29 شتاب دهنده استارتاپی که کسب و کار شما را به سطح بعدی ارتقا می دهند

29 شتاب دهنده استارتاپی که کسب و کار شما را به سطح بعدی ارتقا می دهند

برنامه‌های شتابدهنده راه‌اندازی می‌توانند برای کسب و کار مفید باشند. فارغ‌التحصیلان شتابدهنده‌های استارت‌آپ تمایل دارند 23% بالاتر داشته باشند. میزان بقا در مقایسه با کسب و کارهای جدیدی که در چنین برنامه ای شرکت نمی کنند.

اما قبل از درخواست، مهم است که بدانید کدام شتاب دهنده بهترین برنامه را برای کسب و کار شما ارائه می دهد. باید شهرت آن‌ها، تعداد سرمایه‌گذاری‌هایی که ارائه می‌کنند یا شرکت‌هایی که هر سال از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند، صنایعی که به آن‌ها رسیدگی می‌کنند و سایر اطلاعات حیاتی را در نظر بگیرید.

شتاب دهنده های راه اندازی چیست؟

شتاب دهنده های راه اندازی با ارائه بودجه و مزایای دیگر، مانند مربیگری یا دسترسی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری، در ازای سهام در کسب‌وکار، به استارت‌آپ‌های جدیدتر کمک کنید.

بر خلاف <انکوباتور، که می‌تواند به کارآفرینان کمک کند تا ایده‌های خود را برای تشکیل شرکت‌ها بسط دهند، شتاب‌دهنده‌ها برای استارت‌آپ‌هایی مناسب هستند که قبلاً یک برند و محصولات یا خدمات ایجاد کرده‌اند، اما می‌توانند از منابع مالی و شبکه استفاده کنند. ارتباطات برای رشد.

29 بهترین شتاب دهنده راه اندازی

وقتی استارت‌آپ شما آماده درخواست یک شتاب دهنده، الزامات و مزایایی که هر برنامه ارائه می دهد را بسنجید. برای کمک به محدود کردن لیست خود، این 29 شتاب دهنده راه اندازی را در نظر بگیرید.

[تصویر: جدول هر استارت‌آپ، تعداد سرمایه‌گذاری‌ها، تعداد خروج‌ها، تمرکز بر نوع صنعت یا کسب‌وکار]

1. Y Combinator

Y Combinator یکی از بهترین هاست شتاب دهنده های راه اندازی شناخته شده؛ استارت‌آپ‌های +4k به ارزش بیش از 600 میلیارد دلار را تامین مالی کرده است. این شتاب دهنده دارای دو برنامه سه ماهه (ژانویه تا اسفند یا خرداد تا مرداد) می باشد.

Y Combinator معمولاً حدود 2٪ از متقاضیان را می پذیرد که هر شش ماه حدود 10 هزار عدد از آن وجود دارد. هر شرکت شرکت کننده 500 هزار دلار دریافت می کند: یک گاوصندوق 125 هزار دلاری پس از پول در ازای 7 درصد سهام و یک سرمایه گذاری 375 هزار دلاری روی یک گاوصندوق بدون درپوش.

  • تعداد سرمایه گذاری: 5,449
  • تعداد خروجی: 494
  • تمرکز کسب و کار و صنعت: فناوری، تجارت الکترونیک، استارت‌آپ‌های مرحله اولیه و استارت‌آپ‌های با رشد بالا

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل