10 بدترین راه برای شروع یک ایمیل فروش در سال 2024

10 بدترین راه برای شروع یک ایمیل فروش در سال 2024

چه در یک رویداد شبکه ای، یک مهمانی، یک کنفرانس یا یک کار اداری باشید، نزدیک شدن به یک غریبه و معرفی خود می تواند وحشتناک باشد.

و اگرچه ممکن است در مورد خطوط افتتاحیه حضوری خود استراتژیک باشید، مهم است که همان سطح فکر را در ارتباطات آنلاین خود به کار ببرید — به خصوص با ایمیل های فروش.

بررسی کنید که از چه جملاتی اجتناب کنید تا پاسخ‌های بیشتری دریافت کنید و تأثیر اولیه خوبی داشته باشید.

10 بدترین راه برای شروع ایمیل فروش در سال 2022

1. “آیا می توانم یک لطف بخواهم…؟”

این افتتاحیه یک “نه نه” بزرگ است — به خصوص زمانی که برای اولین بار به تماس می پردازید. این یک پیام واضح به گیرنده می فرستد که شما فقط به دنبال منافع خود هستید. و در فروش، شما قرار است مشکلات را برای مشتری خود حل کنید، نه برعکس.

در عوض، زاویه دیگری را امتحان کنید. برای مثال، کنجکاوی واقعی در مورد مشتری داشته باشید و یک سوال متفکرانه بپرسید، یا مشکلی را که می‌خواهید با کمک آنها حل کنید، به طور خلاصه توضیح دهید. می‌توانید چیزی در امتداد این جمله بگویید: «من در حال رسیدن به… هستم»

2. “به کسانی که ممکن است مربوط باشد…”

اگرچه این یک سلام حرفه ای است، اما غیرشخصی و سرد است. علاوه بر این، می تواند پیام اشتباهی ارسال کند.

برای مثال، مشتری احتمالی ممکن است فرض کند که شما زحمت تحقیق درباره نام او را به خود نداده اید – و اگر در مورد آن تحقیق نکرده باشید، احتمالاً در شرکت آنها نیز تکالیف خود را انجام نداده اید. و چه کسی می خواهد با نماینده ای کار کند که چیزی در مورد آنها نمی داند؟

در سال 2022، شخصی سازی ایمیل کلیدی است. در واقع، دیگر یک چیز خوب نیست، بلکه یک ضرورت است. 71٪ از مصرف کنندگان انتظار دارند که شرکت ها ارتباطات شخصی ارائه دهند.

3. “تبریک در…”

یک رویداد محرک – یک رویداد مرتبط و اخیر که فرصتی را برای یک فرصت فروش ایجاد می‌کند – دلیل فوق‌العاده‌ای برای تماس با مشتری و ارائه کمک شما است.

به گفته آناند سانوال، مدیر عامل CB Insights.

او می گوید: «این یک دهانه توخالی و تنبل است. “در حالی که من دوست دارم به اندازه پسر یا دختر بعدی به من تبریک بگویند، “فرم نامه” را فریاد می زند.”

برای اینکه مشخص شود که سمپاشی و دعا نمی‌کنید، با تبریک‌هایتان خاص – واقعاً خاص باشید.

برای مثال، به جای «تبریک بابت دریافت بودجه»، می‌توانید بنویسید، «فقط بخوانید که ۱.۵ میلیون دلار در سری A جمع‌آوری کرده‌اید — تبریک می‌گوییم! برنامه های شما برای رشد هیجان انگیز به نظر می رسد، به ویژه گسترش به بازار غرب میانه.”

پاداش: این به شما یک سری عالی در خط بعدی شما می دهد: “معمولاً، وقتی شرکت ها به مناطق جدید نقل مکان می کنند، باید در اسرع وقت چکمه های خود را در زمین تهیه کنند…”

4. “میدونم سرت شلوغه…”

همیشه مهم است که به زمان مشتری احتمالی خود احترام بگذارید. به این ترتیب، بافر کردن ایمیل‌های خود با “می‌دانم مشغول هستید…” یا، “ببخشید مزاحم شما شدم…” به این معنی است که ایمیل شما مهم نیست یا بسیار اولویت است.

اگر به ارزش محصول خود اعتقاد دارید و برخی از تکالیف اولیه را انجام داده اید تا مطمئن شوید مشتری بالقوه شما مناسب است، وقت آنها را تلف نمی کنید. شما به آنها کمک می کنید.

5. “آیا می دانستی…؟”

برخی از نمایندگان سعی می‌کنند با شروع ایمیل‌هایشان با یک سؤال لفاظی، فوریت ایجاد کنند، مانند “آیا می‌دانستید اکثر کارگران ایالات متحده به طور متوسط ​​۱۹۹ ایمیل خوانده نشده در صندوق ورودی خود دارند؟” (بله، این یک آمار واقعی است .)

من خبر بدی دارم برای هر کسی که معتقد است مشتریان بالقوه این خط را می‌خوانند و فکر می‌کنند، “نه، من این را نمی‌دانستم. وای، بهتر است همه چیز را رها کنم و با این فروشنده کار کنم!”

واکنش معمولی معمولاً به این نزدیک‌تر است: “اوه، اگر می‌خواستم فروش خوبی داشته باشم، می‌روم یک آگهی تجاری تماشا کنم. حذف کنید.”

> /p>

مطمئناً می‌توانید از آمارهای جذاب برای القای حس فوریت استفاده کنید، اما حذف آن‌ها پاسخی برای شما نخواهد داشت. اگر می خواهید با یک آمار شروع کنید، مطمئن شوید که آن را با موقعیت منحصر به فرد مشتری شخصی سازی کرده اید و آن را به طور طبیعی در ایمیل خود ببافید، مانند:

  • “بازاریابان ایمیلی مانند شما معمولاً برای بهبود نرخ باز خود تلاش می کنند. به هر حال، مصرف کننده متوسط ​​300٪ ایمیل های خوانده نشده بیشتری نسبت به چهار سال قبل در صندوق ورودی خود دارد.
  • “در سال گذشته، من به دو شرکت دیگر در autocar کمک کردم تا نرخ باز کردن ایمیل خود را به طور متوسط ​​20٪ افزایش دهند…”

6. «اسم من…»

نام‌ها یکی از سخت‌ترین چیزهایی است که به خاطر سپردن نام‌ها هستند – زیرا، صادقانه بگوییم، مردم چندان به آنها علاقه‌ای ندارند. این بدان معناست که ایمیل‌ها را با «اسم من آجا فراست است و من یک مدیر حساب کاربری Zone هستم» شروع می‌شود، گیرندگان من را مستقیماً به اسنوز ویل ارسال می‌کند.

به‌علاوه، اگر مشتریان احتمالی بخواهند، به راحتی می‌توانند نام شما را بفهمند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که به قسمت “از” یا امضای ایمیل نگاه کنند. .

خوشبختانه، رفع این اشتباه آسان است: فقط این جمله را از پیام خود حذف کنید تا اکنون با جمله دوم شروع شود. گیرنده شما قدردانی خواهد کرد که چقدر سریع به نقطه مورد نظر می رسید.

7. “[حرف های کوچک بیش از حد]”

این به این معنی نیست که صحبت های کوچک ذاتا بد هستند. در عوض، این یک یادآوری است برای ایجاد تعادل بین دوستانه بودن و رسیدن به نقطه.

در پیام خود شیرجه بزنید. مناگر نیاز به اضافه کردن جزئیات دارید، باید بعداً ارائه شوند.  نه تنها در فضای گرانبها صرفه جویی می کنید، بلکه موقعیت بسیار بهتری برای جلب توجه مشتری احتمالی خود خواهید داشت.

8. “من فکر می کردم…”

نزدیکترین دوستان شما به آنچه فکر می کردید اهمیت می دهند. چشم انداز شما؟ نه چندان. بنابراین به جای اینکه با «من فکر می‌کردم» شروع کنید – و فوراً به‌عنوان علاقه‌مند شناخته شوید – فقط عبارت را معکوس کنید.

بسیار خوب: من به خرید اخیر شما از Darby Apparel فکر می کردم و…”

بهتر: “خرید شما از Darby Apparel در روز جمعه مرا به فکر فرو برد…”

رویکرد دوم خیلی کمتر خودخواهانه به نظر می‌رسد، زیرا با ارجاع به مشتری (“شما”) به جای نماینده (“من”) شروع می‌شود.

در واقع، شما هرگز نباید ایمیلی را با صحبت کردن در مورد خودتان شروع کنید — ایمیل‌های فروش باید درباره مشتریان احتمالی باشند. . اگر متوجه شدید که «من» می‌گویید، از این ترفند وارونگی استفاده کنید.

فرض کنید شما نوشته اید، “من همچنین عضو گروه Dallas Entrepreneurs در لینکدین هستم و دیدم که سوالی در مورد Google AdWords ارسال کرده اید.” این جمله را ورق بزنید تا بخواند: “شما هفته گذشته یک سوال عالی در مورد Google AdWords در گروه کارآفرینان دالاس در لینکدین ارسال کردید.”

اکنون تمرکز کاملاً روی مشتری بالقوه است.

9. “من برای… کار می کنم”

راه اندازی پیام خود با “من برای فلانی کار می کنم” حتی بدتر از شروع با نام شما است. نه تنها کسل کننده و غیراصلی است، بلکه مانند کاشت یک تابلوی بزرگ در مغز مشتری است که می گوید: “من سعی می کنم چیزی به شما بفروشم!!!”

گفتن به مشتری که نماینده کدام سازمان هستید می تواند مفید باشد. به عنوان مثال، اگر شرکت شناخته شده است، یا اگر قبلاً با خریدار ملاقات کرده اید و این جزئیات به تقویت حافظه او کمک می کند. با این حال، شما می خواهید نام شرکت خود را به طور طبیعی ببافید.

برای اینکه تصوری از ظاهر “طبیعی” به شما بدهیم، ممکن است بنویسید:

سلام رندل،

دیل هاردینگ توصیه کرد با ما تماس بگیریم. من با دیل در تیم فروش محصولات HubSpot کار می‌کنم.

در واقع به همین دلیل بود که می‌خواستم تماس بگیرم – او اشاره کرد که شما چند نفر را به تیم خود اضافه می‌کنید، و من فکر کردم که CRM ما ممکن است برای شما مناسب باشد. 100٪ رایگان است و استفاده از آن بسیار آسان است.

به طور معمول چگونه با یک گروه بزرگ از تکرارها در یک زمان کنار می آیید؟ شاید بتوانم برخی از نکات را به اشتراک بگذارم.

بهترین،

بیلی

< /div>

این ذکر HubSpot طبیعی به نظر می رسد زیرا گیرنده کارمندی را می شناسد که در آنجا کار می کند – بنابراین اگر مشتری احتمالی شما با یک همکار ارتباط دارد، راحت نام شرکت خود را رها کنید.

همچنین می‌توانید «ما» را با «تیم [شرکت]» عوض کنید؛ ” برای مثال، «در سال گذشته ، تیم HubSpot با…”

همکاری کرده است

اوه، و اگر در حال ارسال محتوا از شرکت خود هستید؟ فقط نام را در توضیحات به این صورت وارد کنید: “من به یک پست وبلاگ HubSpot در CRMها پیوند می دهم که ممکن است مفید باشد…”

10. “آیا آنچه را که به دنبالش بودید پیدا کردید؟”

نمایندگان فروش گاهی از این خط برای پیگیری سرنخ‌های ورودی که محتوایی را دانلود کرده‌اند، ویدیویی تماشا کرده‌اند یا از یک صفحه سایت بازدید کرده‌اند، استفاده می‌کنند.

خوبی این خط این است که به موقع است. شما دقیقاً در لحظه‌ای که خریدار می‌خواهد از طریق فروش با او تماس بگیرد، تماس می‌گیرید.

نکته بد این خط این است که مبهم و گیج کننده است. به هر حال “پیدا کردن آنچه به دنبالش هستید” به چه معناست؟

مشخص شوید تا خریدار شما بداند دقیقاً به کدام فرصت یا نقطه درد اشاره می‌کنید.

در اینجا چند خط نمونه وجود دارد:

  • “آیا صفحه قیمت ما تمام جزئیات مورد نیاز شما را داشت؟”
  • “آیا پس از تماشای ویدیوی آموزشی ما، برای شروع یک کمپین تبلیغاتی فیس بوک احساس آمادگی می کنید؟”
  • “آیا می توانم به هر سوالی در مورد بازخوردی که تحلیلگر شرح شغل ما به شما داده پاسخ دهم؟”

هرچه جزئیات بیشتری داشته باشید، شروع یک مکالمه سازنده آسان تر خواهد بود.

ایجاد یک برداشت اولیه خوب با یک مشتری جدید می تواند دشوار باشد – اما با این بازکننده ها، عکس بهتری خواهید داشت. گاهی اوقات، آنچه که نمی گویید به اندازه کاری که انجام می دهید اهمیت دارد.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل