کسب و کار

بیمه کسب و کار چیست؟

بیمه کسب و کار چیست؟

یک طوفان قوی‌تر از حد انتظار به انبار شما می‌رسد.  جراحت کارگر در کارخانه شما یک مشتری در فروشگاه شما می لغزد و می افتد. اجاق گاز در آشپزخانه رستوران شما آتش می گیرد.  

What is business insurance

بیمه کسب و کار از شرکت ها در صورت بروز مشکل محافظت می کند. تصادفات و حوادث پیش بینی نشده ای که به نتیجه شما آسیب می زند حتماً اتفاق می افتد. اما بیمه کسب و کار کمک می کند تا مقدار پولی را که در نتیجه باید بپردازید محدود کنید.

بیمه کسب و کار ممکن است بیشتر شبیه یک “خوب بودن” باشد، اما بسته به اندازه و دامنه کسب و کار شما، چند نوع پوشش اساسی بسیار ضروری است. و وقتی تصادفی (به ناچار) اتفاق می افتد، خوشحال خواهید شد که آن را دارید.

بیمه تجاری چیست؟

انواع بسیاری از بیمه های تجاری وجود دارد. برخی از خط مشی ها از موجودی و مبلمان اداری شما محافظت می کنند، در حالی که برخی دیگر مسئولیت شرکت شما را در قبال محصول معیوب یا دعوی قضایی محدود می کند. شما می توانید نوعی بیمه برای پوشش تقریباً هر ریسک تجاری پیدا کنید.

بیمه تجاری قراردادی است بین یک شرکت تجاری و یک شرکت بیمه. کسب‌وکار موافقت می‌کند که کارمزد ماهانه یا سالانه به شرکت بیمه بپردازد، در حالی که شرکت بیمه موافقت می‌کند در خطرات مرتبط با فعالیت کسب‌وکار سهیم باشد.

اگر کسب و کاری زیانی را تجربه کند، بیمه آن بیمه نامه را پوشش می دهد، شرکت بیمه موظف است تا حداکثر مبلغ خسارت را جبران کند. با این حال، کسب و کار احتمالاً باید قبل از دریافت وجوه بازپرداخت، مبلغی را به شرکت بیمه بپردازد.

انواع بیمه تجاری

در اینجا برخی از انواع متداول وجود دارد بیمه تجاری: 

بیمه مسئولیت عمومی: نوع اساسی بیمه تجاری که اکثر شرکت ها باید در آن سرمایه گذاری کنند. پوشش ادعاهای مربوط به صدمات بدنی، خسارت مالی، هزینه های پزشکی، افترا، و تهمت ناشی از محصولات، خدمات، یا عملیات تجاری یک شرکت.

بیمه اموال: درصورتی که تحت تأثیر آتش سوزی، طوفان یا سرقت قرار گرفته باشید، خسارت به دارایی شما – مانند تجهیزات، موجودی کالا و مبلمان – را پوشش می دهد. به خاطر داشته باشید که بیمه اموال اغلب خسارت های ناشی از بلایای طبیعی خاص مانند طوفان، سیل و زلزله را پوشش نمی دهد. 

معمولاً باید یک سیاست جداگانه برای بلایای طبیعی خاص خریداری کنید، که اگر در منطقه ای با خطر بالا برای این نوع رویدادها هستید، ممکن است گران باشد. 

با این حال، اگر تعویض ملک تجاری شما گران و سنگین است، باید در بیمه اموال سرمایه گذاری کنید.

بیمه غرامت کارگران: اگر کارمند دارید الزامی است. این بیمه به کارگرانی که در حین کار مجروح یا بیمار می شوند، پول نقد و/یا مراقبت های پزشکی ارائه می کند.

بیمه مسئولیت حرفه ای: از شما و کسب و کارتان محافظت می کند، اگر مشتری شما را به اشتباه متهم کند. این یکی برای شرکت‌های خدماتی مانند شرکت‌های مشاوره، و همچنین شرکت‌های حقوقی، حسابداری، و املاک و مستغلات مهم است.

بیمه مسئولیت محصول: هزینه خسارات، مانند صدمات بدنی یا آسیب ناشی از محصولات شما را پوشش می‌دهد. این آسیب ها می تواند ناشی از نقص در طراحی محصول و همچنین دستورالعمل ها یا برچسب های هشدار دهنده معیوب باشد. 

اگر بیمه مسئولیت عمومی دارید، برخی از محصولات احتمالاً پوشش بدهی در طرح شما گنجانده شده است. اما در صورت تولید، توزیع یا فروش محصولات، احتمالاً می‌خواهید محافظت بیشتری را انتخاب کنید.

بیمه وسایل نقلیه تجاری: اگر وسایل نقلیه شرکتی دارید ضروری است. پوشش وسایل نقلیه و رانندگان برای صدمات بدنی و خسارت مالی، در صورت تصادف.

بیمه وقفه در کسب و کار: درآمدی را که به دلیل حوادث و رویدادهایی که مشتریان را از بازدید از کسب‌وکار باز می‌دارد از دست می‌دهد، بازپرداخت می‌کند، مانند وندالیسم و ناآرامی های مدنی. 

این نوع بیمه به ویژه برای مشاغل آجر و ملات مرتبط است. توجه داشته باشید که خسارات ناشی از رویدادهایی مانند کووید ممکن است پوشش داده نشود، مگر اینکه بیمه نامه شما به طور خاص پوشش همه گیری را فهرست می کند. 

بیمه مشاغل خانگی: یک خط‌مشی خاص برای پوشش تجهیزات، موجودی و دارایی‌های تجاری شما در صورتی که کسب‌وکاری را از خانه اداره می‌کنید. خط‌مشی‌های مالکان خانه اغلب همه دارایی‌های کسب‌وکار را پوشش نمی‌دهند، بنابراین این پوشش برای افرادی که مشاغل خارج از خانه خود را اداره می‌کنند، مهم است.

خط‌مشی مالک کسب‌وکار: انواع سیاست‌هایی را که کسب‌وکارهای کوچک معمولاً به آن‌ها نیاز دارند، تحت یک خط‌مشی ترکیب می‌کند (مثلاً بیمه کامپوزیت کارگران و خودرو). خرید بیمه نامه مالک کسب و کار همراه می تواند به ساده سازی فرآیند خرید بیمه کمک کند و در هزینه شما صرفه جویی کند. 

آیا به بیمه تجاری نیاز دارم؟ 

جواب احتمالاً بله است. چند دلیل خوب عبارتند از:

  • دعوا. مشتریان می‌توانند از شما برای خسارات یا صدمات مربوط به محصول معیوب شکایت کنند، و یک کارمند می‌تواند در صورت آسیب دیدن در کار از شما شکایت کند. دعاوی حقوقی می تواند کسب و کارها را ورشکست کند، و بیمه کسب و کار تا حدودی در برابر این خطر ایمنی ایجاد می کند.

  • محافظت در هنگام غیرمنتظره. برای مثال، داشتن پوشش وقفه در کسب‌وکار، می‌تواند به شما این امکان را بدهد که اگر حادثه‌ای شما را مجبور به تعطیلی موقت کسب‌وکارتان کرد، به پرداخت کارمندان و اجاره‌تان ادامه دهید.

نیازهای بیمه کسب و کار شما بر اساس آنچه که کسب و کار شما انجام می دهد و خطراتی که در معرض آن قرار دارد تعیین می شود. 

دولت فدرال نیاز دارد< /a> هر کسب و کاری با کارکنان برای حمل بیمه کامپوزیت کارگران. برخی از ایالت ها نیز الزامات بیمه تجاری خاصی دارند.

این مراحل توسط Small Business Administration، می تواند به تعیین نوع پوشش مورد نیاز شرکت شما کمک کند.

ریسک‌های خود را ارزیابی کنید: به این فکر کنید که چه نوع حوادثی می‌تواند شرکت شما را درگیر پول نقد زیادی کند. به عنوان مثال، اگر شما یک مشاوره مالی دارید، احتمالاً به بیمه مسئولیت حرفه ای نیاز دارید. اگر دوچرخه‌های برقی می‌سازید، قطعاً باید بیمه مسئولیت محصول داشته باشید.

با نمایندگان بیمه تجاری معتبر و دارای مجوز کار کنید: نمایندگان می توانند با توجه به خط کسب و کار خود، نوع پوششی را که باید برای خرید در نظر بگیرید، توصیه کنند. آنها همچنین می توانند شما را با چندین گزینه سیاستی برای بررسی و مقایسه مرتبط کنند. توجه داشته باشید که نمایندگان از شرکت‌های بیمه کمیسیون دریافت می‌کنند، بنابراین مراقب نماینده‌ای باشید که فقط سعی در فروش دارد.

خرید در اطراف: برای دریافت بهترین پوشش و قیمت، چندین پیشنهاد از شرکت‌ها و نمایندگان مختلف بیمه دریافت کنید و آنها را با هم مقایسه کنید.

هزینه بیمه مشاغل کوچک

costssnoopener” target=”ma_blank”> بیت، بسته به نوع پوشش مورد نیاز شرکت.

بیمه صاحب کسب‌وکار رایج‌ترین نوع بیمه‌نامه برای کسب‌وکارهای کوچک است، زیرا پوشش‌های اصلی مورد نیاز کسب‌وکارهای کوچک – مانند بیمه مسئولیت عمومی و دارایی – را در یک بیمه‌نامه بسته‌ای با تخفیف ترکیب می‌کند. 

طبق بیمه. بیمه مسئولیت عمومی، یکی دیگر از سیاست های رایج در بین مشاغل کوچک، هزینه متوسط ​​​​42 دلار در ماه یا 500 دلار در سال دارد. 

در اینجا لیستی از میانگین و میانگین هزینه های ماهانه بیمه نامه های معمولی مشاغل کوچک آمده است:

خط مشی

هزینه متوسط

هزینه متوسط

خط‌مشی مالک کسب‌وکار 

53 دلار در ماه

99 دلار در ماه

مسئولیت عمومی

42 دلار در ماه

65 دلار در ماه 

مسئولیت حرفه ای

59 دلار در ماه

97 دلار در ماه

غرامت کارگران

47 دلار در ماه

111 دلار در ماه

چتر تجاری

75 دلار در ماه

129 دلار در ماه

منبع: Insureon

یافتن بیمه نامه های تجاری

سایت‌های زیادی وجود دارند که گزینه‌های بیمه‌نامه تجاری را جمع‌آوری می‌کنند و به شما امکان می‌دهند قیمت‌ها را برای انواع مختلف پوشش در ارائه‌دهندگان مختلف بیمه مقایسه کنید. تعدادی از این سایت ها عبارتند از Insureon، NetQuote و CoverHound.

هنگام جستجو در این سایت‌ها، از شما کمی در مورد شرکتتان پرسیده می‌شود – مانند خدماتی که ارائه می‌دهید و کجا و چگونه کسب و کار شما کار می‌کند. همچنین از شما در مورد انواع پوششی که می خواهید بخرید سؤال می شود. 

هنوز اغلب باید با یک نماینده از طریق تلفن ارتباط برقرار کنید تا در حین استفاده از این سایت‌ها درباره گزینه‌های پوشش صحبت کنید.

اگر نیازهای بیمه کسب و کار شما کاملاً خاص است، ممکن است منطقی‌تر باشد که مستقیماً با نماینده‌ای کار کنید که تجربه مشاوره به شرکتی مانند شما را دارد.

هنگام ارزیابی نیازهای بیمه ای خود، سعی کنید تصور کنید چه چیزی ممکن است اشتباه پیش برود – شرایطی که نمی توانید هزینه یک حادثه یا حادثه ای را که تحت نظارت شرکت شما اتفاق می افتد پوشش دهید – و در مقابل این خطرات بیمه شوید.

>

ارزیابی مجدد سالانه خطرات نیز مهم است. نیازهای بیمه کسب و کار شما ممکن است با رشد و تکامل شرکت شما تغییر کند.

Subscribe to The Hustle Newsletter
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ 

> /p>

Love

Meh

Hate

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا