‌کنند تا بتوانید نحوه گذراندن وقت خود را در جلسات و با افراد مشاهده کنید. در زمانی که این مقاله نوشته شد، تقویم تخفیف 50 درصدی داشت که در قیمت‌های زیر منعکس شده است.

ادغام پرداخت
ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • چشم انداز
  • Office 365
  • iCloud
ویژگی ها
  • دستیار برنامه ریزی هوش مصنوعی
  • تشخیص خودکار منطقه زمانی
  • اعلان‌های تأیید و یادآوری قرار ملاقات‌ها
  • تجزیه و تحلیل جلسه

قیمت: طرح‌های اصلی رایگان هستند. هزینه برنامه های استاندارد 10 دلار در ماه است. هزینه برنامه های حرفه ای 12 دلار در ماه است. برای دریافت قیمت شرکتی، یک پیشنهاد قیمت درخواست کنید.

4. Setmore

بهترین برای تیم های موبایل

کاوش Setmore

توصیه شده برای: خدمات و مشاغل خرده فروشی کوچک

برای: کسب و کارهای خدماتی که نیاز به سفارشی‌سازی و ویژگی‌های بیشتری برای زمان‌بندی قرار دارند، توصیه نمی‌شود.

Setmore یک پلت فرم رایگان برنامه ریزی قرار ملاقات و پرداخت است که به شما امکان می دهد یک صفحه رزرو عمومی ایجاد کنید. من فکر می کنم بسیار مفید است زیرا حساب رایگان حداکثر 20 تقویم کارکنان و ورود به سیستم را پشتیبانی می کند تا تیم شما بتواند جلسات را رزرو کند. همچنین می‌توانید اعلان‌های قرار خودکار را برای افرادی که با شما وقت رزرو می‌کنند ارسال کنید.

من دوست دارم رابط کاربری ساده، با طراحی مینیمالیستی باشد. اگر کسب‌وکار بزرگ‌تری هستید، Setmore احتمالاً برای شما بسیار ساده خواهد بود زیرا سفارشی‌سازی را محدود می‌کند.

در زمان نگارش این مقاله، Setmore دارای تخفیف 50 درصدی بود که در قیمت‌های زیر منعکس شده است.

ادغام پرداخت
  • مربع
  • راه راه
  • PayPal
  • برنامه نقدی
  • کیف پول دیجیتال
ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • Office 365
  • تبادل
ویژگی ها
  • برنامه زمان‌بندی قرار تلفن همراه برای iOS و Android
  • صفحات رزرو قابل تنظیم
  • یادآوری های قرار
  • ادغام رسانه های اجتماعی برای فیس بوک و اینستاگرام

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های حرفه ای 5 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های تیم برای هر کاربر 5 دلار در ماه است. برای قیمت گذاری سازمانی با تیم Setmore تماس بگیرید.

5. قرارهای مربع

بهترین برای ادغام

قرارهای میدانی را بررسی کنید

توصیه شده برای: کسب و کارهای خدماتی که به دنبال بهترین برنامه زمانبندی برای قرار ملاقات و پذیرش پرداخت هستند.

توصیه نمی‌شود: شرکت‌هایی که نیازهای زمان‌بندی خاص بخش دارند.

اگر به دنبال یک پلتفرم رزرو و پرداخت منعطف هستید، Square Appointments ارزش توجه شما را دارد. از طریق Square Appointments، می‌توانید:

  • یک وب سایت رزرو رایگان مشتری راه اندازی کنید.
  • یادآورهای متنی و ایمیل خودکار را فعال کنید.
  • برای عدم نمایش هزینه‌های لغو را دریافت کنید.
  • پرداخت های یکپارچه را از داخل یک پلت فرم بپذیرید.

من دوست دارم جنبه پرداخت تنظیم قرار ملاقات ها با Square Appointments بسیار آسان باشد، به خصوص اگر سازمان شما از قبل از پردازش پرداخت Square استفاده می کند. با این حال، فکر می‌کنم در زمان‌بندی داخلی فاقد آن است و بیشتر به‌عنوان زمان‌بندی قرار ملاقات با مشتری کار می‌کند.

ادغام پرداخت
  • مربع
  • Apple Pay
  • Google Pay
ادغام‌های تقویم
ویژگی ها
  • بیش از 30 ادغام برای تجارت الکترونیک، حسابداری، فرم ها، بازاریابی و مدیریت تیم
  • یادآوری‌های ایمیل و پیامک قابل تنظیم
  • قرارهای تکراری و بسته های قرار

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. برنامه های پلاس برای هر مکان 29 دلار در ماه هزینه دارند. درخواست یک پیشنهاد سفارشی برای طرح‌های برتر.

6. Appointlet

بهترین برای قرارهای نامحدود

Discover Appointlet

توصیه می‌شود برای: تیم‌هایی که می‌خواهند زمان‌بندی قرار ملاقات ساده و مقرون به صرفه داشته باشند.

برای: کسب و کارهایی که به دنبال زمان‌بندی تیمی یا پردازش پرداخت هستند توصیه نمی‌شود.

چیزی که من در مورد Appointlet دوست دارم، حجم زیادی از قرارهاست که می تواند انجام دهد و با آسان کردن مدیریت آنها، آنها را ساده کند. این نرم افزار رزرو قرار به فروشندگان اجازه می دهد تا در دسترس بودن خود را سفارشی کنند، صفحات رزرو را ایجاد کنند و آنها را برای مشتریان احتمالی و مشتریان ارسال کنند. صفحه رزرو می تواند با وب سایت، صفحات فرود و ایمیل های شما ادغام شود.

در حالی که Appointlet یک ردیف قیمت پولی ارائه می دهد، نسخه رایگان برای همیشه رایگان است. این نرم افزار برای صنایعی که به قرار ملاقات های بدون حضور شهرت دارند، با یادآوری خودکار برای اطمینان از حضور مشتریان عالی است. Appointlet شامل رزروهای نامحدود، انواع جلسات و فیلدهای فرم است.

ادغام پرداخت
ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • چشم انداز
  • Office 365
ویژگی ها
  • نشانی‌های اینترنتی آسانی که می‌توانید به وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها و نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی اضافه کنید
  • انواع قرار ملاقات با مدت زمان و قیمت سفارشی
  • اعلان‌های قرار ملاقات با ایمیل و پیامک
  • ردیابی متریک قرار ملاقات

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های پرمیوم برای هر کاربر 8 دلار در ماه است. برای قیمت گذاری سازمانی با Appointlet تماس بگیرید.

7. CalendarHero

بهترین برای زمان‌بندی کاربرپسند

درباره CalendarHero بیشتر بیاموزید

توصیه می‌شود برای: متخصصان پرمشغله که می‌خواهند زمان‌بندی کارآمد و در عین حال کاهش ایمیل‌ها داشته باشند.

برای: کسب و کارهایی که به دنبال ویژگی‌های زمان‌بندی پیچیده هستند توصیه نمی‌شود.

CalendarHero همه ویژگی‌های متداول زمان‌بندی جلسات، مانند پیوندهای زمان‌بندی و زمان‌بندی گروه داخلی را ارائه می‌دهد. اما مزیت آن اتصالات قدرتمندی است که با پشته فناوری شما دارد. سیستم اعلان و تنظیمات زمان هوشمند آن برای بافرهای جلسه باعث می شود هرگز به جلسه دیگری دیر نشوید.

من همچنین از ویژگی بینش شرکت‌کنندگان در CalendarHero قدردانی می‌کنم، که ردیابی اینکه چه کسی و چه اعتباری دارد را آسان می‌کند.

ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • Microsoft Outlook
  • iCloud
ویژگی ها
  • دستیار برنامه ریزی مبتنی بر هوش مصنوعی برای جلسات مجازی و حضوری
  • تشخیص خودکار منطقه زمانی
  • نام تجاری قابل تنظیم
  • گزینه های جلسه گروهی

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های حرفه ای 8 دلار در ماه (Pro). هزینه برنامه های تیم برای هر کاربر 12 دلار در ماه است.

8. SimplyBook

بهترین برای پردازش پرداخت

SimplyBook را کاوش کنید

توصیه شده برای: کسب و کارهای کوچک تا متوسط ​​که قرار ملاقات ها را برنامه ریزی می کنند و پرداخت های آنلاین را می پذیرند.

برای: کسب و کارهایی که به دنبال ویژگی‌های زمان‌بندی محدود هستند توصیه نمی‌شود.

SimplyBook یک سیستم برنامه ریزی آنلاین است که به طور خاص برای شرکت های مبتنی بر خدمات طراحی شده است. می‌توانید SimplyBook را با وب‌سایت موجود خود ادغام کنید، یا می‌توانید یک صفحه رزرو سفارشی در پلتفرم ایجاد کنید.

به نظر من، یکی از بهترین ویژگی‌های آن‌ها یکپارچگی رسانه‌های اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد مستقیماً از فیس‌بوک و اینستاگرام رزرو کنید. این باعث می‌شود که SimplyBook انتخابی عالی برای مشاغلی باشد که عمدتاً خارج از رسانه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

ادغام پرداخت
  • راه راه
  • مربع
  • PayPal
  • SimplyPay.me
  • بلاک چین
  • 2 تسویه حساب
  • بسیاری از برنامه های پرداخت بین المللی
ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • تقویم اپل
  • چشم انداز
ویژگی ها
  • ویجت‌های صفحه رزرو برای زمان‌بندی از وب‌سایت یا وبلاگ شما
  • یادآوری ایمیل و پیامک خودکار
  • پشتیبانی از چند زبان

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های اولیه 8.25 دلار در ماه است. هزینه برنامه های استاندارد 24.90 دلار در ماه است. هزینه برنامه های پرمیوم 49.90 دلار در ماه است.

9. افزونه رزرو قرار< قوی> توسط MotoPress

بهترین برای کارآفرینان انفرادی و مشاغل کوچک

افزونه رزرو MotoPress را کشف کنید< /p>

توصیه می‌شود برای: صاحبان انفرادی و مشاغل مبتنی بر قرار ملاقات برای مدیریت خدمات نامحدود و فعال کردن پرداخت‌های آنلاین.

برای: مشاغلی که به دنبال برنامه‌ریزی رویداد با چند شرکت‌کننده مستقل هستند توصیه نمی‌شود.

افزونه رزرو قرار ملاقات وردپرس توسط MotoPress یک ابزار زمان‌بندی برای وب‌سایت‌ها برای رسیدگی به هر تعداد کارمند و خدمات سفارشی است.

در کسب و کار کوچک خود، از وردپرس برای میزبانی وب سایت خود استفاده می کنم، و بنابراین علاقه مند بودم که ببینم افزونه رزرو قرار ملاقات آنها چگونه با وب سایت من کار می کند. من دوست دارم که MotoPress به مشتریان این امکان را می دهد که از طریق ویجت رزرو تلفن همراه مستقیماً در وب سایت من قرار ملاقات آنلاین بگذارند.

می‌توانید جدول‌های زمانی شخصی برای کارمندان ایجاد کنید و آنها را با حساب‌های تقویم Google آنها همگام‌سازی کنید.

پذیرش پرداخت آنلاین و در محل و حتی ارائه تخفیف از طریق کدهای کوپن امکان پذیر است. یک تقویم مدیریت متمرکز برای مشاهده و مدیریت رزروها از یک مکان وجود دارد.

شایان ذکر است که نسخه رایگان پلاگین زمانبندی MotoPress طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد، بنابراین کاربران می توانند عملکرد آن را در وب سایت های خود آزمایش کنند.

ادغام پرداخت

  • PayPal
  • راه راه
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • مربع
  • ووکامرس

ادغام‌های تقویم

ویژگی ها

  • برنامه های انعطاف پذیر
  • ثبت نام حساب های مشتری
  • رزرو چند سرویس
  • یادآوری‌های قرار و اعلان‌های ایمیل
  • اعلان‌های ایمیل مدیر و مشتری در مورد تغییر وضعیت رزرو
  • اعلان‌های پیامکی Twilio
  • ادغام با Google Analytics

قیمت: نسخه‌های رایگان موجود است ( کتاب رزرو قرار ملاقات). قیمت یک سایت تنها 59 دلار است. همچنین می‌توانید برای سایت‌های نامحدود ۱۹۹ دلار بپردازید.

10. Doodle

بهترین برای تیم های هماهنگ

Doodle را بررسی کنید

توصیه شده برای: برنامه ریزی مقرون به صرفه برای مصاحبه، قرار ملاقات یا جلسات.

برای: سازمان‌هایی که به ویژگی‌های زمان‌بندی دقیق نیاز دارند توصیه نمی‌شود.

Doodle دارای ویژگی‌های جالبی است، مانند اینکه به شما امکان می‌دهد نظرسنجی‌های جلسه را برای ارسال به مشتریان و مشتریان احتمالی ایجاد کنید، تاریخ‌ها و زمان‌های جلسه را پیشنهاد دهید، و اجازه رای دادن در تاریخ‌هایی که کار می‌کنند – همه با نسخه رایگان Doodle. به نظر من، نسخه رایگان Doodle برای تیم‌هایی که مشارکت کافی ندارند تا با استفاده از ویژگی نظرسنجی، یک جلسه عالی را تعیین کنند، کمی ساده است.

در حالی که نسخه رایگان ممکن است برای اکثر افراد به اندازه کافی مفید باشد، باید به سطح قیمت گذاری برتر ارتقا دهید:

  • تبلیغات را از نظرسنجی های خود حذف کنید.
  • یک مهلت برای نظرسنجی تعیین کنید.
  • اطلاعات تماس را از مهمانان جلسه جمع آوری کنید.

نسخه پولی نرم‌افزار زمان‌بندی Doodle به شما کمک می‌کند زمانی را برای ملاقات پیدا کنید که برای همه شرکت‌کنندگان مفید باشد. میزبان جلسه زمان های جلسه را پیشنهاد می کند و از شرکت کنندگان دعوت می کند تا در دسترس بودن خود را اعلام کنند. سپس، میزبان جلسه آخرین زمان را انتخاب می کند.

وقتی جلسه خود را نهایی می‌کنید، این برنامه زمان‌بندی یک رویداد تقویمی را به تقویم میزبان و مهمانان جلسه اضافه می‌کند. به علاوه، یک ویژگی داشبورد وجود دارد که می‌توانید جلسات خود را مدیریت کنید.

ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • چشم انداز
  • Office 365
  • iCloud
ویژگی ها
  • نظرسنجی های جلسه برای جلوگیری از درگیری های زمان بندی
  • دعوت‌نامه‌های جلسه قابل تنظیم

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های حرفه ای 6.95 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های تیمی برای هر کاربر 8.95 دلار در ماه است. برای قیمت گذاری سازمانی با تیم تماس بگیرید.

11. آرانگ

بهترین برای برنامه ریزی مکرر

درباره آرانگ

توصیه شده برای: متخصصان و تیم‌های پرمشغله با جلسات دائمی با ارزش.

برای: تیم‌هایی که به فرآیندهای زمان‌بندی دقیق نیاز دارند توصیه نمی‌شود.

Arrangr یک پلتفرم برنامه ریزی هوشمند است که به کاربران امکان می دهد در کمتر از 30 ثانیه جلسه رزرو کنند. Arrangr علاوه بر کمک به کاربران در یافتن بهترین زمان برای ملاقات، ارتباطات را با اجازه دادن به مخاطبین برای انتخاب مکان و نحوه ملاقات در پلتفرم ساده‌تر می‌کند. اگر بخواهم به Pro یا Pro+ ارتقا دهم، شخصاً قیمت پایین را بررسی می کنم.

پاداش: Arrangr بخشی از اکوسیستم HubSpot است ، بنابراین می توانید مستقیماً از HubSpot دعوت نامه ها را برای مخاطبین راه اندازی و ارسال کنید.

ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • چشم انداز
  • Office365
  • iCal
ویژگی ها
  • اتوماسیون زمان جلسات را بر اساس در دسترس بودن و اولویت‌های شما پیشنهاد می‌کند
  • تنظیمات برگزیده جلسه برای زمان‌بندی سریع
  • الگوهای دعوت قابل تنظیم
  • ادغام با Slack، UberConference و موارد دیگر

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. برنامه های حرفه ای 5 دلار در ماه برای هر کاربر هزینه دارند. برنامه های سازمانی و تیمی از 1 تا 8 دلار برای هر کاربر در ماه متفاوت است.

12. رالی

بهترین برای جلسات گروهی

شروع با رالی

توصیه شده برای: برنامه ریزی جلسات گروهی یا رویدادهای تیمی.

برای: سازمان‌هایی که باید زمان‌بندی گروهی را با پردازش پرداخت ترکیب کنند توصیه نمی‌شود.

رالی (با سه L) یک برنامه زمانبندی قرار با عملکرد نظرسنجی کلاسیک است که در آن اعضای گروه شما می توانند در مورد بهترین زمان برای جلسه یا رویداد رأی دهند. من دوست دارم که ویژگی رای گیری Rally با نظرسنجی متفاوت است و به شما امکان می دهد زمان های دقیقی را ببینید که برای هر عضو کار می کند.

همچنین از چت و پیام رسانی در رابط پشتیبانی می کند تا شرکت کنندگان در جلسه بتوانند در مورد بهترین زمان برای اتصال صحبت کنند. رالی همچنین ممکن است انتخاب خوبی برای جلسات اولیه باشد که نمی‌خواهید اعضا مجبور به ایجاد حساب کاربری باشند، زیرا نیازی به ورود نیست.

ویژگی ها
  • ابزارهای ایجاد رویداد و زمان‌بندی با استفاده آسان
  • ویژگی رای دادن برای یافتن زمان مناسب برای گروه های بزرگ
  • ادغام Zapier می‌تواند رالی را به گزینه‌های تقویم محبوب متصل کند
  • صفحات رویداد مشترک

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. Pro $3.50 در ماه هزینه دارد.

13. < /strong>OnceHub

بهترین برای همکاری

OnceHub را کاوش کنید

توصیه می‌شود برای: سازمان‌هایی که برای رویدادها، جلسات و فرآیندهای پیچیده نیاز به زمان‌بندی قبلی دارند.

برای: کسب و کارهای کوچکتر که به ابزارهای گسترده یا ویژگی های همکاری نیاز ندارند توصیه نمی شود.

OnceHub ابزار جامعی است که به شما امکان می‌دهد تقریباً هر سناریوی زمان‌بندی را که فکر می‌کنید ایجاد کنید. از طریق این برنامه زمان‌بندی می‌توانید همه چیز را از جلسات گروهی گرفته تا تماس‌های انفرادی و جلسات حضوری رزرو کنید.

همچنین می‌توانید OneHub را مستقیماً به وب‌سایت، ارائه‌دهنده ایمیل و سیستم پرداخت خود متصل کنید. یکی از ویژگی‌هایی که دوست دارم، ویژگی محدودکننده جلسات OnceHub است، که در آن می‌توانید تعداد ساعاتی را که در طول روز کاری خود در جلسات سپری می‌کنید محدود کنید، بنابراین زمانی برای تمرکز روی پروژه‌ها دارید.

رفت و برگشت را فراموش کنید و زمانبندی جلسه را انتخاب کنید که برای موقعیت شما منطقی تر باشد. این نرم افزار برنامه ریزی و رزرو می تواند در زمان صرفه جویی کند و بهره وری شما را در کارهایی که واقعا مهم هستند افزایش دهد.

ادغام پرداخت
ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • Microsoft Outlook
  • Office 365
  • iCloud
ویژگی ها
  • زمان‌بندی خودکار
  • تشخیص منطقه زمانی برای زمان‌بندی در مناطق زمانی
  • گزینه های ارزی متعدد برای پرداخت
  • گزارش‌دهی پیشرفته

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. برنامه های زمانبندی 10 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. هزینه برنامه های Rout برای هر کاربر 19 دلار در ماه است. برنامه های Engage 39 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. برای قیمت گذاری سازمانی با تیم تماس بگیرید.

14. قرار

بهترین برای مشاغل با چندین منطقه زمانی

بررسی قرار ملاقات

توصیه می‌شود برای: کسب و کارهایی که برای مدیریت مکان‌های مختلف و برنامه‌های کارکنان به نرم‌افزار زمان‌بندی ساده نیاز دارند.

برای: شرکت‌هایی که به ویژگی‌های زمان‌بندی گسترده نیاز دارند، مانند صورت‌حساب آنلاین توصیه نمی‌شود.

اگر کسب‌وکاری را در بیش از یک مکان راه‌اندازی می‌کنید، برنامه Appointy برای شماست. انتصاب فراتر از زمان‌بندی جلسات است زیرا اشغال را نیز مدیریت می‌کند. چه نیاز به رزرو مشاوره، کلاس، یا قرار ملاقات داشته باشید، این برنامه زمان‌بندی تضمین می‌کند که کسب‌وکار شما با هر قرار ملاقاتی با قوانین مطابقت دارد.

من فکر می‌کنم توانایی برنامه‌ریزی آنلاین یکی از ویژگی‌های قوی‌تر Appointy است. این به مشتریان امکان می‌دهد ابزار زمان‌بندی شما را بدون ترک صفحه مرورگر خود باز کنند و به آنها اجازه می‌دهد مستقیماً با شما رزرو کنند.

ادغام پرداخت
  • PayPal
  • راه راه
  • مربع
  • Authorize.net
ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • iCal
  • Microsoft Outlook
ویژگی ها
  • اتوماسیون یادآوری قرار ملاقات که با ایمیل یا پیامک کار می کند
  • پشتیبانی از بیش از 20 زبان
  • با Zapier و سایر ابزارهای بهره وری ادغام می شود

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های رشد 19.99 دلار در ماه است. هزینه برنامه های حرفه ای 49.99 دلار در ماه است. هزینه برنامه های سازمانی 79.99 دلار در ماه است.

15. Visibook

بهترین برای تنظیم ساده

Discover Visibook

توصیه می‌شود برای: حرفه‌ایانی که یک برنامه زمان‌بندی ساده می‌خواهند که تجزیه و تحلیل و یادآوری نیز ارائه دهد.

برای: تیم‌های بزرگی که به ابزارهای همکاری و ویژگی‌های زمان‌بندی پیشرفته نیاز دارند توصیه نمی‌شود.

Visibook به‌جای نرم‌افزار مرورگر یا وصل کردن، به‌عنوان یک برنامه تلفن کار می‌کند. یادآوری‌های قرار و همگام‌سازی تقویم از جمله موارد ضروری Visibook در برنامه زمان‌بندی آن‌ها هستند. اما پلت فرم آنها بسیار بیشتر ارائه می دهد.

اگر قبل از تأیید قرار ملاقات از مشتریان سپرده یا هزینه رزرو می‌پذیرید، Visibook از این ویژگی با یکپارچه‌سازی پردازش پرداخت پشتیبانی می‌کند. من از ویژگی یادآوری خودکار Visibook قدردانی می‌کنم که قرار ملاقات‌های مشتریان را به روشی که ترجیح می‌دهند (ایمیل، متن و غیره) یادآوری می‌کند. همچنین می‌توانید از این برنامه برای گپ زدن مستقیم با مشتریان استفاده کنید و خطر تحمیل هزینه‌های پیامک برای مشتری را از بین ببرید.

من فکر می‌کنم این برنامه برای شرکت‌هایی که می‌خواهند فوراً برنامه‌ریزی خود را راه‌اندازی و اجرا کنند، بهترین کارایی خواهد داشت، زیرا پس از دانلود برنامه، زمان قطعی وجود ندارد.

ادغام پرداخت
ادغام‌های تقویم
ویژگی ها
  • زمان‌بندی قرار آنلاین بی‌درنگ
  • ارتباطات متمرکز مشتری
  • ابزارهای گزارش و تجزیه و تحلیل

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های اساسی 6.99 دلار در ماه است. هزینه برنامه های استاندارد 13.99 دلار در ماه است. هزینه برنامه های نامحدود 19.99 دلار در ماه است.

16. YouCanBook.me

بهترین برای اتوماسیون

درباره YouCanBookMe بیشتر بدانید

توصیه شده برای: کسب و کارهایی که به دنبال یک برنامه زمان‌بندی خودکار و ترکیب زمان‌بندی با پردازش پرداخت هستند.

توصیه نمی‌شود: شرکت‌هایی با نیازهای برنامه‌ریزی یا گزارش‌دهی پیچیده.

YouCanBookMe با اجازه دادن به همه طرف‌های درگیر برای تنظیم در دسترس بودن، تقویم‌های خود را همگام‌سازی می‌کند. همچنین می توانید یک شبکه رزرو را سفارشی کرده و ایجاد کنید. استایل سفارشی اضافه کنید، از فیلدهای نامحدود استفاده کنید و رزروهای خود را با استفاده از ابزارهای پیشرفته مدیریت کنید.

من دوست دارم که به راحتی می توان جدول رزرو را در وب سایت، صفحه فیس بوک یا از طریق ایمیل به اشتراک گذاشت. آنها همچنین دارای “پشتیبانی مشتری برنده جایزه” و “امنیت در سطح سازمانی” هستند که به شما آرامش بیشتری می دهد.

ادغام پرداخت
ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • Office 365
  • چشم انداز
ویژگی ها
  • تنظیمات در دسترس بودن برای جلوگیری از رزرو دوبار
  • زمان‌بندی رویدادهای کارگاهی و گروهی
  • صفحات رزرو قابل تنظیم برای برجسته کردن نام تجاری شما

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های پولی 10.80 دلار برای هر تقویم در ماه است.

17. بوکفی

بهترین برای کسب و کارهای مبتنی بر رویداد یا دوره

درباره Bookafy بیاموزید

توصیه می‌شود برای: کسب و کار با بیش از یک مرکز یا مکان، که در مقیاسی کار می‌کنند که به اتوماسیون و پردازش پرداخت نیاز دارد.

برای: شرکت‌هایی با حجم بالای قرار ملاقات یا نیازهای برنامه‌ریزی پیچیده توصیه نمی‌شود.

Bookafy ابزاری برای زمان‌بندی قرار ملاقات‌ها، تماس‌ها، نمایش‌های فروش و قرارهای خدماتی است. به نظر می رسد Bookafy در میان دانشگاه ها و مدارسی که نیاز به برنامه ریزی برای دانش آموزان دارند، محبوب است. فکر می‌کردم عالی است که نصب با Bookafy به آسانی یک راه‌اندازی ساده و یک‌باره است.

با Bookafy، می‌توانید یک پیوند جلسه برای ابزارهای مختلف جلسه از Zoom، GoToMeeting و موارد دیگر ایجاد کنید. ویژگی زمان‌بندی مبتنی بر مهارت Bookafy، اولویت‌بندی و زمان‌بندی جلسات شما را آسان‌تر می‌کند.

ادغام پرداخت
ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • چشم انداز
  • تقویم Apple iOS
ویژگی ها
  • ویجت‌های صفحه رزرو برای زمان‌بندی در وب‌سایت یا وبلاگ شما
  • کدهای تبلیغاتی داخل قرار و پیشنهادهای تخفیف
  • فرم و ارسال نظرسنجی
  • با Zapier و سایر ابزارهای بهره وری ادغام می شود
  • صفحات رزرو، ایمیل‌ها و اعلان‌های قابل تنظیم

قیمت: طرح‌های رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های حرفه ای 9 دلار در ماه (Pro). برنامه های Pro+ 13 دلار در ماه هزینه دارند (Pro+). طرح های سفارشی برای شرکت در دسترس هستند.

برنامه‌های زمان‌بندی جلسات پولی

آماده ویژگی های پیشرفته تر هستید؟ این گزینه های پولی را بررسی کنید. هر ابزار شامل ویژگی های زیر است:

  • ابزار زمان‌بندی جلسه که توسط چندین کاربر و سرپرست قابل مشاهده، مدیریت و ویرایش است
  • چند بازدید از تقویم
  • اطلاعات تماس را می توان از کسانی که جلسات را رزرو می کنند جمع آوری کرد

18. چیلی پایپر

بهترین برای تیم های فروش

درباره چیلی پایپر بیاموزید

توصیه شده برای: حرفه‌ایانی که به دنبال اتوماسیون برنامه‌ریزی ساده، گزارش‌دهی و ادغام CRM هستند.

برای: کسب و کارهایی که به ویژگی‌های زمان‌بندی پیچیده برای کاربران مختلف نیاز دارند توصیه نمی‌شود.

Chili Piper یک پلت فرم تبدیل ورودی است که برای تیم‌های درآمدی ساخته شده است، با ویژگی‌هایی که به تکرارها کمک می‌کند معاملات را سریع‌تر ببندند. Chili Piper برای تیم های فروش با 5+ نفر مناسب است. این برای تیم هایی است که به دنبال رزرو سریعتر جلسات فروش هستند، خواه این باشد:

  • رزرو SDR یا BDR از طرف AE
  • درخواست‌های نمایشی ورودی
  • دستورالعمل های AE شما به تیم موفقیت مشتری شما

می‌دانم که اشاره کردم که ایمیل‌های پشت سر هم برای برنامه‌ریزی یا زمان‌بندی مجدد جلسات قبلاً در این مقاله کارآمدترین نیستند – ویجت زمان‌بندی Chili Piper از این قاعده مستثنی است. به جای ارسال مشتری بالقوه خود به صفحه فرود با تقویم آنلاین خود، می توانید دکمه های مناسبی را در انتهای ایمیل قرار دهید تا با یک کلیک جلسه رزرو شده را دریافت کنید.

ادغام‌های تقویم
ویژگی ها
  • تحلیل و گزارش داده
  • مسیریابی سرنخ و لیست انتظار خودکار برای تیم های فروش شلوغ
  • گزینه‌های جلسه زنده

قیمت: Instant Booker 15 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. هزینه برنامه های Handoff برای هر کاربر 25 دلار در ماه است. برنامه های Form Concierge 30 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد، به علاوه هزینه پلت فرم. هزینه برنامه های Distro برای هر کاربر 30 دلار در ماه است.

19. MarketBox

بهترین برای نیروی کار سیار، خانگی و میدانی در مکان‌های مختلف

در MarketBox بیشتر بیاموزید

توصیه می‌شود برای: تیم‌های متوسط ​​تا سازمانی با نیازهای زمان‌بندی پیچیده، که در چندین مکان فعالیت می‌کنند.

برای: اپراتورهای تنها که به ویژگی‌های پیشرفته نیاز ندارند توصیه نمی‌شود.

MarketBox یک نرم‌افزار برنامه‌ریزی قرار ملاقات و بهینه‌سازی مسیر است که برای مشاغل تلفن همراه، خانگی و خدماتی ساخته شده است.

MarketBox فرآیند رزرو و پرداخت آنلاین را برای مشتریان ساده می‌کند، در حالی که ارائه‌دهندگان می‌توانند به راحتی تدارکات و پردازش پرداخت را در برنامه‌های دسکتاپ و تلفن همراه مدیریت کنند. به عنوان شریک اکوسیستم HubSpot، MarketBox به‌طور یکپارچه داده‌های مشتری و فروش را در CRM همگام‌سازی می‌کند تا نمای به‌روزی از پایگاه مشتری و عملکرد فروش شما داشته باشد.

یک مزیت کلیدی MarketBox ویژگی‌های مدیریت زمان‌بندی قوی و قابلیت‌های بهینه‌سازی مسیر مبتنی بر هوش مصنوعی است. MarketBox راه‌حل‌های پیشرفته‌ای را برای تیم‌های با اندازه متوسط ​​تا اندازه‌های شرکتی بالای 1000 ارائه می‌دهد تا استفاده از نیروی کار را به حداکثر برسانند، در عین حال شکاف‌های زمان‌بندی، زمان رانندگی و انتشار کربن را کاهش می‌دهند.

ادغام پرداخت
  • راه راه
  • سفارشی در دسترس برای سازمانی
ویژگی ها
  • مناطق سفر و حداکثر زمان رانندگی
  • بهینه‌سازی مسیر با استفاده از داده‌های الگوی ترافیک هم‌زمان
  • زمان‌های پیشنهادی هوش مصنوعی بر اساس در دسترس بودن تیم و قرارهای مجاور
  • موتور رزرو آنلاین بسیار قابل تنظیم شامل گزینه هایی برای قرارهای مکرر

قیمت: آزمایشی رایگان در دسترس است.  برنامه های آغازین 39 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. برنامه های حرفه ای 49 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. برای اطلاع از قیمت سازمانی با MarketBox تماس بگیرید.

20. برنامه ریزی دقیق

بهترین برای مشاغل خدماتی

تیزبینی را کشف کنید

توصیه می‌شود برای: زمان‌بندی با پرداخت‌ها یا ارتباطات خاص خدمات.

برای موارد زیر توصیه نمی‌شود: نیازهای زمان‌بندی در سطح سازمانی، مانند تجزیه و تحلیل داده‌ها.

برنامه ریزی دقیق، رزرو قرار ملاقات با مشتریان و مشتریان احتمالی را آسان می کند. این یک دستیار آنلاین است که در آن مشتریان بالقوه، مشتریان و مشتریان می توانند در دسترس بودن زمان واقعی شما را ببینند و قرارهای خود را رزرو کنند. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا تأییدیه‌های سفارشی‌شده‌ای را که نشان‌دهنده برند شماست ارسال کنید. و می توانید یادآورهای قرار و پیام های بعدی را از طریق ایمیل یا پیامک ارسال کنید.

من فکر می‌کنم Acuity برای کسانی که در صنعت سلامتی یا زیبایی فعالیت می‌کنند بهترین کار را خواهد داشت. Acuity به شما امکان می‌دهد زمان‌هایی را که نمی‌خواهید برنامه‌ریزی شوند مسدود کنید، و همچنین می‌توانید قرارهای مجازی را میزبانی کنید.

ادغام پرداخت
ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • چشم انداز
  • iCloud
ویژگی ها
  • برنامه‌ریزی سریع و آسان کلاس‌ها، کارگاه‌ها یا قرارهای گروهی
  • حساب های مشتری برای مدیریت ساده مشتری
  • حسابداری و سایر ادغام های مفید

قیمت: طرح‌های نوظهور 16 دلار در ماه برای یک تقویم هزینه دارند. برنامه های در حال رشد برای شش تقویم 27 دلار در ماه هزینه دارند. برنامه های Powerhouse برای 36 تقویم ماهیانه 49 دلار هزینه دارند.

21. Booknetic

بهترین برای فریلنسرها و ارائه دهندگان خدمات

شروع به کار با Booknetic /a>

توصیه شده برای: کسب و کارهای خدماتی کوچک و صاحبان مشاغل انفرادی.

برای: افراد در حال حرکت

توصیه نمی شود

Booknetic یک راه حل برنامه ریزی جامع است که به طور یکپارچه در وب سایت شما ادغام می شود، رزروها را می پذیرد و از طرف شما قرار ملاقات ایجاد می کند. به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک، از این برنامه استفاده کرده‌ام تا به مشتریان اجازه بدهم زمان خود را برای قرار ملاقات رزرو کنند. یکی از ویژگی های خوب Booknetic این است که برنامه ریزی شده است تا به طور خودکار قرارهای ملاقات جدید را در تقویم شما درج کند و به هر کارمند دیگری که می خواهید از آن آگاه باشید اطلاع می دهد.

هنگامی که مشتریان برای قرارهای خود یک بازه زمانی رزرو می کنند، به طور خودکار در تقویم شما قرار می گیرد و به کارکنان اطلاع می دهد. افراد همچنین می توانند برای لیست انتظار ثبت نام کنند در صورتی که خدمات بسیار مورد تقاضا باشد.

یک مزیت بزرگ Booknetic گزینه‌های اتوماسیون تجاری آن است. شما به راحتی می توانید گردش کار را پیکربندی کنید، از صفحات وب خود قیف ایجاد کنید، و کارایی وب سایت خود را با تجزیه و تحلیل پیشرفته پیگیری کنید.

در حالی که من دوست ندارم Booknetic نسخه رایگان محصول خود را ارائه دهد، اما از اینکه قیمت آنها به جای مدل اشتراک، یک بار هزینه است، قدردانی می کنم.

ادغام پرداخت
  • راه راه
  • مربع
  • PayPal
  • موللی
  • Razorpay
ویژگی ها
  • اعلان‌های ایمیل، پیامک، تلگرام و واتس‌اپ
  • تجزیه و تحلیل قرار ملاقات
  • فرم‌های رزرو با فیلدهای شرطی
  • مدت زمانی سفارشی برای جلسات قرار

قیمت: این برنامه 79 دلار یکبار پرداخت است.

22. برنامه ریزی

بهترین برای حرفه ای های مو و زیبایی

بررسی برنامه زمانبندی

توصیه شده برای: خدمات حرفه ای و مشاغل کوچک در زمینه مو و زیبایی

برای: شرکت‌های بزرگ و حق امتیازها

توصیه نمی‌شود

من از Schedulicity در گذشته هنگام برنامه ریزی قرار ملاقات موهایم و همچنین برای ماساژ از Schedulicity استفاده کرده ام. Schedulicity یک برنامه زمانبندی قرار ملاقات با استفاده آسان برای ارائه دهندگان خدماتی مانند آرایشگرها، آرایشگران، متخصصان زیبایی و زیبایی است.

با یک تقویم رنگی، می‌توانید قرارهای روزانه و هفتگی با مشتریان را پیگیری کنید. همچنین می‌توانید قرارهای مکرر را برای مشتریان مکرر تنظیم کنید – یا آنها می‌توانند به صورت آنلاین قرارهای خود را رزرو کنند. برنامه‌ریزی همراه با اعلان‌های مشتری و ارائه‌دهنده، ابزارهای بازاریابی ایمیلی و سیاست‌های قابل تنظیم است. می‌توانید مشتریانی را که مکرراً نمایش داده نمی‌شوند، مسدود کنید، زمان استراحت شخصی تعیین کنید، و از مشتریان بخواهید هنگام رزرو آنلاین، معافیت‌هایی را امضا کنند.

در سمت مشتری، مشتریان می‌توانند به چندین تقویم نگاه کنند و تاریخ‌ها و زمان‌هایی را انتخاب کنند که برای آنها مناسب است. از ایمیل‌های یادآوری که Schedulicity قبل از قرار ملاقات ارسال می‌کند قدردانی می‌کنم.

همچنین می‌توانید پردازش پرداخت داخلی را دریافت کنید، که شامل پرداخت به متن، و دسترسی به پشتیبانی رایگان مشتری از طریق ایمیل، چت و تلفن است.

Schedulicity نسخه رایگان نرم افزار خود را ارائه نمی دهد، اما می توانید یک نسخه آزمایشی رایگان 14 روزه را انتخاب کنید.

ادغام پرداخت
  • راه راه
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Schedulicity Pay، یک پردازشگر پرداخت داخلی
ادغام‌های تقویم
  • تقویم اپل
  • تقویم Google
  • Hotmail/MSN/Windows Live
  • iPhone و iPad (iOS 9-12)
  • یاهو
ویژگی ها
  • رزرو رایگان مشتری، از جمله چندین سرویس یا ارائه دهنده در یک قرار
  • متن یادآوری قرار ملاقات و ایمیل‌های تأیید خودکار
  • ادغام دکمه Book Now برای Instagram، Wix، WordPress و Squarespace
  • خط مشی‌ها، معافیت‌ها، یادداشت‌های مشتری و برنامه زمانی قابل تنظیم
  • برنامه زمان‌بندی قرار تلفن همراه برای iOS و Android

قیمت: هزینه برنامه‌های ارائه‌دهنده انفرادی 34.99 دلار در ماه، به اضافه 10 دلار برای هر ارائه‌دهنده اضافی.

23. کتابی

بهترین برای خدمات حرفه ای

درباره Booksy بیشتر بدانید

توصیه شده برای: کسب و کارهای خدماتی با احتمال عدم نمایش و لغو.

برای: کسب و کارهای دارای رزرو پیچیده یا نیازهای ویژه توصیه نمی شود.

کسب و کار در صنایع زیبایی و مراقبت شخصی اغلب نیاز به برنامه ریزی جلسات متعدد و مدیریت چندین تقویم دارند. Booksy یک برنامه زمان بندی مقرون به صرفه و راه حل رزرو ارائه می دهد. این برنامه برای مشاغل کوچک تا متوسط ​​که به دنبال مدیریت رزرو، مدیریت مشتری، موجودی کالا و پرداخت‌ها از یک برنامه هستند، عالی است.

Booksy نسخه رایگان ارائه نمی دهد، اما یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه می دهد تا ببیند آیا این نسخه برای شما مناسب است یا خیر. یکی از اشکالاتی که من پیدا کردم، تراکنش خرد 30 سنت هنگام پذیرش پرداخت های آنلاین تلفن همراه است، اما این ویژگی است که می توانید به آن اضافه کنید.

ادغام پرداخت
ادغام‌های تقویم
ویژگی ها
  • برنامه رزرو تلفن همراه برای مشتریان
  • برنامه تلفن همراه برای ارائه دهندگان خدمات برای مدیریت برنامه های خود، پذیرش پرداخت های آنلاین و ارسال یادآوری های قرار
  • گزینه ایجاد خدمات سفارشی، مدت زمان و قیمت

قیمت: طرح‌ها از 29.99 دلار در ماه شروع می‌شوند، به اضافه 20 دلار برای هر کاربر در ماه برای هر کاربر اضافی. پرداخت‌های تلفن همراه برای هر تراکنش 0.30 دلار هزینه دارد.

24. HoneyBook

بهترین برای حرفه ای های خلاق

HneyBook را ببینید

توصیه می‌شود برای: حرفه‌ایانی که به دنبال یک پلتفرم واحد برای زمان‌بندی و مدیریت پروژه هستند.

برای: کسب و کارهایی که به سرعت مقیاس پذیر هستند توصیه نمی شود.

HoneyBook به شما امکان می دهد رزروها را در کل فرآیند فروش مدیریت کنید. می توانید جلسات اولیه را با مشتریان بالقوه رزرو کنید و حتی پیشنهادات، قراردادها و فاکتورها را زمانی که آماده هستند ارسال کنید. این به شما کمک می کند مشتریان خود را مدیریت کنید و با ابزارهای مفید دیگر برای ساده سازی فرآیندهای کسب و کار ادغام می شود.

من دوست دارم که HoneyBook چیزهای زیادی را روی یک پلتفرم ارائه دهد، از جمله اجازه دادن به مشتریان برای امضای قراردادها و قراردادها. من فکر می‌کنم در حالی که HoneyBook نسخه رایگان ارائه نمی‌دهد (اما یک نسخه آزمایشی رایگان دارد)، اما قیمت پایین آن جذاب است. در زمانی که این مقاله نوشته شد، آنها 50٪ تخفیف برای محصولات خود ارائه می کردند که در قیمت های زیر منعکس شده است.

ادغام پرداخت
ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • iCalendar
  • چشم انداز
ویژگی ها
  • ویژگی های خط لوله پروژه به شما کمک می کند همه مراحل کاربر را در یک مکان ببینید
  • ویژگی‌های مدیریتی مانند قالب‌های قرارداد، پیشنهاد و فاکتور اضافه شده است
  • صورت‌حساب سفارشی، پیگیری پروژه و یادآوری‌ها

قیمت: طرح‌های آغازین ۸ دلار در ماه هزینه دارند. هزینه برنامه های ضروری 16 دلار در ماه است. هزینه طرح‌های پرمیوم 33 دلار در ماه است.

25. قرار ملاقات های Bookeo

بهترین برای افزایش فروش

درباره Bookeo بیشتر بیاموزید

توصیه می‌شود برای: مدیریت برنامه‌ریزی داخلی و در دسترس بودن تیم، و کسب‌وکارهایی که در آن‌ها افزایش فروش متمرکز است.

برای: کسب و کارهای بزرگ با چندین مکان توصیه نمی شود.

اگر به دنبال ابزاری هستید که تنظیم قرار ملاقات و ردیابی پیشرفته را برای نحوه حرکت مخاطبین جلسه شما در خط لوله فروش فراهم می کند، Bookeo Appointments ابزاری برای شماست. این پلتفرم به طور خودکار برنامه شما را برای رزرو بهینه در زمان واقعی به روز می کند. این مستقیما با HubSpot یکپارچه می شود تا لیست مخاطبین شما را به روز نگه دارد- به امروز بر اساس رزرو رزرو.

من فکر می‌کنم Bookeo برای کسانی که کمتر به فناوری آشنایی دارند و ممکن است نیاز به چاپ یک نسخه فیزیکی از برنامه خود داشته باشند، عالی عمل می‌کند. همچنین می‌توانید گزارش‌های Bookeo را چاپ کنید تا به مدیران اجرایی نشان دهید که می‌خواهند برنامه‌های کامل و نرخ لغو و عدم نمایش را ببینند.

ادغام پرداخت
ادغام‌های تقویم
  • تقویم Google
  • iCal
  • چشم انداز
  • Office 365
ویژگی ها
  • برنامه زمان‌بندی تلفن همراه برای Android و iOS
  • کوپن هدیه درون‌برنامه، تخفیف و پیشنهادات بسته
  • لیست های انتظار
  • با Zapier، Google Reserve و سایر ابزارهای تجاری و بهره وری ادغام می شود
  • موضوعات قابل تنظیم برای رزرو صفحات، ایمیل‌ها و اعلان‌ها

قیمت: هزینه طرح‌های انفرادی 14.95 دلار برای هر کاربر در ماه است. برنامه های کوچک 29.95 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. هزینه برنامه های استاندارد 39.95 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های بزرگ 79.95 دلار برای هر کاربر در ماه است.

با برنامه‌های زمان‌بندی کارهای بیشتری انجام دهید

چه یک گزینه رایگان انتخاب کنید یا یک گزینه پولی با ویژگی های بیشتر، برنامه های زمان بندی دردسر مدیریت مشتریان، جلسات و رزروها را کاهش می دهند. با راه‌حل کارآمدی که این برنامه‌های زمان‌بندی برای مدیریت تقویم شما ارائه می‌کنند، در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در نوامبر 2020 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل