11 کارت ویزیت باورنکردنی مسکن که باید ببینید

11 کارت ویزیت باورنکردنی مسکن که باید ببینید

بنابراین شما یک تجارت املاک و مستغلات راه اندازی کرده اید و در حال ایجاد مشتریان خود هستید. کارت ویزیت املاک ضروری است.

در حالی که هر کارت شامل نام شرکت و اطلاعات تماس شما است، کارتی که به خوبی طراحی شده است به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را متمایز و ایمن کنید. یک کارت ویزیت بد ساخته شده احتمالاً در سطل زباله قرار می گیرد. 

پس چگونه می توانید یک کارت ویزیت حرفه ای و منحصر به فرد املاک و مستغلات بسازید؟ این نمونه‌ها را برای الهام گرفتن کاوش کنید.

11 کارت ویزیت املاک و مستغلات برای الهام بخشیدن به خودتان

کارت‌های ویزیت راهی آسان برای اشتراک‌گذاری اطلاعات تماس شما هستند. بهترین کارت ویزیت املاک و مستغلات دارای نام تجاری شیک، فونت های خوانا و استفاده موثر از رنگ است. هر یک از این کارت ویزیت ها به طرز خلاقانه ای از طراحی بهره می برند. بیایید شیرجه بزنیم.

1. خانه های وست اند

منبع تصویر< /a>

آنچه ما دوست داریم: این کارت ویزیت Westend Homes به طور موثر از تئوری رنگ در طراحی خود استفاده می کند. آبی و زرد رنگ های مکمل یکدیگر هستند. پس زمینه آبی تیره توجه را به نام شرکت زرد رنگ و نام مشاور املاک جلب می کند. 

این کارت ویزیت همچنین دارای یک کد QR است که با استفاده از مولد کد QR، که به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد تا از وب‌سایت یا فهرست‌های کسب‌وکار به سادگی با اسکن کد با گوشی هوشمند خود بازدید کنند.

در کنار کد QR، این شعار وجود دارد، “خانه زیباترین دنیایی است که وجود دارد!” برچسب‌ها راهی عالی برای افزودن حس شخصی به کارت‌های ویزیت هستند.

2. Forefront Real Estate

منبع تصویر< /p>

ترکیب پس‌زمینه مشکی و ورق طلایی، برند Forefront Real Estate را متمایز می‌کند. استفاده از طلا همچنین نشان دهنده تجمل و ظرافت است. 

در حالی که اطلاعات تماس در پشت کارت ساده است، آرم برجسته کارت را مدرن جلوه می دهد. 

نکته حرفه ای: روی چند عنصر طراحی تمرکز کنید که توجه را به خود جلب می کند. بقیه کارت را براق و ساده نگه دارید. 

3. یک پنج هشت املاک

منبع تصویر

این کارت ویزیت طراحی مینیمالیستی دارد و طراح از سادگی نهایت استفاده را می‌برد. 

سیاه و سفید کنتراست روی کارت ایجاد می کند. در همین حال، لوگو از اشکال اولیه برای نشان دادن نام شرکت استفاده می کند. حتی فونت های استفاده شده نیز ساده هستند و کارت را شلوغ نمی کنند. به طور کلی، کارت منسجم به نظر می رسد. هیچ عنصری حواس دیگران را پرت نمی کند. 

آنچه ما دوست داریم: این طراحی درک اطلاعات روی کارت را برای افراد آسان می‌کند. 

4. املاک و مستغلات aussieLA

منبع تصویر

ویژگی اصلی این کارت ویزیت آرم طلایی است. همانطور که قبلا ذکر شد، ورقه های طلا – به ویژه زمانی که در پس زمینه های تیره قرار می گیرند – خیره کننده است. 

خود لوگوی کانگورو خاطره انگیز است. حتی قبل از مشاهده اطلاعات تماس، افرادی که این کارت ویزیت را می بینند ممکن است بتوانند از روی لوگو حدس بزنند که این شرکت در استرالیا واقع شده است.

نکته حرفه ای: لوگوها یک فکر بعدی نیستند. لوگوی شما باید اطلاعاتی را درباره کسب و کار شما به اشتراک بگذارد.

5. قرن 21

منبع تصویر

این کارت از رنگ‌های ساده و فونت‌های شیک استفاده می‌کند و به چشم اجازه می‌دهد تا روی عکس مسکن متمرکز شود. خود عکس وضوح بالایی دارد. کت و شلوار تیره این نماینده در برابر کارتن سفید متمایز است. 

نکته حرفه‌ای: افزودن عکسی از خودتان به کارت ویزیتتان به مشتریان بالقوه کمک می‌کند تا نام خود را نشان دهند. این نه تنها نزدیک شدن مشتریان بالقوه به شما را آسان‌تر می‌کند، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند تا مدت‌ها پس از همکاری با شما به یاد بیاورند که شما چه کسی هستید.

6. برکشایر هاتاوی

منبع تصویر

چیزی که ما دوست داریم: این کارت Berkshire Hathaway به‌جای طراحی افقی سنتی، طرح‌بندی عمودی دارد. این یک تغییر کوچک باعث می شود که کارت در یک انبوه برجسته شود. 

فونت سفید با اطلاعات تماس مشاور املاک در پس‌زمینه تیره ظاهر می‌شود. مقوای سیاه جت، برندسازی شرکت را به نقطه کانونی تبدیل می کند. 

7. املاک ماز

منبع تصویر

نکته حرفه ای: یک رنگ پررنگ را در طراحی کارت ویزیت خود بگنجانید. لوگوی نارنجی در جلوی کارت توجه را به خود جلب می کند – به خصوص با تضاد شدید آن در پس زمینه سیاه. 

در پشت کارت، فونت تیره روی کارت سفید به راحتی قابل خواندن است. با این حال، نارنجی همچنان پررنگ ترین رنگ است که توجه را به لوگوی شرکت جلب می کند. 

8. Jennifer J. Janzen-Botts 

I

آنچه ما دوست داریم: این کارت ویزیت منحصر به فرد از فونت های پررنگ استفاده می کند. روی لوگو، نام ملکی به طور کامل نوشته شده است که نشان از خلاقیت دارد. در پشت کارت، او فقط از نام کوچک خود استفاده می کند. این یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان احتمالی در سطح شخصی است.

این کارت از رنگ نیز استفاده می کند. صورتی رز گرم و جذاب است و نشان می دهد که ملکی خدمات لوکسی ارائه می دهد. 

9. مگابایت املاک

منبع تصویر

املاک و مستغلات MB به جای چاپ لوگوی خود بر روی کارتن، کارت ویزیت خود را برجسته کرد. پشت کارت ساده است، اما متن قرمز رنگی به آن می دهد. 

نکته حرفه‌ای: برجسته کردن می‌تواند بافت کارت ویزیت شما را به گونه‌ای که هم زیبا و هم مدرن باشد، اضافه کند. 

10. Vincer 

منبع تصویر

چیزی که ما دوست داریم: وینسر به جای انتخاب ساختمان‌های واقع‌گرایانه یا لوگوی ابتدایی، طراحی بازیگوش‌تری را انتخاب کرد. اشکال هندسی رنگارنگ ساختمان ها را ایجاد می کنند. این تصویر کوبیسم به زودی فراموش نخواهد شد. 

استفاده از پس زمینه صورتی نیز منحصر به فرد است. این سایه پاستلی در یک شمع برجسته خواهد شد. در همین حال، متن سیاه متضاد خوانایی کارت را آسان می کند.

11. گروه املاک کندو

منبع تصویر

این کارت ویزیت املاک و مستغلات به تصاویر نمادین زنبور عسل متمایل است. نشان‌واره شبیه کندو است و کارت در تضاد سیاه و زرد – دو رنگ مرتبط با زنبورها. فونت زرد روشن توجه خواننده را به خود جلب می کند. 

چیزی که ما دوست داریم: نمادهای زرد رنگی که هر راه را برای تماس با مشاور املاک نشان می‌دهند، لمس بسیار خوبی هستند. این نمادها به مشتریان بالقوه کمک می کنند تا به راحتی اطلاعات را پیدا کنند.

به دنبال راه هایی برای استفاده از این بهترین شیوه ها هستید؟ برای مشاوره در مورد ایجاد کارت ویزیت منحصر به فرد املاک، ویدیوی زیر را تماشا کنید. 

اشتباهات کارت ویزیت املاک و مستغلات که باید از آنها اجتناب کنید

1. همه تصاویر مربوط به کسب و کار خود را نگه دارید.

منبع تصویر

در نگاه اول، ممکن است انتظار داشته باشید که این کارت ویزیت برای درس های تنیس باشد. مشتری احتمالی که به دنبال مسکن است ممکن است پس از یک نگاه سریع کارت را دور بیندازد. در حالی که علایق شما ممکن است به شما در ارتباط با مشتریان در سطح شخصی کمک کند، نیازی نیست که سرگرمی های خود را در کارت ویزیت خود به نمایش بگذارید.  

به خاطر داشته باشید: اگر می خواهید عکس خود را روی کارت ویزیت خود قرار دهید، مطمئن شوید که با کیفیت و حرفه ای است.

2. از بهم ریختگی بصری خودداری کنید. 

منبع تصویر

این کارت ویزیت دارای عناصر طراحی بسیار زیاد و یک طرح گیج کننده است. تصاویر اسکناس صد دلاری ارتباط چندانی با املاک و مستغلات ندارد. درعوض، حواس بینندگان را از اطلاعات تماس مسکن منحرف می‌کند.

نکته حرفه ای: در دنیای طراحی گرافیک، کمتر، بیشتر است. عناصر طراحی بیش از حد می تواند کارت ویزیت شما را نامرتب نشان دهد. اگر مشتریان بالقوه مجبور باشند اطلاعات تماس شما را جستجو کنند، احتمال کمتری وجود دارد که با شما تماس بگیرند. 

3. از پس‌زمینه جعلی بگذرید.

<منبع تصویر

ممکن است وسوسه شوید که خانه های متنوعی را که می فروشید در کارت ویزیت خود نشان دهید. در حالی که این ایده می تواند کارساز باشد، پس زمینه های مجازی اغلب ناخوشایند و غیرحرفه ای به نظر می رسند. 

نکته حرفه ای: از فتوشاپ عکس خود در بالای پس زمینه مجازی خودداری کنید. در عوض، بین عکس خانه و عکس خود یکی را انتخاب کنید. اگر دارای یک تصویر هستید، بقیه کارت ویزیت خود را ساده نگه دارید.

قیمت املاک و مستغلات برای کارت ویزیت

افزودن یک شعار یا یک نقل قول به کارت ویزیت خود راه دیگری برای برجسته شدن است. در اینجا چند نقل قول برای انتخاب وجود دارد. برای الهام بیشتر، این قیمت‌های املاک را بخوانید. 

  1. “برای موفقیت در املاک و مستغلات، باید همیشه و به طور مداوم بهترین منافع مشتری خود را در اولویت قرار دهید. وقتی این کار را انجام می دهید، نیازهای شخصی شما فراتر از بزرگترین انتظارات شما برآورده می شود.” -آنتونی هیت
  2. “گسترش همیشه، از همه جهات.” -رایان سرهانت
  3. «منتظر خرید ملک نباشید. املاک بخرید و منتظر بمانید.» –ویل راجرز
  4. “در تجارت املاک و مستغلات بیشتر در مورد مردم می آموزید، و در مورد مسائل جامعه بیشتر می آموزید، در مورد زندگی بیشتر می آموزید، در مورد تاثیر دولت بیشتر می آموزید، احتمالاً بیشتر از هر حرفه دیگری که من می شناسم.” -جانی ایساکسون
  5. “چیزهای کمی در زندگی من وجود داشته است که به اندازه داشتن یک تکه زمین بر ذهن من تأثیر مثبت داشته باشد.” -هریت مارتینو
  6. «املاک و مستغلات یک دارایی فاسد نشدنی است که ارزش آن همواره در حال افزایش است. این محکم ترین امنیتی است که نبوغ بشر ابداع کرده است. این اساس همه امنیت و در مورد تنها امنیت نابود نشدنی است.» –راسل سیج
  7. «چه متخصص زنان و زایمان باشید، چه معلم کلاس سوم یا یک مشاور املاک، می‌دانید که چه زمانی کار خوبی انجام می‌دهید. شما به آن علاقه دارید.» -سوزان آیزاکس
  8. «خریداران در هشت ثانیه اول دیدن خانه تصمیم می گیرند که آیا علاقه مند به خرید آن هستند یا خیر. از ماشین خود پیاده شوید، با کفش های آن ها راه بروید و در هشت ثانیه اول ببینید چه چیزی می بینند.» -باربارا کورکوران
  9. «در یک بازار شلوغ، جا دادن یک شکست است. در یک بازار شلوغ، برجسته نبودن همان نامرئی بودن است.» -ست گودین

با طراحی کارت ویزیت عالی، شما آماده شبکه سازی با مشتریان بالقوه خواهید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشد کسب و کار املاک و مستغلات، این ایده های بازاریابی املاک و مستغلات را در ادامه بررسی کنید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل