از اسکرین شات می بینیم که از کلمات کلیدی استفاده شده است:
در عنوان «دستیار مجازی آزاد کار با…» در بخش تجربه «دستیار مجازی در…» به زودی بخشهای سرفصل و تجربه را با جزئیات بیشتری پوشش خواهیم داد.
3. URL خود را شخصی کنید. اگر شروع به استفاده صحیح از LinkedIn کنید، منبعی برای سرنخ خواهد بود. برای جویندگان کار به مکانی تبدیل خواهد شد که برای کارفرمایان بالقوه مشتاق دیدن آن خواهید بود.
اما ابتدا باید URL خود را شخصی سازی کنید. به این صورت است:
وارد سیستم شوید و به نمایه خود بروید. روی «ویرایش نمایه عمومی و نشانی وب» کلیک کنید. بالا سمت راست را بررسی کنید. برای ویرایش URL روی مداد کوچک کلیک کنید. URL را ساده نگه دارید. در صورت موجود بودن از نام خود استفاده کنید.
منبع تصویر
با استفاده از نام خود در نمایه LinkedIn خود، یک قدم به بهینه سازی نمایه LinkedIn خود برای Google نزدیک شده اید.
همانطور که در اسکرین شات زیر مشاهده می شود، اگر کسی نام من را جستجو کند، با نمایه لینکدین من روبرو خواهد شد – و من نمی توانم از این بابت خوشحال باشم. لینکدین منبع اصلی سرنخ ها و مشتریان من است، بنابراین مکانی عالی برای افراد است که من را پیدا کنند.
4. به تیتر خود فکر کنید. Chima Mmeje فرمولی برای نوشتن سرفصل های لینکدین دارد، فرمولی که من زمانی که لینکدین را جدی گرفتم دنبال کردم.
در مقاله ای در مورد بازاریابی لینکدین، Mmeje می گوید: “من یک فرمول ساده برای نوشتن سرفصل های لینکدین دارم. : کاری که انجام می دهید + برای چه کسی این کار را انجام می دهید.”
منبع تصویر
5. از یک تصویر عالی استفاده کنید. آداب عکس نمایه عالی نه تنها برای لینکدین، بلکه برای تمام پروفایل های اجتماعی شما مفید است: فقط لبخند بزنید!
در پست لینکدین خود در تصاویر نمایه، جان آدامز به ما میگوید که لبخند بزنیم، و همه دلایل این کار را فقط انجام دهیم. که یک لبخند ساده تا حد زیادی کمک می کند و شانس شما را برای برقراری ارتباط با کسانی که می خواهید بیشتر ملاقات کنید، افزایش می دهد.
یک مطالعه اخیر که عکس نمایه کامل را تجزیه میکند نشان میدهد که لبخند با دندانهای قابل رویت بر وضعیت فرد تأثیر میگذارد. درک شده. لبخند، شایستگی درک شده، دوست داشتنی بودن و تأثیر را افزایش می دهد.
6. بنر خود را بهینه کنید. نیازی به گفتن نیست که بنر شما باید توجه را جلب کند. حتی بهتر از آن، باید پیشنهاد شما را به وضوح تعریف کند و به بیننده شما دلیلی برای ماندن در نمایه شما بدهد.
جسیکا لام هیل یانگ نمونهای عالی ارائه میدهد. بنر او برند او، خلاقان برند را تقویت میکند و به بازدیدکنندگان میگوید که چه کاری انجام میدهد (محتوای کلاس جهانی) و برای چه کسی (شرکتهای فناوری).< /p>
CTA موجود در بنر بازدیدکنندگان را به بخش ویژه هدایت میکند، جایی که میتوانند سفر خود را با شروع با یک تماس آغاز کنند.
منبع تصویر
یکی دیگر از بنرهای جذاب (و بسیار کاربردی) LinkedIn متعلق به Jasmin Alić است. این بنر یک تجربه برند ثابت برای هی جی ارائه می دهد. این بنر کارهایی که علیچ انجام می دهد را به اشتراک می گذارد و نمونه هایی از مشتریان خود را نشان می دهد.
علیچ از بنر خود برای کمک به واجد شرایط بودن سرنخ ها استفاده می کند. او به بینندگان نمایه میگوید که در سال 2023 کاملاً رزرو شده است و فقط ساعتی تماس میگیرد. نماد زنگ با متن «هرگز پستهای من را از دست نده» یک CTA ظریف برای تشویق بینندگان به دنبال کردن بیشتر محتوای عالی او است.
منبع تصویر
7. یک پیوند اضافه کنید. در LinkedIn میتوانید مستقیماً به صفحهای که بیشتر میخواهید مردم از آن بازدید کنند، پیوند اضافه کنید. در اسکرین شاتهای بالا، میتوانید پیوند مستقیم به یک وبسایت را ببینید.
یاسمین آلیک پیوند خود را با «به اسرار کپینویسی من تکیه کنید» سفارشی کرده است تا به تشویق کلیکها کمک کند.
ارین بالسا با این جمله بازیگوش «این پیوند را کلیک نکنید» شخصیتی به متن پیوند خود اضافه میکند.
منبع تصویر
8. اطلاعات تماس را ارائه دهید. اگر میخواهید در LinkedIn با شما تماس گرفته شود، حتماً جزئیات خود را اضافه کنید.
به سادگی روی مداد در سمت راست بالای نمایه خود کلیک کنید و به پایین بروید تا آنها را پیدا کنید.
هنگامی که در حال پیمایش هستید، مطمئن شوید که همه قسمتهای ممکن را پر کردهاید. یک نمایه کامل نشانه الگوریتم LinkedIn است که شما در مورد نمایه و پلتفرم خود جدی هستید.
9. در بخش تجربه بدرخشید. بخش تجربه شما واقعاً مهم است. قبلاً به نحوه استفاده کلمات کلیدی در جستجو از کلمات و عبارات در بخش تجربه اشاره کرده ایم.
اگر می خواهید در جستجو پیدا شوید، به طور منطقی فکر کنید که افراد ممکن است چه چیزی را جستجو کنند تا شما را پیدا کنند. این اطلاعات را در عناوین شغلی و توضیحات خود وارد کنید.
منبع تصویر
برای بهرهمندی بیشتر از این فضا، مطالعات موردی را با ریز عکسها اضافه کنید و در توضیحات خود با جزئیات بیشتر آشنا شوید. نقش ها و مسئولیت های خود را در نقش های قبلی به اشتراک بگذارید.
یک ویژگی عالی اما دست کم گرفته شده اضافه کردن رسانه است. با افزودن رسانه می توانید اطلاعات را به صورت بصری و جذاب ارائه دهید. به علاوه، میتوانید افراد را مستقیماً به مطالعات موردی یا صفحات سایت خود پیوند دهید.
10. وقت خود را به بخش درباره اختصاص دهید.
اگر شخصی علاقه مند به تماس با شما باشد، احتمالاً بخش درباره شما را بررسی خواهد کرد. نوشتن این بخش به خوبی ضروری است.
در بررسی Extravaganza نمایه LinkedIn، نیکلاس تیکت و مورگان اسمیت بسیاری را به اشتراک می گذارند هکهای LinkedIn. در ویدیوی زیر اسمیت و تیکت نشان میدهند که پیشنمایش درباره چقدر کوتاه است و چرا اهمیت دارد.
منبع تصویر
آنها توضیح میدهند، «پیشنمایش تنها چیزی است که میبینید تا زمانی که روی «بیشتر ببینید» کلیک کنید، بنابراین یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که باید کلیک بیشتری را فقط با آن قطعه متن کسب کنید. کپی باید جذاب باشد.”
در تصویر بالا مورگان اسمیت با یک کلمه دوستانه “سلام، به نمایه لینکدین من خوش آمدید” شروع می شود، قبل از به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد پادکست مشترک خود، موضوع آن و دقیقا زمانی که ممکن است بخواهید گوش دهید.
در ویدیوی زیر، تیکت و اسمیت به بحث در مورد بخش درباره ادامه میدهند. آنها اهمیت رهبری را با اظهاراتی در مورد شما و پیشروی با سابقه ای که دانش و تجربه شما را به شما می دهد به اشتراک می گذارند.
11. مهمترین موارد را در ابتدا قرار دهید. بررسی نمایه LinkedIn شما کاملاً در کنترل شما است. شما می توانید آیتم ها را در بخش هایی به اطراف منتقل کنید. نمایه خود را با مهم ترین داده ها در بالا سفارش دهید. مطمئن شوید که آخرین و/یا مرتبط ترین شغل شما در بالای بخش تجربه شما قرار دارد.
12. از بخش داوطلبان استفاده کنید. بخش داوطلبانه شما فرصتی است برای به اشتراک گذاشتن دلایلی که برای شما مهم است و همچنین راه هایی که از طریق آنها پاسخ داده اید. اگر آن را به صورت داوطلبانه و به دلایلی که برای شما مهم هستند انجام داده باشید، ممکن است بتوانید اشتیاق واقعی به کار خود را نشان دهید.
حتی اگر کار داوطلبانه شما با شغل شما مرتبط نباشد، همچنان ارزش پر کردن آن را دارد. در مورد ارزش ها و علایق شما چیزهای زیادی می گوید.
برای هکهای بیشتر LinkedIn در تنظیم نمایه کامل، ویدئوی زیر را تماشا کنید. Rimi روش های بیشتری را به اشتراک می گذارد که می توانید نمایه LinkedIn خود را بهینه کنید و متمایز شوید.
نکات شبکه و رشد LinkedIn 13. دعوتهای شخصیشده ارسال کنید. در یک حساب رایگان، می توانید 100 درخواست اتصال در هفته ارسال کنید. اگر میخواهید با سایر کاربران لینکدین ارتباط برقرار کنید، ارتباط خود را معنادار کنید.
فقط «اتصال» را فشار ندهید. پیگیری کنید و یک یادداشت اضافه کنید. به فردی که در حال ارتباط با او هستید بگویید چرا . برترین سازندگان لینکدین یا مدیران ارشد صدها ارتباط در روز دریافت می کنند و این بسیار زیاد است. مطمئن شوید که اتصال شما با یک یادداشت مشخص است.
14. با اتصالات خود تماس بگیرید. رسانههای اجتماعی اینجا هستند تا اجتماعی —بله، حتی LinkedIn.
بن گودی شجاعت تماس با کارشناسان این صنعت را دارد. او از ارتباطات خود دعوت می کند تا مطالعات موردی SEO را در پادکست خود به اشتراک بگذارند.
«تقریباً همه مهمانان پادکست من از لینکدین هستند. گودی میگوید: من بیشتر داستانهای جالبی را میبینم که پست میشوند و سپس به طور خاص به افراد DM ارسال میشود. «تقریباً همه واقعاً مشتاق هستند، و من فکر میکنم این ترکیبی از این است که برای مدتی با هم ارتباط داشته باشیم یا در مورد چیزی خاص صحبت کنیم.»
15. نظر، نظر، نظر. LinkedIn نظرات را دوست دارد . از سیستم اطلاع رسانی مشخص است که لینکدین می خواهد کاربران خود را در نظرات فعال نگه دارد. مانند سایر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، LinkedIn زمانی که شخصی به نظر شما پاسخ میدهد یا نظری را روی پست شما ارسال میکند، به شما اطلاع میدهد.
علاوه بر این، اگر کسی در مورد پستی که شما به سادگی به آن واکنش نشان داده اید نظر دهد، لینکدین به شما اطلاع خواهد داد. لینکدین می خواهد شما را به بحثی که در مورد محتوایی که به آن علاقه نشان داده اید بازگرداند.
16. به نماهای جالب نگاه کنید. از صفحه فید LinkedIn خود، میتوانید کلیک کنید تا ببینید چه کسی در نمایه شما مشاهده شده است. شما می توانید از طریق آنها کلیک کنید و بینندگان را به بینندگان جالب فیلتر کنید. بینندگان جالب شما ممکن است شامل افرادی باشند که می توانند شغل شما را ارتقا دهند.
اگر با مشاهده نمایه شما به شما ابراز علاقه کرده باشند، به احتمال زیاد درخواست یا پیام اتصال را دریافت خواهند کرد.
17. صدای و پست خود را پیدا کنید. این باید بدون گفتن باشد ، اما اگر می خواهید مردم شما را در LinkedIn پیدا کنند ، باید ارسال کنید. ارسال به طور منظم نشانه ای از LinkedIn است که شما فعال هستید و می خواهید افراد پست های شما را ببینند.
haris husejnovic ، مدیرعامل در Robinize ، از LinkedIn برای یافتن استخدام کنندگان برای تجارت خود استفاده می کند. او توصیه می کند که کسانی که به دنبال استخدام هستند ، باید “حداقل برخی از فعالیتها را انجام دهند ، در صورت عدم ارسال ، پس دوست داشته باشند و از سایر سازندگان پیروی کنند.”
Husejnovic به دنبال علائم فعالیت در اشکال پست ها ، بلکه تصاویر بنر است. اگر کسی پرچم خود را جایگزین نکرده است ، به نظر می رسد که آنها به هیچ وجه در پروفایل فعال نیستند.
معمول است که از ارسال پست احساس دلخور کنید. ممکن است نگران باشید که چه کسی در حال خواندن است – یا شاید چند نفر خواندن نیستند. تمرین کامل می کند. صدای خود را پیدا خواهید کرد و ارسال آن طبیعی خواهد شد.
ایندیانا جولیان اکنون بیش از 3،000 موارد زیر را دارد. او شجاعت ارسال به LinkedIn را به دست آورد و برخی از مزایا را در پست خود به اشتراک گذاشت.
“من فقط حدود هشت هفته پیش شروع به ارسال در اینجا کردم ، و به حدود دو پست در هفته می چسبم … از طریق این پلتفرم توانسته ام: شبکه خود را در سطح جهانی به افراد همفکر گسترش دهم ، ایده ها را به اشتراک بگذارم و از سایر مشاغل جوان یاد بگیرم صاحبان ، اعتماد به نفس و لگد زدن به سندرم Imposter (بیشتر اوقات!) ، ایجاد دوستی و ارتباطات واقعی با بازاریابان باورنکردنی ، به دیگران کمک می کنند تا خدمات و خدمات بازاریابی را که ارائه می دهم درک کنند – به دست آوردن مشتری های عالی در این راه. ”
لینکین ارسال هک ها ممکن است از شنیدن تعجب کنید ، اما ارسال و استفاده از LinkedIn همه چیز در مورد سرگرمی است! اگر LinkedIn به یک کار سخت تبدیل شود ، شخصیت شما ممکن است از بین نرود. راهی برای ارسال به روشی پیدا کنید که شما را با انگیزه نگه دارد و مخاطبان خود را درگیر کنید.
18. چرخ فلک ایجاد کنید. سام براون از هارو سئو به سرعت رشد کرد در LinkedIn و تبدیل به یک 200 خالق برتر شد. براون برخی از موفقیت های خود را به پست های چرخ فلک اعتبار می دهد. یک چرخ فلک برای او یک چشمگیر به دست آورد. ٪ 3A6997627464831135745 ٪ 29 “> 12،000 دنبال کننده در 24 ساعت .
در مورد چرخ فلک ، براون می گوید: “چرخ فلک به شما امکان می دهد تا یک متن طولانی و ناخوشایند را شکسته و آن را به چیزی تعاملی و سرگرم کننده تبدیل کنید.
“من تمایل دارم هفته ای 1-2 بار در هفته ، به جای 5+ روز در هفته مانند اکثر سازندگان ، ارسال کنم. این به این دلیل است که من ساعت ها را برای هر پست می گذرانم ، با هدف هر یک از آنها واقعاً جالب ، شگفت آور ، بصیرت و الهام بخش برای خوانندگانم. ” “با انجام این کار بارها و بارها ، من توانسته ام از چند صد دنبال کننده در ابتدای سال 2022 به بیش از 45000 نفر رشد کنم.”
در زیر پستی است که به رشد سام براون کمک کرده است. ببینید چه چیزی می توانید یاد بگیرید و چگونه می توانید از چرخ فلک برای رشد در LinkedIn استفاده کنید.
%0A
19.%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20 %0A
%20 مگان Thudium یک مشاور LinkedIn برای مارک های پایدار است. ویدئو بخش عمده ای از استراتژی LinkedIn او است.
“فیلم هنوز مرتبط است. پست های ویدیویی یکی از بالاترین نرخ درگیری در LinkedIn ، در کنار Carousel Post ،” او می گوید. “ویدئو یک نوع محتوای برتر برای هدایت آگاهی و تبدیل برند است.”
اگر می خواهید افراد پست های خود را پیدا کنند ، فیلم را امتحان کنید. هر مشارکت به شما کمک می کند تا محتوای شما را به شبکه کسانی که واکنش نشان می دهند ، دوباره ارسال می کنند یا اظهار نظر می کنند ، بیرون بیاورد.
20. هر روز همزمان ارسال کنید. فهمیدم که ارسال هر روز بین 5 صبح تا 7 صبح برای مخاطبان من مؤثر است ، اما مهمتر از این است که وقتی بیشتر الهام می گیرید و آماده هستید تا مطالب عالی را به دنیای لینکدین وارد کنید. < /p>
هر دو ایندیانا جولیان و سام براون 1-2 بار در هفته ارسال کردند و موفقیت بزرگی را در این سکو گزارش دادند.
21. یک فرآیند ارسال ایجاد کنید. مانند هر چیزی ، یک روند خوب زندگی را آسان می کند! اگر می خواهید به LinkedIn متعهد شوید ، با ایجاد یک فرایند به خود کمک کنید. من روند آزمایش شده و آزمایش شده خود را در پست زیر به اشتراک می گذارم.
این برای من کار می کند – و پیدا کردن چیزی که برای شما مفید باشد ، کار سبک از LinkedIn را ایجاد می کند.
22. پست های برجسته پین. می توانید پست ها را به بخش برجسته نمایه خود پین کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که این مراحل را دنبال کنید:
چیزی ارسال کنید. پست را مشاهده کنید ، سپس روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. در منو ، روی “ویژگی در بالای پروفایل” کلیک کنید.
شما می توانید از بخش برجسته خود برای ارتقاء خدمات خود استفاده کنید ، بهترین پست های خود را به اشتراک بگذارید یا خود را معرفی کنید.
برایانا doe از این فضا استفاده زیادی می کند. او به اشتراک می گذارد هیئت شغلی سرپرستی او ، پیوندی به وب سایت خود و یک پست برتر. بخش برجسته برای برایانا دوی تبلیغاتی است ، اما برای بینندگان و پیروان پروفایل وی نیز مفید است.
منبع تصویر
23. در پست ها از تصاویر و GIF استفاده کنید. هیچ راز نیست که رسانه هایی مانند فیلم ، تصاویر و GIF همه باعث افزایش تعامل پس از آن می شوند. در حقیقت ، LinkedIn می گوید که پست هایی با تصاویر %0A
%20%D8%A8%D8%B1%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%81%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B1%20%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%20%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D9%87%D8%A7%20%D8%8C%20LinkedIn%20%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20GIF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%20%D9%86%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF.%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%86%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D8%AF%D8%B1%D8%B9%D9%88%D8%B6%20%D8%8C%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D9%BE%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9%DB%8C%20%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20 giphy واکشی کنید ، پیوند را در پست خود بچسبانید ، و مورد رسانه نمایش داده می شود. در پست LinkedIn خود.
نکته حرفه ای: هنگامی که GIF در پست نشان داده می شود ، می توانید لینک را حذف کرده و GIF در جای خود باقی بماند.
24. داستان خود را بگویید. اگر می خواهید به شکلی که مهم باشد به مردم برسید ، می خواهید داستان را به اشتراک بگذارید. ارتباطات و پیروان شما می خواهند داستان های شما را به گونه ای بشنوند که برای آنها قابل اعتماد باشد.
ash rathod یک استراتژیست داستان برند در تمرکز دیجیتال . همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، Rathod به شدت از قدرت قصه گویی در LinkedIn حمایت می کند.
در پست خود در زیر ، او با موفقیت در LinkedIn ، داستان سرایی عالی را اعتبار می دهد. راتود توصیه می کند که از طریق داستان پردازی “خواننده را باور کنید که داستان خود را می خوانند. جزئیات لازم نیست از زندگی آنها باشد. اما نقاط درد و وعده تحول انجام می شود. ”
25. بیوگرافی را به پایین یک پست اضافه کنید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است یک پست در LinkedIn روی خوراک یک غریبه فرود بیاید. پست شما حتی ممکن است ویروسی شود.
یکی از راه های به اشتراک گذاری سریع آنچه که با مخاطب ناشناخته انجام می دهید اضافه کردن یک بیوگرافی است-تقریباً مانند امضای ایمیل – در پایین پست های شما.
شما می توانید آنچه را که انجام می دهید و آنچه در LinkedIn و چه موقع به اشتراک می گذارید به اشتراک بگذارید. این ممکن است کسی را ترغیب کند که به سمت نمایه شما برود ، دنبال کند یا به هم وصل شود.
در اینجا نمونه ای از مشخصات مگان Thudium است.
%0A
26.%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%20%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%87%D8%B4%D8%AA%DA%AF%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20 %0A
%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B3%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%8C%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%87%D8%B4%D8%AA%DA%AF%20%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%A7%D8%B5%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%87%D9%85%20%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%20%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF.%20
%0A
%20%D9%82%D8%A8%D9%84%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%20%D9%87%D8%B4%D8%AA%DA%AF%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%8C%20%D8%A2%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%20%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88%DB%8C%20LinkedIn%20%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D9%87%DB%8C%DA%86%20%DA%A9%D8%B3%20%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D9%86%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D8%8C%20%D8%A2%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%AA%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%AF%D8%B9%D8%A7%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF!%20%D9%87%D8%B4%D8%AA%DA%AF%20%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%D8%B9%D8%AB%20%D9%85%DB%8C%20%D8%B4%D9%88%D8%AF%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20
%0A
%20 کریستینا آزرنکو از #SeoKristina استفاده می کند. یک جستجوی سریع در مورد این هشتگ و می توانید محتوای او را پیدا کنید ، که به طور مرتب گروه بندی شده است.
%0A
27.%20%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF.%20 %0A
%20%D8%AB%D8%A8%D8%A7%D8%AA%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%87%D8%B1%20%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%B1%20%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%20%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%D9%87%D9%85%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B3%DB%8C%DA%AF%D9%86%D8%A7%D9%84%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA%D9%85%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%BE%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%85%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%20%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF.%20
%0A
%20%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%85%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7%20%D8%B2%DB%8C%D8%B1%20%D9%88%20%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4%20%D9%86%DB%8C%D8%B2%20%D9%85%D9%87%D9%85%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85%20%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20LinkedIn%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AF%20%D8%8C%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%20%D8%A8%D9%88%D8%AF.%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF.%20
%0A
%20%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%85%20%D8%8C%20%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D9%82%D9%84%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20LinkedIn%20(%D8%AD%D8%AA%DB%8C%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF%20%D9%88%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%D9%87%D8%A7%20%D8%A7%D8%B8%D9%87%D8%A7%D8%B1%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%D8%AF)%20%D8%8C%20%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%20%D8%B3%DA%A9%D9%88%20%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF.%20
%0A
%20%D9%87%DA%A9%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20LinkedIn%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF%20%D9%85%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B6%DB%8C%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20 %0A
%20%D9%85%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B6%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%D8%BA%D9%84%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D9%88%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%82%D9%88%D9%87%20%D9%85%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF.%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87%20%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84%20%D9%88%20%DA%AF%D9%BE%20%D8%B2%D8%AF%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF%20%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8%20%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF.%20%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%DA%AF%DB%8C%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%87%D8%AF%D9%81%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B2%DB%8C%D8%B1.%20
%0A
28.%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D9%88%D8%AF%D8%A8%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF:%20%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84.%20 %0A
%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%B2%20LinkedIn%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B7%D9%88%D8%B1%20%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84%20%D8%B4%D8%BA%D9%84%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AF%20%D8%8C%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%88%20%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF%20%D9%88%20%DA%AF%D9%BE%20%D8%A8%D8%B2%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9%20%D8%B4%D8%AF%D9%86%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A8%D9%87%20%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%20%D9%87%D8%A7%20%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DA%AF%D9%88%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF.%20
%0A
%2029.%20%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%20%D9%85%D8%AC%D9%88%D8%B2%20 %0A
%20%D9%86%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D8%A7%20%D9%88%D9%88%D8%AF%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%8C%20%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20Talent%20Clockwork%20%D8%8C%20%D8%A7%D8%B2%20 برای مشتریان خود.
وودفورد می گوید: “حتماً گواهینامه های صنعت و مجموعه مهارتهای خاصی را که در آن انجام شده اید اضافه کنید.” وی گفت: “اینها به همراه اطمینان از تجربه حرفه ای شما ، مشخصات شما را برای مدیران استخدام و استخدام کننده جذاب تر می کند. همچنین پیدا کردن شما را آسان تر می کند! ”
از مشخصات LinkedIn خود به عنوان قطبی از کلیه صلاحیت های مربوطه و حرفه ای خود فکر کنید. هرگونه اطلاعاتی که می توانید برای تقویت تخصص و اقتدار خود اضافه کنید باید در مشخصات LinkedIn خود ارائه شود.
گواهینامه ها نشانه ای از شخصی است که واجد شرایط برای کار مورد نظر است ، و همچنین کسی که واقعاً عاشق کارهایی است که انجام می دهد. با استفاده از ابتکار عمل برای کسب صلاحیت ، مراقبت واقعی و اشتیاق به شغل شما را نشان می دهد.
منبع تصویر
30. مشخصات عمومی داشته باشید. شما می توانید حریم خصوصی پروفایل LinkedIn خود را کنترل کنید. با ویرایش آن در تنظیمات. اگر امیدوار هستید که از طریق LinkedIn شغلی پیدا کنید ، حتماً مشخصات شما عمومی باشد. برای اینکه استخدام کنندگان بتوانند شما را از طریق جستجو پیدا کنند ، به نمایه ای که قابل جستجو باشد نیاز خواهید داشت.
31. حرفه ای باشید. LinkedIn در نهایت یک شبکه حرفه ای است. مایک هیل ، یک مشاور استخدام دیجیتال در منبع ابری Recruitment, uses the LinkedIn سکوی برای یافتن نامزدها. وقتی به دنبال نامزدها می گردید ، وی به دنبال “مشخصات کامل با بینش در مورد نقش فعلی و نقش های قبلی به عنوان حداقل است.”
حرفه ای بودن نیز مهم است.
“همچنین ، یک عکس ، ترجیحاً عکس که از تعطیلات تابستانی یا اسکی از زمستان خود آبجو نگه نمی دارد ، وجود دارد.” “هر بینش/جزئیات در مورد دستاوردهای کلیدی نیز قدرتمند است. اشتباهات املا را به خصوص در عناوین شغلی (یعنی مانور به جای مدیر) بررسی کنید ، که می تواند شما را از جستجوها دور کند. ”
32. از کلمات کلیدی از ارسال های شغلی استفاده کنید. شما قبلاً در مورد اهمیت کلمات کلیدی در LinkedIn از اوایل این مقاله می دانید ، اما اهمیت کلمات کلیدی هنگام یافتن کار دوباره به وجود آمد.
هیل می گوید ، “از اصطلاحاتی مانند نینجا ، گورو و غیره خودداری کنید و به کلمات کلیدی فکر کنید که استخدام کنندگان احتمالاً از آنها استفاده می کنند که مجموعه مهارت شما را منعکس می کند و پیدا کردن شما را آسان تر می کند.”
عناوین شغلی جدید می تواند سرگرم کننده باشد ، اما اگر استخدام هدف شماست بهتر است از آنها جلوگیری کنید.
33. از قاب “Open to Work” استفاده کنید. هیل می گوید: “در قاب کار آزاد به کار ،” این کاربردهای خود را دارد و به نامزدها کمک می کند تا در جستجوهای مربوط به استخدام کننده LinkedIn بالاتر بیایند. ناامیدکننده ، بسیاری از نامزدها وقتی نقش جدیدی را پیدا می کنند و از بازار خودداری می کنند ، وضعیت خود را به روز نمی کنند و این باعث کاهش اثربخشی آن می شود. ”
برای رسیدن به بالای جستجوها ، ارزش افزودن قاب کار را برای کار اضافه می کند ، اما اگر همه ما پروفایل های خود را به روز نگه داشته باشیم ، طرف استخدام LinkedIn برای همه آسان تر خواهد بود.
34. توصیه ها را بخواهید. توصیه های
برای همه افراد متقاضی کار فوق العاده قدرتمند است. اگر می توانید اعتبار شخص ثالث را به LinkedIn خود بدست آورید ، این کار را انجام دهید!
یک مدیر یا همکار سابق که در حال نوشتن چیزهای عالی در مورد شما است ، بیشتر احتمال دارد که یک کارفرمای بالقوه را ترغیب کند تا از نوشتن چیزهای عالی در مورد خودتان فرصتی به شما بدهد.
نمونه ای عالی از توصیه های انجام شده درست kayla ihrig ، که توصیفات به روز و تاریخ دارد مشتری های چشمگیر.
به عنوان یک خالق محتوا و عشایر دیجیتال در نوشتن از هیچ جا ، توصیه هایی از مدیریت ویراستاران در مارک های مشهور مانند GoDaddy فقط می تواند به شانس Ihrig کمک کند تأمین فرصت دیگری مانند آن.
منبع تصویر
35. از مشخصات LinkedIn خود استفاده و به اشتراک بگذارید. اگر تلاش خود را برای ایجاد یک پروفایل کامل LinkedIn که مفتخر به اشتراک گذاری با جهان هستید ، طی کرده اید ، مطمئن شوید که آن را در آنجا می گیرید. نمایه شما کشش طبیعی را در بستر LinkedIn انتخاب می کند ، اما برای به دست آوردن بیشترین استفاده از آن می توانید ترافیک خود را در آنجا هدایت کنید.
نمایه LinkedIn خود را به CV خود اضافه کرده و امضای ایمیل خود را به روز کنید. هنگامی که شما برنامه های کار را به مشاغل ارسال می کنید ، ممکن است متوجه شوید که مدیر استخدام نگاهی خواهد انداخت.
شما ممکن است بتوانید از هک “دیدگاه های جالب” از اوایل استفاده کنید تا ببینید که آیا بازدید خود را دریافت کرده اید! این نشانگر این را به شما می دهد که استخدام کنندگان بالقوه خود را درگیر می کنند.
این پست < در ابتدا ظاهر شد در وبلاگ فروش HubSpot. برای خواندن مطالب بیشتر از این دست ، _
%20%20%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%20%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1:%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%D8%A8%D8%AA%D8%AF%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D8%A7%D9%87%20%D9%85%D9%87%202015%20%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1%20%D8%B4%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%20%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B1%D9%88%D8%B2%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20 %20
_