VIDEO
آیا آنچه را که متعهد به خرج کردنش بودهایم خرج میکنیم؟
آیا در مکانهای مناسبی خرج میکنیم؟
آیا به نتایج دلخواه خود می رسیم؟
آیا اولویتهای ما تغییر کرده است؟
آیا برای رسیدن به اهداف خود نیاز به تخصیص سرمایه متفاوت داریم؟
نمونههای بودجه اصلی
در اینجا چند نمونه از بودجههایی وجود دارد که میتوانید در یک بودجه اصلی پیدا کنید (همه اعداد فرضی هستند).
توجه: میخواهید بودجههای خود را در یک صفحه گسترده اصلی با استفاده از برگههای فرعی برای بودجههای مختلف آماده کنید.
بودجه فروش
چهارم اول
چهارم دوم
سه ماهه 3
چهارم چهارم
سالانه
فروش پیش بینی شده (بر حسب واحد)
1000
1500
2000
3000
7500
قیمت هر واحد
15 دلار
15 دلار
15 دلار
15 دلار
15 دلار
کل فروش ناخالص
15000 دلار
22500 دلار
30000 دلار
45000 دلار
112500 دلار
تخفیف ها و کمک هزینه های فروش
1500 دلار
2250 دلار
3000 دلار
4500 دلار
11250 دلار
درآمد فروش
13500 دلار
20250 دلار
27000 دلار
40500 دلار
101250 دلار
منبع: AccountingTools
بودجه ادمین عمومی
چهارم اول
چهارم دوم
سه ماهه 3
چهارم چهارم
سالانه
تبلیغات
1000 دلار
2000 دلار
2000 دلار
2500 دلار
7500 دلار
بیمه
400 دلار
400 دلار
400 دلار
400 دلار
1600 دلار
اجاره
6000 دلار
6000 دلار
6000 دلار
6000 دلار
24000 دلار
ابزارها
500 دلار
500 دلار
500 دلار
500 دلار
2000 دلار
مجموع هزینه ها
7900 دلار
8900 دلار
8900 دلار
9400 دلار
35100 دلار
منبع: AccountingTools
مطالعه موردی بودجه کارشناسی ارشد
Nandu Awatramani یکی از اولین رستوران های ایتالیایی هند را راه اندازی کرد. او کسب و کار را در اوج خود به 31 فروشگاه رساند، آن را در سال 2016 فروخت و سپس به ایالات متحده نقل مکان کرد. اکنون او به عنوان یک مربی رشد کار می کند و به صاحبان رستوران کمک می کند تا تجارت خود را گسترش دهند.
او بیشتر موفقیت خود را به بودجه ریزی متفکرانه نسبت می دهد، اما زمانی که آواترامانی شروع به کار کرد، بودجه تمرکز اصلی او نبود.
او بودجه داشت اما به طور منظم آن را بررسی نمی کرد یا به نحوه تنظیم آن فکر نمی کرد. آواترامانی به یاد می آورد: «من می خواستم روی غذا، کیفیت، خدمات و توسعه تمرکز کنم، زیرا این برای من رشد بود. “می ترسیدم که اگر اعداد واقعی را ببینم، انگیزه ام را کاملاً از بین ببرم و شاید [من] تسلیم شوم.”
وقتی آواترامانی ارتباط بین بودجه بندی و رشد را تشخیص داد، شروع به ارزیابی خلاقانه تر بودجه خود کرد.
آواترامانی میگوید: «به [اعداد] نگاه کنید تا ببینید کجا خوب عمل کردید، کجا باید پیشرفت کنید و چرا خوب عمل کردید.
سعی کنید اقدامات خاصی را که برای برآورده کردن پیشبینیهای خود انجام دادهاید، و همچنین آنچه ممکن است باعث شده است آنها را از دست بدهید، شناسایی کنید. سپس روشهای خلاقانهای را در نظر بگیرید که میتوانید سعی کنید در سه ماهه آینده به تعداد خود دست پیدا کنید.
برای مثال، شاید شما فروش خود را بیش از حد برآورد کرده اید و برای موادی که در سطل زباله قرار گرفته اند بیش از حد خرج کرده اید. هزینه های مواد تشکیل دهنده را در ماه آینده کاهش دهید و مطمئن شوید که هزینه های شما مطابق با برآورد فروش محافظه کارانه و مورد انتظار است.
پیگیری دقیق اعداد فروش و تجزیه و تحلیل الگوهای فصلی می تواند به شما کمک کند تا مقدار مناسبی را که باید هفته به هفته برای مواد تشکیل دهنده خرج کنید، مشخص کنید.
آواترامانی میگوید: «شما میتوانید نابینا شوید یا با چشمان کاملاً باز وارد شوید. «بودجه لنزی است که از طریق آن [شما] می توانید سال [خود] را تصور کنید و چشمان [خود را] کاملاً باز کنید، در حالی که فقط به بهترین ها امیدوار باشید.»
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟
> /p>