کسب و کار

چگونه در [تقریبا] هر موقعیتی خود را در یک ایمیل معرفی کنید

چگونه در [تقریبا] هر موقعیتی خود را در یک ایمیل معرفی کنید

آیا تا به حال شروع به نوشتن یک ایمیل جدید کرده اید، فقط برای اینکه خود را در یک مسابقه خیره با مکان نما چشمک زن بیابید؟ می دانم که دارم.

sales rep sending successful introductory email

معرفی خود از طریق ایمیل می تواند برای همه ما سخت و چالش برانگیز باشد. برخلاف محیط‌های اجتماعی حضوری، نمی‌توانید برای ایجاد یک مکالمه طبیعی به لحن صدا و زبان بدن تکیه کنید. بنابراین، چگونه می توان حتی یک ایمیل برای یک غریبه شروع کرد؟ و چگونه می‌توانید یکی بنویسید که به شما پاسخ واقعی بدهد؟

Download Now: 25 Sales Email Templates  [Free Access]

خوشبختانه، در HubSpot، ما خیلیدرباره نوشتن ایمیل های موثر. امروز، من به شما آموزش می‌دهم که چگونه در (تقریبا) هر موقعیتی خود را از طریق ایمیل معرفی کنید.

فهرست محتوا

1. یک موضوع جذاب بنویسید.

47٪ از گیرندگان ایمیل باز است یک ایمیل فقط بر اساس موضوع. شما باید کنجکاوی آنها را تحریک کنید تا آنها ایمیل را برای کسب اطلاعات بیشتر باز کنند. سؤالی را در خط موضوع قرار دهید یا یک عبارت پررنگ بیان کنید که آنها مایل به بررسی هستند.

دو روش امتحان شده و واقعی دیگر؟ اعداد میانگین نرخ باز را 57٪ افزایش می دهند . شخصی‌سازی خطوط موضوع نیز قدرتمند است: افزودن نام شخصی به خط موضوع، نرخ باز شدن را حداقل 50% افزایش می‌دهد.

در اینجا چند نمونه از خطوط موضوع قانع کننده برای ایمیل های مقدماتی آورده شده است.

شبکه کردن خطوط موضوع

  • «قهوه روی من؟»
  • «می‌توانم برای شما ناهار بخرم؟»
  • “چیزی به نام ناهار رایگان (تا حالا؟)”
  • «شنونده، خواننده، طرفدار طولانی مدت، ایمیل‌کننده برای اولین بار»

خطوط موضوع فروش

  • “آیا یک دوره آنلاین برای [کتاب] دارید؟”
  • “رشد 40% در 3 ماه — وای”
  • “آیا تبلیغات Pinterest را در نظر گرفته اید؟”
  • «سلام از [شرکت]»
  • “چیزی که ممکن است دوست داشته باشید…”
  • «مشکل [بزرگترین چالش] من نیستم»
  • بزرگترین اشتباه تاریخ

خطوط موضوع جستجوی شغل

  • “کنجکاوید کار در [شرکت] چگونه است؟”
  • “آیا به دنبال [عنوان شغلی] هستید؟”
  • “Saw [شرکت] در حال استخدام یک [عنوان شغلی]”

“ایجاد ایمیل معرفی عالی برای مشتری بالقوه، شکل هنری است که ما در طول سال ها در Wytlabs. مدیر مارک بیشاپ توصیه می‌کند برای خطوط موضوع، وضوح بر زیرکی غلبه می‌کند.

«درباره ارزشی که ارائه می‌دهید مستقیم باشید، مانند «نکات سریع برای بهبود [مشکل خاص] برای [نام شرکت]». شرکت پرسپکتیو می‌تواند فوراً معرفی شما را گرم کند.»

ایجاد یک خط موضوع جالب مهم ترین جنبه جذب مشتری بالقوه است. اگر چیزی است که نمی‌خواهید بخوانید، به احتمال زیاد مشتری نیز آن را باز نمی‌کند.

2. پیام تبریک ایمیل خود را با صنعت و موقعیت تنظیم کنید.

ممکن است یک کلمه باشد، اما تبریک ایمیلی که انتخاب می کنید تفاوت ایجاد می کند. به عنوان مثال، اگر به شخصی در یک صنعت محافظه‌کار، مانند امور مالی یا دولتی ایمیل می‌فرستید، با ایمیل حرفه‌ای تبریک بگویید “عزیز.”

از طرف دیگر، اگر به شخصی در صنعت آرام‌تری مانند فناوری، رسانه، مسافرت یا مد ایمیل می‌فرستید، از «سلام»، «سلام استفاده کنید. “، یا حتی “هی.”

انتخاب یک ایمیل خوشامدگویی که آنها با آن آشنا هستند نشان می دهد که شما تحقیق خود را انجام داده اید.

اکنون برای بخش دوم سلام: نام آنها. توصیه می کنم به گیرندگان خود با نام کوچک آنها اشاره کنید. این نشان می‌دهد که تلاش کرده‌اید از یک پیام به پیام دیگر کپی پیست نکنید و برای آشنایی با آنها وقت می‌گذارید.

اگر مطمئن نیستید که چه کاری انجام دهید،

«صبح بخیر/بعدازظهر/عصر» همه گزینه‌های امن و مناسبی هستند. همچنین، اگر در یک ایمیل به چند نفر خطاب می‌کنید، اگر به سه نفر یا بیشتر ایمیل می‌فرستید، «سلام، تیم» یا «سلام به همه» را در نظر بگیرید.< /p>

از «[First name] [Lastname]» که به نظر رباتیک و رباتیک به نظر می‌رسد، و «آقا/خانم/خانم [نام خانوادگی]» که می‌تواند شما را بسازد دوری کنید. خیلی جوان به نظر می رسند.

3. معرفی ایمیل خود را شخصی کنید.

معرفی ایمیل یا خط اول یکی از مهم ترین بخش های ایمیل معرفی است. اینجا جایی است که ارتباط برقرار می کنید و به گیرنده خود دلیلی برای ادامه خواندن می دهید.

حتی اگر اولین غریزه شما احتمالاً چیزی در مورد شما می‌گوید – مانند «اسم من X است و من به این دلیل…» – این به سرعت انجام می‌شود. باعث می شود چشمان آنها براق شود.

در اینجا چند جمله اول به همان اندازه بد وجود دارد:

  • “ما هرگز ملاقات نکرده ایم، اما …”
  • «تو من را نمی‌شناسی، اما…»
  • “من کاملا غریبه هستم، اما…”

هرگز این حقیقت را که غریبه هستید برجسته نکنید – مثل این است که به گیرنده خود بگویید ایمیل شما احتمالاً بی ربط است.

با ذکر کارهایی که انجام داده‌اند یا اعتبارنامه‌هایشان شروع کنید – شاید آنها یک سخنران مهمان در رویدادی باشند که اخیراً در آن شرکت کرده‌اید، یا یک متخصص درجه یک در حوزه کاری خود هستند. شخصی سازی نرخ پاسخ را تا 142٪ افزایش می دهد – تأیید کار گیرندگان از قبل نشان می دهد که شما کار خود را انجام داده اید تحقیق کنید و آنها را راحت کنید که شما غریبه نیستید.

HubSpotters این بازکننده‌ها را دوست داشتند:

  • “من متوجه شدم که شما یکی از تیم های نرم افزاری HubSpot را مدیریت می کنید.”
  • «فقط پست شما را در وبلاگ HubSpot در مورد سازماندهی یک تقویم محتوا بر اساس دسته‌های موضوعی دیدم.»
  • «آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کتاب خود را به یک دوره آنلاین تبدیل کنید؟ یا ایجاد یک دوره آنلاین بر اساس همان موضوع کتاب شما؟»
  • “من از کاری که انجام داده‌اید الهام گرفته‌ام، نه اینکه به حرفه منحصربه‌فردتان اشاره کنیم.”
  • “من هرگز از یک محتوا این همه چیز یاد نگرفته ام.”

LinkedIn یک منبع عالی برای تحقیق در مورد مشتریان بالقوه شما است. در آنجا می‌توانید دستاوردهای آن‌ها، هر مقاله‌ای که منتشر کرده‌اند، و اغلب پیوندی به وب‌سایت آن‌ها در صورت داشتن آن‌ها مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید اتصالات مشترک خود را مشاهده کنید و از آن به عنوان نقطه ورودی استفاده کنید.

شخصی‌سازی می‌تواند به چالش‌ها یا نقاط دردناک نیز گسترش یابد. می‌توانید با چیزی مانند «آیا در حال حاضر با [درج چالش صنعت محبوب] مواجه هستید؟» رهبری کنید؟

4. برای آنها ارزش قائل شوید

اولین قانون آداب معرفی ایمیل: قبل از اینکه چیزی بخواهید، باید ارزش ارائه دهید. به لطف اصل عمل متقابل، دریافت ارزش باعث می شود که مردم بخواهند لطف کنند.

“مردم به آنچه می توانید برای آنها انجام دهید اهمیت می دهند، نه به شما (از منیت خود متاسفم). بث را به اشتراک می‌گذارد، این اولین اشتباه در هر ایمیلی است. O’Malley، مدیر Astral Digital، که بیش از 100000 ایمیل سرد در حرفه خود ارسال کرده است. «در مورد آن انسان باشید. بالاخره اینها هم آدم هستند. از کمی شوخ طبعی یا چیزی استفاده کنید که شما را از بخش حرفه ای ایمیلتان به هم متصل کند.»

یک تعریف متفکرانه و معتبر می‌تواند ارزشی ایجاد کند، بنابراین اگر قبلاً در چند سطر اول چیز خوبی گفته‌اید، نیازی به انجام کارهای بیشتری ندارید. با این حال، کمی جلوتر ضرری ندارد. در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • کتاب آنها را در آمازون، گودریدز و غیره مرور کنید و پیوند را به اشتراک بگذارید.
  • مقاله ای را که ممکن است مفید بدانند توصیه کنید.
  • یک برنامه یا ابزار مفید را پیشنهاد دهید.
  • پیشنهاد دهید آنها را به کسی معرفی کنید که از شناختن او سود می برد.
  • از داده‌ها استفاده کنید تا نشان دهید محصول شما چگونه می‌تواند برای آنها مفید باشد.

اگر محصول یا خدماتی را می‌فروشید، استفاده از داده‌ها برای اینکه چرا مشتری باید خدمات شما را در نظر بگیرد، ضرری ندارد.

چه نتیجه موفقیت آمیزی ارائه می دهید؟ ترافیک بیشتر؟ تبدیل بیشتر؟ افزایش تعامل؟ فایده هرچه که باشد، با گنجاندن یک مطالعه موردی یا سایر داده‌های پشتیبان ادعاهایتان، مدرک ارائه دهید.

da86daafd988d986d987 d8afd8b1 d8aad982d8b1db8cd8a8d8a7 d987d8b1 d985d988d982d8b9db8cd8aadb8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8afd8b1 db8cdaa9 66689a29e9feb

5. توضیح دهید که چرا با شما تماس می گیرید.

اکنون که علاقه آنها را جلب کردید، وقت آن است که نقاط را به هم وصل کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید می‌خواهید یک جلسه شبکه راه‌اندازی کنید تا بتوانید درباره نقش آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید (و احتمالاً یک معرفی شغلی دریافت کنید).

اگر خط اول شما این است: «شما در [شرکت] ساخت [استراتژی X] و اصلاح [برنامه Y] کار چشمگیری انجام داده اید، خط دوم شما ممکن است این باشد، « من در حال بررسی شغلی در [حوزه شخصی] هستم و دوست دارم برای شما قهوه بخرم تا بتوانم در مورد آن از یک متخصص اطلاعات بیشتری کسب کنم.”

یا شاید هدف شما رزرو یک تماس فروش باشد. خط اول شما ممکن است این باشد، “می بینم شما میزبان چندین رویداد دانشگاهی در سال هستید” و دومین خط شما می تواند این باشد، “من با شرکت هایی مانند فیس بوک و گوگل کار می کنم تا به ترویج رویدادهای استخدام دانشگاهی آنها کمک کنم. “

کلید این است که توضیحات خود را تا حد امکان به گیرنده خود مرتبط و مختصر کنید.

دانیل مریل، بنیانگذار فروش و بازاریابی برای OnCourse CRM.

«هدف شما این است که به زمان مشتری بالقوه احترام بگذارید و در عین حال زمینه کافی برای ایجاد علاقه فراهم کنید. از پاراگراف های کوتاه، نقاط گلوله یا کلمات کلیدی پررنگ استفاده کنید تا اسکن ایمیل آسان تر شود. این تضمین می‌کند که پیام‌های کلیدی شما حتی در یک خواندن سریع برجسته شوند.»

پنج روش برتر ایمیل فروش را بررسی کنید اطمینان حاصل کنید که ایمیل های فروش می نویسید که مشتریان بالقوه می خواهند بخوانند.

6. یک فراخوان برای اقدام بگنجانید.

قطعه پایانی پازل؟ تماس برای اقدام شما (CTA).

«با یک فراخوان برای اقدام روشن پایان دهید» لین کولانتو، متخصص بازاریابی در وب KBA. می خواهید مشتری احتمالی شما در آینده چه کاری انجام دهد؟ آیا می خواهید آنها با شما تماس بگیرند، از وب سایت شما بازدید کنند یا با اطلاعات بیشتر به ایمیل شما پاسخ دهند؟ قدم بعدی را برای آنها آسان کنید.

“با تمرکز بر مزایایی که می توانید ارائه دهید، شخصی سازی پیام خود، و پایان دادن به یک فراخوان برای اقدام واضح، می توانید شانس خود را برای ایجاد اولین تاثیر عالی و شروع گفتگو با مشتری احتمالی خود افزایش دهید.”< /em> می گوید Collanto.

به این نمونه خطوط دعوت به اقدام نگاهی بیندازید:

  • “آیا مایلید در مورد پست لینکدین که من نوشتم نظر بدهید؟ بسیار خوب است که دیدگاه منحصربه‌فرد خود را داشته باشید (و امیدوارم بحث‌ها ادامه پیدا کند).»
  • «اگر به این فکر می‌کنید که چگونه گرینر می‌تواند مفاهیم موجود در راهنما را به کار گیرد، من ایده‌هایی دارم که دوست دارم به اشتراک بگذارم. این پیوند به تقویم من است: [پیوند].”
  • “آیا آماده پاسخ دادن به چند سوال در مورد تجربه کار در HubSpot هستید؟ خوشحالم که از طریق تلفن یا ایمیل چت می‌کنید، هر چه راحت‌تر باشد.»

سعی کنید بین ادب و اعتماد به نفس تعادل برقرار کنید. عباراتی مانند، «می‌دانم سرت شلوغ است، اما…»، «معمولاً هرگز نمی‌پرسم، اما…»، «شما احتمالاً نمی‌پرسید وقت داشته باش، پس…»، «برای من دنیا معنا خواهد داشت…» و «برای همیشه مدیون تو خواهم بود اگر…» تو را وادار کند ناامید به نظر می رسند – و پیشنهاد می کنند که گیرنده شما با گفتن بله، خود را به شدت آزار می دهد.

از آنجایی که با یک غریبه تماس می گیرید، درخواست شما نباید بیش از حد یا غیرمنطقی باشد. اگر چنین است، این یک موضوع کاملاً جداگانه است. با به نظر رسیدن ناامن، به شانس خود برای “بله” لطمه نزنید.

da86daafd988d986d987 d8afd8b1 d8aad982d8b1db8cd8a8d8a7 d987d8b1 d985d988d982d8b9db8cd8aadb8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8afd8b1 db8cdaa9 66689a2c79b6d

7. بگویید «متشکرم» و امضا کنید.

نیازی به نوشتن چیزی نیست. بهترین ایمیل ها کوتاه، شیرین و مختصر هستند. از این گذشته، اطلاعات اضافی یا جزئیات غیرضروری احتمال خواندن ایمیل توسط گیرنده شما را کاهش می‌دهد – طول آن نیز آنها را به تعویق می‌اندازد. شما همچنین این خطر را دارید که حواس آنها را از آنچه مهم است منحرف کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، بگویید “متشکرم”، “متشکرم”، یا “خیلی متشکرم” (بسته به اندازه درخواست شما) و اضافه کنید اسم شما. به دنبال ایده‌های علامت‌گذاری بیشتر هستید؟ یکی از این خطوط بستن ایمیل قدرتمند را امتحان کنید گیرندگان شما را مجذوب می‌کند و پاسخ‌های فوری خواهند داد.

8. آنها را دنبال کنید.

اگر این ایمیل معرفی باورنکردنی را ارسال می‌کنید و اتفاق غیرقابل تصوری رخ می‌دهد (یعنی پاسخ نمی‌دهند)، یک ایمیل بعدی ارسال کنید که نمی‌توانند نادیده بگیرند.

در اینجا چند چیز وجود دارد که باید امتحان کنید:

  1. توصیه عملی را برای آنها ارسال کنید.
  2. راهنمای نحوه ارسال و پیشنهاد پیگیری حضوری.
  3. نقاط ضعف در کسب و کار و راه حل هایی که شناسایی کرده اید را به اشتراک بگذارید.
  4. مقالات/اخبار صنعت مرتبط را به اشتراک بگذارید.
  5. به یک پیام رسانه اجتماعی پاسخ دهید، سپس موارد بیشتری را دنبال کنید.
  6. به وبلاگی که آنها نوشته اند ارجاع دهید و در مورد آن سوال بپرسید.
  7. آنها را به یک رویداد آینده دعوت کنید.
  8. نقطه دردناکی را که خریداران شما با آن مواجه هستند مطرح کنید و راه حلی ارائه دهید.

da86daafd988d986d987 d8afd8b1 d8aad982d8b1db8cd8a8d8a7 d987d8b1 d985d988d982d8b9db8cd8aadb8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8afd8b1 db8cdaa9 66689a2eef688

IMG: چگونه

ابزار قالب ایمیل می تواند اثربخشی ارتباطات ایمیل شما را تا حد زیادی افزایش دهد. با کتابخانه ای از قالب های قابل تنظیم و ویژگی های ویرایش بصری کشیدن و رها کردن، می توانید به سرعت ایمیل های مقدماتی با ظاهری حرفه ای و متناسب با گیرندگان و سناریوهای مختلف ایجاد کنید. فرقی نمی‌کند با مشتریان احتمالی، مشتریان یا همکاران تماس بگیرید، این ابزار به ایجاد ایمیل‌های قانع‌کننده‌ای کمک می‌کند که توجه را به خود جلب کرده و تعامل را افزایش دهد.

راهنمایی های بیشتری در مورد پیگیری عالی می خواهید؟ در اینجا راهنمای ارسال یک ایمیل بعدی پس از عدم پاسخ. و اگر به دنبال نکات ایمیلی بیشتری هستید، این جایگزین‌های کم فشار را بررسی کنید< /a> برای گفتن “در اسرع وقت.”

نمونه‌های ایمیل مقدمه

اکنون که آنچه را که باید در ایمیل معرفی خود بگنجانید پوشش دادم، بیایید ببینیم که در عمل چگونه به نظر می رسد. این سه ایمیل سرد با معرفی خلاقانه خود به موفقیت رسیدند.

مثال 1

در جستجوی جهت

سلام کیمبرلی،

من به امید کمی جهت می نویسم.

MarketBloom به تیم‌های بازاریابی در شرکت‌های مشابه HubSpot کمک می‌کند تا عملکرد خود را در کانال‌های دیجیتال بهینه کنند و به سرعت درک کنند که چه چیزی با مشتریان طنین‌انداز می‌کند و چه چیزی را ندارد.

با استفاده از استراتژی‌های ما، مشتریان تبدیل‌ها را تا 30% افزایش داده‌اند.

می‌توانید زمانی را در تقویم من در اینجا بگذارید. اگر شخص مناسب تری در HubSpot وجود دارد که باید با او صحبت کنم، چه کسی می تواند مرا راهنمایی کند؟

بهترین ها،

جف

آنچه دوست دارم: این یادداشت ساده و دقیق است. به گیرنده می‌گوید که چرا نماینده به او نزدیک شده و ارزشی که می‌تواند در همان ابتدا ارائه دهد. علاوه بر این، افزودن پیوند تقویم، برداشتن مراحل بعدی را برای گیرنده آسان می‌کند.

مثال 2

da86daafd988d986d987 d8afd8b1 d8aad982d8b1db8cd8a8d8a7 d987d8b1 d985d988d982d8b9db8cd8aadb8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8afd8b1 db8cdaa9 66689a318d14f

چیزی که دوست دارم: نویسنده از گیرنده تعریف می‌کند و نشان می‌دهد که مقاله را خوانده است، که باعث ایجاد اعتماد و ارتباط می‌شود. از آنجا، او به سمت هدف خود حرکت می کند – برای پیوستن به تیم نویسندگان آنها. او همچنین اثبات اجتماعی را از طریق مشتریان شناخته شده ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه یک مشارکت می تواند برای گیرنده سودمند باشد. این یک راه عالی برای جلب توجه کارفرمایان یا مشتریان بالقوه است.

مثال 3

da86daafd988d986d987 d8afd8b1 d8aad982d8b1db8cd8a8d8a7 d987d8b1 d985d988d982d8b9db8cd8aadb8c d8aed988d8af d8b1d8a7 d8afd8b1 db8cdaa9 66689a32cb470

آنچه دوست دارم: پیوندهای اندی سیتسما ارزش داک به نقاط درد مشتری احتمالی. او همچنین ایمیل را با شعار شرکت مورد نظر شروع می کند و آن را در خط موضوع قرار می دهد تا ارتباط برقرار کند. عبارات معمولی مانند “lmk اگر این نوع چیزها” و “محتوا زیبا به نظر می رسد + مانند یک دستکش سفید احساس می شود” یک ارتباط دوستانه ایجاد می کند.

معرفی الگوهای ایمیل برای 12 سناریو محل کار

ماالگوی ایمیل ابزار می تواند اثربخشی ارتباطات ایمیل شما را افزایش دهد. با کتابخانه‌ای از الگوهای قابل تنظیم و ویژگی‌های ویرایش بصری کشیدن و رها کردن، می‌توانید به سرعت ایمیل‌های مقدماتی با ظاهری حرفه‌ای و متناسب با گیرندگان و سناریوهای مختلف ایجاد کنید.

چه با مشتریان احتمالی، چه مشتریان یا همکاران تماس بگیرید، این ابزار به ایجاد ایمیل‌های قانع‌کننده‌ای کمک می‌کند که توجه را جلب کرده و تعامل را افزایش دهد. هنگامی که بلوک‌های ساختمان را دارید، بیایید ببینیم که چگونه هر بخش به عنوان یک ایمیل معرفی کامل با هم کار می‌کند.

1. چگونه خود را با یک سرنخ سرد معرفی کنیم

سرنخ سرد کسی است که قبلاً با او ارتباطی ندارید. اساساً، شما باید سخت کار کنید تا در وهله اول کسی را مجبور کنید که ایمیل شما را باز کند و لحظه ای به شما توجه کند. بهترین ایمیل های سرد به هیچ وجه سرد نیستند. اگر به معرفی خود بپردازید، ممکن است پاسخی دریافت کنید.

به خاطر [موفقیت]

تبریک می گویم

سلام [Name]،

تبریک به خاطر [رویداد/دستاورد اخیر]! بازخورد خوبی شنیدم و می‌خواهم به تیم شما برای خلاقیت و کار سختتان تبریک بگویم.

من [نام شما] از [شرکت] هستم. من چندین رویداد را در طول حرفه‌ام برنامه‌ریزی کرده‌ام و می‌دانم که چقدر و هیجان‌انگیز می‌تواند باشد. من با مارک‌ها کار می‌کنم تا با [دو مورد از مزایا/عملکردهای اصلی را فهرست کنید] زمانشان را بازیابی کنم.

نرم افزار ما به مشتریانی مانند [Client Name] کمک کرده تا زمان برنامه ریزی کارکنان را 20٪ کاهش دهند. می‌توانید داستان آنها را اینجا بخوانید [پیوند به توصیفات مشتری].

در حالی که این رویداد در ذهن شما تازه است، آیا می‌توانیم در مورد اینکه چگونه ابزارهای ما می‌توانند فرآیندهای شما را ساده‌سازی کنند، صحبت کنیم؟ من در [روز، تاریخ، ساعت 1] یا [روز، تاریخ، ساعت 2] در دسترس هستم. کدام یک برای شما بهتر کار می کند؟

بهترین،

[نام شما]

چرا فکر می کنم این الگو کار می کند

نویسنده مدتی را صرف تحقیق درباره دستاورد یا رویداد اخیری کرده است که می‌تواند درباره آن نظر دهد، حتی اگر شخصاً مخاطب را نمی‌شناسد. در مرحله بعد، او جزئیات شخصی خود را کوتاه و شیرین نگه می دارد و به نقاط دردناک و مزایای ناملموس مخاطب اشاره می کند. او از معرفی با اثبات اجتماعی و یک CTA واضح برای مرحله بعدی پشتیبانی می کند.

https://www.youtube.com/watch?v=S9KUMwrbQb8

2. چگونه خود را با یک سرنخ گرم معرفی کنیم

اگر ارجاع یا ارتباطی با کسی دارید، سرنخ گرمی دارید. با نقطه ارتباط متقابل خود پیش بروید تا از شلوغی صندوق ورودی آن شخص متمایز شوید.

تماس با شما به پیشنهاد [Referral]

سلام [Name]،

داشتم با همکار مشترک خود [Name] از [Company/Organization] درباره کاری که انجام می‌دهید صحبت می‌کردم [منظوره، راه‌اندازی محصول یا رویداد خاصی را ذکر کنید] و او توصیه کرد که تماس بگیرم.

من از کارهایی که انجام داده‌اید الهام گرفته‌ام، نه اینکه به مسیر شغلی منحصربه‌فردتان اشاره کنیم. من به شرکت‌هایی مانند شما کمک کرده‌ام که به راحتی بلیط‌های پشتیبانی تسریع‌شده را مدیریت کنند، که به رشد ۴۰ درصدی در کمتر از سه ماه کمک کرده است – این مطالعه موردی چگونگی این کار را نشان می‌دهد.

اگر علاقه مند به یادگیری نحوه اجرای برخی از این استراتژی ها در تیم خود هستید، مایلم موارد بیشتری را به اشتراک بگذارم. این یک پیوند به تقویم من است [درج پیوند].

متشکرم،

[نام شما]

چرا فکر می کنم این الگو کار می کند

ایمیل با یک ارتباط متقابل هدایت می شود تا آن را از یک ایمیل سرد متمایز کند و مکالمه باقی بماند. نویسنده ارزشی را که می تواند با اثبات کمی و مطالعه موردی مرتبط ارائه کند، توضیح می دهد.

3. چگونه خود را به یک تیم جدید معرفی کنید

شاید شما به تازگی کار جدیدی را شروع کرده اید یا به تیم دیگری ملحق شده اید و باید خود را به گروهی از افراد معرفی کنید. اگر شما مدیر هستید، از این لحظه استفاده کنید و لحن مناسبی را برای تیم جدید خود تنظیم کنید. از این الگو برای ایجاد معرفی ایمیل خود استفاده کنید.

سلام به همه،

من [پوزیشن/نقش] جدید برای [نام تیم] هستم. می‌خواستم لحظه‌ای وقت بگذارم و یک سلام رسمی بگویم.

کاری که انجام داده‌اید و اعدادی که به دست آورده‌اید، عوامل کلیدی در سال موفق ما بوده‌اند. و من از همکاری نزدیک‌تر با شما در ماه‌های آینده هیجان‌زده هستم.

در هفته‌های آینده، با همه تماس خواهم گرفت تا بتوانم همه شما را ملاقات کنم و سلام کنم. اگر در این مدت سؤال یا نگرانی دارید، دریغ نکنید که مستقیماً با من تماس بگیرید – درب من همیشه باز است.

منتظر همکاری با همه شما هستم.

متشکرم،

[نام شما]

چرا فکر می کنم این الگو کار می کند

در ایمیل بالا، فرستنده با قدردانی از همه دستاوردها و کار سختی که تیم انجام داده است، کارها را با پای راست شروع می‌کند. تیم برای رسیدن به این یک مقدمه ساده است که لحن تیم را تعیین می کند.

4. چگونه خود را به یک مشتری جدید معرفی کنید

معرفی خود به یک مشتری آسانتر از یک سرنخ است زیرا کار سخت برای رسیدن به قرارداد یا ایجاد یک شغل جدید پشت سر شماست. شما می توانید بیشتر از سایر انواع ایمیل های مقدماتی درباره خود به اشتراک بگذارید. هنگامی که به خوبی انجام شود، معرفی ایمیل به مشتری، زمینه ایجاد یک رابطه کاری خوب را فراهم می کند.

از همکاری با شما هیجان زده هستم!

سلام [Name]،

من [Name] هستم، مخاطب جدید شما در [نام شرکت]. من خوشحالم که به زودی با [نام شرکت] همکاری خواهم کرد! من از فرصتی برای همکاری با شرکتی که به دلیل [ویژگی مثبت مانند نوآوری یا رهبری صنعت] شناخته شده است، سپاسگزارم.

در اینجا سه ​​چیز سریع وجود دارد که باید در مورد من بدانید:

  • من [تعداد] سال در [صنعت/نقش] بوده‌ام و بر [مهارت‌ها یا زمینه‌های تخصصی خاص] تمرکز کرده‌ام.
  • من واقعاً به [موضوع/علاقه مرتبط] علاقه دارم.
  • من در مورد [به ارزش یا رویکردی که کار شما را هدایت می کند، مانند همکاری یا خلاقیت، اشاره کنید].

لطفاً برای هر گونه سؤال یا بحث بیشتر در مورد پروژه های آتی ما با من در [اطلاعات تماس شما] تماس بگیرید. من مشتاقانه منتظر یک همکاری موفق با [Client’s Company Name] هستم!

[نام]

چرا فکر می کنم این الگو کار می کند

این ایمیل نشان دهنده اشتیاق و احترام است. پیشینه ای در مورد صلاحیت ها و تجربیات مربوطه و یک نقطه ارتباط شخصی به آنها می دهد تا دفعه بعد که صحبت می کنند چیزی برای گفتگو در مورد آنها ارائه دهد. نویسنده همچنین ارزش‌ها را مطرح می‌کند و زمینه را برای مدیریت سالم مشتری در آینده فراهم می‌کند.

5. چگونه خود را به یک مشتری بالقوه معرفی کنید

دستیابی به مشتریان جدید آسان نیست – اما کمی شخصی‌سازی تا حد زیادی کمک می‌کند.

سلام کریستی،

از برندسازی در وب سایت خود لذت ببرید! به عنوان یک دوستدار حیوانات، من دوست دارم که به پناهگاه های حیوانات کمک مالی کنید.

من مخاطبان X (توئیتر) می سازم که به مشتریان کارآفرینان SaaS تبدیل می شوند.

X در حال حاضر یک معدن طلای استفاده نشده است. من اخیراً به مشاور SaaS کمک کردم تا درآمد خود را در 30 روز دو برابر کند و در عین حال مخاطبانش را از صفر افزایش دهد.

آیا با گپ زدن در مورد اینکه چگونه می توانم مشتریان بیشتری برای شما بیاورم در حالی که مخاطبان X شما را افزایش می دهم مخالف هستید؟

متشکرم،

چرا فکر می کنم این الگو کار می کند

معرفی معمولی و تعریف و تمجید کریستی هولدن احساس قدردانی می کند و احتمال بیشتری دارد که پاسخ مثبت دهد. ایمیل همچنین به سرعت به آنچه فرستنده از او می خواهد می رسد، که برای جلب توجه خواننده عالی است. مهمتر از همه، او مدرک اجتماعی را در ایمیل خود ارائه می دهد، که همیشه یک افزودنی عالی است.

6. چگونه خود را برای یک همکاری معرفی کنیم

گاهی اوقات سعی نمی‌کنید کسب‌وکار جدیدی را به دست آورید، اما می‌خواهید با فردی که تحسینش می‌کنید ملاقات کنید تا همکاری کنید. این چیزی است که می تواند شبیه باشد.

سلام آدم،

می‌خواهید بدانید چگونه در SurferSEO، Zapier و Wordstream برجسته شوید؟

آنقدر تلمبه شده که تقریباً فراموش کردم خودم را معرفی کنم. سلام، آنتونیو از هانتر اینجاست.

شما در حال ایجاد بک لینک های بسیار چشمگیر هستید، بنابراین مطمئن هستم که می توانیم با هم کار کنیم.

این یک ایده همکاری است:

  1. ما یک صفحه‌گسترده را با همه دامنه‌ها (DR70+) که در آن پست‌های مهمان منتشر کرده‌ایم (بیش از 80 فرصت) به اشتراک می‌گذاریم.
  2. شما موارد مورد علاقه خود را انتخاب می کنید و ما جزئیات تماس ویراستاران را با شما به اشتراک می گذاریم.
  3. شما هم همین کار را انجام دهید.

از این چه چیزی به دست می آورید؟

  • نیازی به جستجو نیست.
  • نیازی به یافتن افراد مناسب برای ارتباط نیست.
  • وب سایت هایی را دریافت کنید که اجازه چند پیوند خارجی را می دهند.

شما وارد هستید؟

P.S. در اینجا یک ویدیوی توضیحی وجود دارد فقط در صورت داشتن سؤال.

متشکرم،

آنتونیو

آنتونیو گابریچ در ” rel=”noopener” target=”_blank”> Hunter، نویسنده ایمیل .

“ما می دانستیم که همه مشتریان بالقوه ما سازنده لینک فعال و وبلاگ نویسان مهمان هستند. ما می‌دانستیم که آنها پست‌های مهمان زیادی را منتشر می‌کنند، اما آنها را در وب‌سایت‌هایی که در افتتاحیه ذکر کردیم منتشر نکرده‌ایم.»

چرا فکر می کنم این الگو کار می کند

در حالی که کپی ایمیل شخصی سازی نشده است، Gabrić مستقیماً با نیازها و علایق گیرنده با ارائه یک همکاری سودمند متقابل صحبت می کند. همچنین یک ویدیوی توضیحی برای وضوح ارائه می دهد. همه این عناصر با هم کار می کنند تا یک مقدمه قانع کننده ایجاد کنند.

7. چگونه خود را به یک مدیر استخدام یا استخدام کننده معرفی کنید

مطمئناً، ممکن است ساعت‌ها صرف صیقل دادن رزومه و نامه پوششی خود برای یک شغل بکنید – اما آیا قبل از ارسال ایمیل به ایمیل ارسالی عشق می‌ورزید؟

وقتی استخدام‌کنندگان برنامه‌ها را مرتب می‌کنند، می‌خواهید هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا متمایز شوید. اولین قدم ارسال یک ایمیل معرفی متفکرانه است. رمان ننویسید، اما یک یادداشت دوستانه و حرفه ای «سلام» بنویسید.

در مثال زیر، دلیل ایمیل خود را بیان می‌کنم، یک جمله را به اشتراک می‌گذارم که چرا برای این نقش مناسب هستم، و پیشنهاد می‌کنم در صورت درخواست اطلاعات بیشتری ارائه کنم.

مختصر است و به برنامه من درخشندگی بیشتری می بخشد.

[نام شما] — نامزد [نقش]

سلام [Name]،

خوشحالم که رزومه و نامه پوششی خود را برای موقعیت [پوزیشن/نقش] در [نام شرکت] به اشتراک بگذارم. من اطمینان دارم که پیشینه من به عنوان [نقش/صنعت] برای [شرکت قبلی] من را برای موفقیت در این موقعیت مجهز کرده است ، و من از ارسال برنامه خود هیجان زده ام.

اگر می توانم مواد دیگری را برای شما فراهم کنم تا تناسب خود را برای این نقش نشان دهم ، لطفا دریغ نکنید.

من از وقت شما قدردانی می کنم.

با احترام،

[نام شما]

چرا فکر می کنم این الگوی کار می کند

این الگوی نشان می دهد که نامزد به نقش علاقه مند است و از آن هیجان زده است. آنها پیش زمینه کمی در مورد اینکه چرا مناسب هستند و با ارائه مواد اضافی ، رابطه را باز نگه می دارند ، ارائه می دهند.

8. چگونه خود را با یک مدیر اجرایی معرفی کنیم

دریافت پاسخ از مدیرعامل یا مدیر اجرایی سخت است. اما معرفی شما می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند. هنگام تهیه ایمیل خود چند مورد را به خاطر بسپارید.

ابتدا ، سؤال خود را ملایم و مشاوره کنید. مدیران با مردم عالی هستند و معمولاً دوست دارند به دیگران کمک کنند. به جای درخواست فروش ، ایمیل خود را با درخواست اطلاعات یا مشاوره باز کنید.

نکته عالی دیگر: ایمیل خود را از طریق تلفن خود برای آنها تهیه کنید. مدیران مشغول کار هستند و اغلب در حالی که در حال حرکت هستند ، ایمیل ها را بررسی می کنند. ایمیل خود را از طریق تلفن تشکیل دهید تا اطمینان حاصل کنید که تجربه خواننده خوبی را به آنها ارائه می دهید.

و فراموش نکنید که امضای ایمیل خود را برای کار < /a>.

وقت خود را برای یک Geek Rebrand داشته باشید؟

سلام [نام] ،

من متوجه شدم که اخیراً از یک نسخه جدید براق و جدید برای [شرکت] رونمایی کرده اید. به نظر می رسد خارق العاده است ، تبریک می گویم!

نام من [نام شما] است ، و من علاقه مند هستم که در مورد آنچه تیم های اجرایی را برای تعیین زمان زمان تجدید نظر می آموزم ، بیشتر بیاموزم. آیا وقت خود را برای تماس تلفنی 15 دقیقه ای دارید تا از طریق تصمیم خود برای تغییر مجدد مرا طی کنید؟

با احترام،

[نام شما]

[نام شرکت]

[Tagline شرکت]

[پیوند وب سایت]

چرا فکر می کنم این الگوی کار می کند

این یادداشت کوتاه توضیح می دهد که چرا با مجریه تماس گرفته می شود (برای تخصص مجدد آنها) و تعهد زمان را فاش می کند. درخواست یک بازه زمانی کوتاه 10 تا 15 دقیقه باعث می شود که مجریه به تماس بله بگوید.

9. چگونه خود را با یک دروازه بان معرفی کنیم

هرگز دروازه بان را دست کم نگیرید. قبل از اینکه به خودتان کمک کنید ، خود را با ارائه کمک کنید تا به آنها کمک کنید. در مثال زیر ، نویسنده ارزش را برای دروازه بان ارائه می دهد و توضیح می دهد که آنها می خواهند “معرفی” معرفی رئیس گیرنده را بدست آورند.

آیا می توانم هفته شما را آسانتر کنم؟

سلام [نام] ،

من می دانم که شما به احتمال زیاد ایمیل های زیادی را از فروشندگان دریافت می کنید که سعی می کنید به رئیس خود برسید. من فرقی نمی کنم – به جز این که می خواهم حق کسب حق به [نام] را بدست آورم.

نام من [نام] است ، و من به شرکت هایی مانند شما کمک می کنم تا مدت زمان استخدام را تا 25 ٪ کاهش دهند. بنابراین ، آن هماهنگ کننده بازاریابی تیم شما در حال استخدام است؟ من می توانم یک کاندیدای برتر را در آن نقش سریعتر بدست آورم.

آیا من چند دقیقه با [نام] کسب کردم؟ اگر چنین است ، احساس راحتی کنید که در تقویم من وقت خود را رزرو کنید ، در اینجا: [پیوند تقویم]

اگر اینطور نیست ، من بیشتر آستین خود را بالا می برم.

با احترام،

[نام شما]

چرا فکر می کنم این الگوی کار می کند

به جای اینکه بخواهید با رئیس گیرنده صحبت کنید ، نویسنده تصمیم می گیرد که ابتدا ارزش خود را ارائه دهد. چگونه؟ با پیشنهاد کاهش زمان استخدام خود و ارائه کاندیدای برتر برای نقش بازاریابی باز خود. این توپ را در دادگاه گیرنده قرار می دهد. اگر او نامزد را دوست داشته باشد و در این پیشنهاد ارزش پیدا کند ، می توانند معرفی کنند. اگر اینگونه نباشد ، آنها می توانند بدون تعهد حرکت کنند.

10. چگونه خود را به صورت حرفه ای معرفی کنیم

ایمیلی که برای یک همکار سابق ارسال می کنید و مقدمه ای را از طرف یک مخاطب ارائه می دهد ، لحن دیگری نسبت به ایمیلی که به یک اتصال LinkedIn ارسال شده است که امیدوارید به مشتری تبدیل کنید ، دارد.

هنگام ارسال یک ایمیل مقدماتی به یک تماس حرفه ای (مانند اتصال LinkedIn) ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که چگونه ارتباط برقرار کرده اید و چرا با آنها تماس می گیرید. با نزدیک شدن به یک مخاطب جدید ، ایمیل خود را مختصر نگه دارید تا آنها بتوانند به سرعت تصمیم بگیرند که آیا و چگونه می توانند پاسخ دهند. شما می خواهید فقط اطلاعات کافی را برای انجام مراحل بعدی ارائه دهید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید به شخصی که از LinkedIn با او آشنا هستید ، دسترسی پیدا کنید ، یک معرفی یکپارچه در اینجا وجود دارد.

محتوای LinkedIn خود را دوست دارم

سلام [نام] ،

نام من [نام] است ، و من یک متخصص فعال سازی در [شرکت] هستم. من عاشق دنبال کردن قطعات روشنگری که در LinkedIn به اشتراک می گذارید ، دوست داشتم. از آنجا که ما تابستان گذشته به هم وصل شدیم ، من چندین استراتژی را که از طریق محتوای خود به اشتراک گذاشته اید پیاده سازی کرده ام و نتایج بسیار خوبی را مشاهده کرده ام.

شرکت ما اخیراً تحقیقات فعال فروش را انجام داده است که می تواند یک افزودنی عالی برای محتوای شما باشد. آیا شما وقت دارید که هفته آینده در یک تماس کوتاه صحبت کنید؟

با احترام،

[نام شما]

چرا فکر می کنم این الگوی کار می کند

فرستنده به سرعت توضیح می دهد که چگونه آنها با گیرنده ملاقات کردند و تصدیق می کنند که آنها از طریق LinkedIn کار خود را دنبال کرده اند. آنها همچنین توضیح می دهند که چگونه آنها از استراتژی های به اشتراک گذاشته شده ارزش کسب کرده اند. آگاهی از تخصص گیرنده کمک می کند تا زمین برای همکاری با یکپارچه بودن محتوا همکاری کند.

11. چگونه خود را دوباره معرفی کنیم

هنگام ارسال یک ایمیل گاه به گاه به یک تماس قبلی که با یا برای یک جلسه اطلاع رسانی در تماس هستید ، پیام شما می تواند گاه به گاه تر باشد. یک مثال در اینجا آورده شده است:

اتصال ذهن های درخشان

سلام [نام] ،

امیدوارم موقعیت جدید شما با [شرکت] با شما خوب رفتار کند! شما مطمئناً در تیم ما از دست رفته اید.

من می خواهم شما را با [Name] ، مدیر حساب جدید که نقش شما را دوباره جلب کرده است ، آشنا کنم. [آنها/او] علاقه مند به پیگیری برنامه صدور گواهینامه متخصص فروش شما در سال گذشته است.

من [نام] را در این ایمیل کپی کرده ام تا بتوانید برنامه را وصل و بحث کنید. شما دو نفر می توانید آن را از اینجا بگیرید.

با احترام،

[نام شما]

چرا فکر می کنم این الگوی کار می کند

از آنجا که فرستنده و گیرنده از قبل یکدیگر را می شناسند ، این مقدمه لحن گاه به گاه تری می گیرد. این مختصر است و سؤال را مطرح می کند – نویسنده می خواهد برای مشاوره تماس قدیمی خود را با کسی وصل کند. درست مانند مثال قبلی ، فرستنده مخاطب مناسب را کپی می کند تا بتواند به هم وصل شود.

12. نحوه معرفی شخصی از طریق ایمیل

ما روش ها و سناریوهای بسیاری را مرور کرده ایم که در آن خود را معرفی کنیم ، اما اگر مجبور شوید شخص دیگری را معرفی کنید؟

بیایید بگوییم که شما یک مخاطب دارید که از ارتباط با یک دوست یا همکار خود بهره مند شوید. خوب ، از این الگوی برای معرفی آنها از طریق ایمیل استفاده کنید. استدلال برای مقدمه را درج کنید و اطمینان حاصل کنید که اتصال برای هر دو فرد ارزشمند خواهد بود. “از طریق معرفی” عبارتی است که می توانید هنگام معرفی یک شخص جدید از آن استفاده کنید.

مقدمه – کلی دیویس و راب کورتز

سلام [نام] ،

از طریق معرفی ، [نام] ، [موقعیت/نقش] را برای عملکرد برتر ، بازار میانی [تیم/سازمان] ملاقات کنید. او پیش از این عملیات فروش را در یک راه اندازی فنی ، [نام شرکت] مدیریت می کرد و از فناوری جدید OPS Sales Interish برخوردار است. او به عملیات فروش ما علاقه مند است و دوست دارد اطلاعات بیشتری کسب کند.

[Name] [موقعیت/نقش] در فروش [نام تیم] است ، و او در حال بررسی ابزارها و نرم افزاری است که تیم برای سال آینده استفاده می کند.

من [نام] را در این ایمیل کپی کردم تا بتوانید در مورد عملیات فروش و فناوری وصل شوید – و من به شما اجازه می دهم که دو نفر را از اینجا بگیرید.

بهترین ،

[name]

چرا فکر می کنم این الگوی کار می کند

این الگوی کار می کند زیرا به طور خلاصه استدلال مقدمه را توضیح می دهد ، و پیشینه کمی در مورد آنچه که هر شخص در آن تخصص دارد ارائه می دهد. سپس اتصال این دو با کپی کردن مخاطب در ایمیل آسان می کند.

ارسال مقدمه چشم انداز نمی تواند نادیده بگیرد

معرفی خود از طریق ایمیل ، علم موشک نیست ، اما وقتی به یک پیام ایمیل خالی خیره می شوید ، پیدا کردن کلمات مناسب می تواند مشکل باشد. این اصول و الگوهای ایمیل را برای بهترین فرصت اتصال واقعی دنبال کنید.

sales email templates

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا