آینده پرداخت های بدون نقد [+ چگونه با ابزارهای مقرون به صرفه آماده شویم]

آینده پرداخت های بدون نقد [+ چگونه با ابزارهای مقرون به صرفه آماده شویم]

دو دهه پیش، تصور دنیایی که در آن پول نقد وجود نداشته باشد، سخت بود. اما با افزایش محبوبیت روش‌های پرداخت بدون نقد، جامعه بدون پول نقد می‌تواند به زودی به واقعیت تبدیل شود.

همه‌گیری COVID-19 یکی از کاتالیزورهای اصلی این تغییر است. برای به حداقل رساندن تماس مستقیم، افراد به سمت روش‌های پرداختی گرایش پیدا کردند که نیازی به استفاده از پول فیزیکی نداشتند، مانند کارت‌های بانکی و برنامه‌های پرداخت.

در این مقاله، نظر کارشناسان را در مورد آینده پرداخت‌های بدون نقد، روش‌های پرداخت در افق و شرکت‌هایی که در حال حاضر در حال تغییر هستند، خواهید آموخت.

پیش‌بینی‌های پرداخت بدون نقد

پرداخت‌های بدون نقد امروز

شرکت‌هایی که تجربه‌های بدون نقد را آزمایش می‌کنند

نحوه تنظیم پرداخت‌های بدون نقد

روش‌های پرداخت بدون نقد را اتخاذ کنید

پیش‌بینی پرداخت بدون نقد

انتقال جهانی به receive-payments-online-for-free? > خیلی سریع اتفاق می افتد. کارشناسان بر این باورند که به زودی در جامعه ای بدون پول نقد زندگی خواهیم کرد. در واقع، برخی از کشورها در حال حاضر برای از بین بردن کامل پول نقد از اقتصاد خود تلاش می کنند.

سوئد مبلغ پنجاه درصد در گردش پول نقد در دهه گذشته.

براساس شورای پرداخت اروپا، تراکنش‌های نقدی سنتی تنها 1 درصد از تولید ناخالص داخلی سوئد را تشکیل می‌دهند، و برداشت‌های نقدی از خودپردازها به طور پیوسته هر سال 10 درصد کاهش می‌یابد. بانک مرکزی سوئد اخیراً اعلام کرد که تنها 9 درصد جمعیت کشور در حال حاضر از پول نقد برای تراکنش استفاده می کنند.

اکنون، تحلیلگران پیش بینی می کنند که سوئد تا سال 2023 به اولین کشور بدون پول نقد در جهان تبدیل خواهد شد.

در 2025 و فراتر از آن: پیمایش ماتریس پرداخت‌ها، PwC انتقال مداوم از روش‌های پرداخت مبتنی بر پول نقد به روش‌های پرداخت بدون نقد، توسعه اقتصادهای دیجیتال و تأثیر روندهای پرداخت جدید را بررسی کرد. .

در اینجا برخی از پیش‌بینی‌های پرداخت بدون نقد در گزارش آمده است:

  • منبع تصویر

    • حجم جهانی پرداخت های بدون نقد قرار است از سال 2020 تا 2025 بیش از 80 درصد افزایش یابد و تا سال 2030 تقریباً سه برابر شود.

    منبع تصویر

    • 89٪ از پاسخ دهندگان موافق بودند که تغییر مصرف کننده از فروشگاه های فیزیکی به فروشگاه های آنلاین همچنان در حال افزایش است و نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی در راه حل های پرداخت آنلاین دارد.
    • کیف پول های دیجیتال تا سال 2024 بیش از نیمی از تمام پرداخت های تجارت الکترونیک در سراسر جهان را به خود اختصاص خواهند داد.

    پرداخت های بدون نقد امروز

    در اینجا برخی از روش‌های پرداخت بدون نقد و روش‌های پرداخت بدون تماس وجود دارد که در حال افزایش محبوبیت هستند. وقتی به فروشگاه می‌روید ممکن است قبلاً از برخی از این پرداخت‌ها استفاده کنید. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که کسب‌وکارها بسیاری از این روش‌های پرداخت را در حرکت رو به جلو ارائه خواهند کرد.

    کارت های اعتباری و بدهی

    کارت‌های اعتباری و نقدی یکی از رایج‌ترین روش‌های پرداخت بدون نقد در حال حاضر در جهان هستند. آنها یک روش پرداخت سریع، ایمن و راحت هستند.

    اما استفاده از کارت های بانکی به نفع کیف پول های تلفن همراه و برنامه های پرداخت کاهش یافته است. در سال 2021، کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی 21٪ و 13٪ از روش‌های پرداخت تجارت الکترونیک جهانی را به خود اختصاص دادند. به ترتیب. تا سال 2025، انتظار می‌رود استفاده از کارت‌های اعتباری به 19% کاهش یابد، در حالی که کارت‌های نقدی در 13% ثابت خواهند ماند.

    اگر صاحب یک کسب و کار هستید، این بدان معنا نیست که باید کارت های بانکی را کاملاً کنار بگذارید و به جای آن شروع به استفاده از کیف پول موبایل کنید. تا سال 2025 (و بعد از آن)، بسیاری از افراد همچنان به کارت های بانکی برای پرداخت، به خصوص اکنون که بانک ها کارت هایی را صادر می کنند که با فناوری Tap to Pay فعال شده است.

    کسب و کارهای باهوش هم کارت های بانکی و هم کیف پول موبایل را به عنوان روش های پرداخت قابل قبول می پذیرند.

    کیف پول موبایل و برنامه های پرداخت

    کیف پول موبایل یا کیف پول دیجیتال، برنامه های مالی هستند که بر روی دستگاه های تلفن همراه اجرا می شوند. این برنامه‌ها به‌طور امن اطلاعات کارت پرداخت شما را ذخیره می‌کنند تا بتوانید به‌صورت آنلاین یا در فروشگاه بدون نیاز به حمل کارت‌های خود، برای اقلام پرداخت کنید. تنها چیزی که برای شروع تراکنش ها نیاز دارید، تلفن هوشمند/ساعت هوشمند و یک اتصال اینترنتی خوب است.

    نمونه‌هایی از کیف پول تلفن همراه و برنامه‌های پرداخت عبارتند از:

    • Apple Pay
    • Google Pay
    • Samsung Pay
    • PayPal
    • ونمو
    • CashApp
    • AliPay

    کیف پول های دیجیتال امروزه بسیار محبوب هستند و احتمالاً اغلب از آنها استفاده می کنید. ایان رایت، بنیانگذار ماشین تجاری، معتقد است که محبوبیت کیف پول‌های تلفن همراه تنها افزایش خواهد یافت. در آینده.

    رایت می‌گوید:

    محصولاتی مانند Apple Pay و Google Pay مطمئناً در همه جا حاضر خواهند شد، که ممکن است به Apple و Google این فرصت را بدهد که Visa و Mastercard را مختل کنند.

    منبع تصویر

    این درست است. داده‌های گزارش پرداخت‌های جهانی FIS 2022 نشان می‌دهد که تا سال 2025، کیف پول‌های تلفن همراه برای 53 درصد از تراکنش‌های تجارت الکترونیک در سراسر جهان — از 49 درصد در سال 2021 افزایش یافته است. برای تراکنش‌های جهانی نقطه فروش (POS)، انتظار می‌رود استفاده از کیف پول‌های دیجیتال از 29 درصد در سال 2021 به 39 درصد در سال 2025 افزایش یابد.

    FIS دریافت که مردم بیشتر از استفاده از کارت های خود از کیف پول دیجیتال برای پرداخت استفاده می کنند. انتظار می‌رود کیف‌پول‌های الکترونیکی از سایر روش‌های پرداخت POS پیشی بگیرند و به ۳۶.۸ درصد سهم برسند — بیش از ۲۲.۷ تریلیون دلار.

    رمز ارز

    در بازی Super Bowl امسال، به مخاطبان نشان داده شد یک تبلیغ هوشمندانه 60 ثانیه ای از Coinbase، پلتفرمی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال. این تبلیغ به شکل یک کد QR بود که پس از اسکن، افراد را به وب‌سایت Coinbase می‌برد و در آنجا بیت کوین رایگان به ارزش ۱۵ دلار را برای ثبت‌نام‌های جدید (برای مدت زمان محدود) ارائه می‌کردند.

    چند زمانی پس از پخش آگهی، برنامه Coinbase به دلیل هجوم ترافیک Super Bowl از کار افتاد.

    این نشان می‌دهد که چگونه جریان اصلی cryptocrency، به‌ویژه blankencycryptocurrency> ارز دیجیتال استاندارد برای پرداخت های موبایلی است.

    بیت‌کوین برای انتقال از یک مصرف‌کننده به یک تاجر به هزینه‌ها یا واسطه‌های اضافی نیاز ندارد. برنامه‌هایی مانند Coinbox یک عملکرد POS را اجرا می‌کنند تا فرآیند پرداخت را برای کسب‌وکارها و مشتریان آسان‌تر کند.

    برنامه‌های پرداخت مانند PayPal نیز شروع به پشتیبانی از تجارت رمزنگاری و پرداخت در برنامه‌های خود کرده‌اند. شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت و اکسپدیا نیز پرداخت‌های رمزنگاری شده را می‌پذیرند.

    بازار رمزنگاری نوسان است، اغلب در نوسان است. این روش پرداخت ممکن است در حال حاضر بهترین گزینه برای مشاغل کوچک تا متوسط ​​نباشد. اما اگر بازار تثبیت شود، به خوبی می تواند باشد.

    ارز دیجیتال بانک مرکزی

    ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) توکن‌های دیجیتالی هستند که توسط بانک مرکزی یک کشور صادر می‌شوند تا شکل مجازی ارز آن کشور را نشان دهند. این ارز دیجیتال ارزشی برابر با پول فیات (فیزیکی) دارد.

    هدف اصلی CBDC ها ارائه حریم خصوصی، امنیت مالی، قابلیت دسترسی، قابلیت انتقال و راحتی برای کسب و کارها و مصرف کنندگان است – به ویژه آنهایی که دسترسی محدودی به بانک ها دارند. همچنین هدف CBDCها کاهش خطرات استفاده از ارزهای دیجیتال (معروف به رمزارز) در شکل کنونی و نوسان آنها است.

    مدیر عامل صندوق بین المللی پول، “اگر CBDC ها با احتیاط طراحی شوند، به طور بالقوه می توانند انعطاف پذیری بیشتر، ایمنی بیشتر، در دسترس بودن بیشتر و هزینه های کمتری را نسبت به اشکال خصوصی پول دیجیتال ارائه دهند.” .com/in/kristalina-georgieva” rel=”noopener” target=”_blank”>کریستالینا جورجیوا، در سخنرانی سال 2022 خود در شورای آتلانتیک در واشنگتن دی سی گفت.

    او می‌گوید: «این به وضوح در مقایسه با دارایی‌های رمزنگاری بدون پشتوانه که ذاتاً فرار هستند، صادق است. «و حتی استیبل کوین‌های بهتر مدیریت شده و تنظیم‌شده ممکن است با یک ارز دیجیتال بانک مرکزی با ثبات و طراحی شده کاملاً مطابقت نداشته باشند.»

    در حال حاضر، ده کشور و منطقه CBDC را راه اندازی کرده اند:

    • نیجریه
    • جامائیکا
    • گرنادا
    • باهاما
    • دومینیکا
    • آنتیگوا و باربودا
    • مونتسرات
    • سنت لوسیا
    • خ. وینسنت و گرنادین ها
    • خ. کیتس و نویس

    حدود 105 کشور دیگر، از جمله ایالات متحده و بریتانیا، همچنان در حال بررسی CBDCها و نحوه تأثیر آنها بر شبکه های مالی موجود هستند.

    منبع تصویر

    کدهای QR

    کدهای پاسخ سریع یا کدهای QR، بارکدهای قابل خواندن توسط ماشین هستند که اطلاعات را ذخیره می کنند. این کد از پیکسل های سیاه و سفید منحصر به فرد در یک شبکه مربع شکل تشکیل شده است.

    منبع تصویر

    برای پرداخت از طریق کدهای QR، شخص باید کد نمایش داده شده توسط تاجر را با دستگاه تلفن همراه خود اسکن کند. سپس، کاربران مبلغ مورد نیاز برای پرداخت را قرار داده و ارسال می کنند.

    اپل اسکنرهای کد QR را در گوشی های هوشمند در سال 2017 معرفی کرد. از آن زمان، اکثر – اگر نه همه – برندهای دیگر گوشی های هوشمند آنها را در مدل های خود قرار داده اند. و اکنون، کد QR یکی از کارآمدترین پرداخت‌ها هستند روش های پرداخت در جهان.

    اعداد منعکس کننده این هستند. در سال 2020 در طول همه گیری، 1.5 میلیارد طبق تحقیقات Juniper، افراد از کدهای QR برای پرداخت استفاده کردند. این شرکت همچنین پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2025 30 درصد از همه کاربران تلفن همراه از کدهای QR استفاده خواهند کرد.

    این روش پرداخت جایگزین ایمن برای انتقال نقدی است. به علاوه، کسب و کارها می توانند تراکنش ها را بدون نیاز به خرید سخت افزار پرداخت سنتی پردازش کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که کدهای QR را تنظیم کنند که مشتریان را به فرم پرداخت وب آنها هدایت کند.

    حواله بانکی ACH

    انتقال ACH یک پرداخت الکترونیکی است که بین حساب های بانکی از طریق شبکه خانه تسویه خودکار (ACH) انجام می شود.

    این روش پرداخت یکی از پرطرفدارترین انواع حواله های بانکی است و برای واریز مستقیم B2B و پرداخت خودکار قبض استفاده می شود. در واقع، 93٪ از آمریکایی‌ها از انتقال‌های ACH برای دریافت استفاده می‌کنند. حقوق و حقوق بازنشستگی آنها.

    در سال 2021، مقدار پول منتقل شده از طریق ACH بیش از 8.89 تریلیون دلار. این مبلغ بیشتر از مبلغی است که از طریق چک و حواله بانکی منتقل شده است.

    همه بانک‌های ایالات متحده target=”A_blankener”>را پشتیبانی می‌کنند > اکنون، پردازنده‌های پرداخت مانند PayPal، Stripe و Square نیز از این روش پرداخت پشتیبانی می‌کنند.

    تمام چیزی که برای انجام یا دریافت پرداخت ACH نیاز دارید یک حساب بانکی فعال و شماره مسیریابی است. انتقال‌هایی که از این مسیر انجام می‌شود معمولاً ۳ تا ۴ روز کاری طول می‌کشد.

    پرداخت‌های ACH نسبت به کارت‌های اعتباری کارمزد پردازش کمتری دارند. بنابراین اگر مشتریانی دارید که هزینه های مکرر را به شما می پردازند یا کارمندانی دارید که هر ماه پرداخت می کنید، انتقال ACH یک راه عالی برای انجام این کار بدون متحمل شدن ضرر است. این به ویژه برای مشاغل در صنایعی مانند حقوقی، مراقبت های بهداشتی، آموزشی، مدیریت دارایی، و خدمات مبتنی بر اشتراک مناسب است.

    کسب و کارهای خرده فروشی نباید از پرداخت های ACH برای تراکنش های مشتریان POS استفاده کنند. نقل و انتقالات ACH به یک حساب بانکی و شماره مسیریابی نیاز دارد و بسیاری از خریداران اطلاعات بانکی خود را بی‌درنگ نمی‌دانند.

    اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید

    روش پرداختی است که به مشتریان امکان می دهد اقلام گران قیمت را به صورت اعتباری خریداری کنند و در طول زمان به صورت اقساطی پرداخت کنند. این یک نوع وام است، با این تفاوت که اگر پرداخت های خود را به موقع و به طور کامل انجام دهید، نیازی به پرداخت سود ندارید.

    منبع تصویر

    این امکان وجود دارد که بتوان چندین پرداخت بدون بهره را در طول زمان انجام داد، می‌تواند خریداران را تشویق به خرید بیشتر کند که منجر به درآمد بیشتر برای فروشندگان می‌شود. مطالعه مک کینزی نشان داد که 29٪ از کاربران BNPL اگر این گزینه پرداخت در دسترس نبود، خرید کوچکتری انجام می دادند یا اصلاً خرید نمی کردند.

    بانک‌هایی مانند Chase و برخی از شرکت‌های کارت اعتباری به دارندگان کارت این فرصت را می‌دهند که اقلامی را خریداری کنند و بعداً هزینه آن را پرداخت کنند. برنامه‌هایی مانند Afterpay (که توسط Square خریداری شده است) و PayPal نیز در این زمینه پیشرفت کرده‌اند.

    در سال 2021، BNPL 2.9٪ از معاملات تجارت الکترونیک جهانی را به خود اختصاص داد ( ارزش 157 میلیارد دلاری). تحقیقات Juniper پیش بینی می کند که این ارزش تا سال 2025 5.3٪ (یا به ارزش 438 میلیارد دلار) رشد خواهد کرد.

    شرکت‌هایی که در حال آزمایش تجربیات جدید بدون نقد هستند

    آمازون

    در اوایل سال 2020، غول تجارت الکترونیک آمازون فناوری جدید پرداخت بدون تماس خود را معرفی کرد، Amazon One. نحوه کار به این صورت است: خریداران از یک ایستگاه فروش در مکان‌های خاص بازدید می‌کنند تا کف دست و کارت‌های پرداخت خود را به آمازون وان پیوند دهند. پس از انجام این کار، تنها کاری که باید در تسویه‌حساب‌های آینده انجام دهند این است که دست خود را روی یک اسکنر قرار دهند تا هزینه اقلام خود را پرداخت کنند.

    تصویر منبع

    استدلال پشت این ساده است. کف دست شما از ویژگی های کوچک و عمدتا غیرقابل تشخیصی تشکیل شده است که مختص شماست. با این حال، دستگاه Amazon One می‌تواند این ویژگی‌ها را بخواند و تشخیص دهد.

    این دستگاه از الگوریتم‌های بینایی کامپیوتری و تصویربرداری اختصاصی برای گرفتن و رمزگذاری تصویری از کف دست‌های شما استفاده می‌کند. به این ترتیب، یک امضای کف دست منحصر به فرد ایجاد می کند که هر بار که از دستگاه استفاده می کنید می تواند آن را تشخیص دهد.

    از سپتامبر 2021، آمازون این روش پرداخت جدید را برای در کالیفرنیا. این عرضه گسترده مطمئناً به آمازون در تلاش برای مدرن کردن خرید خرده‌فروشی و تسهیل پرداخت‌ها برای مشتریان کمک می‌کند.

    Walmart

    در دسامبر 2021، Walmart بی سر و صدا چندین علامت تجاری جدید را ثبت کرد که نشان می دهد قصد دارد اقلام مجازی، از جمله اسباب بازی، لوازم الکترونیکی، محصولات مراقبت از خود، و دکوراسیون منزل را در متاورس بسازد و بفروشد. اساسا، والمارت می‌خواهد مجموعه‌های رمزنگاری و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را ایجاد کند.

    به سپتامبر 2022 بپیوندید و والمارت اعلام کرد که راه اندازی دو تجربه مجازی — Walmart Land و Walmart Universe of Play — در Roblox، یک پلت فرم بازی.

    منبع تصویر

    این تجربه‌ها شامل بازی‌های مختلف، بالون هوایی که اسباب‌بازی‌ها را می‌اندازد، جشنواره موسیقی با هنرمندان محبوب، و فروشگاهی از کالاهای مجازی (معروف به “verch”) که با موجودی فیزیکی و آنلاین Walmart مطابقت دارد، خواهد بود.

    مدیر ارشد بازاریابی Walmart، ویلیام وایت به CNBC گفت که Roblox در حال حاضر یک میدان آزمایشی برای والمارت، زیرا در نظر دارد در متاورس و فراتر از آن عمل کند. او همچنین گفت که روشی که COVID-19 به طور ناگهانی عادات خرید مردم و تعامل آنلاین را تغییر داد، والمارت را بر آن داشت تا راه‌های جدیدی را برای دستیابی به خریداران – به ویژه Gen Zs – آزمایش کند.

    در مورد درآمد، وایت خاطرنشان کرد که Walmart در حال حاضر هیچ درآمدی از این تجربیات مجازی تازه راه اندازی شده به دست نخواهد آورد. اما اگر همه چیز خوب پیش برود، آنها می توانند با مشارکت با مارک های دیگر یا با تبدیل تجربیات همه جانبه افراد به بازدید از فروشگاه های واقعی یا خریدهای آنلاین، درآمد کسب کنند.

    آلبرتسون

    یک غول خرده فروشی دیگر در حال آزمایش پرداخت های بدون نقد است. برای آلبرتسون، چرخ‌های بازپرداخت خودکار با نیروی من.

    این چرخ دستی‌ها توسط Veeve، شرکتی که توسط دو مهندس سابق آمازون تأسیس شده است، ساخته شده‌اند، و هدف آنها روان‌تر کردن خرید حضوری، به‌ویژه در فروشگاه‌های کم‌پرست است. این چرخ دستی‌ها از دوربین‌ها و حسگرها برای اسکن اقلامی که خریداران انتخاب می‌کنند، مقایسه می‌کنند و توصیه‌های شخصی‌شده را از طریق یک صفحه نمایش کوچک روی سبد خرید استفاده می‌کنند. این چرخ دستی‌ها همچنین مدل‌های سه‌بعدی تمام محصولات موجود در فروشگاه را می‌سازند تا بتواند به مرور زمان این موارد را بدون اسکن مشتری تشخیص دهد.

    علاوه بر این، هنگام استفاده از این سبد خرید نیازی به بررسی نیست. پس از خرید با سبدهای Veeve، افراد می‌توانند با وارد کردن یا ضربه زدن روی کارت خود، بدون مراجعه به خط تسویه‌حساب، هزینه کالاهای خود را پرداخت کنند.

    در نوامبر 2021، آلبرتسونز آزمایش این چرخ دستی ها را در دو فروشگاه خود در کالیفرنیا و آیداهو آغاز کرد. اکنون، آنها در حال گسترش هستند و چرخ دستی‌ها را به فروشگاه‌های بیشتری اضافه می‌کنند.

    اپل

    در ژوئن سال جاری، اپل تپ برای پرداخت در آیفون تکنولوژی. به گفته اپل، این فناوری جدید به میلیون‌ها تاجر آمریکایی – از سرمایه‌گذاران انفرادی گرفته تا خرده‌فروش‌های بزرگ – این امکان را می‌دهد تا به راحتی کارت‌های اعتباری و نقدی بدون تماس، Apple Pay و سایر کیف‌پول‌های تلفن همراه را از طریق یک ضربه زدن به آیفون بپذیرند. هیچ پایانه پرداخت یا سخت افزار اضافی لازم نیست.

    تصویر منبع

    پس از انجام یک شخص خرید ، بازرگان به مشتری می گوید آیفون خود را نگه دارد تا با کارت بدون تماس ، اپل پرداخت یا کیف پول دیجیتالی دیگر در نزدیکی آیفون بازرگان بپردازد. با استفاده از یک دکمه ، پول از طریق فناوری ارتباطات نزدیک به میدان (NFC) از مشتری به بازرگان منتقل می شود.

    اپل با برنامه های پرداخت مانند Square و Stripe همکاری می کند تا بتواند از ویژگی های آیفون در سیستم عامل های خود استفاده کند. این ویژگی فقط با کارتهای اعتباری و بدهی بدون تماس از شبکه های پرداخت محبوب ، از جمله Visa ، MasterCard ، American Express و Discover کار خواهد کرد.

    توجه: ضربه بزنید تا ویژگی فقط در تلفن XS یا جدیدتر کار کند. مدل های قدیمی آیفون از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند.

    Google

    در اکتبر امسال ، گوگل اعلام کرد که با Coinbase همکاری کرده است برای پذیرش پرداخت های cryptocurrency برای خدمات ابری خود.

    هر دو Google و Coinbase به دنبال متنوع سازی مدل های تجاری خود و گسترش پیشنهادات خود هستند. برای Google ، پذیرش پرداخت های رمزنگاری به آنها امکان دسترسی به شرکت های با رشد سریع در فضای Web3 را می دهد. این شرکت ها خدمات ابری Google را از طریق Coinbase پرداخت می کنند – بستری که ده ارز دیجیتالی مختلف از جمله بیت کوین ، اتریوم ، Litecoin و Dogecoin را معامله می کند.

    با وارد کردن پرداخت های دیجیتال ، Coinbase کاهش هزینه ها را کاهش می دهد ، که به عنوان یک جریان درآمد جداگانه ای که به طور مستقیم با هزینه های معاملات خرده فروشی مرتبط نیست ، خدمت می کند.

    نحوه تنظیم پرداخت های بدون پول

    با افزایش محبوبیت روشهای پرداخت بدون پول ، مشاغل که می خواهند در آینده مرتبط باشند باید روشهای پرداخت انعطاف پذیر را تنظیم کنند. در اینجا چند روش برای تهیه وجود دارد.

    1. روشهای پرداختی را که مشتریان ترجیح می دهند در نظر بگیرید.

    همه مشاغل یکسان نیستند. اگر یک تجارت کوچک هستید ، یک فرصت خوب وجود دارد که نمی توانید از همان روشهای پرداخت مانند شرکتهای بزرگ استفاده کنید زیرا لازم نیست.

    بهترین راه برای دانستن مطمئناً کدام روش های پرداخت را باید بپذیرید با شناسایی ترجیحات پرداخت مشتریان و اجرای آن گزینه ها.
    به عنوان مثال ، اگر مشتریان شما دوست دارند از کارتهای خود برای پرداخت استفاده کنند ، ترمینال POS را تنظیم کنید. اگر بسیاری از مشتریان شما کارت پرداخت بدون تماس دارند یا از آیفون زیادی استفاده می کنند ، می توانید پرداخت را از طریق شیر برای پرداخت فناوری بپذیرید. اما اگر آنها به هیچ وجه کارت حمل نکنند ، گزینه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید ارائه دهید ، مانند کیف پول های دیجیتال یا کدهای QR.

    نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که ترجیحات پرداخت مشتریان شما ممکن است براساس سن ، مکان و سایر عوامل جمعیت شناختی متفاوت باشد. بنابراین بهتر است گزینه های پرداخت متفاوتی را ارائه دهید تا به نیازهای مشتریان خود بپردازید.

    2. از یک پردازنده پرداخت استفاده کنید.

    برای پذیرش پرداخت کارت بدهی و کارت اعتباری ، پرداخت کیف پول دیجیتال و نقل و انتقالات ACH ، مشاغل باید با یک پردازنده پرداخت که مطابق با استانداردهای صنعت پرداخت کارت (PCI) باشد ، شریک شوند. پردازنده های پرداخت فروشندگان شخص ثالث (یا برنامه ها) هستند که با واسطه بین بازرگان و مشتریان درگیر ، معاملات مالی را مدیریت می کنند.

    این برنامه ها اطمینان می دهند که مشتری بودجه کافی برای پرداخت یک مورد دارد و ایمن پول را از حساب مشتری به بازرگانان در چشمان چشم منتقل می کند.

    پردازنده های پرداخت محبوب شامل:

    • مربع
    • شبدر
    • نوار
    • stax
    • انبار پرداخت
    • پی پال
    • payoneer

    علاوه بر پردازش پرداخت ، برخی از این برنامه ها حساب های بازرگان را ارائه می دهند و .

    هنگام انتخاب پردازنده پرداخت مناسب برای تجارت خود ، به دنبال موارد زیر باشید:

    • نوع پرداختی که پردازنده می پذیرد.
    • هزینه های پردازنده در هر معامله را پرداخت می کند.
    • چه معاملات پلت فرم می تواند انجام شود.

    3. اکنون پیشنهاد خرید ، بعداً پرداخت کنید.

    ثابت شده است که خرده فروشانی که اکنون خرید می کنند ، گزینه بعداً (BNPL) را به مشتریان خود پرداخت می کنند ، احتمالاً فروش بیشتری را دریافت می کنند.

    بین سالهای 2020 تا 2021 ، میزان مصرف کنندگان آمریکایی با استفاده از گزینه پرداخت BNPL 80 ٪ افزایش یافته است . از بین این کاربران ، 40 ٪ هزاره بودند و مصرف کنندگان ژنرال Z به سرعت در حال جذب هستند. بنابراین اگر می خواهید مشتری خود را گسترش دهید تا افراد جوان را در بر بگیرد ، BNPL می تواند به شما در رسیدن به آنجا کمک کند.

    این روش پرداخت فوق العاده برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی برای رسیدن به مشتریان جدید ، تبدیل بیشتر و افزایش ارزش سفارش متوسط ​​(AOV) بسیار خوب کار می کند.

    برخی از ارائه دهندگان قابل اعتماد BNPL عبارتند از:

    • تأیید
    • afterpay
    • klarna
    • نوار

    4. یک CRM با قدرت تجارت را نصب کنید.

    این را تصویر کنید: شما مشتری دارید که منتظر شما است تا فاکتور را به صندوق پستی خود بفرستد قبل از آنکه بتواند برای کالاهای خریداری شده چک به شما ارسال کند. در حالی که منتظر فاکتور شما بودند ، آنها تصمیم گرفتند که یک آزمایش آزمایشی از همان مورد را از طرف رقیب شما انجام دهند. از آنجا که رقیب شما گزینه شیر را برای پرداخت ارائه می دهد ، مشتری قادر به پرداخت کالا در چند ثانیه بود.

    فکر می کنید مشتری می خواهد دفعه بعد کار کند: شما یا رقیب؟

    برای جلوگیری از وضعیتی مانند این ، از یک بستر CRM با ادغام دروازه پرداخت استفاده کنید. HubSpot نمونه ای عالی از این است.

    در داخل hubspot crm ابزاری برای پرداخت بومی است که کل مراحل فروش شما را ساده تر می کند تا بتوانید زود دریافت کنید ، مشتری/مشتری بیشتری را به خود اختصاص دهید و تجارت خود را رشد دهید. ابزار پرداخت HubSpot به شما امکان می دهد تا به مشتریان خود نقل قول های خود را ارسال کنید یا linkenenjankes که آنها به شما می پردازند. نیازی به بررسی کاغذ نیست.

    اگر پرداخت ها در حال تکرار هستند – مانند اشتراک های آنلاین – می توانید به جای ارسال نقل قول به مشتریان هر ماه ، روند کار را به راحتی انجام دهید. ابزار پرداخت HubSpot همچنین به مشتریان شما انعطاف پذیری می دهد تا هر زمان و هرچند که می خواهند در CRM انجام دهند.

    این باعث افزایش تجربه مشتری شما می شود و به شما در حفظ روابط خود با مشتریان طولانی مدت کمک می کند.

    روش های پرداخت بدون پول را اتخاذ کنید

    افزایش استفاده از پرداخت های بدون پول ، در نحوه انجام تجارت مردم در سراسر جهان متحول شده است. از فروشگاه های مواد غذایی گرفته تا رستوران ها و فروشگاه های آنلاین ، بسیاری از مشاغل اکنون معاملات بدون پول را ارائه می دهند.

    اگر می خواهید در طی این تغییر ، تجارت شما در آنجا بماند ، باید شروع به پذیرش انواع روش های پرداخت بدون پول کنید. به این ترتیب ، مشتریان شما در گزینه های خود محدود نیستند و می توانید پرداخت ها را به سرعت و ایمن جمع آوری کنید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل