100 بهترین سوال مطالعه موردی برای مشتری بعدی شما

100 بهترین سوال مطالعه موردی برای مشتری بعدی شما

مطالعات موردی و توصیفات در زرادخانه شما مفید است. اما برای ساختن یک کتابخانه موثر، باید سوالات مطالعه موردی مناسب را بپرسید. شما همچنین باید بدانید

مطالعات موردی داستان‌های مشتریانی هستند که تیم فروش شما می‌توانند از آنها برای اشتراک‌گذاری مربوطهprospect content=”_blankener” نه تنها این، بلکه مطالعات موردی به شما کمک می‌کند اعتماد مشتریان بالقوه را جلب کنید، به آنها نشان دهید که زندگی به عنوان مشتری شما چگونه خواهد بود، و تأیید کنید که محصول یا خدمات شما برای مشتریان شما کار می‌کند.

قبل از اینکه شروع به ساختن کتابخانه مطالعات موردی خود کنید، فهرست 100 سوال مطالعه موردی ما را بررسی کنید تا از مشتریان خود بپرسید. با این راهنمای مفید، دانش لازم برای ساختن روایت خود را با استفاده از “Problem-Agitate-Solve”روش.

یک پرسشنامه مطالعه موردی خوب چیست؟

فهرست نهایی سوالات مطالعه موردی

چگونه از مشتری خود برای مطالعه موردی بخواهید

ایجاد یک مطالعه موردی موثر

یک پرسشنامه مطالعه موردی خوب چیست؟

عناصر کلیدی خاصی یک پرسشنامه مطالعه موردی خوب را تشکیل می‌دهند.

پرسشنامه هرگز نباید شبیه یک بازجویی باشد. در عوض، سعی کنید سوالات مطالعه موردی خود را مانند یک مکالمه ساختار دهید. برخی از موارد ضروری که پرسشنامه شما باید پوشش دهد عبارتند از:

  • مشکل مشتری قبل از انتخاب سازمان شما.
  • چرا شرکت شما را انتخاب کردند.
  • چگونه محصول شما مشکل مشتریان را حل کرد.
  • نتایج قابل اندازه گیری سرویس ارائه شده.
  • داده‌ها و معیارهایی که موفقیت خدمات یا محصول شما را در صورت امکان ثابت می‌کنند.

می‌توانید این ملاحظات را بر اساس نحوه استفاده مشتریان از محصول شما و پاسخ‌ها یا نقل قول‌هایی که می‌خواهید دریافت کنید، تطبیق دهید.

یک سوال مطالعه موردی خوب چیست؟

یک سوال مطالعه موردی خوب، پیامی قدرتمند به سرنخ ها در مرحله تصمیم گیری سفر خریدار احتمالی شما می دهد.

از آنجایی که مشتری شما با شرکت در مطالعه موردی موافقت کرده است، احتمالاً در مورد خدماتی که ارائه می‌دهید مشتاق هستند. بنابراین، یک سوال مطالعه موردی خوب کنترل را به مشتری می‌سپارد و مکالمه را باز می‌کند.

سعی کنید برای تشویق مشتری خود به صحبت در مورد خدمات عالی یا محصولی که ارائه می دهید، سؤالات باز بپرسید.

فهرست نهایی سوالات مطالعه موردی

سوالات مصاحبه مطالعه موردی درباره کسب و کار مشتری

شناخت کسب و کار مشتری یک راه عالی برای تنظیم لحن برای مطالعه موردی است.

از این سؤالات برای دریافت اطلاعات پس زمینه درباره شرکت و اهداف تجاری آن استفاده کنید. این اطلاعات می‌تواند برای معرفی کسب‌وکار در ابتدای مطالعه موردی مورد استفاده قرار گیرد – به‌علاوه، بالقوه‌های آینده ممکن است با داستان‌های آن‌ها طنین‌انداز شده و برای شما به سرنخ تبدیل شوند.

  1. می‌خواهید یک نمای کلی از [شرکت] به من بدهید؟ این فرصتی است برای مشتری تا کسب‌وکار خود را با کلمات خود توصیف کند. اطلاعات پس‌زمینه مفیدی دریافت خواهید کرد و به راحتی می‌توانید مشتری را به صحبت بفرستید.
  2. می‌توانید نقش خود را توضیح دهید؟ با این کار می‌توانید درک بهتری از مسئولیت‌هایی که بر عهده آنها است، داشته باشید.
  3. نقش و تیم شما چگونه با شرکت و اهداف آن تناسب دارد؟ دانستن اینکه چگونه تیم برای دستیابی به اهداف شرکت عمل می کند، به شما کمک می کند راه حل خود را چگونه با همه ذینفعان درگیر کند. .
  4. چه مدت شرکت شما در کسب و کار بوده است؟ دریافت این اطلاعات به خواننده کمک می کند تا مشخص کند که آیا نقاط درد مختص یک استارت آپ یا شرکت جدید در مقابل یک شرکت قدیمی است یا خیر؟ .
  5. چند کارمند دارید؟ یک توصیف عالی دیگر برای خوانندگان. آنها می توانند اندازه شرکت مشخص شده را با اندازه شرکت خود مقایسه کنند.
  6. آیا درآمد شرکت شما در دسترس است؟ اگر چنین است، چیست؟ این به خوانندگان شما اطلاعات پس زمینه ای در مورد فروش ناخالص شرکت برجسته می دهد.
  7. مشتری هدف شما چه کسی است؟ دانستن اینکه مخاطبان هدف چه کسانی هستند به شما کمک می کند دید کلی بهتری از بازار آنها برای خوانندگان مطالعه موردی خود ارائه دهید.
  8. چگونه محصول ما به تیم یا شرکت شما کمک می کند تا به اهداف خود دست یابد؟ این یکی از مهمترین سؤالات است زیرا اساس مطالعه موردی است. جزئیاتی را در مورد اینکه چگونه محصول شما راه حلی برای مشتری شما ارائه می دهد، دریافت کنید. شما می خواهید بتوانید بگویید “شرکت X راه حل ما را اجرا کرد و به Y دست یافت.”
  9. شرکت‌های ما چگونه همسو هستند (ماموریت، استراتژی، فرهنگ، و غیره)؟ اگر هر یک از ویژگی‌های مأموریت یا فرهنگ شرکت شما برای مشتری جذاب بود، آن را اعلام کنید. .

چند نفر در تیم شما هستند؟ نقش آنها چیست؟ این به توصیف بازیگران کلیدی در سازمان و تأثیر آنها بر اجرای راه حل شما کمک می کند.

سوالات مصاحبه مطالعه موردی درباره محیط زیست قبل از خرید

یک مطالعه موردی خوب برای ایجاد اعتماد طراحی شده است. از مشتریان بخواهید ابزارها و فرآیندهایی را که قبل از محصول یا خدمات شما استفاده می کردند، شرح دهند. این نوع سوالات مطالعه موردی، نیاز کسب و کار را که باید برآورده می‌کردند برجسته می‌کند و برای مشتریان آینده جذابیت دارد.

  1. فرایند تیم شما قبل از استفاده از محصول ما چگونه بود؟ این به خواننده یک خط مقدم برای مقایسه نتایج محصول شرکت شما می دهد.
  2. آیا قبل از استفاده از محصول ما هزینه‌ای در ارتباط با فرآیند وجود داشت؟ آیا گران‌تر بود؟ آیا ارزش این هزینه را داشت؟ محصول چگونه بر قیمت نهایی مشتری تأثیر گذاشت؟ این یک معیار مفید برای افشای اینکه آیا شرکت شما در پول مشتری صرفه جویی کرده یا مقرون به صرفه تر بوده است، خواهد بود.
  3. نقاط دردناک اصلی فرآیند شما قبل از استفاده از محصول ما چه بود؟ این موانع را با جزئیات شرح دهید. شما می‌خواهید که خواننده تا جایی که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد مشکل به دست آورد، زیرا دلیل اجرای راه‌حل شرکت شما را مشخص می‌کند.
  4. آیا محصول ما جایگزین ابزار مشابهی شده است یا این اولین باری است که تیم شما از چنین محصولی استفاده می کند؟ آیا آنها از محصول مشابهی استفاده می کردند؟ اگر چنین است، داشتن این اطلاعات ممکن است به خوانندگان دلیلی برای انتخاب برند شما نسبت به رقابت بدهد.
  5. شما و تیمتان قبل از استفاده از محصول ما چه چالش‌های دیگری را تجربه می‌کردید؟ هر چه جزئیات بیشتری در مورد مشکلات مشتری به خوانندگان ارائه دهید، بهتر است. شما می‌خواهید تصویری کامل از چالش‌هایی که مشتری با آن‌ها روبه‌رو بوده و شرکت شما چگونه آنها را حل کرده است، ترسیم کنید.
  6. آیا نگرانی‌هایی در مورد اینکه چگونه مشتریان شما با استفاده از محصول ما تحت تأثیر قرار می‌گیرند وجود داشت؟ دریافت پاسخ به این سؤال، نگرانی‌های مشتری در مورد تغییر به خدمات شما را برای خوانندگان نشان می‌دهد. . خوانندگان شما ممکن است نگرانی های مشابهی داشته باشند و خواندن نحوه عملکرد مشتری شما در این فرآیند مفید خواهد بود.
  7. چرا محصول ما یا محصول مشابهی را زودتر نخریدید؟ از مشتری بخواهید هر تردیدی را که در استفاده از محصول شما داشته است توضیح دهد. نگرانی های آنها ممکن است به سرنخ های بالقوه مرتبط باشد.
  8. آیا در تصمیم گیری شما برای تبدیل شدن به مشتری “معامله شکنی” دخیل بوده است؟ توصیف اینکه چگونه شرکت شما توانسته راه حلی ارائه دهد که در آن پارامترها کار می کند، نشان می دهد که چقدر سازگار است؟ برند شما چیست و چگونه مشتری را در اولویت قرار می دهید. همچنین نشان دادن هر چالش منحصر به فردی که مشتری داشته است عالی است. این وضعیت آنها را بهتر برای خواننده توضیح می دهد.
  9. آیا پس از تبدیل شدن به مشتری مجبور به ایجاد تغییراتی بودید که پیش‌بینی نمی‌کردید؟ خوانندگان مطالعه موردی شما می‌توانند یاد بگیرند که تغییر به محصول شما چگونه با برخی موارد همراه بوده است؟ تغییرات غیرمنتظره (خوب یا بد) و نحوه هدایت آنها. اگر به مشتری خود در عیب یابی کمک کردید، از او بخواهید که در اینجا توضیح دهد.

از زمانی که مشتری شدید، برداشت شما از محصول چگونه تغییر کرده است؟ از مصاحبه شونده بخواهید توضیح دهد که محصول شما چگونه نحوه انجام کارشان را تغییر داده است. این شامل این است که چگونه محصول شما آنچه را که قبلاً غیرممکن بود انجام داده است.

سوالات مصاحبه مطالعه موردی درباره فرآیند تصمیم گیری

خوانندگان مطالعه موردی به این علاقه مند خواهند شد که کدام عوامل بر فرآیند تصمیم گیری مشتری تأثیر گذاشته است. اگر آنها بتوانند با آن فرآیند ارتباط برقرار کنند، شانس بیشتری برای خرید محصول شما وجود دارد.

پاسخ به این سوالات به مشتریان بالقوه در فرآیند تصمیم‌گیری کمک می‌کند.

  1. چگونه در مورد محصول ما شنیدید؟ اگر مشتری بر اساس یک توصیه یا مطالعه موردی مثبت دیگری تصمیم به همکاری با شما کرد، آن را درج کنید. این نشان می‌دهد که شما یک برند قابل اعتماد با شهرت تثبیت شده برای ارائه نتایج هستید.
  2. چه مدت به دنبال راه حلی برای این مشکل بودید؟ این موضوع به درک خواننده از تأثیر این چالش های خاص بر شرکت قبل از انتخاب محصول شما کمک می کند.
  3. آیا راه حل های جایگزین را مقایسه می کردید؟ کدام یک؟ این به خوانندگان نشان می دهد که مشتری قبل از انتخاب شرکت شما، گزینه های دیگری را بررسی کرده است.
  4. آیا چند مورد از دلایلی که تصمیم به خرید محصول ما گرفتید را توضیح می‌دهید؟ از مصاحبه‌شونده بخواهید توضیح دهد که چرا محصول شما را به رقابت انتخاب کرده است و مزایایی برای شرکت شما دارد؟ ارائه شده است که شما را متمایز کرده است.
  5. معیارهایی که هنگام تصمیم گیری برای خرید محصول ما استفاده کردید چه بود؟ این به خوانندگان بینش پیش زمینه بیشتری در مورد عواملی که بر روند تصمیم گیری آنها تأثیر گذاشته است می دهد.
  6. آیا ابتکارات یا اهداف سطح بالایی وجود داشت که باعث تصمیم گیری برای خرید شود؟ به عنوان مثال، آیا انگیزه این تصمیم یک چشم انداز کل شرکت بوده است؟ مشتریان خود را ترغیب کنید تا در مورد آنچه منجر به تصمیم برای همکاری با شما می شود و اینکه چگونه شما انتخاب واضحی هستید، بحث کنند.
  7. روند خرید چگونه بود؟ آیا متوجه چیز استثنایی یا نقاط اصطکاک شده اید؟این فرصتی است برای مشتری تا در مورد اینکه چقدر فرآیند خرید را بدون مشکل و آسان انجام می دهید نظر دهد. از آنها بخواهید آنچه را که از ابتدا تا انتها به خوبی پیش رفته است توصیف کنند.
  8. فرآیند خرید را چگونه تغییر می‌دادید؟ این فرصتی برای شماست تا فرآیند خود را به‌منظور سازگاری با خریداران آینده تنظیم کنید.
  9. چه کسانی در تیم شما در فرآیند خرید شرکت داشتند؟ این به خوانندگان پیشینه بیشتری در مورد بازیگران کلیدی درگیر از مدیران تا مدیران پروژه می دهد. با این اطلاعات، خوانندگان می توانند ببینند که ممکن است به طور بالقوه نیاز به مشارکت در فرآیند تصمیم گیری در تیم خود داشته باشند.

Custom Interviewer’s Stuions مورد

سوالات مطالعه موردی شما باید در مورد تأثیر محصول یا راه حل شما بر کارمندان، تیم ها، معیارها و اهداف مشتری بپرسند. این سؤالات به مشتری امکان می دهد ارزش خدمات شما را تحسین کند و به دیگران بگوید دقیقاً چه مزایایی از آن به دست آورده اند.

وقتی خوانندگان تأثیر محصول یا خدمات شما را بر مشتری بررسی می‌کنند، این باور را تقویت می‌کند که مطالعه موردی معتبر است.

  1. چه مدت از محصول ما استفاده می‌کنید؟ این به خوانندگان کمک می‌کند تا ببینند چه مدت طول کشید تا نتایج و رضایت کلی شما از محصول یا خدمات را مشاهده کنند.
  2. چند افراد مختلف در شرکت شما از محصول ما استفاده می‌کنند؟ این به خوانندگان کمک می‌کند تا ببینند که چگونه می‌توانند محصول را با تیم‌های خود تطبیق دهند، در صورت مشابه بودن اندازه.
  3. آیا چندین بخش یا تیم وجود دارد که از محصول ما استفاده می‌کنند؟ این نشان می‌دهد که محصول شما چقدر تأثیر زیادی در بخش‌ها داشته است.
  4. شما و تیمتان در حال حاضر چگونه از محصول استفاده می کنید؟ از محصول برای دستیابی به چه نوع اهداف یا وظایفی استفاده می‌کنید؟ جزئیاتی در مورد اینکه چگونه محصول به طور فعال به مشتری کمک می‌کند تا به اهدافش برسد، دریافت کنید.
  5. اگر تیم‌ها یا بخش‌های دیگر از محصول ما استفاده می‌کنند، آیا می‌دانید چگونه از آن استفاده می‌کنند؟ با این اطلاعات، سرنخ‌ها می‌توانند تصور کنند که چگونه می‌توانند از محصول شما استفاده کنند. در بین تیم‌هایشان و اینکه چگونه می‌تواند گردش کار و معیارهای آنها را بهبود بخشد.
  6. بارزترین مزیتی که احساس کردید محصول ما در طول فرآیند فروش ارائه شده چه بود؟ مصاحبه شونده باید مزایایی را که از استفاده از محصول یا خدمات شما به دست آورده است توضیح دهد. این برای متقاعد کردن افراد دیگر که بهتر از رقبا هستند، مهم است.
  7. آیا پس از استفاده منظم‌تر از محصول، مزایای دیگری کشف کرده‌اید؟ ممکن است مصاحبه‌شونده شما مزایای دیگری را از استفاده از محصول شما تجربه کرده باشد. از آنها بخواهید که به طور مفصل توضیح دهند که این مزایا چیست و چگونه به بهبود شرکت کمک کرده اند.
  8. آیا معیارها یا KPIهایی وجود دارد که با محصول ما ردیابی می کنید؟ آنها چیستند؟ هر چه مشتری بتواند اعداد و داده های بیشتری ارائه دهد، بهتر است.
  9. آیا قبل از استفاده از محصول ما معیارهایی را دنبال می کردید؟ آنها چه بودند؟ این به خوانندگان این امکان را می دهد که مقایسه واضح و قبل و بعد از استفاده از محصول شما داشته باشند.
  10. چگونه محصول ما بر معیارهای اصلی شما تأثیر گذاشته است؟ این فرصتی است برای مشتریان شما که چگونه محصول شما به آنها در رسیدن به معیارها و اهدافشان کمک کرده است. .

سوالات مصاحبه مطالعه موردی درباره تیم خرید و مدافعان داخلی

ببینید آیا افرادی در شرکت مشتری وجود دارند که از محصول شما حمایت می کنند.

  1. آیا اعضای تیم دیگری وجود دارد که از نظر شما طرفداران محصول ما هستند؟ برای مثال، آیا کسی به عنوان «کاربر قدرتمند» یا متخصص محصول در تیم شما ظاهر می‌شود؟شاید بخواهید مصاحبه کنید و این کاربران قدرتمند را نیز در مطالعه موردی خود بگنجانید. در نظر بگیرید که از آنها راهنمایی هایی در مورد استفاده از خدمات یا محصول خود بخواهید.
  2. آیا شخص دیگری در تیم شما وجود دارد که فکر می‌کنید باید با او صحبت کنیم؟ باز هم، هرچه افراد بیشتری بتوانند تجربه خود را در استفاده از محصول شما به اشتراک بگذارند، بهتر است.
  3. آیا اعضای تیمی وجود دارند که فکر می‌کنید بزرگ‌ترین طرفداران محصول ما نباشند یا ممکن است به آموزش بیشتری نیاز داشته باشند؟ ارائه حمایت بیشتر به کسانی که با محصول شما مشکل دارند. ممکن است تجربه کاربری خود را بهبود بخشد و به فرصتی تبدیل شود تا نه تنها در مورد موانع خود بیاموزند، بلکه آنها را به یک طرفدار محصول تبدیل کنند
  4. آیا جزئیاتی در مورد نحوه اجرای محصول ما توسط تیم شما به اشتراک می گذارید؟ تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد عرضه دریافت کنید. امیدواریم، آنها در مورد اینکه این روند تا چه حد یکپارچه بوده است.
  5. چه کسی از شرکت شما در اجرای محصول ما نقش داشته است؟ این به خوانندگان بینش بیشتری در مورد اینکه چه کسی برای عرضه موفق خود باید مشارکت داشته باشد، می دهد.
  6. آیا در پیاده سازی محصول ما خطرات داخلی یا هزینه های اضافی وجود داشته است؟ اگر چنین است، چگونه به آنها رسیدگی کردید؟ این بینشی را در مورد فرآیند و عرضه مشتری می‌دهد و این سؤال مطالعه موردی احتمالاً نکاتی را در مورد اینکه چه سرنخ‌های بالقوه باید در نظر گرفته شوند ارائه می‌دهد.
  7. آیا فرآیند آموزشی برای استفاده تیم شما از محصول ما وجود دارد؟ اگر چنین است، چگونه به نظر می رسد؟ اگر شرکت شما به مشتری پشتیبانی و آموزش ارائه کرده است، از آنها بخواهید آن تجربه را شرح دهند.
  8. تقریباً چه مدت طول می‌کشد تا یک عضو جدید تیم به سرعت با محصول ما آشنا شود؟ این به سرنخ‌ها کمک می‌کند تا تعیین کنند چقدر زمان نیاز است تا وارد یک محصول شوند؟ کارمند به استفاده از محصول شما اگر یک کاربر جدید بتواند به سرعت به طور یکپارچه شروع به کار کند، برای شما خوب است.
  9. دغدغه اصلی شما در مورد عرضه این محصول به شرکتتان چه بود؟ توصیف چالش‌های آن‌ها با جزئیات، بینش مفیدی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.
  10. مردم از زمانی که محصول ما را شروع به استفاده از آن کرده اند، چه می گویند؟ همه بازخوردهای مثبتی را که می توانید جمع آوری کنید تا به محصول خود اثبات اجتماعی بیشتری بدهید.

سوالات مصاحبه مطالعه موردی درباره موفقیت مشتری

آیا مشتری با محصول شما به موفقیت رسیده است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر این سوالات را بپرسید.

  1. با استفاده از محصول ما می‌توانید هزینه‌های کاهش‌یافته را اندازه‌گیری کنید؟ اگر چنین است، می‌خواهید در مطالعه موردی خود بر این صرفه‌جویی تأکید کنید.
  2. با استفاده از محصول ما می‌توانید پیشرفت‌هایی را در بهره‌وری یا صرفه‌جویی در زمان اندازه‌گیری کنید؟ هر معیار یا داستان خاصی که مصاحبه‌شونده شما می‌تواند ارائه دهد، به نشان دادن ارزش محصول شما کمک می‌کند.
  3. با استفاده از محصول ما می‌توانید افزایش درآمد یا رشد را اندازه‌گیری کنید؟ باز هم، هر زمان ممکن است آن را با اعداد و داده‌ها بگویید.
  4. آیا احتمالاً محصول ما را به یک دوست یا همکار توصیه می‌کنید؟ توصیه‌های مشتریان فعلی برخی از بهترین بازاریابی‌هایی هستند که می‌توانید دریافت کنید.
  5. محصول ما چه تأثیری بر موفقیت شما داشته است؟ موفقیت تیم شما؟ واداشتن مصاحبه شونده به توصیف اینکه چگونه محصول شما نقش مهمی در حل چالش های آنها ایفا کرده است، نشان می دهد که آنها می توانند با استفاده از محصول شما نیز موفق شوند.
  6. در ابتدا، شما نگرانی های XYZ را داشتید. اکنون در مورد آنها چه احساسی دارید؟ اجازه دهید توضیح دهند که چگونه کار با شرکت شما این نگرانی ها را از بین برد.
  7. من متوجه شدم که تیم شما در حال حاضر XYZ را با محصول ما انجام می دهد. در مورد اینکه چگونه به کسب و کار شما کمک می کند به من بگویید به خوانندگان خود نشان دهید که چگونه مشتریان فعلی از محصول شما برای حل چالش های اضافی استفاده می کنند. این نشان می دهد که محصول شما چقدر همه کاره است.
  8. آیا در مورد استفاده از محصول ما برای یک مورد استفاده جدید با تیم یا شرکت خود فکر کرده اید؟ هر چه مشتری بتواند نمونه های بیشتری از موارد استفاده ارائه دهد، بهتر است. .
  9. ارزش محصول ما را چگونه می‌سنجید؟ از مصاحبه‌شونده بخواهید نشان دهد که از چه معیارهایی برای سنجش موفقیت محصول استفاده می‌کند و چگونه. داده ها مفید هستند، اما باید از اعداد فراتر بروید. شاید محصول شما روحیه شرکت و نحوه همکاری تیم ها را بهبود بخشد.
  10. برای اینکه شما و تیمتان بیشترین ارزش را از محصول ما به دست آورید، چه چیزی لازم است؟ این به شما کمک می کند تا به نحوه عملکرد مشتری خود عمیق تر بپردازید؟ و چگونه می توانید به بهترین شکل به آنها کمک کنید.

سوالات مصاحبه مطالعه موردی درباره بازخورد محصول

از مشتری بپرسید که آیا محصول شما را به دیگران توصیه می کند یا خیر. یک توصیه قوی به مشتریان بالقوه کمک می کند تا برای خرید محصول شما بازتر باشند.

  1. چگونه سایر شرکت‌ها در این صنعت مشکلاتی را که قبل از خرید محصول ما داشتید را حل می‌کنند؟ این به شما بینشی در مورد نحوه عملکرد شرکت‌های دیگر بدون محصول شما می‌دهد؟ و چگونه می توانید به آنها کمک کنید.
  2. آیا تا به حال در مورد محصول ما با هر یک از مشتریان یا همسالان خود صحبت کرده اید؟ چه گفتید؟ این می‌تواند سرنخ‌های بیشتر و فرصتی برای دریافت ارجاع برای شما فراهم کند.
  3. چرا محصول ما را به یک دوست یا مشتری توصیه می کنید؟
  4. آیا می توانید به موارد استفاده ای فکر کنید که مشتریان ممکن است برای محصول ما داشته باشند؟ مصاحبه شونده شما ممکن است بتواند یک مورد استفاده ای را که به آن ارائه نشده است ارائه دهد.
  5. توصیه شما برای سایر تیم ها یا شرکت هایی که قبل از خرید محصول ما با مشکلات مشابهی که شما داشتید مقابله می کنند؟ این فرصتی دیگر برای مشتری شما است محصول یا خدمات خود را بالا ببرید.
  6. آیا شخصی را در صنعت X می شناسید که مشکلات مشابهی با مواردی که قبل از استفاده از محصول ما داشتید؟ در مورد تجربه آنها نیز.
  7. من متوجه شدم که شما با شرکت Y. کار می کنید. آیا می دانید که آیا آنها با این فرایندها نقاط درد دارند؟ مشتریان مشتری و به دست آوردن بینش در مورد آنچه می توان بهبود یافت.
  8. آیا شرکت شما در هر برنامه شریک یا برنامه ارجاع شرکت می کند؟
  9. آیا می توانم یک کیت ارجاع را به عنوان یک تشکر از شما برای ارجاع ارسال کنم و ابزارهایی را برای مراجعه به ما به ما ارائه دهم؟ این یک استراتژی عالی است در حالی که به مشتریان موجود خود پاداش می دهید ، درخواست مراجعه کنید.
  10. آیا شما علاقه مند به همکاری با ما برای تولید محتوای بازاریابی اضافی هستید؟ /li>

سؤالات مصاحبه موردی درباره تمایل به مراجعه به مراجعه >

از مشتری بخواهید که آیا محصول شما را به دیگران توصیه می کند یا خیر. یک توصیه قوی به مشتریان بالقوه کمک می کند تا در خرید محصول شما بازتر باشند.

  1. چگونه سایر شرکت های این صنعت مشکلاتی را که شما قبل از خرید محصول ما داشتید حل می کنند؟
  2. آیا تا به حال در مورد محصول ما با هر یک از مشتری ها یا همسالان خود صحبت کرده اید؟ چه گفتید؟ این می تواند منجر به بیشتر و فرصتی برای مراجعه به شما شود.
  3. چقدر احتمال دارد محصول ما را به یک دوست یا مشتری توصیه کنید؟
  4. آیا می توانید به موارد استفاده ای فکر کنید که مشتریان ممکن است برای محصول ما داشته باشند؟ صنایع مشابه ممکن است دارای مسائل مشابهی باشند که به راه حل نیاز دارند. آنها ممکن است بتوانند مورد استفاده ای را که شما به آن ارائه نکرده اید ارائه دهند.
  5. توصیه شما برای تیم ها یا شرکت های دیگر که قبل از خرید محصول ما مشکلات خود را برطرف می کنند چیست؟ /li>
  6. آیا شخصی را در صنعت X می شناسید که قبل از استفاده از محصول ما مشکلات مشابهی با مواردی داشته باشد؟ /li>
  7. من متوجه شدم که با شرکت y کار می کنید. آیا می دانید که آیا آنها با این فرایندها نقاط درد دارند؟
  8. آیا شرکت شما در هر برنامه شریک یا ارجاع شرکت می کند؟ به شما در افزایش منجر و بهبود مشتری کمک می کند.
  9. آیا می توانم یک کیت ارجاع را به عنوان یک تشکر از شما برای مراجعه به شما ارسال کنم و ابزاری برای مراجعه به شخصی به ما ارائه دهم؟ /چگونه به ماسک-مراجعه کننده “rel =” noopener “> درخواست مراجعه کنید در حالی که به مشتریان موجود خود پاداش می دهید.
  10. آیا شما علاقه مند به همکاری با ما برای تولید محتوای بازاریابی اضافی هستید؟

سؤالات مصاحبه مورد مطالعه برای بازخورد ارزشمند نقل قول

مطالعه موردی خود را با صدای صوتی قابل نقل از مشتری تقویت کنید. با پرسیدن این سؤالات ، چشم اندازها بینش بیشتری نسبت به سایر مشتری ها و موفقیت آنها در محصول شما دارند – که به ایجاد اعتماد کمک می کند.

  1. چگونه می توانید قبل از استفاده از محصول ما ، روند خود را در یک جمله توصیف کنید؟ روند قبلی.
  2. توصیه شما به دیگران که ممکن است محصول ما را در نظر بگیرند چیست؟ خوانندگان می توانند از تجربه مشتری شما بیاموزند.
  3. گردش کار یا فرآیند تیم شما بدون محصول ما چه خواهد بود؟
  4. فکر می کنید سرمایه گذاری در محصول ما ارزشمند بوده است؟ چرا؟
  5. اگر ما به شما بگوییم محصول ما به زودی در دسترس نیست ، چه می گویید؟ این برای شما چه معنی دارد؟
  6. اگر شما آن را برای یک دوست توضیح می دادید ، چگونه محصول ما را توصیف می کنید؟
  7. در مورد شغل خود چه چیزی را دوست دارید؟ شرکت شما؟ این به خواننده پیشینه بیشتری در مورد مشتری و صنعت آنها می دهد.
  8. قبل از شروع استفاده از محصول ما بدترین قسمت شما چیست؟ در حالت ایده آل ، آنها تکرار می کنند که چگونه محصول شما به حل این چالش کمک کرده است.
  9. در مورد محصول ما چه چیزی را دوست دارید؟
  10. چرا با ما تجارت می کنید؟

سؤالات مصاحبه مورد مطالعه در مورد اهداف آینده مشتریان

از مشتری در مورد اهداف ، چالش ها و برنامه های خود برای آینده سؤال کنید. این بینشی در مورد چگونگی رشد یک تجارت با محصول شما ارائه می دهد.

  1. بزرگترین چالش های افق برای صنعت شما چیست؟
  2. اهداف شما برای سه ماه آینده چیست؟
  3. چگونه می خواهید از محصول ما برای برآورده کردن آن چالش ها و اهداف استفاده کنید؟ .
  4. آیا کاری وجود دارد که بتوانیم به شما و تیم خود کمک کنیم تا اهداف خود را برآورده کنیم؟ برای بیان اینکه چگونه می توانید به آنها بهتر کمک کنید.
  5. آیا فکر می کنید سال آینده بیشتر ، کمتر یا تقریباً به همان مقدار محصول ما خریداری خواهید کرد؟ .
  6. برنامه های رشد شرکت شما امسال چیست؟ تیم شما؟ آنها به اهداف آینده می رسند.
  7. چگونه می توانیم به شما در رسیدن به اهداف بلند مدت خود کمک کنیم؟ /li>
  8. تأثیر طولانی مدت استفاده از محصول ما چیست؟
  9. آیا ابتکاراتی وجود دارد که شما شخصاً بخواهید به آن دست یابید که محصول یا تیم ما بتواند به آن کمک کند؟ اکسل.
  10. در آینده از ما به چه چیزی احتیاج خواهید داشت؟ این به شما کمک می کند تا نیازهای کسب و کار مشتری را پیش بینی کنید.
  11. آیا کاری وجود دارد که بتوانیم محصول یا فرآیند خود را برای همکاری در آینده بهبود بخشیم؟ کار ، بهتر است.


چگونه از مشتری خود بخواهیم یک مطالعه موردی

قبل از اینکه بتوانید مطالعه موردی خود را جمع کنید ، باید اجازه مشتری خود را بپرسید.

اگر مشتری دارید که با محصول خود موفقیت دیده است ، به آنها دسترسی پیدا کنید. برای شروع از این الگوی استفاده کنید:

متشکرم و درخواست سریع

سلام [نام مشتری] ،

دوباره از تجارت شما متشکرم – همکاری با شما برای [حل X ، راه اندازی Y ، استفاده از فرصت Z] بسیار ارزشمند بوده است ، و من مشتاقانه منتظر همکاری های بیشتر در آینده هستم.

[نام شرکت شما] در حال ساخت کتابخانه ای از مطالعات موردی است که در سایت ما گنجانده شده است. ما به دنبال شرکت های موفقی هستیم که از [محصول] برای حل چالش های جالب استفاده می کنند و تیم شما بلافاصله به ذهن متبادر شد. آیا شما برای نمایش [نام شرکت مشتری] باز هستید؟

این باید یک فرایند سبک باشد – [من ، یک بازاریاب محصول] تقریباً از طریق ایمیل یا تلفن در مورد تجربه و نتایج خود سؤال می کنم [10 ، 15 ، 20]. این مطالعه موردی شامل مبهم در مورد شرکت شما و پیوندی به صفحه اصلی شما خواهد بود (که امیدوارم تیم سئو شما را خوشحال کند!)

در هر صورت ، باز هم از فرصتی برای همکاری با شما متشکرم و امیدوارم هفته خوبی داشته باشید.

بهترین،

[نام شما]

اگر یکی از مشتریان شما اخیراً در امتداد ستایش (برای شما ، مدیر حساب آنها ، رئیس شما ؛ در یک انجمن آنلاین ؛ به یک مشتری بالقوه دیگر ؛ و غیره) گذشت ، سپس نسخه ای از این ایمیل را برای آنها ارسال کنید:/

سلام [نام مشتری] ،

با تشکر از بازخورد عالی – من واقعاً خوشحالم که می شنوم [محصول] برای شما خوب کار می کند و [نام شرکت مشتری] نتایج مورد نظر شما را دریافت می کند.

تیم من در واقع در حال ساختن کتابخانه مطالعات موردی ما است و دوست دارم داستان شما را درج کنم. خوشحالم که اگر به طور بالقوه علاقه مند هستید ، جزئیات بیشتری را ارائه می دهم.

به هر صورت ، دوباره از شما متشکرم ، و من مشتاقانه منتظر هستم تا به روزرسانی های بیشتری در مورد پیشرفت شما بدست آورم.

به سلامتی،

[نام شما]

> >

همچنین می توانید مشتریان بالقوه مطالعه موردی را با استفاده از داده های استفاده یا محصول پیدا کنید. به عنوان مثال ، شاید شما شرکتی را که 10 ماه پیش فروخته اید مشاهده کنید فقط هشت صندلی دیگر خریداری کرده یا به یک ردیف جدید ارتقا یافته است. واضح است که آنها از راه حل خوشحال هستند. این الگوی را امتحان کنید:

سلام [نام مشتری] ،

من شما را دیدم که فقط در محصول X ما سرمایه گذاری کرده اید. کاربران بیشتر اضافه شده است. به دست آوردن نقطه عطف محصول Z]. تبریک می گویم! من دوست دارم داستان شما را با استفاده از [محصول] با جهان به اشتراک بگذارم – فکر می کنم این یک مثال عالی از نحوه محصول ما + یک تیم اختصاصی و یک استراتژی خوب می تواند به نتایج عالی برسد.

آیا شما برای نمایش باز هستید؟ اگر چنین است ، من جزئیات بیشتری را ارسال می کنم.

متشکرم،

[نام شما]

1. مطالعات موردی نوعی حمایت از مشتری است.

اگر متوجه نشده اید ، مشتریان همیشه سریع به تبلیغات و استراتژی های فروش یک برند اعتماد نمی کنند.

با هر مارک دیگری که ادعا می کند بهترین در تجارت است ، مرتب سازی اغراق از واقعیت دشوار است.

این مهمترین دلیل مؤثر بودن مطالعات موردی است. آنها توصیفاتی از مشتریان شما در خدمات شما هستند. اگر کسی تجارت شما را در نظر می گیرد ، یک مطالعه موردی یک بخش بازاریابی یا فروش بسیار قانع کننده تر از تبلیغات سنتی است.

2. مطالعات موردی یک فرصت تبلیغ مشترک را فراهم می کند.

تجارت شما تنها کسی نیست که از یک مطالعه موردی سود می برد. مشتریانی که در مطالعات موردی شرکت می کنند نیز سود می برند.

درباره آن فکر کنید. مطالعات موردی تبلیغات رایگان برای مشتریان شما است ، به ذکر فاکتور سئو نیز. در حالی که آنها محصولات یا خدمات خود را تبلیغ نمی کنند ، آنها هنوز هم در مورد تجارت خود این حرف را می زنند. و ، مطالعه موردی نشان می دهد که تجارت آنها چقدر موفق است – نشان دادن علاقه های علاقه مند به بالا و بالا

3. مطالعات موردی به راحتی قابل قبول است.

مهم نیست که نقش شما در تیم فروش ، مطالعات موردی بسیار مناسب است. به راحتی می توانید آنها را با سرب ، چشم انداز و مشتری به اشتراک بگذارید.

آیا آنها را در وب سایت خود جاسازی کرده اید یا آنها را به عنوان PDF ذخیره کرده اید ، می توانید به سادگی پیوندی را برای به اشتراک گذاشتن مطالعه موردی خود با دیگران ارسال کنید. آنها می توانند این پیوند را با همسالان و همکاران خود و غیره به اشتراک بگذارند.

مطالعات موردی همچنین می تواند در طول فروش مفید باشد. در فروش ، زمان بندی همه چیز است. اگر مشتری در حال توضیح مشکلی است که در مطالعه موردی شما حل شده و مورد بحث قرار گرفته است ، می توانید به سرعت سند را پیدا کرده و آن را با آنها به اشتراک بگذارید.

4. مطالعات موردی با مشتریان خود رابطه برقرار می کند.

در حالی که مطالعات موردی بسیار مفید است ، آنها برای دستیابی به بازخورد دقیق مورد نظر شما به برخی از عقب و جلو نیاز دارند.

حتی اگر زمان درگیر باشد ، خبر خوب این است که این امر با وفادارترین مشتریان شما ارتباط برقرار می کند. شما آنها را در سطح شخصی آشنا می کنید ، و آنها بیش از مشتری های ارزشمند شما خواهند شد.

و هرچه گزارش شما با آنها بهتر باشد ، احتمال توصیه آنها ، محصولات یا خدمات خود را به دیگران احتمال می دهد.

5. مطالعات موردی نسبت به بررسی مشتری کمتر نظر دارند.

داده ها تفاوت بین یک مطالعه موردی و یک بررسی است. بررسی مشتری به طور معمول بر اساس نظر مشتری در مورد برند شما انجام می شود. در حالی که آنها ممکن است یک بررسی درخشان بنویسند ، کاملاً ذهنی است و به ندرت شواهد تجربی وجود دارد که از ادعای آنها حمایت می کند.

از طرف دیگر ، مطالعات موردی بیشتر داده ها محور است. در حالی که آنها هنوز هم در مورد چقدر نام تجاری شما صحبت می کنند ، آنها از این ادعا با داده های کمی که مربوط به خواننده است ، پشتیبانی می کنند. بحث با داده ها دشوار است.

ایجاد یک مطالعه موردی مؤثر

یک مطالعه موردی مؤثر باید واقعی و معتبر باشد. مطالعه موردی شما باید توضیح دهد که چرا برخی از مشتریان مناسب برای تجارت شما هستند و چگونه شرکت شما می تواند به نیازهای خاص آنها کمک کند. به این ترتیب ، شخصی در یک وضعیت مشابه می تواند از مطالعه موردی شما به عنوان یک توصیف استفاده کند که چرا باید تجارت شما را انتخاب کنند.

از سؤالات مطالعه موردی در بالا استفاده کنید تا یک پرسشنامه مطالعه موردی مشتری ایده آل ایجاد کنید. با پرسیدن سوالات مناسب از مشتریان خود ، می توانید بازخورد ارزشمندی را بدست آورید که می تواند با منجر به بالقوه به اشتراک گذاشته شود و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کند.

یادداشت ویرایشگر: این مقاله در ابتدا در ژوئن سال 2021 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.


 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل