53 آمار رهبری فروش که در سال 2022 باید بدانید
53 آمار رهبری فروش که در سال 2022 باید بدانید
رهبران فروش، صادق باشید – کنجکاو هستید که بدانید همتایان خود در چه کاری هستند. دسترسی به آمار رهبری فروش ابزار مفیدی است که در زرادخانه شما وجود دارد. با چالش های غیر متعارفی که بسیاری از رهبران با آن مواجه هستند، توانایی به اشتراک گذاری اطلاعات و پرسیدن “چگونه مدیریت می کنید؟” بسیار مهم است.
اگر زمان یا منابع لازم برای سفارش داده های خود را ندارید، خوش شانس هستید. ما فهرستی از نقاط داده مهم را برای شما گردآوری کرده ایم.
به معیارهایی که میتوانند به شما در اندازهگیری پیشرفت تیمتان کمک کنند، شیرجه بزنید.
آمار از گزارش استراتژی و روند فروش 2022 HubSpot
سایر روندهای فروش کلیدی در سال 2022
آمار عملکرد فروش
آمار فروش از راه دور
روندهای فعالسازی فروش
اولویتهای رهبران فروش
آمار مدیریت فروش
آمار رهبری فروش B2B
آمار رهبری فروش
1. فراتر از اهداف همچنان هدف اصلی فروشندگان در سال 2022 است. در یک نظرسنجی HubSpot، 45٪ از پاسخ دهندگان، بیش از اهداف را به عنوان اولویت اصلی ذکر کردند.
منبع تصویر
2. تیم های فروش تمرکز بیشتری بر ایجاد اعتماد با مشتریان خود دارند. از بین فروشندگان، 31٪ می گویند ایجاد اعتماد و رابطه کلیدی برای فروش است.
3. 56 درصد از رهبران فروش می گویند که متعهد بودن و توجه بودن بهترین روش برای جلب اعتماد مشتری است.
منبع تصویر
4. به گفته 29 درصد از رهبران فروش، یافتن زمینه مشترک راه دیگری برای جلب نظر مشتری آینده است.
5. 60٪ از فروشندگان می گویند که وقت گذاشتن برای درک چالش های کلیدی تجاری که مشتریان با آن روبرو هستند، عامل مهمی برای فروش در بازار B2B است.
منبع تصویر
6. 90٪ از متخصصان فروش به مشتریان فعلی خود فروش بیشتری می کنند.
7. 64٪ از رهبران فروش می گویند که کلید فروش به مشتریان فعلی درک نیازها و اهداف آنهاست.
8. از بین افرادی که توسط HubSpot مورد بررسی قرار گرفتند، بیش از نیمی گفتند که 11 تا 30 درصد درآمد آنها از پرفروش.
منبع تصویر
Alt: آمار رهبری فروش، درصد درآمد شرکت ناشی از افزایش فروش
9. در همین حال، 80 درصد از متخصصان فروش از تکنیکهای فروش متقابل
استفاده میکنند.
10. تقریباً 60٪ از متخصصان فروش یک تا 40 سرنخ جدید در هفته به دست می آورند.
منبع تصویر
11. از میان آن سرنخهای جدید، 78 درصد از متخصصان فروش، مشتری احتمالی را در کل فرآیند فروش میبرند.
سایر روندهای فروش کلیدی در سال 2022
12. شخصی سازی کلید ارائه راه حل به مشتریان است. در واقع، 49٪ از مصرف کنندگان می گویند احتمالاً تکرار می شوند مشتریان پس از یک تجربه خرید شخصی، بر اساس تحقیقات 2022 از Twilio.
13. عدم انجام شخصیسازی خطر دارد. Twilio دریافت که 62٪ از مصرف کنندگان می گویند یک نام تجاری وفاداری خود را در صورت عدم ارائه تجربه شخصی این رقم از 45 درصد در سال 2021 افزایش یافته است.
14. 72% از عملکردهای برتر گزارش می دهند که از اولین فروش توسط خریدار. به عبارت دیگر، این متخصصان فروش، فرآیندهای فروش خود را طوری طراحی کرده اند که نیازهای خریداران را در اولویت قرار دهند.
15. خدمت به مشتریان فعلی اولویت بیشتری نسبت به یافتن مشتریان بالقوه جدید است. این احتمالاً با هزینه به دست آوردن مشتریان جدید مرتبط است. در سال 2013، بازرگانان از دست دادند طبق SimplicityDX، میانگین 9 دلار برای هر مشتری جدید به دست آمده. امروزه، فروشندگان به ازای هر مشتری جدید 29 دلار از دست می دهند.
16. روابط موجود نیز در طول یک چشم انداز اقتصادی نامشخص اهمیت بیشتری پیدا می کند. Salesforce دریافت که 85٪ از نمایندگان فروش به اهمیت افزایش روابط بلندمدت با مشتری در نتیجه شرایط اقتصادی امروز اشاره کردند.
منبع تصویر
17. تماس گرم یا تماس با مشتری احتمالی که شرکت شما قبلاً با آن ارتباط دارد، به تمرکز بزرگی برای تیم های فروش تبدیل شده است. طبق لینکدین، تقریباً نه نفر از هر 10 فروشنده تماسهای گرم برقرار میکنند.
18. علاوه بر این، LinkedIn دریافت که فقط 21% از خریداران مایلند با آنها تماس سردی بگیرند. ایمیل، رویدادها و ارتباطات رسانه های اجتماعی از جمله گزینه های ترجیحی هستند.
منبع تصویر< /p>
19. فروش مکالمه روند بزرگی در افق خواهد بود. طبق گفته Zendesk، 78٪ از متخصصان فروش گزارش کردند< /a> که فروش محاورهای برای شرکتهایشان در سال آینده مهم خواهد بود.
آمار عملکرد فروش
20. استفاده مناسب از مدیر ارتباط با مشتری (CRM) به روند فروش کمک می کند. بر اساس تحقیقات HubSpot، 22 درصد از رهبران فروش می گویند که استفاده از CRM در حداکثر پتانسیل خود یکی از اهداف اصلی آنها در سال 2022 است.
21. 85٪ دیگر از متخصصان فروش می گویند CRM آنها تا حدودی برای فرآیند فروش بسیار مهم است.
22. 54 درصد از رهبران فروش می گویند ردیابی استفاده از CRM شاخص خوبی برای عملکرد فروش است.
منبع تصویر
23. تماسهای انجامشده، ایمیلهای بعدی ارسالشده و استفاده از CRM عبارتاند از برای عملکرد فروش.
24. علاوه بر CRM ها، اکثر تیم ها از نوعی فناوری فروش استفاده می کنند. طبق گزارش وضعیت فروش لینکدین در سال 2022، 91 % از فروشندگان در شرکت های بزرگ هفته ای یک بار از فناوری فروش استفاده می کنند.
25. لینکدین همچنین دریافت که فناوری فروش عملکرد را بهبود می بخشد. در واقع، 80٪ از فروشندگانی که به 150 درصد از سهمیه آنها حداقل یک بار در هفته از فناوری فروش استفاده می کنند. فقط 58 درصد از فروشندگان دیگر هفته ای یک بار از فناوری فروش استفاده می کنند.
26. طبق گفته Zendesk، اکثر تیمهای فروش از میانگین 4.7 ابزار فروش استفاده میکنند. 46 درصد دیگر گفتند که قصد دارند ابزارهای بیشتری را در سال آینده اضافه کنند.
27. تیم ها فقط یک چهارم از زمان خود را صرف فروش می کنند< /a>، طبق لینکدین. وظایف اداری، آموزش، و جلسات همچنان بیشتر وقت متخصصان فروش را می گیرد.
منبع تصویر
28. تیم بازاریابی شما نقش مهمی در یافتن سرنخ ها ایفا می کند. طبق دادههای HubSpot در سال 2022، 42 درصد از فروشندگان اظهار داشتند که به سرنخهای با کیفیت بالاتر از تیم بازاریابی خود نیاز دارند.
منبع تصویر
آمار فروش از راه دور
29. در سال 2021، 68 درصد از رهبران فروش قصد داشتند یک مدل ترکیبی یا.
30. 64% از رهبران فروش remo brite را انتخاب کرده اند سهمیه هدف خود را در سال 2020 برآورده یا از آن فراتر رفتند.
31. وقت آن است که از فروش مجازی استقبال کنید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید. طبق دادههای لینکدین، 55٪ از خریداران گزارش دادند که کار از راه دور خرید را آسانتر کرده است.
32. تماسهای تلفنی، ایمیلها و چتهای ویدیویی عبارتند از.سه روش برتر برای فروش از راه دور طبق تحقیقات HubSpot در سال 2022.
منبع تصویر
روندهای فعالسازی فروش
33. 59٪ از رهبران فروش یک تیم اختصاصی دارند، طبق تحقیقات HubSpot.
34. 65% از رهبران فروش که گزارش سرمایهگذاری در تیم فعالسازی فروش خود داشتند، گزارش دادند که از اهداف درآمدی خود بهتر عمل کردند.
35. 50% از رهبران توانمندسازی فروش انتظار دارند بودجهها و سطح کارکنان افزایش یابد طبق تحقیقات گارتنر در سال آینده. غرامت و مزایا پرسنل بزرگترین بخش از بودجه فعال سازی فروش است.
36. تحقیقات گارنر نشان می دهد که زمان آن رسیده است که معیارهای فعال سازی فروش خود را تغییر دهید. این شرکت دریافت که تیمهای فعالکننده فروش در حال حاضر معیارهایی را دنبال میکنند که تأثیر عملکرد آنها را بر تبدیل و اندازه خط لوله اندازهگیری میکنند. درعوض، گروه مشاوره پیشنهاد میکند که بهعنوان یک معیار، روی رفتارهای فروشنده تمرکز کنید. تاثیر تیم.
منبع تصویر
اولویت های رهبران فروش
37. 2% فرآیند فروش بیش از حد بر این باور است که رهبران فروش هستند. بر اساس گزارش استراتژی و روند فروش 2022 HubSpot، طولانی است و می تواند کارآمدتر باشد.
38. 72٪ از رهبران فروش< طبق گفته گارتنر، بهبود فرآیندهای فروش خود را در اولویت قرار داده اند.
39. گارتنر همچنین دریافت که در میان مدیران ارشد فروش، 61 % بهبود اثربخشی مدیران فروش را به عنوان اولویت اصلی شناسایی کردند.
40. دیگر اولویت های CSO برتر عبارتند از< افزایش بازده حساب های کلیدی جهانی (62%) و بهبود مدیریت حساب (62.3%).
منبع تصویر
41. تراز فروش و بازاریابی برای بسیاری از تیم های فروش یک هدف مهم است.
42. 72 ٪ از رهبران فروش به گفته Zendesk ، تیم های فروش آنها. تکرارهای فروش با فن آوری غالباً به عنوان مجریان برتر دیده می شوند.
آمار مدیریت فروش
43. در ایالات متحده ، انتظار می رود فرصت های شغلی برای مدیران فروش رشد 4 ٪ رشد کند. از طریق 2029.
44. فقط 31 ٪ از مدیران فروش با توجه به تحقیقات انجام شده توسط گروه بروکس ،
45. 74 ٪ از مدیران فروش حساب های فروش خود علاوه بر مدیریت تیم های خود.
منبع تصویر
46. مهارت های فروش منطقه شماره یک تمرکز برای 38 ٪ است. مدیران فروش هنگام مربیگری تکرارهای خود.
47. یک مطالعه از مربیگری فروش طبیعت دوم نشان داد که 96 ٪ از پاسخ دهندگان یا موافقت کردند یا کاملاً موافقت کردند که مربیگری مؤثر در فروش تأثیر مثبت بر عملکرد فروشندگان آنها گذاشت.
آمار رهبری فروش B2B
48. رهبران C-Suite از شرکت های خرید 2.2 برابر بیشتر از این که مشارکت در فروش تماس با رهبران C-suite از تیم های فروش.
49. تا سال 2025 ، 60 ٪ سازمان های فروش B2B از فروش مبتنی بر تجربه به فروش مبتنی بر داده منتقل می شود.
50. طبق گفته های Salesforce ، 84 ٪ از متخصصان فروش B2B می گویند تحول دیجیتال در چهار سال گذشته تسریع شده است.
51. همین گزارش نشان داد که کنفرانس ویدیویی ، هوش مصنوعی و برنامه های فروش موبایل به با ارزش ترین دیجیتال تبدیل شده است. ابزارها برای تیم های خود.
52. برای تیم های فروش B2B ، تعداد ذینفعان و تصمیم گیرندگان درگیر در فرآیند خرید یک مانع قابل توجه است. به طور متوسط ، هفت نفر در خرید تصمیماتی برای شرکت هایی که بین 100-500 کارمند دارند ، شرکت می کنند.
53. با توجه به linkedin ، 1 در 5 تصمیم گیرندگان B2B سالانه نقش ها را تغییر می دهند.
آیا هیچ یک از این نقاط داده شما را غافلگیر کرده است؟ از آنجا که شرکت ها و رهبران همچنان با چشم انداز اقتصادی در حال تغییر ما سازگار می شوند ، ما داده ها و اطلاعات جدیدی را به این پست اضافه خواهیم کرد. برای داده های مهمتر ، این _
منبع:hubspot