کسب و کار

16 تا از بهترین جوامع استارت آپی برای بنیانگذاران

16 تا از بهترین جوامع استارت آپی برای بنیانگذاران

راه اندازی یک کسب و کار چالش برانگیز است، به خصوص اگر تنها باشید. با سؤالات به کجا می توانید مراجعه کنید و چگونه می توانید کارآفرینان دیگری را برای کمک به گسترش شبکه خود پیدا کنید؟

Group of people people standing in a circle and looking up

انجمن‌های استارت‌آپ می‌توانند به بنیان‌گذاران کمک کنند افراد همفکری را پیدا کنند که می‌توانند مشاوره بدهند، به ناامیدی‌ها گوش دهند، و راهنمایی و منابع ارائه دهند.

چه به دنبال مربیگری باشید و چه فقط دوستانی برای گپ زدن در مورد اوج و فرودهای کارآفرینی، یک انجمن استارت آپی می تواند مکانی برای شما باشد.

جوامع استارتاپی چیست؟

جامعه استارتاپی گروهی از افراد است، معمولاً بنیانگذاران یا کسانی که در استارتاپ‌ها کار می‌کنند، که شخصاً و/یا گرد هم می‌آیند. آنلاین تا در مورد کسب و کار خود بحث کنند. این جوامع اغلب دارای اعضایی از همه سطوح تجربه هستند، بنابراین بنیانگذاران جدیدتر فرصتی برای یادگیری از کارآفرینان سریالی موفق دارند. جوامع استارت آپی ممکن است میزبان رویدادها باشند و منابعی را در اختیار اعضا قرار دهند. در نهایت، هدف این جوامع ارائه منافع متقابل برای همه افراد درگیر است.

مزایای جوامع راه اندازی

checklist and financial icons

پیوستن به یک انجمن استارت آپی می تواند مزایای زیادی برای اعضا داشته باشد. اعضا می توانند با دیگران در صنعت خود ارتباط برقرار کنند و از تجربیات یکدیگر بیاموزند. بنیانگذاران جدیدتر می توانند به دنبال راهنمایی و راهنمایی برای استراتژی های رشد باشند. 

بسیاری از جوامع همچنین منابع یا تخفیف های انحصاری را برای محصولات شریک ارائه می دهند. با ملحق شدن به یک جامعه استارتاپی، بنیانگذاران می‌توانند از شبکه استفاده کنند، که در زمان استخدام استعدادهای جدید می‌تواند مفید باشد.

16 بهترین انجمن راه اندازی

وقتی نوبت به یافتن جوامع استارتاپی می رسد که برای شما مناسب هستند، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. شما می خواهید به دنبال جوامع مستقر باشید، جایی که می توانید بلافاصله شروع به برقراری ارتباط کنید. همچنین می‌خواهید گروه‌هایی را پیدا کنید که مطابق با صنعت، سطح تجربه و بودجه شما هستند.

1. GrowthMentor

GrowthMentor انجمنی برای بنیان‌گذاران استارت‌آپ رشد‌گرا است که به دنبال مربی‌هایی برای کمک به ارتقای سطح کسب‌وکار خود هستند. این انجمن از بیش از 500 مربی راهنمایی یک به یک ارائه می دهد، به علاوه اعضا می توانند از طریق یک کانال Slack ارتباط برقرار کنند. 

بنیان‌گذاران می‌توانند با شرکت در رویدادهای GrowthMentor مشکلات خود را بیان کنند، به دنبال مشاوره باشند، در مورد استراتژی‌های رشد خود کمک بگیرند یا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

  • بهترین برای: راهنمایی، رشد، استارت آپ های فناوری
    • تعداد اعضا: بیش از 2k عضو در Slack
  • هزینه: 120 دلار در ماه یا 720 دلار صورتحساب سالانه

2. Startup Grind

Startup Grind در سال 2010 توسط درک اندرسن، که با چند دوست و کارآفرین دور هم جمع می‌شد تا در مورد چالش‌های خود بحث و گفتگو کند، تأسیس شد. استارت آپ ها 

از آن زمان، Startup Grind به شبکه ای با میلیون ها عضو و بخش در سراسر جهان تبدیل شده است. بخش‌های این سازمان میزبان رویدادهای محلی بیشتری هستند، در حالی که Startup Grind هر سال یک کنفرانس جهانی برگزار می‌کند. اعضا می توانند به عنوان دانشجو، شریک، سرمایه گذار یا استارت آپ بپیوندند. اعضای راه اندازی می توانند برای پیوستن به صورت رایگان درخواست دهند.

  • بهترین برای: بنیانگذاران جدید و هر طرفی که به دنبال ارتباط با بنیانگذاران (مانند سرمایه گذاران) هستند
    • تعداد اعضا: بیش از 7 هزار عضو Startup Grind، بیش از 1 هزار سرمایه گذار و بیش از 100 مربی

اعضا با بنیانگذاران محلی و با تجربه همراه می شوند تا مهارت های لازم برای ایجاد یک کسب و کار موفق را بیاموزند. Future Founders به ​​بنیانگذاران جوان کمک کرده تا بیش از 325 میلیون دلار درآمد کسب کنند.

  • تعداد اعضا: بیش از 44 هزار

14. شبکه نجومی

شبکه نجومی توسط و برای بنیانگذاران استارت آپ در آستین، تگزاس و اطراف آن ایجاد شده است. این انجمن سه برنامه را ارائه می دهد: Fast Track، Moonshots و Constellations. 

Fast Track یک برنامه 10 هفته ای برای بنیانگذاران است تا اصول کسب و کار را بیاموزند، در حالی که Moonshots یک بنیانگذار را با پنج بنیانگذار دیگر یا فریلنسرها با صنایع و اهداف مشابه جفت می کند. برنامه Constellations همچنین بنیانگذاران و فریلنسرها را با صنایع و اهداف مشابه منطبق می‌کند و از آنها می‌خواهد در وعده‌های شام درباره تجارت صحبت کنند. 

  • بهترین برای: استارت آپ های تازه کار در منطقه آستین، تگزاس،
    • تعداد اعضا: بیش از 100
  • هزینه: عضویت رایگان است، اما هزینه‌های برنامه بر اساس نیازهای راه‌اندازی متفاوت است

15. مجموعه کارآفرینان

مجموعه کارآفرینان یک جامعه اعضای خصوصی است که برای تسریع کارآفرینان در مراحل اولیه از طریق فرصت های همکاری، آموزش و تامین مالی. این سازمان مستقر در لندن، سالانه بیش از شصت رویداد را اجرا می‌کند، از جمله: مسابقات زمینی با VCها و فرشتگان برتر، کارگاه‌های آموزشی با کارشناسان موضوع، بحث‌های میزگرد با رهبران فکری صنعت، میزهای گرد با بنیان‌گذاران خارج‌شده، و ناهار شبکه‌ای خاص در بخش. با سرمایه گذاران و افراد اجتماعی با بنیانگذاران همفکر. همچنین شامل دسترسی به بیش از 50 اعتبار و تخفیف از خدماتی مانند HubSpot، Stripe و Dropbox است. مجموعه کارآفرینان به استارت آپ ها کمک می کند تا بر چالش های رایج غلبه کنند، رشد خود را تسریع کنند و شانس موفقیت خود را افزایش دهند. خواه به دنبال اصلاح مدل کسب و کار خود، ارتباط با کارآفرینان همفکر یا سرمایه گذاری ایمن باشید، مجموعه کارآفرینان منابع و پشتیبانی را برای کمک به پیشرفت استارت آپ شما فراهم می کند.

  • بهترین برای: موسسانی که بودجه اولیه را جمع آوری کرده اند و به دنبال افزایش هستند
  • تعداد اعضا: 7 هزار
  • هزینه: 49.99 پوند در ماه

16. فهرست عشایر

برای بنیان‌گذاران پلت‌فرم‌ها، محصولات یا خدمات دیجیتال، داشتن سبک زندگی عشایری ممکن است جذاب باشد. فهرست نوماد پشتیبانی و ارتباط را در میان افرادی که از راه دور کار می کنند ارائه می دهد. این پلتفرم می‌تواند به بنیان‌گذاران، مترجمان آزاد و هر کسی که از راه دور کار می‌کند کمک کند تا بهترین مکان‌ها را برای زندگی و کار به عنوان یک عشایر دیجیتال پیدا کند. اعضا همچنین می‌توانند با دیگران در منطقه فعلی خود ملاقاتی ترتیب دهند.

  • بهترین برای: کارآفرینان دیجیتال، استارت‌آپ‌های راه دور یا آنلاین، بنیان‌گذاران فردی
  • تعداد اعضا: بیش از 10k
  • هزینه: هزینه یکبار مصرف 99 دلار

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا