ایجاد پیشتاز املاک و مستغلات در سال 2024: 27 روش آزمایش شده و واقعی

ایجاد پیشتاز املاک و مستغلات در سال 2024: 27 روش آزمایش شده و واقعی

نمایندگان باید خط لوله سالم سرنخ املاک و مستغلات را حفظ کنید. زمانی که نرخ بهره پایین باشد و دما زیبا باشد، ممکن است هجوم مشتریان را به خود جلب کنید. با این حال، همیشه یک آرامش زمستانی یا نوسانات بازار در اطراف پیچ وجود دارد تا شتاب شما را متوقف کند.

برای ماهیت غیرقابل پیش بینی املاک و مستغلات با زرادخانه آماده شوید. تاکتیک های تازه جمع آوری سرنخ در اینجا برخی از ایده های تولید سرنخ املاک و مستغلات برای تفکر خارج از پست انبوه و جلوتر از منحنی آمده است.

فهرست محتوا

27 روش برای یافتن سرنخ املاک

1. ایجاد شراکت.

منبع تصویر

برای ایجاد مشارکت‌های سودمند با سایر کسب‌وکارهای محلی شبکه کنید. میزبانی مشترک ساعات شاد، ارسال هدایا به مشتریان یا سرنخ ها، و ایجاد اتحادهای محلی. در اینجا چند صنعت وجود دارد که در آن نمایندگان املاک و مستغلات می توانند مشارکت های سازنده ایجاد کنند.

شرکت های بیمه

بیمه صاحب خانه الزامی است. به علاوه، برخی از خریداران خانه می خواهند املاک جدید خود را به اجاره یا مشاغل تبدیل کنند. داشتن ارتباطات در صنعت می تواند این انتقال را تسهیل کند.

بانکداران شخصی

یک خانه بزرگترین سرمایه گذاری مالی است که بسیاری از ما تا به حال انجام خواهیم داد. یک بانکدار شخصی می تواند اعداد و ارقام را اجرا کند و قیمت استطاعت را دوباره بررسی کند. این می تواند به راهنمایی خریداران به بهترین گزینه های وام کمک کند.

وام دهندگان تجاری

افسران وام بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند خرید خانه هستند. با این حال، اکثر خریداران یکی را در جیب پشتی خود ندارند. ایجاد روابط با وام دهندگان تجاری. سپس می‌توانید زمانی که خریداران آماده ارائه پیشنهاد هستند، آنها را به آنها پیشنهاد دهید.

نانوایی ها

ارتباط با یک نانوایی هرگز برای یک مشاور املاک و یا هر کسی ایده بدی نیست. شما می توانید به راحتی برای مشتریان سابق کیک بفرستید تا املاک و مستغلات خود را در ذهن خود نگه دارید. یا، می‌توانید خوراکی‌هایی را سفارش دهید تا خانه‌ی بازتان شیرین‌تر شود.

منظره سازان

برداشت اولیه اهمیت دارد، و محوطه سازی اغلب اولین برداشت خریداران از خانه است. فروشندگان خود را تشویق کنید تا خانه های خود را به طور حرفه ای محوطه سازی کنند. این تضمین می کند که خواص آنها به بهترین شکل ممکن به نظر برسد. با داشتن یک رابطه قوی، ممکن است با آنها معامله کنید.

خدمات نظافت

هیچ خریداری نمی‌خواهد وارد خانه‌ای شود که اطراف آن کمی کثیف به نظر می‌رسد. با خدمات نظافتی شریک شوید تا نظافت منزل را با تخفیف به مشتریان خود ارائه دهید.

کارشناسان صحنه سازی

تعداد بسیار کمی از ما خانه های نمایشی با ارزش HGTV داریم، اما خانه آرزویی خانه ای است که می فروشد. با استیجرهای محلی شراکت ایجاد کنید تا خانه های مشتریان خود را سریعتر تحت قرارداد قرار دهید.

شرکت‌های عنوان

این یک مشارکت کمتر جذاب اما بسیار مهم است. چند شرکت مراجعه کننده برای توصیه به مشتریان خود داشته باشید.

کسب و کارهایی را پیدا کنید و با مشتریان مرتبط با اهداف و ترجیحات شما ارتباط برقرار کنید. هنگامی که این مشارکت ها را ایجاد کردید، می توانید با ارائه ارجاعات و سرنخ ها کمک کنید. همه طرف های درگیر از این نوع روابط سود زیادی خواهند برد.

2. مهمانی خانه نشین

را برگزار کنید

منبع تصویر

آیا یک مشتری با ارتباط خوب به خانه جدید خود نقل مکان کرد؟ برای مهمانی خانه‌شان، بهار یک بار باز، پیش‌غذاها را بپردازید، یا محل را با گل‌های زیبا تزئین کنید. سپس، مطمئن شوید که برای اختلاط در آنجا توقف کنید. زمانی که از این روش استفاده می‌کنید، زمان کمی صورت می‌گیرد.

این مکان عالی برای ملاقات با افراد بالقوه در مراحل مشابه زندگی است. آنها تحت تاثیر خانه ای قرار می گیرند که به دوستانشان برای خرید کمک کرده اید.

آیا آنها همسایگان جدید را دعوت کردند؟ اکنون زمان آن است که بپرسید آیا آنها به فروش فکر کرده اند یا خیر. فروش محله ای معمولاً باعث ایجاد علاقه تازه صاحب خانه می شود. یک مهمانی خانه‌دار می‌تواند سرنخ‌های سرد را داغ کند.

