کسب و کار

7 فرصت برای آسان کردن زندگی برای مادران جدید (و کسب درآمد)

7 فرصت برای آسان کردن زندگی برای مادران جدید (و کسب درآمد)

روز مادر آمد و رفت، اما قدردانی از همه مادران نباید به همین جا ختم شود.

7 d981d8b1d8b5d8aa d8a8d8b1d8a7db8c d8a2d8b3d8a7d986 daa9d8b1d8afd986 d8b2d986d8afdaafdb8c d8a8d8b1d8a7db8c d985d8a7d8afd8b1d8a7d986 666748ce6f94c

و برای هر کسی که در مورد راه اندازی یک کسب و کار جدی است، مادران جدید یک 46 میلیارد دلار بازار به سادگی بسیار بزرگ است که بتوان آن را نادیده گرفت.

با نزدیک شدن بیشتر هزاره‌ها (و ژنرال‌های مسن‌تر) به این مرحله از زندگی، محصولات و راه‌حل‌های جدیدی را خواهیم دید که با نیازهای مادران مدرن سازگار است.

Screenshot 2024-05-17 at 5.13.02 PM

منبع: Google Trends، میانگین چرخشی شش ماهه

یکی از ستاره‌های نوظهور در فضای زایمان، Momcozy است که به‌خاطر پمپ‌های سینه پوشیدنی معروف است. 200 دلار همه- مدل in-one، M5، تنها در آمازون 2.6 میلیون دلار در ماه درآمد دارد – به غیر از فروش مستقیم در وب سایت، و واحدها در خرده فروشی هایی مانند Target و Walmart نقل مکان کردند.

در همین حال، اولا، یک کلینیک مدرن زایمان با خدمات کامل، 28 میلیون دلار< /a> امسال.

هنوز فرصت‌های زیادی وجود دارد تا به مادران جدید و آینده‌دار حمایتی که شایسته آنهاست ارائه شود. بیایید به چند مورد نگاه کنیم:

بازیابی پس از زایمان، جداسازی شده

در چین، مرسوم است که مادران پس از زایمان یک دوره نشستن یک ماهه را پشت سر بگذارند، یا «zuo yue zi، که در آن مراقبت‌های شبانه‌روزی در تغذیه، شیردهی، و هر چیز دیگری دریافت می‌کنند.

علی‌رغم علاقه فزاینده در ایالات متحده، این نوع خدمات همچنان دارای برچسب قیمت بالایی است. در حال حاضر، استراحتگاه‌ها و مراکز بهبودی پس از زایمان بیشتر لوکس هستند – یک شب می‌تواند یک هزار دلار به شما بازگرداند.

منبع: بلومبرگ

می‌توانید یک فروشگاه یک‌جا را به پیشنهادات مقرون‌به‌صرفه‌تر تقسیم کنید، مانند:

🧑‍🍳 سرآشپز: غذاهای شخصی و مغذی را برای تازه مادران و نوزادانشان آماده کنید. یا، یک سرویس تحویل غذای بیش از حد محلی برای مادران پس از زایمان بسازید (از چیو، که اخیرا 3_hRoNa”).

🏋️ مربی: به مادران جدید کمک کنید بهترین رژیم تمرینی را برای نیازهای خود پیدا کنند، خواه کاهش وزن کودک، افزایش قدرت یا تمرینات کف لگن.

< rel="noopener" target="_blank">1 در 7 زن در طول دوره پری ناتال)، و با هویت جدید سازگار شوید.

🏡 خانواده مربی: خانواده نقش بزرگی در حمایت از مادران جدید بازی می‌کند، اما تفاوت‌های نسلی می‌تواند به راحتی آنها را تحت فشار قرار دهد. یک اردوی مربیگری خانوادگی برگزار کنید که به پدران، شرکا و سایر اعضای خانواده (یا دوستان نزدیک) کمک می‌کند تا در همان صفحه قرار بگیرند و یاد بگیرند که چگونه بدون سرسختی کمک کنند.

آموزش خواب برای نوزادان

والدین خسته در 103 هزار نفر r/SleepTrain فرعی هستند در نهایت عقل آنها علاقه جستجوی Google به «آموزش خواب» زیاد است، و والدین پولی که به سختی به دست آورده‌اند را به «مدارس خواب.” 

می توانید از مسیر تجارت الکترونیک بروید و جعبه های خواب یا محصولات کمک خواب برای نوزادان تهیه کنید. برای مثال، این دستگاه صدای کودک و چراغ شب حدود 1.1 میلیون دلار درآمد دارد /ماه درآمد در آمازون، به ازای هر پیشاهنگ جنگل. 

بازار دست دوم فناوری خواب نوزاد نیز بسیار بزرگ است. والدین حداکثر 1 هزار دلار برای یک خواب‌خواب هوشمند Snoo دست دوم می‌پردازند Bassinet که با قیمت 1.7 هزار دلار جدید ارسال می شود.

همچنین می‌توانید برای والدین گزینه‌ای برای اجاره فناوری خواب گران قیمت برای چند ماه که به آن نیاز دارند ارائه دهید.

مشاوره و مربیگری شغلی

تصمیم‌های زیادی به تعهد مادام‌العمر مادر بودن بستگی دارد، و زنان به خدمات بیشتری نیاز دارند که این واقعیت بلندمدت را منعکس کند.

بیایید با حرفه آنها شروع کنیم — بیش از 60٪ از مادران Millennial و Gen Z فعالانه کار می کنند. شما می توانید یک سرویس مشاوره برای زنانی بسازید که به فکر مادر شدن هستند اما عمیقاً به حرفه خود اهمیت می دهند.

از لحظه شروع تلاش برای بچه دار شدن، یک برنامه پنج ساله بسازید. به آنها کمک کنید تا در مورد مرخصی زایمان مذاکره کنند، زمان خود را بهتر مدیریت کنند و بعد از مرخصی بهره وری را بازیابی کنند.

گاهی اوقات پس از بچه دار شدن ترجیحات تغییر می کند، بنابراین می توانید به آنها کمک کنید تا گزینه های شغلی را که با واقعیت های جدیدشان مطابقت دارد پیدا کنند، مانند شروع یک دوره آنلاین برای مادران جدید که می خواهند با مستندسازی سفر خود به تولیدکنندگان محتوا تبدیل شوند. 

Free Resource: How to Reach & Engage Your Audience on Facebook

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا