10 بهترین ابزار هوش مصنوعی برای مشاغل کوچک و نحوه استفاده از آنها
10 بهترین ابزار هوش مصنوعی برای مشاغل کوچک و نحوه استفاده از آنها
وقتی Open AI’s ChatGPT برای اولین بار در اواخر سال 2022 وارد صحنه شد، مسلماً به عنوان یک نویسنده، کمی عصبی بودم. تنها چیزی که مدام می شنیدم این بود که هوش مصنوعی چگونه کار من را می گیرد و چگونه نویسندگان انسانی راه دایناسور را می روند … یادا یادا یدا.
مزه ای ترش در دهان من در مورد استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای کسب و کار کوچکم ایجاد کرد. و مدت زیادی گذشت تا اینکه خودم آن را امتحان کردم. در حالی که هنوز از توانایی ChatGPT برای نوشتن (یا بهتر است بگویم تولید) محتوا تحت تأثیر قرار نگرفتهام، به این فکر میکنم که این یک ابزار تحقیقاتی مفید است.
به سال 2024 برید، و من به ChatGPT تکیه میکنم تا موارد استفاده از محصولات، مفاهیم، یا سایر ایدههایی را که در مورد آنها مینویسم بررسی کنم. (میبینید که من از آن برای تحقیق در مورد موارد استفاده برای همین مقاله کمی بعد استفاده میکنم.) من آن را مفید و تجربهای مثبت میدانم، اما همیشه به منابع اطلاعاتی دیگر ارجاع میدهم.
به غیر از ChatGPT و استفاده خاص من از آن، بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی دیگر در بازار می توانند به کسب و کار کوچک شما کمک کنند. و من 10 مورد از آنها را در اینجا آزمایش کردم.
چگونه هوش مصنوعی می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند
ابتدا، سه راه را در نظر بگیرید که هوش مصنوعی می تواند از کسب و کار کوچک شما حمایت کند.
پشتیبانی مشتری
هوش مصنوعی این پتانسیل را برای کسبوکارهای کوچک باز میکند تا به مشتریان خود کمک 24 ساعته و 7 روز هفته را ارائه دهند. طبق گزارش وضعیت هوش مصنوعی ما، خدمات مشتریان متخصصان از این به عنوان بزرگترین مزیت هوش مصنوعی یاد می کنند. این پشتیبانی شبانه روزی عمدتاً توسط چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی و ابزارهای سلف سرویس هدایت می شود.
به غیر از پشتیبانی 24 ساعته، 84 درصد از نمایندگان خدمات مشتری متوجه میشوند که هوش مصنوعی پاسخگویی به بلیطهای پشتیبانی را برای آنها آسانتر میکند. یکی از دلایل این موضوع، ظرفیت هوش مصنوعی برای اولویت بندی بلیط ها و سپس هدایت آنها به سمت عوامل انسانی است.
من با نورا سالاما، بنیانگذار Appareify درباره مزایای هوش مصنوعی در خدمات مشتری. آنها در مورد اولویت بندی بلیط پشتیبانی این را داشتند:
Salama میگوید: «ما اخیراً شروع به استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی کردیم که میتوانند درخواستهای CX را بر اساس احساسات، قصد و زبان قبل از دستهبندی مناسب بلیطها تجزیه و تحلیل کنند.» سلاما میگوید. انجام این کار به Appareify کمک کرد «بلیتها را اولویتبندی کند، پاسخهای مناسب ارسال کند، و حتی راحتتر آنها را به نمایندهای که واجد شرایط رسیدگی به این مشکل با سرعت و کارآمدی است، اختصاص دهد.»
بازاریابی و فروش
تقریباً 90٪ از متخصصان بازاریابی متوجه می شوند که هوش مصنوعی کیفیت محتوا را بهبود می بخشد. در همین حال، 80٪ از وبلاگ نویسان می گویند هوش مصنوعی تجربه کاربر را افزایش می دهد و می تواند به بهبود تلاش های SEO آنها کمک کند.
در رابطه با فروش، گسترش چشم انداز یک مورد استفاده گسترده است، به طوری که 86٪ از فروشندگان، هوش مصنوعی مولد را وسیله ای موثر برای ایجاد پیام های جستجوگر می دانند. 72 درصد دیگر میگویند هوش مصنوعی به آنها کمک میکند تا خیلی سریعتر با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند.
یک داستان هشداردهنده: من فکر میکنم تا به حال، همه ما به نوعی با هوش مصنوعی/دسترسی فروش خودکار مواجه شدهایم.
این یک نظر آشکارا ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در LinkedIn باشد که پست شما را به صورت طوطی وار به شما نشان می دهد و هیچ چیز روشنگر یا جدیدی اضافه نمی کند، یا ایمیلی تصادفی از طرف یک غریبه که یک سرویس نامربوط را تبلیغ می کند که به هیچ وجه نمی تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند.
اوه، احساس بدی دارد. علاوه بر این، به جای فروش منجر به آزار و ناامیدی می شود.
با در نظر گرفتن این موضوع، اگر از هوش مصنوعی برای کمک به جستجوی فروش خود استفاده می کنید، از آن به عنوان جایگزینی برای تفکر انتقادی یا به طور کلی انسانیت خود استفاده نکنید. ابتدا مطمئن شوید که افرادی که با آنها تماس می گیرید واقعاً می توانند به نحوی از آنچه شما ارائه می دهید سود ببرند. دوم، پیامهای اطلاعرسانی خود را شخصیسازی کنید تا احساس نکنند که پیامهای آزاردهنده دیگری در لینکدین یا ایمیلهای تبلیغاتی سرد وجود دارند.
بهره وری
بیش از 60٪ از رهبران تجاری در سراسر صنایع برای کمک به کارمندان خود روی هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده اند. از این تعداد، 72 درصد افزایش بهره وری کارکنان را گزارش می دهند. با توجه به اینکه 95 درصد از متخصصان می گویند هوش مصنوعی به آنها اجازه می دهد زمان کمتری را برای کارهای دستی و تکراری صرف کنند، تعجبی ندارد. نتیجه؟ تقریباً 90٪ زمان بیشتری برای صرف تأثیرگذارترین بخش های نقش خود دارند.
یکی از بزرگترین تقویت کننده های بهره وری من Grammarly است. این یک روش کارآمد برای بررسی مشکلات املایی و دستور زبان در نوشتار من، ریزه کاری ایمیل های مشتری و تنظیم دقیق پست های رسانه های اجتماعی است. این کار مغز من را آزاد میکند تا واقعاً روی عنصر نوشتاری تمرکز کند و، بله، کارآمدترم میکند.
مهم نیست برای چه از هوش مصنوعی استفاده می کنید، به یاد داشته باشید که محدودیت هایی وجود دارد. به گفته مشاور بین المللی سئو آرن سالمینن:
“به نظر من، کسب و کارها باید هنگام ورود به هر ابزاری مراقب آنچه که با آن موافقت می کنند، باشند. فرض کنید آنها داده های کسب و کار خود را با چنین ابزاری تغذیه می کنند. آیا به صاحب ابزار این حق را می دهد که از آن داده ها به دلخواه خود استفاده کند؟ این حداقل باید در رادار هر کسب و کاری باشد.»
به دنبال یک راه حل همه کاره هوش مصنوعی برای بازاریابی، فروش، و گردش کار پشتیبانی مشتری هستید؟ از امروز با HubSpot AI شروع کنید.
10 بهترین ابزار هوش مصنوعی برای مشاغل کوچک
من 10 ابزارهای مقرون به صرفه هوش مصنوعی را برای مشاغل کوچک آزمایش کردم . این چیزی است که من پیدا کردم.
HubSpot
HubSpot یک پلت فرم CRM است که می تواند به شما کمک کند فرآیندهای فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری. این پلتفرم هوش مصنوعی را در این زمینهها ادغام میکند تا به شما کمک کند در هر نقطه از کمپینهای بازاریابی ورودی گرفته تا عملیات کسبوکارتان پیشرفت کنید.
CRM HubSpot رایگان است. برنامه های پولی از 50 دلار ماهانه شروع می شود و بر اساس اندازه تیم و سطح اشتراک ردیف متفاوت است. میتوانید ویژگیهای اصلی هوش مصنوعی مانند ایجاد محتوا، ویژگیهای کپی کردن فهرستها، ایمیلها و گردشهای کاری خود، و ChatSpot، همراه با هوش مصنوعی HubSpot را پیدا کنید.
منبع تصویر
مزایا و معایب
وقتی HubSpot میگوید این یک پلتفرم همهکاره برای بازاریابی، فروش و پشتیبانی مشتری است، منظورشان این است. یافتن راه حل دیگری که منابع یکسانی را برای مشاغل در هر اندازه ارائه کند، دشوار است.
همچنین می توانید از HubSpot برای ساختن وب سایت خود استفاده کنید. فکر میکنم برای کسبوکارهای جدیدتر که تازه شروع به کار کردهاند، مفید خواهد بود، به جرأت میگویم… «قلمرو دیجیتال».
بنابراین، بزرگترین نقطه قوت HubSpot نیز به طور بالقوه یک نقطه ضعف است، بسته به اینکه به چه ابزاری نیاز دارید و چقدر به آن نیاز دارید. موضوع اصلی؟ اگر از HubSpot به عنوان یک ابزار همه کاره استفاده نمی کنید، ممکن است برای یک تجارت بسیار کوچک ارزشش را نداشته باشد.
بهترین برای: پلتفرم مشتری شروع کننده برای کسب و کارهای کوچک ایده آل است.
چیزی که دوست دارم
من واقعاً خودکارسازی ایمیل و گردش کار را دوست دارم. یک مثال از این عمل با پر کردن فرم پشتیبانی توسط مشتری در وب سایت شما شروع می شود. برای این سناریو می توانید یک دنباله گردش کار در HubSpot بسازید.
ممکن است به سادگی مشتری شما ایمیلی دریافت کند که بگوید فرم را دریافت کرده اید و در آن هستید. وقتی اتوماسیون گردش کار ایجاد میکنید، هر بار که مشتری فرم پشتیبانی را پر میکند بدون نیاز به مداخله دستی.
برای آسانتر کردن این کار، HubSpot طیف وسیعی از قالبهای فرم وبسایت را ارائه میدهد تا نیازی به طراحی خود نداشته باشید.
بافر
Buffer یک ابزار رسانه اجتماعی است که به شما کمک میکند محتوای رسانههای اجتماعی را بنویسید، زمانبندی کنید و منتشر کنید. .
من و بافر به زمانی برمیگردیم که برای اولین بار انگشتان پایم را وارد بازاریابی دیجیتال کردم. در سال 2017 در اوقات فراغت وبلاگی راه اندازی کردم. از طریق آن پروژه شخصی، شروع به ایجاد یک حضور اجتماعی کردم و متوجه شدم که کل این موضوع بازاریابی را کشف کردم.
خلاصه داستان طولانی، تقریباً در همان زمان، وبلاگ شرکت و رسانههای اجتماعی را در شغل روزانهام شروع کردم. این به این دلیل اتفاق افتاد که الف) من شروع به توسعه مجموعه مهارت های مربوطه کرده بودم، و ب) یک مورد تجاری برای آن وجود داشت. برای زمینه، من مدیر دفتر یک ارائه دهنده آموزشی کوچک در بریتانیا بودم.
مدتی پس از آن، من اولین مشتری مستقل خود را که یک کسب و کار کوچک دیگر بود، پذیرفتم و همین خدمات (مدیریت وبلاگ و شبکه های اجتماعی آنها) را ارائه دادم.
طرح رایگان Buffer راهی برای بازاریابی در شغل روزانه من، برای خودم و برای مشتری آزاد من بود. بنابراین، من می دانم که این ابزار رسانه اجتماعی برای مشاغل کوچک و بازاریابان آزاد که با مشاغل کوچک کار می کنند عالی است.
این طرح رایگان شامل ابزارهای برنامه ریزی و انتشار، سازنده صفحه فرود، و دستیار هوش مصنوعی Buffer برای حداکثر سه کانال رسانه اجتماعی است. همچنین میتوانید 10 پست را در هر کانال زمانبندی کنید، که برای یک طرح رایگان شگفتانگیز است.
مزایا و معایب
مقرون به صرفه است و دارای یک رابط کاربر پسند است که استفاده از ابزار زمان بندی را آسان می کند. ویژگی کشیدن و رها کردن برای پست کردن محتوا با تصاویر نیز صرفه جویی زیادی در زمان دارد.
من همچنین میتوانم ببینم که دستیار هوش مصنوعی روند انتشار را تسریع میکند – به شرطی که آن را به اندازه کافی برای ارائه یک خروجی مناسب از آن درخواست کنید. من این ویژگی را امتحان کردم و به شدت تحت تأثیر نوشتار قرار نگرفتم. اما، منصفانه در مورد Buffer، درخواست من آنقدر دقیق نبود.
منبع تصویر
من همچنین طرحبندی تقویم را دوست دارم. تجسم برنامه محتوای خود را آسان می کند. چیزی که میخواهم بگویم (که قبلاً توسط آن گاز گرفته شده بودم) این است که دوباره بررسی کنید که منطقه زمانی در برنامه درست است. (یک بار برای یک مشتری در ایالات متحده پستهایی را بدون تغییر تنظیمات منطقه زمانی برنامهریزی کردم، و پستها در خیلی ساعات اولیه صبح منتشر شدند. ناجور.)
منبع تصویر
چیز دیگری که باید تماشا کنید این است: این ابزار ممکن است هنگام برنامهریزی پستها از طریق صفحه لینکدین به جای نمایه، مشکل ساز باشد. گاهی اوقات، پستها پخش نمیشوند، یا وقتی منتشر میشوند، تصاویر کوچک هستند.
همچنین، Buffer گاهی اوقات به طور تصادفی پروفایل های اجتماعی شما را از پلتفرم قطع می کند. و این بدان معنی است که شما هر محتوایی را که از قبل برنامه ریزی کرده اید از دست خواهید داد. توصیه می کنم یک نسخه پشتیبان از محتوای اجتماعی خود در Google Doc یا چیزی مشابه داشته باشید. سپس، حتی اگر مجبور به زمانبندی مجدد پستهای خود باشید، حداقل مجبور نیستید آنها را از ابتدا بنویسید.
بهترین برای: کسبوکارها و تیمهای کوچک، فریلنسرها و بازاریابان رسانههای اجتماعی.
چیزی که دوست دارم
من همان چیزی را که در سال 2017 انجام دادم اکنون دوست دارم… بسیار مقرون به صرفه است. اگر یک کسب و کار کوچک هستید، احتمالاً در همه پلتفرمهای رسانههای اجتماعی نیستید. و این در واقع چیز خوبی است. وقتی یک تیم کوچک دارید (یا فقط شما هستید که همه کاری را انجام میدهید)، احتمالاً از تمرکز بر روی یک یا دو پلتفرم لذت بیشتری خواهید برد تا اینکه خودتان را خیلی نازک پخش کنید.
به هر حال، این بدان معناست که طرح رایگان باید بیش از اندازه کافی باشد تا به شما در شروع زمانبندی پستها و ایجاد حضور اجتماعی کمک کند. در طرح رایگان، می توانید 10 پست در هر کانال را برنامه ریزی کنید. بنابراین، اگر هفتهای دو پست در اینستاگرام برنامهریزی کنید، میتوانید تا پنج هفته محتوایی در قیف داشته باشید. بد نیست!
دستور زبان
Grammarly ابزاری است که به املا، دستور زبان و نوشتن کمک میکند. جدای از Buffer، Grammarly بخشی جدایی ناپذیر از پشته فناوری من بود (و هنوز هم هست) در حالی که برای مشاغل کوچک کار می کردم – و ممکن است اضافه کنم که خودم یک تجارت کوچک هستم.
در سال 2017، و چند سال پس از آن، هنوز از طرح رایگان Grammarly استفاده میکردم تا به من در تصحیح محتوای وبلاگ و رسانههای اجتماعی کمک کند. طرح رایگان برای آنچه در آن زمان به آن نیاز داشتم عالی بود و هزینه های کسب و کار من را پایین نگه داشت.
تا زمانی که به عنوان یک نویسنده آزاد تخصص پیدا کردم، برای Grammarly Premium ثبت نام کردم، و صادقانه بگویم، هرگز به گذشته نگاه نکردم. اکنون، ممکن است همیشه به آنچه Grammarly پیشنهاد می کند گوش ندهم، اما با داشتن یک جفت چشم دوم روی نوشته هایم احساس اطمینان بیشتری می کنم. چه بخواهید ایمیل های خود را بدون خطا ویرایش کنید و چه برای نوشتن آنها از ابتدا به کمک نیاز دارید، Grammarly می تواند کمک کند.
این طرح رایگان شامل پیشنهادات اولیه دستور زبان و املا، ابزاری برای مشاهده لحن نوشتن شما، و توانایی تولید متن با 100 درخواست هوش مصنوعی است.
مزایا و معایب
یکی از بزرگترین مزایا این است که، حتی با نسخه رایگان، می توانید یک افزونه مرورگر Grammarly دریافت کنید. من این را دوست دارم زیرا به من امکان می دهد به راحتی ویژگی های Grammarly را در پست ها، ایمیل ها و محتوای Google Doc LinkedIn خود ادغام کنم.
منبع تصویر
این حرفه ای نیز به خوبی ما را به یک کلاهبردار تبدیل می کند. این فقط می تواند تجربه من باشد، اما گاهی اوقات متوجه می شوم که Grammarly زمانی که در Google Docs استفاده می شود، معتدل است. و هرچه سند طولانیتر باشد، آن را با خلق و خوی بیشتر میدانم.
گاهی اوقات، خطاها را پرچمگذاری نمیکند، یا اشتباهی را که شما برطرف کردهاید پرچمگذاری میکند. صفحه نیز ممکن است کمی به اطراف بپرد. اما به خاطر داشته باشید، گاهی اوقات من در حال نوشتن یا ویرایش Google Docs هستم که بیش از 30 صفحه است. بله درست شنیدی دوست من.
منبع تصویر
برای مقابله با این موضوع، محتوای Google Doc را در یک سند Grammarly کپی و جایگذاری میکنم. اما این میتواند قالببندی را به هم بزند، و اگر قبلاً تصاویری را به Google Doc خود اضافه کردهاید، ابزار آنها را کپی و در سند Grammarly جایگذاری نمیکند. ممکن است یک راه حل سریع وجود داشته باشد. هنوز آن را پیدا نکرده ام.
بهترین برای: کسبوکارها و تیمهای کوچک، فریلنسرها و بازاریابان.
چیزی که دوست دارم
به طور کلی، من فکر می کنم Grammarly بهترین پیشنهادها را برای مختصرتر کردن نوشته شما ارائه می دهد. من آن را ترجیح میدهم، مثلاً، برنامه همینگوی، که فکر میکنم گاهی اوقات برای سادهسازی متن تا حدی سنگین میشود که انرژی و شخصیت خود را از دست میدهد.
Grammarly همچنین یکی از بهترین ابزارهای ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی است که من با آن بازی کردهام. با این حال، به نظر حقیر من، این جایگزینی برای ویرایشگر انسانی نیست.
مفهوم هوش مصنوعی
Notion ابزاری است که می توانید از آن برای سازماندهی حجم کاری خود، اجرای پروژه های مشترک و مدیریت تیم ها استفاده کنید. هک، شما حتی می توانید از آن برای یادداشت برداری از جلسات استفاده کنید. Notion AI یک پیشنهاد اضافی است که میتوانید به برنامههای موجود Notion اضافه کنید.
من از طرفداران پر و پا قرص استفاده از Notion برای سازماندهی پروژهها و تیمها هستم. زمانی که مدیر محتوا بودم، بعد از اینکه دیدم مدیر بخش دیگری از این ابزار چقدر خوب استفاده میکند، از Evernote به Notion تغییر مکان دادم. با وجود اینکه من اکنون یک فریلنسر هستم و تیمی را مدیریت نمی کنم، هنوز از Notion برای سازماندهی وقتم استفاده می کنم.
منبع تصویر< /em>
می توانید با Notion به صورت رایگان شروع کنید. با این حال، اگر می خواهید Notion AI را به فضای کاری خود اضافه کنید، قیمت از 8 دلار در ماه برای هر عضو شروع می شود. با Notion AI، میتوانید به ویژگیهای اصلی پرسش و پاسخ، تکمیل خودکار و Writer در کنار ویژگیهای سازمانی استاندارد Notion دسترسی داشته باشید.
مزایا و معایب
از آنجایی که استفاده از ابزار آسان است و یادگیری آن سریع است، Notion برای پروژه های مشترک عالی است. پس از آزمایش جنبه هوش مصنوعی Notion، میتوانم بگویم این واقعیت که هوش مصنوعی در پلتفرم ادغام شده است، یک حرفهای بزرگ است. (برای زمینه، این بدان معناست که شما مجبور نیستید برای نوشتن یا دسترسی به سوالات به یک ابزار هوش مصنوعی خارجی بروید.)
منبع تصویر< /em>
موضوع دیگری که میخواستم آن را آزمایش کنم این است که از Notion AI برای قالببندی محتوا کمک میخواهم. با جک ویراگ، مدیر ارشد بازاریابی در Statsig، که در مورد این مورد استفاده در لینکدین صحبت کرد. این یکی از اولین موارد استفاده از محتوا برای هوش مصنوعی است که واقعاً کنجکاوی من را برانگیخت.
در مثال زیر، من از Notion AI درخواست کردم تا عنوان را از حالت جمله به حالت عنوان تبدیل کند. و کار کرد. تصور کنید با درخواست از Notion AI برای انجام این کار برای هر عنوان فرعی در یک مقاله چقدر می توانید در زمان صرفه جویی کنید. اکنون، قالببندی خودکار را در نظر بگیرید، مانند افزودن لیستهای گلولهدار یا بزرگ کردن تمام عناوین شغلی بسته به راهنمای سبک شرکت شما. این باعث صرفه جویی در زمان می شود.
منبع تصویر< /em>
میتوانم بگویم یکی از بزرگترین معایب این است که هوش مصنوعی در Notion هنوز قابلیتهای محدودی دارد. برخی از درخواستها را نمیفهمد، و برای مثال، فقط میتوانید از هوش مصنوعی در صفحه فعلی که روی آن کار میکنید استفاده کنید. اما در واقعیت، به طور کلی هنوز نسبتاً زود وارد سفر هوش مصنوعی هستیم، بنابراین میتوانید در مورد بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی همین را بگویید.
بهترین برای: فریلنسرها یا مشاغل کوچک که روی پروژه های مشترک داخلی یا خارجی کار می کنند.
چیزی که دوست دارم
من عاشق ساده و تمیز بودن رابط کاربری Notion هستم. من فکر می کنم این برای افراد خلاق و پروژه ها خوب است. این به این دلیل است که افراد خلاق (از جمله خودم) معمولاً مغزهای بسیار شلوغی دارند. بنابراین خوب است که از ابزار سازمانی استفاده کنید که بیش از حد پیچیده نیست یا از نظر بصری چیزهای زیادی در جریان است. من شخصاً متوجه شدم که این به تمرکز من کمک می کند.
منبع تصویر< /em>
من همچنین دوست دارم که Notion Cron را به دست آورد و اکنون تقویم Notion را ارائه می دهد< /a> به عنوان بخشی از محصول خود. Notion Calendar “روشی یکپارچه برای مدیریت همه چیزهایی که برای زمان شما رقابت می کنند” را ارائه می دهد. به طور خلاصه، میتوانید Notion Calendar را در تقویم Google خود ادغام کنید و رویدادها را به صفحات Notion متصل کنید.
ChatGPT
بنابراین، ChatGPT دقیقاً چیست؟ بیایید آن را به ChatGPT (یا به قول من Chatty) تحویل دهیم تا بتواند به زبان خودش به ما بگوید:
“ChatGPT یک مدل زبان هوش مصنوعی است که توسط OpenAI توسعه یافته است. این بخشی از خانواده مدلهای GPT (ترانسفورماتور پیشآزمایششده) است. اساسا، ChatGPT برای درک و تولید متنی شبیه انسان بر اساس ورودی هایی که دریافت می کند طراحی شده است. این برنامه بر روی حجم وسیعی از دادههای متنی از اینترنت، کتابها، مقالهها و موارد دیگر آموزش دیده است و به آن اجازه میدهد پاسخهایی ایجاد کند که از نظر متنی مرتبط و منسجم هستند…”
از Chatty در مورد موارد استفاده از مشاغل کوچک برای این ابزار سؤال کردم. طبق گفته Chatty، کسب و کارهای تجارت الکترونیک کوچکتر ممکن است از یک ربات چت پشتیبانی مشتری در محل با پشتیبانی از ChatGPT استفاده کنند که به سؤالات متداول پاسخ می دهد. این هزینه به کارگیری تیم پشتیبانی مشتری 24 ساعته را کاهش می دهد. پیشنهاد دیگری از ChatGPT ارائه کمک به مشتریان برای سفارش بود.
وقتی صحبت از ChatGPT می شود، باید با این مورد استفاده موافق باشم. من شخصاً فکر می کنم یکی از بهترین کاربردهای این ابزار، پشتیبانی از عملیات خدمات مشتری است.
منبع تصویر< /p>
نسخه رایگان ChatGPT تولید متن، درک زبان، تداوم مکالمه، شخصیسازی اولیه و دانش عمومی را ارائه میدهد.
مزایا و معایب
یکی از بزرگترین مزایا Chat API OpenAI است. این بدان معناست که مشاغل کوچکتر می توانند برنامه های کاربردی سفارشی با استفاده از GPT-3.5-turbo و GPT-4 ایجاد کنند. اگر یک تجارت الکترونیکی کوچکتر هستید، می توانید پیشنهاد Chatty را دنبال کنید و از Chat API برای ایجاد یک ربات چت وب سایت با پشتیبانی 24/7 استفاده کنید. انجام این کار می تواند تجربه مشتری شما را بهبود بخشد< /a>.
به این ترتیب، وقتی با Cath Brands برای قطعهای که به تازگی به آن لینک دادم مصاحبه کردم، او هشدار داد که استفاده از هوش مصنوعی کامل برای پشتیبانی از مشتری میتواند منجر به از دست دادن مشتریان رده بالا شود. بنابراین، هنگام ادغام ابزارهای هوش مصنوعی در خدمات مشتری، تعادل مشخصی وجود دارد.
میتوانم بگویم یکی از مهمترین اشکالات ChatGPT این است که محتوایی که تولید میکند میتواند ناهموار و عمومی باشد. به همین دلیل است که از استفاده از آن برای نوشتن اجتناب می کنم – مگر اینکه از آن به عنوان یک ابزار تحقیق در طول فرآیند نوشتن استفاده کنم. اما مانند دستیار نوشتن هوش مصنوعی Buffer، نتایج میتواند کمی «مهم» باشد زیرا درخواستهای من عالی نیستند.
بهترین برای: مشاغل کوچک با نیاز به پشتیبانی مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی.
چیزی که دوست دارم
من دوست دارم که بتوانید پاسخی سریع از ChatGPT در مورد موضوعات مختلف دریافت کنید. گفته می شود، چیزها را اشتباه می کند و جایگزینی برای دانش دست اول نیست. اما اگر یک ربات چت مبتنی بر ChatGPT را در مواد آموزشی شرکت خود آموزش دهید، آن را به مشتریان باز می گرداند و فضای کمتری برای عدم دقت واقعی باقی می گذارد.
هلیوم 10
این یک کارت وحشی/ابزار طاقچه در لیست است، اما من هلیوم را آزمایش کردم 10 برای مقاله من راهنمای کامل به هوش مصنوعی برای فروشندگان آمازون در سال 2024 و آن را دوست داشتم. هلیوم 10 به طور خاص برای مشاغلی است که در بازارهای تجارت الکترونیک مانند آمازون و والمارت می فروشند. فروشندگان آمازون که برای مقاله خود با آنها مصاحبه کردم، آن را توصیه کردند.
میتوانید با استفاده از یک دوره آزمایشی رایگان که منقضی نمیشود، شروع کنید. با این حال، طرح آزمایشی در مقایسه با برنامه های پولی کاملاً محدود است. بسته Starter مقرون به صرفه ترین طرح پرداختی با 29 دلار در ماه است. این شامل تحقیقات محصول، تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی فهرست، ویژگی های عملیات، و موارد دیگر است.
مزایا و معایب
شما داده های زیادی را در یک داشبورد در دسترس دارید. این بدان معناست که می توانید درآمد، سود، سفارشات، بازپرداخت و رتبه بندی محصولات را در یک مکان مشاهده کنید. این ابزار همچنین سابقه شما را ثبت میکند و نظارت بر تغییرات و مقایسه نتایج بر اساس تغییرات را آسانتر میکند.
منبع تصویر
گفته شد، حجم داده ها و ابزارهای ارائه شده می تواند پلتفرم را بسیار زیاد کند. رابط کاربری نیز کاملاً درهم و برهم است، که گاهی اوقات پیمایش در پلتفرم و یافتن آنچه را که نیاز دارید دشوار می کند.
بهترین برای: فروشندگان، مارکها و نمایندگیها.
چیزی که دوست دارم
من دوست دارم تجزیه و تحلیل های هلیوم 10 عمیق باشد. به عنوان مثال، می توانید فروش خود، روندهای بازار گسترده تر و رتبه بندی کلمات کلیدی خود را کنترل کنید. با توجه به ویژگیهای هوش مصنوعی، فکر میکنم کمپینهای PPC مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند بخشهایی از زمان را برای فروشندگان آمازون صرفهجویی کنند.
هر کلمه
Anyword یک پلت فرم نوشتن هوش مصنوعی است که عمدتاً برای تیم های بازاریابی سازمانی است. با این حال، این ابزار همچنین دارای یک بسته Starter برای بازاریابان انفرادی و فریلنسرها است.
همانطور که احتمالاً می توانید بگویید، من طرفدار زیادی از استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا نیستم. با این حال، من این ابزار را برای مقاله فروشندگان آمازون هوش مصنوعی آزمایش کردم و کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتم. اگر میدانید هنگام نوشتن چه میکنید، فکر میکنم این ابزار میتواند در زمان تولید محتوا صرفهجویی کند.
یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه با محدودیت 2500 کلمه وجود دارد. پس از آن، بسته Starter با 39 دلار در ماه مقرون به صرفه ترین است. Starter با تولید کپی نامحدود، بیش از 100 الگوی بازاریابی و درخواستها، و امتیازات و تجزیه و تحلیل عملکرد پیشبینیکننده ارائه میشود.
مزایا و معایب
یکی از بزرگترین مزایای Anyword، گسترهای از قالبهای محتوایی است که ارائه میشود. من «فهرستهای محصول» را آزمایش کردم، اما الگوهایی برای رسانههای اجتماعی، ایمیلها و پیامکها وجود دارد.
منبع تصویر
یکی دیگر از نکات مثبت، گزینه مخاطب هدف است. من دوست دارم که بتوانید با یک “مخاطب گسترده” شروع کنید و سپس با به دست آوردن اطلاعات بیشتر از کمپین های بازاریابی خود، آن را به گونه ای خاص تر تنظیم کنید. هنگامی که این تنظیم را پیکربندی کردید، Anyword پیشنهادهایی برای بهبود نوشتار شما بر اساس مخاطبان هدف ارائه میدهد.
منبع تصویر
میتوانم بگویم بزرگترین نقطه ضعف هزینه است. شما با این ابزار چیزهای زیادی دریافت می کنید، اما 39 دلار در ماه برای ابزاری با تخصص واحد بالاتر است. اگر صادق باشم، داشبورد نیز کمی خسته کننده است.
بهترین برای: بازاریابان انفرادی، فریلنسرها، و فروشندگان تجارت الکترونیک.
چیزی که دوست دارم
من دوست دارم که Anyword دارای ادغام باشد تا بتوانید مخاطبان هدف فعلی خود را در HubSpot، Google Ads و Meta Ads آپلود کنید.
منبع تصویر
Trello
Trello یک ابزار مدیریت پروژه هوش مصنوعی برای تیمهای کوچکتر یا فریلنسرهایی که نیاز به سازماندهی بدون صرف هزینه گزافی برای نرمافزار دارند. شما می توانید به صورت رایگان شروع به کار کنید — طرح رایگان از نظر ویژگی ها سخاوتمندانه است.
من از Trello برای پروژههای بازاریابی، از جمله برنامهریزی محتوای رسانههای اجتماعی و پستهای وبلاگ SEO که شامل سهامداران مختلف است، استفاده کردهام. اما، می توانم ببینم که برای هر کسب و کار کوچکی که از ابتدا تا انتها بر یک پروژه نظارت می کند مفید است.
این طرح رایگان با کارتهای نامحدود، حداکثر 10 تخته در هر فضای کاری، شارژ نامحدود در هر برد، واگذارنده و تاریخ سررسید و موارد دیگر ارائه میشود.
وقتی نوبت به پیشنهاد هوش مصنوعی Trello میرسد، یکی از بنیانگذاران آژانس بوتیک Zoe Ashbridge< /a> که نه سال تجربه مدیریت پروژه دارد، می گوید:
“هوش مصنوعی Tello’s Strategy به مدیریت کلی پروژه و بهره وری کمک می کند. میتوانید از این نرمافزار برای کنترل اینکه چه کسی چه پروژهای را میبیند، استفاده کنید، و پروژهها یا وظایف با اولویت علامتگذاری میشوند تا تیم ابتدا روی مهمترین کارها کار کند.» اشبریج میگوید.
منبع تصویر
مزایا و معایب
طبق تجربه من، Trello هنگام همکاری در بین تیم ها مفید است. بگذارید برای شما مثالی بزنم. به عنوان یک مدیر محتوا، من اغلب منابع طراحی بخش دیگری را به طور خاص برای ایجاد محتوای ویدیویی قرض می گرفتم. Trello برای دید در این زمینه عالی بود.
من کارتی را در تابلوی گروهی ایجاد میکنم که آنچه را که نیاز داشتم، در آن بنویسم. مدیر بازاریاب ویدیو میتواند آنچه را که من نیاز داشتم ببیند و کار را تأیید کند. سپس، یک جدول زمانی واقعی را بر اساس حجم کاری موجود منبع تنظیم کنید. بازاریاب ویدیو همچنین میتواند آنچه برای تکمیل کار لازم است را ببیند و هر گونه سؤالی را از طریق کارت از من بپرسد.
به دلیل قابل مشاهده بودن، همچنین برای هر بخش آسان تر بود که ببینند چگونه می توانند محتوا را تغییر کاربری دهند تا مسافت پیموده شده بیشتری از آن به دست آورند.
به این ترتیب، مطمئن نیستم که Trello برای شرکتهایی که میخواهند پروژهها یا عملیاتهای خود را فراتر از یک نقطه مشخص مقیاسبندی کنند، ایدهآل است یا خیر.
بهترین برای: افراد یا تیم هایی که به دنبال سازماندهی هر پروژه هستند. تیم های کوچکی که نیاز به مدیریت کار و مقیاس همکاری دارند.
چیزی که دوست دارم
من فردی بصری هستم، بنابراین عاشق کانبان هستم مدیریت پروژه. Trello برای این نوع طرح بصری مناسب است ، و این همان چیزی است که من در مورد آن دوست دارم. این پلتفرم همچنین یک الگوی رایگان Kanban را برای شروع مدیریت پروژه Kanban در Trello حتی ساده تر ارائه می دهد. من همچنین عاشق سادگی ابزار مدیریت پروژه و نحوه همکاری آن بسیار ساده تر هستم.
Secoda
secoda یک انبار داده و ادغام AI/LLM برای مدیریت داده ها ، سلسله ها است. و انطباق این یکی دیگر از شرکت کنندگان کارت ویزیت وحشی است ، اما من فکر می کنم این ابزار هوش مصنوعی دارای پتانسیل مشاغل کوچک با تیم های داده ای است که در مقیاس قرار دارند. همچنین ، حتی در شرکت های کوچکتر ، یک تن از داده ها می توانند در اطراف شناور شوند که نیاز به نظارت ، تجزیه و تحلیل و مدیریت آنها دارد.
این یکی از این ابزارهای “فقط اگر می دانستیم که برای اولین بار شروع کردیم” است. این امر به ویژه در مورد سرعت بخشیدن به فرآیند ورود به سیستم برای مبتدیان جدید صادق است ، که می توانید با استفاده از Secoda برای مستندات خود انجام دهید.
برنامه اصلی “تیم های داده کوچک و در حال رشد برای شروع” با چهار ادغام ، همگام سازی روزانه ، کاتالوگ داده ها ، درخواست های داده و موارد دیگر همراه است.
جوانب مثبت و منفی
یکی از بزرگترین جوانب مثبت گزینه ای برای هوش تجاری سلف سرویس است. ابزارهای سلف سرویس مانند کاتالوگ داده به اعضای تیم اجازه می دهد تا بدون افزایش بلیط برای تیم داده ، پاسخ سریع در مورد داده های شرکت دریافت کنند.
>
منبع تصویر
بزرگترین نکته منفی برای مشاغل کوچکتر این است که این ابزار ممکن است مناسب تر برای شرکت های سازمانی باشد. اما اگر نیاز به درگیری داده های زیادی در تجارت خود دارید و می خواهید عملیات را مقیاس کنید ، این می تواند مناسب باشد.
بهترین برای: تیم های داده کوچک و در حال رشد.
آنچه من دوست دارم
من واقعاً ادغام Slack را دوست دارم. از طریق ادغام ، می توانید داده ها و مکالمات پیرامون داده ها را در یک مکان و سپس “گپ” با کل بدنه بریزید.
supportgpt ™
من بزرگترین مدافع هوش مصنوعی در تلاشهای خلاقانه نیستم. اما همانطور که قبلاً گفتم ، فکر می کنم وقتی از فکر استفاده می شود ، هوش مصنوعی می تواند در مناطقی مانند خدمات به مشتری کمک کند.
من مورد استفاده Chatbot را ذکر کردم. با این حال ، شما همچنین می توانید از AI برای اولویت بندی و مسیر پشتیبانی بلیط برای تکرارهای انسانی استفاده کنید. با انجام این کارهای دستی ، هوش مصنوعی می تواند نمایندگان شما را برای مقابله با مسائل پیچیده تر مشتری که نیاز به لمس انسان دارد ، آزاد کند.
اگر شما یک تجارت کوچک هستید که به پشتیبانی مشتری نیاز دارید ، supportgpt ™ از پیش بینی .ai ارزش در نظر گرفتن دارد. این اولین پلتفرم AI تولیدی جهان به طور خاص برای پشتیبانی مشتری است. این ابزار از مدل های بزرگ زبان استفاده می کند و بر اساس تاریخ مکالمه مشتری آنها را تغییر می دهد.
می توانید به صورت رایگان شروع کنید. هزینه برنامه های پرداخت شده به تعداد بلیط های دریافتی و تعداد نمایندگان با استفاده از هوش مصنوعی Forethought بستگی دارد. ویژگی های اصلی شامل مکالمات مانند انسان ، کشف خودکار گردش کار ، تجزیه و تحلیل شکاف و تولید محتوا ، پاسخ های کامل عامل و موارد دیگر است.
جوانب مثبت و منفی
بزرگترین طرفدار این ابزار این است که یک بستر کامل برای کل چرخه خدمات مشتری به جای فقط یک چت بابات ارائه می دهد. من همچنین سازنده گردش کار را دوست دارم ، که به تیم های پشتیبانی اجازه می دهد تا به سرعت گردش کار را بسازند. به علاوه ، ویژگی Analytics داده هایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا ارزیابی کنید که گردش کار کار می کند و کدام یک نیست.
بهترین برای: مشاغل کوچک که به دنبال مقیاس خدمات مشتری با قدرت هستند.
آنچه من دوست دارم
من واقعاً ویژگی را دوست دارم ، که به شما امکان می دهد ربات خود را به صورت رایگان بسازید .
> >
منبع تصویر
اضافه کردن هوش مصنوعی به گردش کار خود
نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی به گردش کار خود به تجارت ، طاقچه و مجموعه گسترده تر شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر شما یک فروشنده آمازون هستید ، ابزاری مانند Helium 10 به طور طبیعی در گردش کار شما ادغام می شود. اما اگر عضو تیم داده هستید ، ممکن است بخواهید به Secoda نگاه کنید. سپس ، ابزارهای AI عمومی تر برای مدیریت پروژه و سازمان ، مانند Trello و مفهوم ، در بیشتر مشاغل اعمال می شود.
ابزار فعلی AI مورد علاقه من برای تجارت کوچک من گرامری است. با این حال ، از نظر تاریخی ، من به بافر برای خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی اعتماد کرده ام و Trello و مفهوم برای مدیریت پروژه را دوست دارم.
حتی اگر ابزارهای هوش مصنوعی می توانند پشتیبانی مشتری ، بازاریابی و فروش و بهره وری را بهبود بخشند ، ارزش دارد قبل از ادغام ابزارهای AI در گردش کار ، بهترین شیوه ها را در نظر بگیرید. استفاده از داده ها و توافق نامه ها دو بهترین روش مهم هستند که باید در نظر بگیرند.
منبع:hubspot