3. یک رستوران معمولی شوید.

در یک رستوران یا کافی شاپ محلی با مشتریان ملاقات می کنید تا درباره شرایط صحبت کنید؟ این نوع جلسات را به طور مداوم در یک رستوران برنامه ریزی کنید.

شما با کارکنان منتظر نفوذ خواهید کرد، به بهترین میزها دسترسی خواهید داشت و به نظر می‌رسید که به انجمن خود متصل باشید. حتی ممکن است با سایر افراد عادی آشنا شوید. هنگامی که آنها آماده خرید هستند، شما به فرد مناسبی تبدیل می شوید تا با آنها تماس بگیرند.

4. یک یادداشت دست نویس بفرستید.

یک خودکار، کاغذ و یک تمبر واقعی بردارید. سپس، یک یادداشت برای مشتری گذشته یا حال ارسال کنید. از اینکه شما را به عنوان مشاور مسکن خود انتخاب کردند از آنها تشکر کنید. همچنین می توانید به آنها یادآوری کنید که برای پاسخ دادن به سؤالات در دسترس هستید. همچنین می توانید یک شرکت حمل و نقل قابل اعتماد را پیشنهاد دهید یا اسناد مالیاتی مهم را ارسال کنید.

یک یادداشت دست نویس شما را از تبدیل شدن به یک موضوع خوانده نشده دیگر در صندوق ورودی مشتری خود باز می دارد. احساس اعتماد به نفس؟ چند روز بعد تلفن را بردارید و درخواست معرفی کنید.

5. از اینترنت برای تبلیغات استفاده کنید.

منبع تصویر

در تبلیغات آنلاین پولی سرمایه گذاری کنید. وب‌سایت‌هایی مانند Zillow گزینه‌های تبلیغاتی را برای مشاوران املاک ارائه می‌دهند. این یک حرکت هوشمندانه است. در سال 2021، درباره 99٪ از خریداران خانه بین سنین 23 تا 56 سال از اینترنت برای یافتن خانه استفاده کردند.

در اینجا برخی از راه‌های بهتر برای بازاریابی خود به‌عنوان یک مشاور املاک وجود دارد:

  • تبلیغات فیس بوک را اجرا کنید.
  • تبلیغات LinkedIn را اجرا کنید.
  • به سؤالات املاک و مستغلات در Quora پاسخ دهید.
  • تبلیغات Google را اجرا کنید.
  • وبلاگ برای وب سایت های محلی یا ملی املاک و مستغلات.

در اینجا یک تبلیغ مؤثر فیس بوک ممکن است به نظر برسد.

منبع تصویر

6. از طریق رسانه های سنتی تر تبلیغ کنید.

گاهی اوقات، بهترین راه‌ها برای معرفی برند و جذب مشتریان جدید، کمی قدیمی‌تر است. رسانه ها مانند بیلبوردها و تبلیغات چاپی می توانند منابع عالی برای جلب توجه مشتریان احتمالی باشند. این باعث می‌شود که سرویس‌های شما زمانی که به دنبال نماینده بعدی خود می‌گردند در ذهن خود نگه می‌دارند.

از خلاقیت در تبلیغات خود بی میل نباشید. کمی طنز یا تصاویری چشم نواز می تواند به شما کمک کند که برجسته شوید.

منبع تصویر

7. وب سایت خود را بسازید.

کلاس

منبع تصویر

کارگزاری شما احتمالاً صفحه ای در وب سایت خود به شما می دهد، اما مهم است که حضور وب خود را ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد یک برند شخصی بسازید، تخصص های خود را به نمایش بگذارید و نظرات مشتریان راضی را به اشتراک بگذارید. همچنین تضمین می‌کند که حضور منسجمی در بازار محلی داشته باشید – حتی اگر کارگزاری را تغییر دهید.

نکته حرفه ای: بهینه سازی سایت خود را فراموش نکنید. نوشتن پست‌های وبلاگ برای مقابله با چالش‌های رایجی که مشتریان در طول فرآیند خرید با آن روبرو هستند. ایجاد و اشتراک‌گذاری نحوه فیلم‌ها. و آدرس های ایمیل را با ثبت نام در خبرنامه بگیرید.

8. یک جایگاه مناسب ایجاد کنید.

منبع تصویر

آیا در محله خاصی، خانه های تاریخی یا کمک به مشتریان برای یافتن آپارتمان عالی خود تخصص دارید؟ به آن متمایل شوید! جایگاه خود را پیدا کنید و متخصص شوید. این به شما امکان می دهد تلاش های بازاریابی خود را بر روی یک گروه خاص متمرکز کنید. می‌توانید به‌عنوان مشاور مسکن برای این خریداران و فروشندگان شهرت داشته باشید.

در اینجا چند طاقچه رایج املاک و مستغلات آمده است:

  • خانه های تاریخی.
  • خانه های مدرن اواسط قرن.
  • خانه های لوکس.
  • محله ها.
  • اجاره های دانشجویی.
  • منطقه مدرسه.
  • شهر یا شهرک.
  • برای اولین بار خانه خریدار.
  • کاندومینیوم یا آپارتمان.
  • خواص پریشان.
  • خانه سالمندان.
  • خانه های تعطیلات.
  • زمین.
  • املاک تجاری.
  • املاک صنعتی.
  • حقوق مالکیت.
  • املاک برای فروش توسط مالک (FSBO).

لازم نیست فوراً متخصص باشید. تصمیم بگیرید که کدام حوزه به شما علاقه دارد و در آن غوطه ور شوید.

فرض کنید می‌خواهید جایگاهی برای کمک به سالمندان ایجاد کنید تا خانه‌های مناسب برای سالمندان خود را پیدا کنند. شما باید بیاموزید که نیازهای آنها چیست و محله های مناسب برای سالمندان را بیابید. سپس می توانید با برنامه ریزان مالی که نیازهای سالمندان منطقه شما را درک می کنند، کار کنید. در صورت لزوم، ایجاد یک طاقچه خرید سرنخ ها را برای شما آسان تر می کند. این منبع بازاریابی را نادیده نگیرید. راه‌حل‌های زیادی برای خرید سرنخ املاک و مستغلات وجود دارد که تولید چشم اندازهای قابل دوام؛ فقط باید بازار هدف خود را از نزدیک درک کنید.

9. از علائم «به زودی» استفاده کنید.

منبع تصویر

علامت‌های «به زودی» و «فروخته می‌شود»، چه در رسانه‌های اجتماعی و چه در چمن‌های یک ملک، یک راه آزمایش شده و واقعی برای ایجاد علاقه هستند. تابلوهای “به زودی” پیش از ورود خانه به بازار، انتظار ایجاد می کنند.

علامت‌های «فروخته شده» در جمع‌آوری سرنخ‌ها از خریدارانی که ملکی را از دست داده‌اند مؤثر است – و از شما می‌خواهد مطمئن شوید که این اتفاق دیگر تکرار نمی‌شود.

10. به یک خانه باز بروید.

برای جمع آوری سرنخ های جدید به خانه های باز نمی روید؟ شما از دست می دهید بسیاری از خریداران (یا خریداران به زودی) بدون داشتن نماینده وارد می شوند. بهترین زمان برای معرفی خود و پیشنهاد کمک به آنها در جهت یابی بازار است.

نکته حرفه ای: اگر تصمیم به رفتن به این راه دارید، خیلی زورگو یا پرخاشگر نباشید. خودفروشی بی شرمانه در خانه باز دیگران هرگز ظاهر خوبی نیست.

11. در LinkedIn سرنخ ایجاد کنید.

< /p>

عضو_دسکتوپ “rel =” noopener ” target=”_blank”>منبع تصویر

به گروه‌های LinkedIn شما می‌دانید که مخاطبان هدف شما به آنها مراجعه می‌کنند. این می تواند گروهی برای سرمایه گذاران محلی املاک یا گروهی برای خریدارانی باشد که برای اولین بار خانه خریداری می کنند. گروه‌هایی را که خریداران شما در آنها وقت می‌گذرانند بیابید. سپس، قبل از ایجاد یک طرح حرفه‌ای، در گفتگو مشارکت کنید.

هنگامی که رابطه برقرار کردید، با مشتریان بالقوه دنبال کنید. می‌توانید در یک تماس بیشتر درباره سؤالات آنها صحبت کنید.

نکته حرفه ای: اگر در یک گروه سرمایه گذاری املاک و مستغلات پست می گذارید یا می خواهید وارد خرید خانه، به اشتراک گذاری یک مقاله وبلاگ در مورد محله های نوپا در شهر خود فکر کنید. اگر کسی در گروه خریداران خانه برای اولین بار شما سوالی می پرسد، پاسخی آگاهانه در نظرات ارائه دهید.

12. برگزاری رویدادهای آموزشی.

منبع تصویر

رویدادهای آموزشی را در جامعه خود میزبانی کنید. شما می توانید به مصرف کنندگان محلی در مورد خرید اولین خانه خود، وضعیت بازار در حال حاضر یا آنچه در ملک اجاره ای باید جستجو کنند، آموزش دهید. این کلاس‌ها به شما کمک می‌کنند تا برند شخصی خود را بسازید و همزمان کسب‌وکار جدیدی را ایجاد کنید.

نکته حرفه‌ای: برای میزبانی سمینارهای خرید خانه در هنگام ناهار، با مشاغل محلی شریک شوید. همچنین می‌توانید یک رویداد را با وام‌دهندگان وام مسکن میزبانی کنید تا پایگاه خود را گسترش دهید.

13. سرنخ ها را نادیده نگیرید.

آیا قبل از اینکه متوجه شوند آماده خرید نیستند، سه ملک را به مشتری نشان دادید؟ شماره آنها را دور نریزید برای آنها کارت پستال بفرستید تا تحولات بازار را به اشتراک بگذارد. می‌توانید آن‌ها را در فهرست ایمیل خود نگه دارید و پست صوتی گاه به گاه را به آنها یادآوری کنید که دوست دارید به آنها کمک کنید تا آن خانه عالی را پیدا کنند.

Sales pro Jeff Hoffman offers great tips for salespeople trying to bring معاملات متوقف شده از مرگ باز می گردند. بزرگترین توصیه او؟ نزدیکت را تکرار نکن «اگر مشتری بالقوه به شما یک بله نرم – و بعد هیچ – یا یک نه قطعی به شما داد، هرگز با همان نزدیک دنبال نکنید. درخواست بعدی شما باید متفاوت باشد.”

بنابراین، به جای اینکه چند ماه بعد با خریدار متوقف شده خود با یک “آماده خرید هستید؟” دنبال کنید، بپرسید، “آیا مایلید به سمینار ما بپیوندید. برای اولین خریدار خانه؟

این بستن آسان‌تر باعث می‌شود مشتری احتمالی شما تحت فشار قرار نگیرد.

14. فهرست‌های «برای فروش توسط مالک» را هدف قرار دهید.

طبق گزارش انجمن ملی مشاوران املاک، تنها 3٪ از فهرست های FSBO در مدت زمان مورد نظر به فروش می رسد. تنها 18 درصد گزارش کردند که قیمت مناسب را دریافت کرده اند. این فهرست‌ها را در Craigslist یا سایت‌های دیگر بیابید و به آن‌ها کمک کنید تا بیشترین بهره را از فهرست خود ببرند.

یک پست وبلاگ یا چند آمار گلوله ای در مورد اینکه چرا کار با یک نماینده به سود فروشنده است به اشتراک بگذارید. سپس، بپرسید که آیا آنها علاقه مند به یادگیری بیشتر هستند.

15. به لیست های منقضی شده مراجعه کنید.

لیست لیست های منقضی شده را از MLS خارج کنید. به این واقعیت حساس باشید که این فروشندگان احتمالاً از مشاور املاک فعلی خود ناامید هستند. آنها ممکن است از اینکه خانه خود را نفروخته اند و تحت استرس زیادی هستند دلسرد شوند.

مکالمه را با توضیح اینکه متوجه ناراحتی آنها هستید، باز کنید. سپس، چند روش را به اشتراک بگذارید که می‌توانید کارها را متفاوت انجام دهید تا خانه آنها را سریع بفروشید.

16. ارجاعات را از مشتریان راضی ایجاد کنید.

شفاهی یک مزیت اصلی برای تقریباً همه انواع تلاش‌های فروش – از جمله املاک و مستغلات است. تخمین زده می شود که 36٪ از خریداران از نماینده ای استفاده کردند که توسط یک دوست، همسایه یا خویشاوند به آنها ارجاع شده است. و 73٪ از خریداران دوباره از نماینده آنها استفاده کنید.

مشتریان قبلی و فعلی شما می‌توانند منابع عالی برای نسل پیشرو باشند. به همین دلیل است که به شما کمک می کند که با آنها در تماس باشید و خود را در ذهن خود نگه دارید. هنگامی که با آنها کار می کنید، مطمئن شوید که از همه چیز خود استفاده می کنید.

مطمئن شوید که به آنها توجه کامل و خدمات نمونه ارائه می دهید. اگر بتوانید با مشتریان خود اعتماد ایجاد کنید، می‌توانید از پتانسیل ارجاع آنها استفاده کنید.

17. طلاق کاری منجر می شود.

منبع تصویر

سرنخ های طلاق به همان اندازه که فکر کردن در مورد آنها ناراحت کننده است بالقوه سازنده هستند. به سختی می توانید سرنخ هایی را با فوریت بیشتری در پشت سر آنها پیدا کنید. دستور Acourt برای فروش خانه شما این تأثیر را دارد.

سرنخ های طلاق نیاز به ظرافت و شفقت دارند. همانطور که می توانید تصور کنید، این نوع مشتریان احتمالاً از موقعیت خود خیلی هیجان زده نیستند. اما اگر بتوانید آنها را بیابید و به آنها توجه کنید، پایگاهی از مشتریان بسیار باانگیزه برای خود ایجاد خواهید کرد.

نکته حرفه ای: در نظر بگیرید به عنوان یک متخصص همکاری املاک و مستغلات – طلاق ( RCS-D). برای کار با این مشتریان مجهزتر خواهید بود.

18. از تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده استفاده کنید.

تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده در صورت ترکیب با هوش مصنوعی مکالمه برای املاک و مستغلات، هم داده های زمان واقعی و هم داده های تاریخی را برای پیش بینی نتایج آینده در نظر می گیرد. این تکنیک را می توان برای کمک به تولید سرنخ املاک و مستغلات

برنامه‌های مختلف هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهند داده‌های مرتبط را جمع‌آوری و درک کنید، و به شما کمک می‌کند خانه‌هایی را که احتمالاً در منطقه شما فروخته می‌شوند، مشخص کنید. با این بینش، می‌توانید با فروشندگان احتمالی ارتباط برقرار کنید.

19. حضور خود را در رسانه های اجتماعی تقویت کنید.

به عنوان یک مشاور املاک، شما نام تجاری خود هستید. و مانند هر برند دیگری در حال حاضر، اگر می‌خواهید سرپا بمانید، به حضور سالم در رسانه‌های اجتماعی نیاز دارید.

مطمئن شوید که در چندین پلتفرم، از جمله لینکدین، فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام، نمایه‌هایی دارید – هر جایی که بتوانید با خریداران و فروشندگان ارتباط برقرار کنید.

همه این برنامه‌ها به شما فضایی می‌دهند تا خودتان را تبلیغ کنید. آنها به مشتریان بالقوه یک نقطه مرجع مشخص می دهند تا بفهمند شما کی هستید و چه چیزی را ارائه می دهید. آنها همچنین به مشروعیت شما می افزایند و یک عنصر انسانی را برای شخصیت حرفه ای شما ایجاد می کنند.

اما ارزش این پلتفرم‌ها فراتر از تبلیغات معمولی است. قبلاً در این مقاله به شایستگی گروه های لینکدین اشاره کردیم. این همچنین برای گروه‌های فیس‌بوک، رشته‌های توییتر و بخش‌های نظرات اینستاگرام اعمال می‌شود.

می‌توانید از این راه‌ها برای تثبیت خود به عنوان منبعی آگاه و مفید برای مشتریان احتمالی استفاده کنید.

20. فهرست‌های قدیمی منقضی شده را جستجو کنید.

ما قبلاً درباره دسترسی به فهرست‌های منقضی شده صحبت کردیم، اما این نکته عمیق‌تر است. گاهی اوقات، فهرست هایی که اخیراً منقضی شده اند ممکن است هنگام تلاش برای تولید سرنخ کافی نباشند. ممکن است با نگاه کردن به گذشته مقداری ارزش اضافی پیدا کنید.

چندین مشاور املاک به دنبال لیست های منقضی شده هستند. با این حال، تعداد بسیار کمی فکر می کنند که با فروشندگانی که فهرست آنها بیش از یک سال پیش تیره شده بود، تماس بگیرند. این مشتریان بالقوه ممکن است با مشکلاتی مانند زمان‌بندی نامناسب یا روابط با مشاوران املاک ناکارآمد مواجه شده باشند.

فقط به این دلیل که دلسرد شده‌اند به این معنا نیست که نمی‌توان آنها را برای فروش متقاعد کرد.

21. شبکه در رویدادهای غیر مستغلات.

همانطور که می توانید فرض کنید، رویدادهای املاک و مستغلات مملو از متخصصان املاک و مستغلات خواهد بود. همه شما برای جلب توجه مشتریان بالقوه یکسان رقابت می کنید. فضای زیادی برای برجسته شدن در اختیار شما قرار نمی دهند.

به همین دلیل است که رویدادهای غیر مستغلات فرصت های منحصر به فردی را برای ارتباط با مشتریان بالقوه ارائه می دهند. گردهمایی‌ها و ملاقات‌های اجتماعی محلی، انجمن‌های معمولی را برای ارتباط با مشتریان بالقوه ارائه می‌دهند.

نکته حرفه‌ای: اگر این مسیر را می‌روید، از پرخاشگری یا فروشندگی خودداری کنید. مردم برای ملاقات با مشاوران املاک به این رویدادها نمی روند. سعی کنید تعاملات خود را تا حد امکان ارگانیک نگه دارید.

22. خانه به خانه بروید.

گاهی اوقات، بازگشت به اصول اولیه بهترین گزینه شماست. فروش خانه به خانه یکی از اساسی‌ترین و مؤثرترین راه‌ها برای ارتباط با مشتریان بالقوه در هر زمینه‌ای است – و املاک و مستغلات نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این استراتژی برای برخی می‌تواند کمی تحمیل‌کننده باشد. اما اگر می‌خواهید سرتان را پایین بیاندازید و شکمتان را رو در رو رد کنید، می‌توانید خود را در موقعیتی محکم قرار دهید تا سرنخ ایجاد کنید.

23. به اتاق بازرگانی محلی خود بپیوندید.

اتاق بازرگانی محلی شما می تواند چندین فرصت ارزشمند برای ایجاد سرنخ فراهم کند. فهرست شدن نام تجاری شما در خبرنامه ها و وب سایت ها، نمایان شدن و مشروعیت ارزشمندی را ارائه می دهد.

همچنین شبکه‌ای از ارتباطات تجاری قوی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به آنها کمک کنید تا با مشتریان احتمالی در تماس باشید.

24. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید.

منبع تصویر

داستانهای اینستاگرام می توانند حضور رسانه های اجتماعی شما را ادویه کنند. تصاویر زیبا از خانه شما می تواند توجه مشتری های بالقوه را به خود جلب کند و منجر به ایجاد شود.

ارسال چیزی مانند یک تور سریع در لیست یا تصاویر می تواند راهی عالی برای نمایش نمونه کارها باشد. به علاوه ، شما مشارکت سریع را در نمایه خود هدایت خواهید کرد.

25. تماس سرد.

گاهی اوقات ، آستین های خود را بالا می برید و یک رویکرد و تلاش و سعی در تولید سرب بهترین شرط بندی شماست. مطمئناً ، تماس با سرما ذاتاً ناراحت کننده و به طور کلی پایین تر است. با این حال ، این یکی از راه های بهتر برای پوشاندن زمین های زیادی ، ارتباط با مشتری های بالقوه و در نهایت تولید سرب است.

26. در انتشارات صنعت مشارکت کنید.

منبع تصویر

مشتریان بالقوه می خواهند که نمایندگانشان آگاه و شایسته باشند. آنها کسی را می خواهند که موارد و املاک و مستغلات را درک کند. مشارکت در نشریات صنعت ، مانند مجلات یا وبلاگ ها ، یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن تخصص است.

اگر می توانید با ناشران معتبر ارتباط برقرار کرده و محتوای متفکرانه را در کنار هم قرار دهید ، می توانید خود را به عنوان یک مقام در فضای خود مستقر کنید. با این نوع حرکت ، منجر به پیروی می شود.

27. با انحلال املاک ارتباط برقرار کنید.

انحلال دهندگان املاک می توانند منابع ارزشمندی برای تولید سرب املاک و مستغلات باشند. این متخصصان اینتل را در یک جریان ثابت از فروشندگان سازگار دارند. اگر می توانید با آنها رابطه تولیدی برقرار کنید ، می توانید به آن پایه ضربه بزنید و با کیفیت تولید کنید.

بهترین شرکت های رهبری املاک و مستغلات

یافتن بهترین شرکت رهبری املاک و مستغلات می تواند مانند یک کار دلهره آور باشد ، و این است – اما فقط اگر نمی دانید به کجا نگاه کنید. در اینجا هشت شرکت رهبری املاک و مستغلات در نظر گرفته شده است:

رهبر بازار

منبع تصویر

بهترین برای: عوامل که هر ماه تعداد مشخصی از سرب را می خواهند.

قیمت گذاری: 139 دلار ، به علاوه 25 دلار برای هر سرب

رهبر بازار اغلب یک رهبر صنعت محسوب می شود. این شرکت با ارائه کیفیت منجر به نمایندگان املاک و مستغلات در سراسر جهان شهرت خود را کسب کرده است.

این دو محصول را برای کمک به تولید سرب ارائه می دهد: مقادیر خانگی و مستقیم. HouseValues ​​هنگامی که بیشترین انگیزه برای جابجایی را دارند ، فروشندگان خانه آینده نگر را ضبط می کند. در همین حال ، رهبری مستقیم از تبلیغات پرداخت برای هر کلیک برای هدف قرار دادن خریداران و فروشندگان استفاده می کند. ثابت شده است که هر دو محصول راه حل های صرفه جویی در وقت و مؤثر برای تولید املاک و مستغلات هستند.

رهبر بازار هرگز منجر به هدایت شما به نماینده دیگری نمی فرستد ، و شما می توانید بازار محلی خود را هدف قرار دهید. آنها همچنین تعداد رهبری را که دریافت خواهید کرد ، تضمین می کنند ، بنابراین می دانید که چه چیزی را باید انتظار داشته باشید و چه چیزی را پرداخت کرده اید. مشتریان از تیم پشتیبانی باتجربه و سیستم آسان برای تنظیم آن ستایش می کنند. این تضمین می کند که شما می توانید نسل سرب خود را به سرعت بالا و کار کنید.

در حالی که برخی از مشتریان برای درک سیستم تلاش می کنند ، رهبران بازار آموزش هایی را ارائه می دهند تا بتوانید از اشتراک خود بیشترین بهره را ببرید.

طرفداران

  • منجر به منحصر به فرد اطمینان می دهد که شما تنها نماینده ای هستید که آنها را جستجو می کنید
  • بازار محلی خود را هدف قرار دهید و از پشتیبانی اختصاصی استفاده کنید
  • دسترسی به آموزش ها و راهنماها برای کمک به شما در درک سیستم

معایب

  • عملکرد در داشبورد می تواند گیج کننده و استفاده از آن دشوار باشد
  • منجر می شود که بعضی اوقات توسط رباتها جعلی یا تولید می شوند

zillow نماینده برتر

منبع تصویر

بهترین برای: عوامل که می خواهند یک استخر بزرگ منجر به کار با آنها شوند.

قیمت گذاری: 250 دلار در هر ماه ، 20 تا 60 دلار در هر سرب

که به دلیل بانک اطلاعاتی عظیم خانه ها و لیست های خود شناخته شده است ، zillow premier عامل آن را با تولید سرب یک قدم جلوتر می برد.

این برنامه به نمایندگان اجازه می دهد تا با خریداران فعال به صورت زنده از طریق تلفن ارتباط برقرار کنند. سپس ابزارهای گسترده مدیریت مشتری را فراهم می کند تا نمایندگان بتوانند رهبری را پیگیری کنند. بینش خریدار اطمینان می دهد که شما نوع مناسبی از سرب را هدف قرار می دهید. به علاوه ، گزارش ها به شما کمک می کنند تا درک کنید که کدام محتوا برای کمپین های شما بهتر است.

شاید بزرگترین مزیت عامل برتر Zillow ، بانک اطلاعاتی عظیم آن از خواص و خریداران باشد. از آنجا که استخراج شده مستقیم از Zillow است ، شما یک استخر بسیار بزرگتر از منجر به هدف با فروش خود دارید.

نمایندگان پرداخت می کنند که در Zillow و سایر وب سایت های مرتبط به نمایش در می آیند ، رویکردی که با سایر شرکت های سرب متفاوت است. با این حال ، برخی از عوامل از حضور در رحمت یک الگوریتم لذت نمی برند و کنترل بیشتری را بر روی هدایت خود ترجیح می دهند.

طرفداران

  • بانک اطلاعاتی بزرگ خریداران برای هدف قرار دادن کمپین های شما
  • اتصال تلفن زنده با خریداران فعال
  • ابزارهای مدیریت گسترده مشتری به شما در ردیابی سربهای خود کمک می کنند

معایب

  • رهبری همپوشانی با سایر عوامل می تواند یک مشکل باشد
  • تبلیغات در کدهای زیپ با تقاضای بالا می تواند گران باشد

Zurple

منبع تصویر < /a>

بهترین برای: عوامل که به دنبال خودکار سازی فرآیند تولید سرب خود هستند.

قیمت گذاری: 309 دلار در هر ماه

Zurple یک بستر جامع تولید سرب است که مشارکت خودکار مشتری ، تولید سرب و فروش را ارائه می دهد ابزارهای فعال سازی. مکالمات هوشمند یک ویژگی برجسته است.

این نرم افزار از طرف شما رهبری می کند و بینشی در مورد سطح هدف آنها ارائه می دهد. شما بر اساس مکان مورد نظر خود ، منجر به هدفهای هدفمند می شوید. سپس می توانید ایمیل های خودکار را تنظیم کنید تا در تماس با خریداران و فروشندگان باشید.

زورپل یک انتخاب عالی برای مأمورین شلوغ است که می خواهند روند تولید سرب خود را خودکار کنند. به علاوه ، بیشتر وزنه برداری سنگین طول می کشد. شما می توانید منجر به Zurple با Zillow منجر شود تا بیشتر پایگاه داده سرب خود را افزایش دهد.

خدمات مشتری گاهی اوقات می تواند دشوار باشد ، و مشتریان در زمینه تولید منجر به کاذب مشکلی داشته اند. با این حال ، این سرویس هنوز بررسی های مثبتی دارد.

طرفداران

  • ابزارهای اتوماسیون قوی ، تولید سرب را آسان تر می کنند
  • مکان های هدفمند به شما کمک می کنند تا از پیشبردهای مرتبط تر استفاده کنید
  • نرم افزار مکالمه هوشمند خریداران را از طرف شما درگیر می کند

معایب

  • دستیابی به خدمات مشتری گاهی اوقات دشوار است
  • هزینه های ماهانه شامل تبلیغات نمی شود

boldleads

منبع تصویر

بهترین برای: عوامل که می خواهند یک سیستم تولید سرب همه در یک داشته باشند.

قیمت گذاری: 269 دلار تا 399 دلار ، به علاوه 250 دلار حداقل هزینه تبلیغ

boldleads خریدار و فروشنده را هدایت می کند و آنها را مستقیماً به نمایندگان می فرستد. این پلتفرم شامل یک سیستم پیگیری برای نگه داشتن عوامل در تماس با سرب است. همچنین CRM و ابزارهای بازاریابی برای کمک به نمایندگان برای مدیریت بهتر کمپین های خود وجود دارد.

BoldLeads همچنین 40 الگوی صفحه فرود اثبات شده را برای کمک به نمایندگان در ایجاد کمپین های خود ارائه می دهد. یک سیستم تولید کامل سرب تضمین می کند که عوامل با سرب با کیفیت بالا در ارتباط هستند. آنها می توانند پیشرفت خود را از ابتدا تا پایان پیگیری کنند.

این پلتفرم همچنین با ابزارهای موجود مانند Zapier ، HubSpot و Wise Agent ادغام می شود تا اطمینان حاصل شود که خط لوله شما همیشه پر است. مرکز راهنمای 24/7 آن به هرگونه سؤال یا موضوعی که ممکن است داشته باشید کمک می کند.

مشتریان از رهبری با کیفیت ضعیف و مالکیت رهبری شکایت کرده اند. اما به طور کلی ، BoldLeads یک گزینه عالی برای نمایندگانی است که به دنبال تولید صلاحیت بیشتری هستند.

طرفداران

  • خریدار و فروشنده اختصاصی که مستقیماً به نمایندگان ارسال می شوند
  • شامل سیستم پیگیری ، CRM و ابزارهای بازاریابی
  • 40 الگوی صفحه فرود اثبات شده به نمایندگان کمک می کند تا کمپین های موفق ایجاد کنند

معایب

  • منجر به کیفیت ضعیف می تواند یک مشکل باشد
  • گران قیمت در مقایسه با سایر سیستم عامل های تولید سرب

redx

منبع تصویر

بهترین برای: عوامل که به دنبال بسته های مختلف قیمت گذاری هستند.

قیمت گذاری: 39.99 دلار تا 119.98 دلار

redx نمایندگان را با صاحبان خانه که قصد دارند خانه های خود را بفروشند متصل می کند و مجموعه گسترده ای از آنها ابزارهای تولید سرب. رویکرد منحصر به فرد آن شامل طبقه بندی سرب با توجه به موقعیت مکانی ، انقضا ، پیش از خروج و سایر معیارها است. این به نمایندگان درک بهتری از منجر به آنها می دهد.

این پلتفرم به شما امکان می دهد تا با فیلترها و یادآوری ها سرب را مدیریت کنید. همچنین شامل اسکریپت های داخلی و دستگیرندگان اعتراض است. redx یک شماره گیر برق ارائه می دهد که شما را با فروشندگان بالقوه متصل می کند. این ابزار در صورت عدم انتخاب ، پیام صوتی از پیش ضبط شده را در پست صوتی می گذارد.

redx همچنین یک سازنده تبلیغاتی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا در رسانه های اجتماعی رهبری را هدف قرار دهید. نمایندگانی که می خواهند حضور خود را در رسانه های اجتماعی با زمان محدود افزایش دهند ، این ویژگی را دوست دارند.

خدمات مشتری آن می تواند غیرقابل اعتماد باشد ، بنابراین ممکن است لازم باشد مدتی صبر کنید. اما ، به طور کلی ، این یک رویکرد A La Carte برای تولید سرب است. به علاوه ، شماره گیری قدرتمند آن ، آن را به ابزاری ایده آل برای نمایندگانی که به دنبال یک راه حل جامع تر هستند ، تبدیل می کند.

طرفداران

  • شماره گیر قدرتمند شما را با فروشندگان بالقوه به سرعت متصل می کند
  • با توجه به مکان ، انقضا ، معیارهای قبل از ورود به شما ، منجر به طبقه بندی می شود
  • قیمت گذاری به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که نیاز دارید انتخاب کنید

معایب

  • خدمات مشتری می تواند غیرقابل اعتماد باشد
  • عدم وجود ابزارهای اتوماسیون

offrs

منبع تصویر /a>

بهترین برای: عوامل به دنبال یک روش سریع و آسان برای تولید سرب هستند.

قیمت گذاری: 0.10 دلار در هر سرب اختصاصی ، 300 دلار در ماه در هر کد پستی

Offrs یک بستر تولیدی سرب است که از هوش مصنوعی برای تولید فروشنده و خریدار استفاده می کند. الگوریتم فروشنده پیش بینی کننده آن صاحبان خانه را در کانال هایی مانند اینستاگرام ، گوگل و فیس بوک هدف قرار می دهد تا از حداکثر دسترسی اطمینان حاصل شود.

شما همچنین به داده های هوشمند در هر کجا دسترسی پیدا می کنید-برای ساخت قلمرو خود باید با کد پستی جستجو کنید. تحویل روزانه سرب باعث می شود که شما هرگز یک سرب بالقوه را از دست ندهید. به علاوه ، گردش کار خودکار آن می تواند به شما در تماس با سرب کمک کند. شما همچنین می توانید منقضی شده و FSBO منجر شوید.

عدم وجود ادغام و CRM می تواند عملکرد آن را محدود کند ، اما اگر به دنبال یک روش سریع و آسان برای تولید سرب هستید ، ارزش های لازم را در نظر می گیرد.

طرفداران

  • یک الگوریتم فروشنده پیش بینی کننده حداکثر دسترسی را فراهم می کند
  • تحویل روزانه به شما اطمینان می دهد که شما هرگز پشت سر نگذاشته اید
  • انواع منجر ، از جمله منقضی شده و FSBO

معایب

  • عدم ادغام و CRM می تواند عملکرد را محدود کند
  • شکایات منجر به کیفیت پایین

Realtor.com

منبع تصویر

بهترین برای : نمایندگانی که به دنبال دسترسی به داده های خریدار به روز هستند.

قیمت گذاری: 200 دلار در هر ماه

Realtor.com برنامه های اتصال به علاوه منجر به محبوبیت در بین نمایندگان املاک و مستغلات شده است. این به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک کند در زمان مناسب به افراد مناسب ضربه بزنید و با داده های خریدار به روز شده ، منجر به واجد شرایط تر شوید.

متون شخصی و شخصی اطمینان حاصل می کنند که می توانید سریعتر تغذیه کنید.

شما همچنین گزارش های بینش بازار را دریافت می کنید که می توانید برای نگاهی عمیق به رهبری خود سفارشی کنید. این پلتفرم همچنین دارای یک برنامه تلفن همراه است ، بنابراین می توانید پیشروها را مدیریت کنید.

یک اشکال بزرگ هزینه بالای آن است. سرزمین های منحصر به فرد به معنای بیشتر ممکن است گرفته شود ، و شما باید برای سرزمین های اضافی بپردازید.

طرفداران

  • متون شخصی و شخصی شده برای تغذیه به سرعت منجر می شود
  • گزارش های بینش بازار داده های ارزشمندی را ارائه می دهد
  • برنامه تلفن همراه به شما امکان می دهد تا هدایت را در Go
  • مدیریت کنید

معایب

  • هزینه بالا ممکن است در بودجه تنگ قرار نگیرد
  • سرزمین های منحصر به فرد به معنای بیشتر ممکن است قبلاً گرفته شود.

Geeks واقعی

منبع تصویر

بهترین برای: عوامل که به دنبال یک راه حل جامع مدیریت سرب هستند.

قیمت گذاری: 299 دلار در هر ماه

Geeks Real یک ابزار جامع CRM و مدیریت سرب است که برای کمک به نمایندگان املاک و مستغلات در افزایش منجر می شود. این مجموعه از ابزارهایی را ارائه می دهد که یک راه حل پایان به پایان برای کارگزاران برای مدیریت هدایت خود ارائه می دهد.

این پلتفرم همچنین دارای یک برنامه مشتری مداری است که به روزرسانی های خاصیت در زمان واقعی را ارائه می دهد. شما می توانید منجر به درگیر شدن در طول فرآیند شوید. دستیار هوش مصنوعی آن ، رابین ، همچنین رهبری های جدیدی را درگیر می کند و قرار ملاقات ها را تعیین می کند و به شما در صرفه جویی در وقت کمک می کند.

مشتریان از عدم وجود لیست های در انتظار نمایش داده شده و زیر دامنه های عامل شکایت کرده اند ، که می تواند اثربخشی آن را محدود کند.

طرفداران

  • CRM جامع و ابزار مدیریت سرب
  • برنامه مشتری به روزرسانی املاک در زمان واقعی را ارائه می دهد
  • ادغام ها یک گردش کار یکپارچه را تضمین می کنند

معایب

  • رابط برنامه نیاز به پیشرفت دارد
  • زیر دامنه های عامل در همه ایالت ها در دسترس نیستند

منجر به خون حیات صنعت املاک و مستغلات است. این تاکتیک ها را امتحان کنید و ببینید که چگونه آنها از تجارت شما سود می برند.

شروع به کار

هنگام جمع آوری لیست مشتری ، برای ایستادگی کردن به یک نامه الکترونیکی بیش از یک نامه الکترونیکی نیاز خواهید داشت. برای ایجاد آگاهی از برند با این تکنیک های تولید سرب در املاک و مستغلات شروع کنید. با کمی خلاقیت ، تجارت شما می تواند به ارتفاعات جدیدی برسد.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در تاریخ 26 آوریل 2019 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل