کسب و کار

راهنمای کارآفرینان برای سرمایه گذاران خطرپذیر

راهنمای کارآفرینان برای سرمایه گذاران خطرپذیر

در این مورد شکی نیست- > گران هستند. اگر به دنبال اعتبار بخشیدن به بازار، اثبات یک مدل قیمت گذاری یا تشکیل تیم مناسب هستید، به منابع نیاز دارید. زمان و پول از مهم ترین موارد هستند و هر چه یکی از آنها بیشتر باشد، کمتر به دیگری نیاز دارید.

venture-capitalist

کسب و کارهایی با میزان سرمایه گذاری کوچک برای شروع، زیرا آنها پول نقد کارآمد هستند. با این حال، کسانی که به دنبال فرصت‌های بزرگ‌تر در فضای رقابتی هستند، برای هر ثانیه در حال مبارزه هستند.

اگر به بودجه نیاز دارید، یکی از گزینه ها این است که با یک سرمایه گذار خطرپذیر کار کنید. اما، سرمایه گذار خطرپذیر چیست؟ و آیا این گزینه برای شما مناسب است؟

Free Kit: PR & Branding Kit for Startups and Entrepreneurs

یک سرمایه‌گذار خطرپذیر (VC) سرمایه‌گذاری است که با استارت‌آپ‌های با پتانسیل رشد بالا کار می‌کند. آن‌ها می‌توانند به شما دسترسی به منابع و دانش را برای رشد سریع‌تر کسب‌وکارتان نسبت به خودتان ارائه دهند.

سرمایه‌گذاران خطرپذیر، خارج از سهام از مجموعه‌های پولی که به‌صورت حرفه‌ای مدیریت می‌شوند، سرمایه‌گذاری می‌کنند. این عموی شما باب نیست که برای کسب و کار شما چکی به مبلغ 10000 دلار می نویسد – این کسی است که هر روز روی استارتاپ های جدید سرمایه گذاری می کند.

وجوه از سوی گروهی از شرکای محدود (LP) که سرمایه اولیه از آنها جمع‌آوری شده است، می‌آید. و کل مبلغ جمع آوری شده توسط صندوق اغلب به شما می گوید که آنها به چه نوع مراحل سرمایه گذاری علاقه مند هستند.

با این حال، VC چیزی بیش از یک چک است – حداقل یک VC خوب است. سرمایه‌گذاران خطرپذیر شرکای سرمایه‌گذاری شما هستند، و در حالی که چکی را به شما ارائه می‌دهند، بیشترین ارزشی که می‌توانند به میز بیاورند از جهت و دانش صنعت آنها است.

سرمایه گذاران خطرپذیر با بسیاری از مشاغل کار می کنند. آن‌ها در تطبیق الگو، شناسایی مشکلاتی که شرکت‌های دیگر با آن‌ها مواجه شده‌اند، و تشخیص اینکه چه زمانی مشکلات مشابهی را تجربه می‌کنید، خوب هستند.

یک سرمایه‌گذار خطرپذیر اغلب هر سال صدها کسب‌وکار را می‌بیند اما فقط با تعداد معدودی از آنها همکاری نزدیک دارد.

این به آن‌ها تجربه در درک پویایی بنیان‌گذار، مدیریت تضاد، مقیاس‌بندی تیم با کانال‌های فروش مختلف و در نهایت رساندن کسب‌وکار شما از نقطه A به نقطه B را می‌دهد. 

به همین دلیل است که شرکت‌هایی که به دنبال پیشرفت هر چه سریع‌تر هستند، اغلب باید مسیر سرمایه‌گذاری خطرپذیر را انتخاب کنند.

شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر

بسته به محل استارت‌آپ شما، ممکن است گزینه‌های مختلفی برای ارتباط با صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در اختیار داشته باشید. در اینجا فهرستی از برخی از سرمایه‌های برتر در ایالات متحده به‌صورت گروه‌بندی شده بر اساس منطقه آمده است:

1. Openview

منطقه: ساحل شرقی

سرمایه گذاری های قابل توجه: Lessonly و Workfront

Openview با انواع شرکت‌ها همکاری می‌کند تا در مرحله توسعه و رفتن به آنها کمک کند. استراتژی بازار با بیش از 5 میلیارد دلار تحت مدیریت، مجموعه آن شامل بیش از 200 شرکت در زمینه فناوری و مراقبت های بهداشتی است.

2. بسمر

منطقه: ساحل شرقی

سرمایه گذاری های قابل توجه: LinkedIn، Pinterest، و Twitch

Bessemer با شرکت‌های در مراحل اولیه در صنایع مصرف‌کننده، مراقبت‌های بهداشتی و سازمانی کار می‌کند. . این شرکت به یک شرکت پرتفوی کمک کرد تا پس از ایجاد تیم BDR خود، 25 میلیون دلار در یک خط لوله جدید و 5.9 میلیون دلار در معاملات بسته به دست آورد.

3. Union Square Ventures

منطقه: ساحل شرقی

سرمایه گذاری های قابل توجه: Quizlet، Soundcloud، و Kickstarter

Union Square Ventures با شرکت‌های بزرگ‌تری کار می‌کند که با موفقیت یک پایگاه کاربر فعال ایجاد کرده‌اند. . از سال 2004، در بیش از 100 شرکت در سراسر جهان سرمایه گذاری کرده است.

4. سرمایه دور اول

منطقه: ساحل غربی

سرمایه گذاری های قابل توجه: هوش مصنوعی زیبا، جعبه توس، و نعناع

اولین سرمایه دور به دلایلی First Round نامیده می‌شود — این کار با seed، قبل از بذر، دوستان و خانواده، سرمایه گذاری فرشته، یا هر چیز دیگری. تمرکز صنعت یا بخش خاصی ندارد.

5. صندوق SaaStr

منطقه: ساحل غربی

سرمایه گذاری های قابل توجه: SalesLoft و TalkDesk

صندوق SaaStr سالانه با چهار تا پنج شرکت نوپا کار می‌کند، سرمایه گذاری در هر معامله از 1 تا 5 میلیون دلار. فقط در شرکت هایی سرمایه گذاری می کند که بخشی از انجمن SaaStr.com هستند.

6. سکویا

منطقه: ساحل غربی

سرمایه گذاری های قابل توجه: Airbnb و Dropbox

Sequoia در سال 1972 شروع به همکاری با شرکت‌ها در هر مرحله از رشد کرد. اکنون در آن سرمایه گذاری کرده اید که ارزش کل بازار عمومی بیش از 3.3 تریلیون دلار است.

7. شرکای ماتریسی

منطقه: ساحل غربی

سرمایه گذاری های قابل توجه: Hubspot، Quora، و Zendesk

Matrix Partners در سرمایه‌گذاری در مراحل اولیه کار می‌کند، و از بنیان‌گذاران شرکت‌های سازنده در سراسر B2B حمایت می‌کند، زیرساخت ها و فناوری مصرف کننده بیش از 4 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده و بیش از 110 خرید سودآور داشته است.

8. Hyde Park Ventures

منطقه: مرکزی

سرمایه گذاری های قابل توجه: G2 Crowd و Shipbob

Hyde Park Ventures به شرکت‌های فناوری در مرحله اولیه در غرب میانه کمک مالی می‌کند. تمرکز این شرکت بر سرمایه‌گذاری در شرکت‌های فناوری با مدل‌های تجاری B2B SaaS و بازار مصرف‌کننده است.

9. Matchstick Ventures

منطقه: مرکزی

سرمایه گذاری های قابل توجه: Inspectorio، Branch و Upsie

Matchstick Ventures در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که ایده‌های نوآورانه، بازارهای بزرگ، و بنیان‌گذاران متنوع ضربه می‌زنند. حمایت از کسب‌وکارهایی با بنیان‌گذاران سرسخت، پتانسیل‌های زیاد، و ذهنیت‌های ضعیف اهمیت می‌دهد. این شرکت به عنوان یک کاتالیزور برای بنیانگذاران، شرکا و جوامع استارتاپی که به آن خدمات ارائه می کند، عمل می کند.

10. گروه ریخته گری

منطقه: مرکزی

سرمایه گذاری های قابل توجه: Techstars و Yesware

Foundry Group بر سرمایه‌گذاری‌های اولیه و سری A در شرکت‌های فناوری در سراسر ایالات متحده و کانادا. این شرکت متشکل از سرمایه‌گذاران موضوعی است که به دنبال کسب‌وکارهای جدید متناسب با بخش‌های خاص، از جمله بهره‌وری فروش و تسریع بذر هستند.

در یک سرمایه‌گذاری خطرپذیر، سرمایه‌گذار اصلی اغلب بیشترین پول را برای دور تأمین مالی مشارکت می‌دهد. آنها بر مذاکرات و تشریفات دور، از جمله تعیین ساختار هیئت مدیره و در دسترس بودن مجموعه گزینه کارمندان نظارت دارند.

داشتن یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر، به طور چشمگیری سرعت و احتمال بسته شدن آن را افزایش می‌دهد.

1. قبل از تلاش برای بدست آوردن پول آماده باشید.

هر شرکتی – حتی شرکتی که در مراحل اولیه است – این توانایی را دارد که تا حدی کسب و کار خود را از بین ببرد. برای مثال، می‌توانید یک نمونه اولیه از نرم‌افزار خود بسازید تا امکان‌پذیری آن را نشان دهد و بازخورد دریافت کنید تا زمانی که برای پیش‌فروش محصول خود آماده شوید.

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که باید سعی کنید تا آنجا که ممکن است خطر کسب و کار را از بین ببرید. تأیید کنید که فناوری شما به خوبی کار می کند و مشتریان شما آن را می خواهند. سپس، سرمایه‌گذاری بیشتر به عنوان یک فرصت و کمتر به عنوان یک دست‌نوشته احساس می‌شود. برخی از راه‌های کاهش ریسک کسب‌وکار عبارتند از:

  • کشش اولیه مشتری یا پیش فروش: فروش قابل توجه قبل از عرضه اولیه محصول
  • آمادگی محصول: نزدیک‌تر بودن محصول به عرضه نسخه بتا یا 1.0 نسبت به نمونه اولیه
  • سابقه عملیاتی: نشان می دهد که شما می توانید کسب و کار خود را برای مدتی توانمند کنید
  • آرامش تیم: داشتن تمام بخش‌های عملکردی اصلی تحت پوشش داخلی – هم در حوزه فناوری و هم در زمینه تجاری

شما می توانید پر زرق و برق ترین و جذاب ترین زمین جهان را داشته باشید، اما اگر نتایج سختی پشت آن نباشد، اکثر VC ها علاقه ای به آن ندارند.

قبل از اینکه به دنبال تامین مالی باشید، مطمئن شوید که اهداف تجاری و محصولات شرکت شما سالم هستند. اگر وقتی وارد یک شرکت VC می‌شوید، آن‌ها در مکان خوبی نیستند، احتمالاً طرح شما از بررسی دقیق آن جان سالم به در نمی‌برد.

2. برنامه خود را آماده کنید.

مواد اصلی در اغلب مکالمات مالی در مراحل اولیه، عرشه سرمایه‌گذار شما است. یک عرشه خوب کاری را که انجام می دهید در 30 ثانیه به شما منتقل می کند. این مشکل را به وضوح توضیح می دهد و راه حل شما را از سطح بالایی با نسخه نمایشی نشان می دهد. در نهایت، باید به کشش، تمایز و فرصت بازاری که شما دنبال می‌کنید بپردازد.

روش های مختلفی برای ارائه این اطلاعات برای حداکثر تأثیر وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه چیدمان عرشه سرمایه گذار در مراحل اولیه، به این الگوهای از HubSpot.

به خاطر داشته باشید، دست دادن و تبادل احساسات ممکن است اولین ارتباطی باشد که با سرمایه گذاران دارید، اما پیشنهاد شما اولین تاثیر واقعی شماست. و اگر خوب عمل نکنید، ممکن است یکی دیگر را دریافت نکنید.

اگرچه برخی از VCها تمایل دارند سرمایه‌گذاری‌های پرریسک‌تری انجام دهند، اما تأمین منابع مالی از آنها هنوز یک موضوع قابل اعتماد است. VC ها می خواهند قبل از سرمایه گذاری به دیدگاه، عملی بودن و اخلاق کاری شما ایمان داشته باشند. شما می خواهید آنها بدانند که می توانید نتایجی را ارائه دهید.

با VCها، شما مفهومی را مطرح نمی کنید – شما یک محصول، یک شرکت و خودتان را مطرح می کنید.

هرکسی می تواند یک ایده عالی داشته باشد. تعداد بسیار کمی می توانند واقعاً از یک چیزی بسازند. شما نیاز به مدرک قطعی دارید که نشان دهد شما یکی از دومی ها هستید. تعداد بسیار کمی از VC ها مایل به سرمایه گذاری بر روی تخیل شما هستند.

اگر وارد شوید و با اطمینان نشان دهید که کسب‌وکارتان ساختار خوبی دارد، خوب اداره می‌شود، با دل‌های زیادی همراه است و جنبه‌های مثبت فوق‌العاده دارد، خود را در بهترین موقعیت برای دریافت بودجه قرار می‌دهید.

میخکوب کردن عرشه سرمایه‌گذار و زمین خود بخش بزرگی از نحوه رسیدن شما به آنجا است.

3. خط لوله سرمایه گذار خود را پیگیری کنید

این مرحله اغلب نادیده گرفته می شود. خط لوله سرمایه‌گذار معمولاً یک صفحه گسترده یا خط لوله CRM است که نشان می‌دهد با چه کسی می‌خواهید صحبت کنید، چرا می‌خواهید با آن‌ها صحبت کنید، و جزئیات کلیدی پشت صندوق سرمایه‌گذاری‌شان، مانند میزان جذب سرمایه یا میانگین اندازه چک‌شان. .

می‌خواهید تکالیف خود را در اینجا انجام دهید تا فقط وجوهی را که در این مرحله خاص در شرکت‌هایی مانند شما سرمایه‌گذاری می‌کنند شامل شود. ملاقات با سرمایه‌گذارانی که فقط زمانی که شما B2B هستید سرمایه‌گذاری‌های مصرف‌کننده انجام می‌دهند یا زمانی که شما در حال افزایش سرمایه هستید، فقط معاملات دور B انجام می‌دهند.

این ارزش ماندن را دارد. با سرمایه گذاری خطرپذیر، مهم است که بدانید به کجا می خواهید بروید و چه کسی بیشترین احتمال را دارد که شما را به آنجا برساند. بخش بزرگی از جلب نظر VCها، ثابت ماندن و تعیین کننده بودن است. حفظ فعال خط لوله سرمایه گذار شما می تواند برای حفظ خود در مسیر بسیار مهم باشد.

4. مقدار مناسبی را برای افزایش برای دور خود انتخاب کنید.

تصمیم گیری در مورد یک عدد چیست؟ اگر این عدد مقدار پولی است که می خواهید جمع آوری کنید، پاسخ بسیار افتضاح است.

شماره جمع‌آوری کمک مالی شما در مورد مدت زمانی که فکر می‌کنید تا زمانی که پول نقدتان تمام شود، زمانی که باید دوباره جمع‌آوری کنید و چقدر در سفر سرمایه‌گذاری خود ادامه می‌دهید، فرصت دارید.

شرکت‌های مرحله اولیه که قصد دارند 1.5 میلیون دلار یا به طور کلی‌تر جذب کنند، به این تعداد کمتر از شرکت‌های مرحله اولیه که تنها 750000 دلار جمع‌آوری می‌کنند، می‌رسند.

داشتن درک درستی از نیازهای کسب‌وکار و مسیر ترجیحی‌تان برای شناسایی رقمی که شما را به جایی که می‌خواهید برساند، مهم است.

مزیت کار با یک سرمایه‌گذار فرشته، در صورتی که به بازار و محصول شما مرتبط باشد، این است که می‌تواند مشاوره‌های مرتبط را ارائه کند و با سرمایه‌گذاران دیگر ارتباط محکمی برقرار کند. هر جامعه استارت آپی به نوعی حضور سرمایه گذار فرشته دارد.

هنگام کار با فرشتگان، از آنها در مورد شرکت های دیگری که در آنها سرمایه گذاری کرده اند بپرسید. همیشه باید بدانید که آیا نقاط قوت یک سرمایه گذار فرشته با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر. به عنوان مثال، یک فرشته ممکن است در سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار بهره‌وری فروش عالی باشد، اما در برنامه‌های گیگ کار شانس چندانی نداشته است.

همچنین می‌توانید با سایر بنیان‌گذاران و اعضای انجمن استارت‌آپ کانال پشتیبان برقرار کنید تا درک بهتری از فرشتگان خاص داشته باشید.

وقتی چنین مکالماتی دارید، حتماً با مجموعه‌ای از بنیان‌گذاران که سرمایه‌گذاری فرشته‌ها را انجام داده‌اند، صحبت کنید. این می‌تواند به معنای ارتباط با برخی از بنیان‌گذارانی باشد که کسب‌وکارشان موفق بوده و دیگرانی که موفقیت کمتری داشته‌اند.

این ممکن است به شما این احساس را بدهد که اگر شرایط سخت شود، فرشتگان بیشترین حمایت را خواهند داشت.

فرشتگان نیز اغلب حداقل شرایط سرمایه گذاری را ندارند. اما این بدان معنا نیست که شما باید همین کار را انجام دهید. جمع آوری 500,000 دلار از چک های 10,000 دلاری باعث هدر رفتن زمان و انرژی می شود که کسب و کار شما به شدت به آن نیاز دارد.

تنظیم حداقل‌ها در دور تامین مالی شما، هم به VCها و هم به سرمایه‌گذاران فرشته نشان می‌دهد که برای وقت خود ارزش قائل هستید و خودتان را جدی می‌گیرید.

اگر می‌خواهید راه دور بروید و سریع حرکت کنید، سرمایه‌گذاری خطرپذیر ممکن است مسیری برای شما باشد. اگر یک فرصت بازار بزرگ، یک تیم خوب، یک محصول درخشان و تمایل به انجام کار دارید، در موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری از یک VC هستید.

با سرمایه گذاری های جدید، همه از صفر شروع می کنند. موفقیت فقط به این بستگی دارد که چقدر سریع سطح خود را بالا می برید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استارت‌آپ‌ها، درباره ratest=” ups burnk .>

PR and Branding for Startups

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا