کسب و کار

30 اپلیکیشن فروش که هر نماینده در گوشی خود در سال 2024 به آن نیاز دارد

30 اپلیکیشن فروش که هر نماینده در گوشی خود در سال 2024 به آن نیاز دارد

فروشندگان دائماً در حال حرکت هستند، با مشتریان ملاقات می کنند، برای ارائه یک سخنرانی به بیرون پرواز می کنند، یا برای تمرین تیمی می دوند. بر این اساس، دسترسی به بهترین برنامه‌های فروش برای فروشنده مدرن ضروری است تا در ارتباط بماند.

sales rep looking at sales apps on phone

علاوه بر نرم افزار شرکت، فروشندگان می توانند از بهره وری، آموزشی، مسافرتی، ابزارهای فروش و سایر ابزارهای ساده و مفید برنامه‌هایی برای کار برای بهینه‌سازی زمان دوری از میز کارشان.

در اینجا برخی از موارد دلخواه ما هستند.

Learn More About HubSpot's Sales Software

فهرست محتوا

برنامه‌های CRM و بهره‌وری فروش

پیگیری معاملات و حفظ ارتباطات بعدی برای هر نماینده فروش بسیار مهم است. در اینجا چند برنامه وجود دارد که به شما کمک می کند همه چیز را از لیست کارهای خود حذف کنید و معاملات خود را در خط لوله حفظ کنید.

قبل از اینکه ادامه مطلب را بخوانید، این ویدیو را بررسی کنید تا با برخی از برترین برنامه‌های تلفن همراه برای فروش آشنا شوید.

1. برنامه موبایل HubSpot

mobile sales apps: HubSpot Mobile Appبا CRM موبایل به صورت رایگان شروع کنید

HubSpot یک پلتفرم CRM پیشرو در صنعت با یک برنامه موبایلی شیک و با کاربری آسان است. اوه بله، و رایگان است! با استفاده از CRM تلفن همراه HubSpot، ثبت مخاطبین و تماس‌ها و پیگیری معاملاتتان بسیار آسان خواهد بود.

چیزی که ما دوست داریم: HubSpot CRM ارتباط با تیم خود را آسان می‌کند. با ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری اسناد، زمان‌بندی جلسات، و چت زنده، شما و تیمتان همیشه با مشتریان احتمالی در ارتباط خواهید بود.

قیمت: رایگان

2. کلیک‌آپ

mobile sales apps: ClickUp

با این پلتفرم بهره‌وری همه‌کاره، کارهای انجام شده را پیگیری کنید، در کارها همکاری کنید، فایل‌های PDF را با مشتریان بالقوه حاشیه‌نویسی کنید، و موارد دیگر. ClickUp می تواند مرکز نرم افزار مرکزی کسب و کار شما با مجموعه عمیقی از ویژگی های بهره وری باشد.

همچنین می‌توانید از ClickUp به‌عنوان CRM، راه‌حل مدیریت پروژه، یا ابزاری برای متصل نگه داشتن تیم‌ها از طریق کار از راه دور استفاده کنید.

بهترین برای: تیم‌هایی که می‌خواهند نیازهای نرم‌افزاری خود را در کمترین حد ممکن ادغام کنند.

قیمت

  • اصلی: رایگان
  • نامحدود: 5 دلار برای هر کاربر در ماه
  • کسب و کار: 12 دلار برای هر کاربر در ماه
  • Business Plus: 19 دلار برای هر کاربر در ماه
  • قیمت گذاری سازمانی در صورت درخواست

3. آسانا

mobile sales apps: AsanaAsana یک برنامه مدیریت کار است که با سازماندهی همه کارهای روزانه در یک مکان، تیم شما را در مسیر خود نگه می دارد. برای اطمینان از اینکه شما و نمایندگانتان می‌توانید روی تعامل با مشتریان بالقوه و بستن قراردادها تمرکز کنید، می‌توانید جدول‌های زمانی بسازید و اهدافی را در برنامه تعیین کنید.

نکته حرفه‌ای: می‌توانید برای گردش‌های کاری رایج مانند خط لوله فروش و اجرای مشتری، الگوهایی ایجاد کنید. می‌توانید با استفاده از بهترین شیوه‌های تکرارپذیر، مشتریان را سریع‌تر و کارآمدتر ببندید.

قیمت

  • اصلی: رایگان
  • Premium: 10.99 دلار برای هر کاربر در ماه
  • کسب و کار: 24.99 دلار برای هر کاربر در ماه

4. Trello

mobile sales apps: Trello

Trello یک راه حل مدیریت پروژه است که به شما کمک می کند با استفاده از تابلوهای Kanban در مسیر خود بمانید تا کار را تجسم کنید و کارایی را به حداکثر برسانید. از Trello برای ایجاد گردش‌های کاری فروش که کل تیم می‌توانند پشت سر بگذارند، از پرورش سرنخ‌ها تا بستن معاملات، استفاده کنید.

نکته حرفه ای: Trello 11 تخته فروش قالب بنابراین شما می توانید به زمین بخورید.

قیمت

  • استاندارد: 5.00 دلار برای هر کاربر در ماه
  • Premium: 10.00 دلار برای هر کاربر در ماه
  • قیمت گذاری سازمانی در صورت درخواست

برنامه های ارتباطی نماینده فروش

فروشندگان باید متخصصان ارتباط باشند. این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند هم با تیم و هم با مشتریان احتمالی در ارتباط بمانید.

5. Slack

mobile sales apps: SlackiOS | Android

Slack یک برنامه ارتباطی پیشرو در صنعت است. Slack مخفف عبارت Searchable Log of All Conversations and Knowledge است که دقیق است.

Slack نه تنها روشی بسیار مطمئن برای برقراری ارتباط با تیم شماست، بلکه می‌توانید کل تاریخچه مکالمات و پیوست‌های سازمان خود را نیز جستجو کنید، بنابراین هیچ چیز در ترجمه گم نمی‌شود.

آنچه ما دوست داریم: Slack از ادغام های متعدد با محصولات محبوب مانند Google Calendar، Outlook، HubSpot و غیره پشتیبانی می کند. همچنین می‌توانید ادغام‌های سرگرم‌کننده‌ای مانند Giphy پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد در کتابخانه‌ای از گیف‌های متحرک جستجو کنید، زمانی که کلمات نمی‌توانند به طور کامل احساس شما را نشان دهند.

قیمت

  • اصلی: رایگان
  • Pro: 7.25 دلار برای هر کاربر در ماه
  • کسب و کار+: 12.50 دلار برای هر کاربر در ماه
  • قیمت گذاری سازمانی در صورت درخواست

6. LinkedIn

mobile sales apps: LinkedIn

LinkedIn شبکه حرفه ای فراگیر است که همه ما می شناسیم و دوستش داریم. بدون نگاه کردن به نمایه لینکدین شخص وارد جلسه نشوید. با برنامه تلفن همراه، همیشه می‌توانید از تجربه مشتریان احتمالی خود به‌روز باشید و با زاویه مناسب برای فروش آماده باشید.

نکته حرفه ای: برای دسترسی به LinkedIn Premium در نظر بگیرید حتی بینش روشن تر. LinkedIn Premium به شما امکان می‌دهد ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است، که می‌تواند هنگام شناسایی فرصت‌های فروش بسیار مفید باشد.

قیمت

  • رایگان
  • لینکدین پرمیوم شغلی: 29.99 دلار ماهانه
  • Linkedin Premium Business: 59.99 دلار ماهانه
  • Linkedin Sales Navigator: 99.99 دلار ماهانه

7. بزرگنمایی

mobile sales apps: Zoom

Zom ویدیوی HD، رمزگذاری جلسه، چت تیمی، رونویسی و ضبط را ارائه می‌دهد. برنامه زوم همه چیز را دارد. این برنامه کاربردی را به دستگاه تلفن همراه خود اضافه کنید تا بتوانید در هر زمان و مکانی تماس های ویدیویی برقرار کنید. رایگان دانلود کنید و شروع کنید.

آنچه ما دوست داریم: زوم اخیراً به رهبر صنعت در جلسات ویدیویی تبدیل شده است. برنامه تلفن همراه آنها با دقت طراحی شده و قابل اعتماد است.

قیمت

  • اصلی: رایگان
  • Pro: 149.90 دلار برای هر کاربر در سال
  • کسب و کار: 199.90 دلار برای هر کاربر در سال
  • Business Plus: 250.00 دلار برای هر کاربر در سال
  • قیمت گذاری سازمانی در صورت درخواست

8. WhatsApp

mobile sales apps: WhatsApp

این برنامه پیام‌رسانی رایگان به شما امکان می‌دهد با اتصال به اینترنت در هر نقطه از جهان پیام ارسال کنید و تماس برقرار کنید.

نکته حرفه ای: WhatsApp در خارج از کشور بسیار محبوب است. در صورت انجام تجارت بین المللی (به ویژه در کشورهایی که به خدمات Google و Meta دسترسی ندارند) ممکن است واتس اپ ضروری باشد.

قیمت: رایگان

نرم افزار سازمانی نماینده فروش

این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند اسناد، مخاطبین و ارائه‌های خود را در حالت کارآمد نگه دارید تا بتوانید کمتر روی خانه‌داری تمرکز کنید و بیشتر روی بسته‌شدن تمرکز کنید.

9. اسکنر کارت موبایل HubSpot< /h3>

mobile sales apps: HubSpot Mobile Card Scannerامتحان کنید اسکنر کارت ویزیت رایگان ما.

هرگز نگران قرار دادن اشتباه کارت ویزیت نباشید. اسکنر کارت موبایل HubSpot کارت ها را با یک عکس ساده دیجیتالی می کند و به طور خودکار اطلاعات را در مخاطبین تلفن شما ذخیره می کند.

آنچه ما دوست داریم: اسکنر کارت موبایل HubSpot به طور خودکار داده ها را در CRM شما وارد می کند.

قیمت: رایگان

10. یادداشت اصلی

mobile sales apps: keynote

Keynote نرم افزار ارائه پرچمدار اپل است. با استفاده از برنامه موبایل کاربرپسند آن، می‌توانید در بالای عرشه‌های اسلاید خود از هرجایی بمانید، بدون نیاز به لپ‌تاپ.

چیزی که ما دوست داریم: رابط کاربری بصری و جذاب است و به‌روزرسانی‌های عرشه‌های شما را کمی بهتر می‌کند.

قیمت: رایگان

برنامه‌های ذخیره‌سازی فایل و امضای اسناد برای فروش

کارهای اداری زیادی برای فروش انجام می شود. قراردادهایی برای امضا، برگه های مدت وجود دارد. شما به آن می گویید. بنابراین اسناد خود را با این برنامه‌های ذخیره‌سازی فایل و امضای اسناد در فضای ابری سازماندهی و ایمن نگه دارید.

11. CamScanner

mobile sales apps: CamScanner

CamScanner یک برنامه اسکن اسناد با کیفیت بالا با تشخیص متن (OCR) و ویژگی‌های برش خودکار هوشمند است. CamScanner همچنین به شما امکان می دهد فایل های PDF را در حال حرکت ویرایش کنید و در همه دستگاه های خود همگام سازی کنید.

نکته حرفه‌ای: CamScanner همچنین به شما امکان می‌دهد فایل‌های PDF را برای بستن معاملات در حال حرکت امضا کنید.

قیمت

  • اصلی: رایگان
  • حق بیمه: 4.99 دلار در ماه
  • کسب و کار: 6.99 دلار برای هر کاربر در ماه

12. Dropbox

mobile sales apps: DropBox

Dropbox یک راه حل قوی ذخیره سازی ابری است. قابل اعتماد و استفاده آسان است. نیاز به ارسال یا دریافت فایل حجیم دارید؟ وارد اپلیکیشن موبایل دراپ باکس شوید. دیگر هرگز پیام خطای “این فایل برای ارسال بسیار بزرگ است” را مشاهده نکنید.

نکته حرفه ای: Dropbox همچنین نشانه Dropbox را ارائه می دهد ( قبلاً HelloSign)، بنابراین می توانید امضای قرارداد را ساده کنید و حتی امضاهای الکترونیکی را در وب سایت ها و برنامه ها جاسازی کنید.

قیمت

  • استاندارد: 15 دلار برای هر کاربر در ماه
  • پیشرفته: 24 دلار برای هر کاربر در ماه
  • قیمت گذاری سازمانی در صورت درخواست

13. DocuSign

mobile sales apps: DocuSign

هنگامی که مشتری آماده تعهد به یک قرارداد است، یک نماینده او را وادار می کند که امضا کند، به جهنم یا جهنم بیاید. اگر سازمان شما از یک سیستم eSignature مانند DocuSign استفاده می‌کند، برنامه تلفن همراه مربوطه را دانلود کنید تا مشتریان احتمالی بتوانند در هر کجا و هر زمان امضا کنند.

آنچه ما دوست داریم: DocuSign گرفتن امضا و بستن معاملات را ساده می‌کند. دیگر نیازی نیست که برای امضای دستی سند، اسکن کردن و ارسال آن برای شما به مشتری بالقوه خود تکیه کنید. در عوض، DocuSign بدون نیاز به ترک مرورگر از آن مراقبت می‌کند.

قیمت

  • اصلی: رایگان
  • شخصی: 10 دلار ماهانه
  • استاندارد: 25 دلار برای هر کاربر در ماه
  • Business Pro 40 دلار برای هر کاربر در ماه
  • قیمت گذاری سازمانی در صورت درخواست

برنامه های یادداشت برداری برای فروشندگان

مهم است که به عنوان یک فروشنده اجازه ندهید جزئیات از بین برود. این برنامه‌ها یادداشت‌برداری را لذت‌بخش می‌کنند، بنابراین دیگر نیازی نیست نگران از دست دادن جزئیات باشید.

14. Evernote

mobile sales apps: Evernote noopener “/>

Evernote یک برنامه یادداشت برداری از خط و بسیار دیگر است. Evernote می تواند قطب بهره وری برای کل تیم شما باشد ، با ویژگی هایی مانند وظایف ، تقویم ها ، اسکن اسناد و همگام سازی چند دستگاهی برای نگه داشتن شما و تیم خود از هر کجا.

جایزه: Evernote همچنین رونویسی صدا به متن را ارائه می دهد

قیمت گذاری

  • اساسی: رایگان
  • شخصی: 8.99 $ ماهانه
  • حرفه ای: 10.99 $ ماهانه
  • تیم ها: 14.99 دلار کاربر در هر ماه

15. notejoy

mobile sales apps: Notejoy

Notejoy یک راه حل یادداشت برداری با تمرکز بر بهره وری و همکاری است. Notejoy به شما امکان می دهد هر نوع اسناد را به یادداشت ها ، کلیپ های وب ، ویرایش یادداشت ها به صورت مشترک ، تهیه لیست های چک و گپ زدن مستقیم با تیم خود را به طور مستقیم در برنامه وصل کنید.

نکته حرفه ای: Notejoy با HubSpot ادغام می شود تا بتوانید مستقیماً در CRM خود یادداشت کنید.

قیمت گذاری

  • اساسی: رایگان
  • انفرادی: 4 دلار ماهانه
  • pro: 8 دلار برای هر کاربر در ماه
  • حق بیمه: 12 دلار برای هر کاربر در ماه

16.

mobile sales apps: Dragon

به یادداشت های کتبی نیست؟ Dragon یک برنامه دیکتاتیک و رونویسی درجه یک حرفه ای است که به طور خودکار کلمه گفتاری شما را برای متن روی تلفن شما رونویسی می کند.

آنچه را که دوست داریم: اژدها دارای دقت 99 ٪ است ، بنابراین لازم نیست هنگام نوشتن ایمیل یا یادداشت ها نگران رونوشت های نادرست ناخوشایند باشید.

قیمت گذاری

  • 15 دلار در ماه یا 150 دلار در سال
  • قیمت گذاری شرکت در صورت درخواست

17. یک هدف = “_ خالی” href = “https://www.openplanetsoftware.com/just-press-record/” rel = “noopener”> فقط ضبط را فشار دهید

mobile sales apps: Just Press Record US/APP/Just-Press-Record-ICloud-Voice/ID1033342465 “REL =” NOOPENER “/>

فقط فشار مطبوعات یک برنامه ضبط صوتی موبایل برنده جایزه است که به شما در ضبط جلسات ، یادداشت ها و مکالمات در حال انجام کمک می کند.

البته ، تلفن شما احتمالاً دارای برنامه ضبط است. با این وجود ، فقط Press Record یک درجه یک در بالا است ، با ویژگی هایی مانند رونویسی اتوماتیک ، سازماندهی پوشه یادداشت های صوتی ، ادغام اپل ساعت و همگام سازی iCloud بدون درز.

آنچه را که دوست داریم: رابط کاربری ساده و زیبا است. فقط با یک دکمه قرمز بزرگ برای شروع ضبط ، نه تنها آسان است ، بلکه می خواهید تماس های تلفنی و جلسات خود را با این برنامه پیگیری کنید.

قیمت گذاری: خرید یک بار 4.99 دلار

برنامه های مبتنی بر دانش برای فروشندگان

آموزش یک تلاش مداوم است. فروشندگان که می خواهند تیز بمانند باید این برنامه ها را بررسی کنند تا از روند صنعت و بهینه سازی توسعه استفاده کنند.

18.

mobile sales apps: Feedly

سفر بهانه ای برای عقب نشینی اخبار صنعت شما نیست. در وبلاگ های مورد علاقه خود در Feedly مشترک شوید و آنها را از طریق برنامه تلفن همراه RSS Reader در حال حرکت به آنها منتقل کنید.

آنچه ما دوست داریم: موتور هوش مصنوعی Feedly می تواند بر اساس علایق و صنعت شما یک خوراک سفارشی بسازد.

قیمت گذاری

  • اساسی: رایگان
  • pro: 6 $ ماهانه
  • pro+: 8.25 $ ماهانه
  • قیمت گذاری شرکت در صورت درخواست

19.

mobile sales apps: Pocket 1 “rel =” noopener “/>

اگر به مقاله یا صفحه وب می خواهید بخوانید اما وقت ندارید ، آن را عرق نکنید. در عوض ، آن را در جیب ذخیره کنید تا بعداً آن را بخوانید. برچسب ها و ویژگی های جستجو باعث می شود بازگشت و کشف مقالات معنی دار آسان شود.

آنچه را که دوست داریم: جیب مقالات توصیه شده را بر اساس ترجیحات شما و تاریخچه مقالاتی که ذخیره می کنید ، ارائه می دهد.

قیمت گذاری

  • اساسی: رایگان
  • حق بیمه: 4.99 دلار در ماه یا 44.99 دلار در سال

20. mindtools

mobile sales apps: MindTools

MindTools یک بستر یادگیری شغلی و مدیریت در صورت تقاضا است تا به شما در زندگی حرفه ای خود کمک کند. MindTools منابع همه حرفه ها را ارائه می دهد ، اما فروشندگان به طور خاص می توانند شغل خود را با کمک منابع آموزش فروش خود پیش ببرند.

آنچه ما دوست داریم: MindTools به شما امکان دسترسی به 200+ مصاحبه با متخصصان را می دهد ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که از بهترین ها یاد می گیرید.

قیمت گذاری: 27 دلار در ماه یا 270 دلار در سال

برنامه های فروش برای سفر

مسافرت می تواند بخش بزرگی از کار برای برخی از تکرارها باشد و همیشه آسان نیست. بنابراین این برنامه های فروش را که می توانند از تدارکات مسافرتی مراقبت کنند ، بررسی کنید و ذهن خود را راحت کنید.

21.

mobile sales apps: Headspace

مسافرت می تواند چیزهای زیادی از شما بگیرد. برای نگه داشتن سلامت روانی خود از headspace استفاده کنید و در هنگام شمارش متمرکز شوید. Headspace به شما امکان دسترسی به مراقبه های هدایت شده و کارگاه های ذهن آگاهی را می دهد که مورد علاقه بسیاری هستند ، با بیش از 70 میلیون بار بارگیری.

نکته حرفه ای: headspace یک headspace برای کار برنامه ریزی کنید تا بتوانید کل تیم خود را با ذهن آگاهی توانمند کنید و استرس و فرسودگی را کاهش دهید.

قیمت گذاری: 12.99 $ ماهانه یا 69.99 دلار سالانه

22. Expensify

mobile sales apps: Expensify

uber ، شام های مشتری ، اتاق های هتل – وقتی شما یک فروشنده در جاده هستید ، هزینه های زیادی وجود دارد. Expensify به شما امکان می دهد هزینه ها را ردیابی کنید ، رسید های اسکن ، پرداخت قبض ، مسافت پیموده شده و حتی سفر کتاب را ردیابی کنید.

نکته حرفه ای: کارت اعتباری تجاری Expensify گزارش های هزینه را حتی ساده تر می کند ، و شما می توانید 4 ٪ پول نقد را به همه خریدها برگردانید.

قیمت گذاری

  • اساسی: رایگان
  • جمع آوری: 5 دلار کاربر در هر ماه با کارت Expensify-10 دلار بدون
  • کنترل: 9 دلار کاربر در هر ماه با کارت Expensify-18 دلار بدون

23.

mobile sales apps: Google Maps /برنامه/google-maps/id585027354 “rel =” noopener “/>

شما احتمالاً با این یکی آشنا هستید. Google Maps یک ضرورت امروزی برای ناوبری ، حمل و نقل عمومی ، مسیرهای پیاده روی و موارد دیگر است. بدون این یکی از خانه را ترک نکنید.

نکته حرفه ای: از پین ها و ستاره ها برای علامت گذاری چشم انداز ، رستوران های مورد علاقه و مکانهایی که می خواهید روی نقشه بازدید کنید استفاده کنید تا بتوانید بدون توجه به اینکه در کجا هستید ، بمانید.

قیمت: رایگان

24.

mobile sales apps: Yelp

یک نماینده باید بخورید. از Yelp برای یافتن بهترین رستوران ها در هر کجا که هستید استفاده کنید و بررسی ها و تصاویر غذا را بررسی کنید تا بتوانید قبل از رسیدن به رستوران تصمیم بگیرید که چه چیزی را سفارش دهید.

نکته حرفه ای: Yelp بیش از رستوران ها دارد. به تمیز کننده خشک یا تغییر روغن نیاز دارید؟ Yelp شما را پوشانده است.

قیمت: رایگان

25. resy

mobile sales apps: Resy

نه تنها تکرار فروش نیاز به غذا خوردن دارد ، بلکه گرفتن چشم انداز برای غذا خوردن در رستوران های عالی می تواند بخش بزرگی از کار باشد. Resy راهنمای شما برای بهترین رستوران های اطراف است و می توانید با کلیک یک دکمه رزرو کنید.

نکته حرفه ای: فراموش نکنید که انتخاب رستوران های Resy را بر اساس محدودیت های رژیم غذایی یا جو مورد نظر خود بررسی کنید. شما حتی می توانید تجربیات و رویدادهای ویژه مانند اتاق های ناهار خوری و کلاس های آشپزی را رزرو کنید.

26.

mobile sales apps: SpotHero

جابجایی به عقب و جلو بین تأیید پرواز ، اطلاعات اجاره اتومبیل و رزرو رستوران هنگام مسافرت می تواند آزار دهنده باشد. برای اینکه روز شما بسیار قابل کنترل تر باشد ، Tripit تأیید روزانه شما را در یک برنامه متمرکز سنتز می کند.

بهترین برای: نمایندگان فروش که دائماً مسافرت می کنند. اگر فقط یک بار در یک بار سفر کنید ، ممکن است نیازی به هزینه اضافی برای یک برنامه برنامه ریزی سفر نباشد.

قیمت گذاری: رایگان یا 49 دلار در سال

27.

mobile sales apps: SpotHero

هرگز برای جلسه دیر نکنید زیرا نمی توانید جایی برای پارک کردن پیدا کنید. Spothero شما را قادر می سازد تا جایی را در نزدیکی مقصد خود جستجو کنید و از قبل آن را رزرو کنید.

آنچه را که ما دوست داریم: با بیش از 40 میلیون پارکینگ ، می توانید اعتماد کنید که همیشه یک مکان برای پارک کردن دارید. اگر مشکلی وجود دارد ، آنها ضمانت برگشت پول را ارائه می دهند. < /p>

قیمت: رایگان

28. //www.lyft.com/ “rel =” noopener “> lyft

mobile sales apps: Uber

اگر یک ماشین اجاره ای بخشی از سفر کاری شما نیست ، هر چند وقت یکبار به سوار شدن نیاز خواهید داشت. به جای سلام کردن تاکسی ، از Uber یا Lyft استفاده کنید تا راننده را به محل خود احضار کنید.

نکته حرفه ای: برای ایمیل های تبلیغاتی با تخفیف در سواری ، مراقب باشید.

قیمت گذاری: برنامه برای بارگیری رایگان است. کاربران با سوار شدن پرداخت می کنند.

برنامه های فروش درب به درب

برخی از نمایندگان فروش در بوم سازی تخصص دارند ، به این معنی که برای برقراری تماس با مشتریان آینده نگر به درب به درب بروید. همراه با این نوع فروش ، تدارکات مانند مدیریت قلمرو Rep و ردیابی عملکرد در این زمینه وجود دارد.

اگر چکمه هایی در محصولات فروش زمین داشته باشید ، برنامه های زیر ضروری هستند.

29.

mobile sales apps: SalesRabbit

این برنامه تلفن همراه CRM بوم با ویژگی هایی مانند تکالیف قلمرو ، پیام رسانی تیمی و ردیابی سرب است. به علاوه ، می توانید SalesRabbit را به سایر خدمات وب متصل کنید تا داده های خود به سرعت به اشتراک بگذارید.

Pro tip: SalesRabbit offers many add-ons at additional cost. Study their features and see what add-ons make the most sense for your business.

Pricing: $39 a user per month

30. Spotio

mobile sales apps: Spotio

Spotio is a field sales software that allows reps to canvas with ease. Features include tracking software, territory management, a sales intelligence tool, a leaderboard, and an appointment calendar.

Key feature: Appointment setting capabilities make it easy for canvassers to set meetings and add notes for closers to go in and finish the deal.

Pricing

  • Team: $39 a user per month
  • Business: $69 a user per month
  • Pro: $129 a user per month
  • Enterprise pricing upon request

New Call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا