راه مضحک موفق برای معرفی خود از طریق ایمیل

راه مضحک موفق برای معرفی خود از طریق ایمیل

نوشتن یک ایمیل مقدماتی برای یک غریبه آسان است، اما نوشتن یک ایمیل مقدماتی برای یک غریبه که پاسخ دریافت می کند؟ چندان آسان نیست.

یک حرفه ای معمولی روزانه پیام های بی شماری دریافت می کند. اگر حتی مال شما را باز کنند یک شاهکار است – چه رسد به اینکه پاسخ دهند. فقط 21.5٪ از ایمیل ها در وهله اول باز می شوند الف>. اگر می‌خواهید وارد یک صنعت رقابتی شوید، جلب توجه آنها حتی سخت‌تر است.

خوشبختانه، در HubSpot، ما خیلیدرباره نوشتن ایمیل های موثر. در اینجا بهترین نکات ما برای معرفی خود از طریق ایمیل وجود دارد.

فهرست مطالب

1. یک موضوع جذاب بنویسید.

47٪ از گیرندگان ایمیل باز است یک ایمیل فقط بر اساس موضوع. کنجکاوی آنها را برانگیزید تا نتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنند. برای مثال از اعدادی استفاده کنید که میانگین نرخ باز شدن را افزایش می دهند. 57٪.

اگر نام آنها را می دانید، آن را نیز شخصی کنید، افزایش نرخ باز شدن حداقل 50٪.

در اینجا چند نمونه از خطوط موضوعی قانع کننده آورده شده است.

شبکه کردن خطوط موضوع

  • «قهوه روی من؟»
  • «می‌توانم برای شما ناهار بخرم؟»
  • “چیزی به نام ناهار رایگان (تا حالا؟)”
  • “مدت طولانی [شنونده، خواننده، طرفدار]، اولین ایمیل ارسال کننده”

خطوط موضوع فروش

  • “آیا یک دوره آنلاین برای [کتاب] دارید؟”
  • “رشد 40% در 3 ماه — وای”
  • “آیا تبلیغات Pinterest را در نظر گرفته اید؟”
  • «سلام از [شرکت]»

خطوط موضوع جستجوی شغل

  • “کنجکاو هستم که کار در [شرکت] چگونه است”
  • “آیا به دنبال [عنوان شغلی] هستید؟”
  • “دیدم [شرکت] در حال استخدام یک [عنوان شغلی]”

ایجاد یک موضوع جالب مهم ترین جنبه جذب مشتری بالقوه است. اگر چیزی است که نمی‌خواهید بخوانید، به احتمال زیاد مشتری نیز آن را باز نمی‌کند.

2. سلام خود را متناسب با صنعت و موقعیت تنظیم کنید.

ممکن است یک کلمه باشد، اما تبریکی که انتخاب می کنید تفاوت ایجاد می کند. به عنوان مثال، اگر به کسی در یک صنعت محافظه کار، مانند امور مالی یا دولتی ایمیل می‌فرستید، از «عزیز» سنتی استفاده کنید. از سوی دیگر، اگر در یک صنعت آرام‌تر ایمیل می‌فرستید. مانند فناوری، رسانه، سفر یا مد، از «سلام،» «سلام،» یا حتی «سلام» استفاده کنید.

انتخاب تبریکی که آنها با آن آشنا هستند نشان می دهد که شما تحقیق خود را انجام داده اید.

در مورد قسمت دوم سلام: نام آنها. توصیه می کنم به آنها با نام کوچکشان اشاره کنید. این نشان می‌دهد که شما تلاش کرده‌اید از یک پیام به پیام دیگر کپی پیست نکنید و برای آشنایی با آنها وقت می‌گذارید.

صبح بخیر/بعدازظهر/عصر” همه گزینه‌های امن و مناسبی هستند اگر مطمئن نیستید چه کاری باید انجام دهید. همچنین، اگر در یک ایمیل با چند نفر خطاب می‌کنید، “<سلام، تیم" یا "سلام به همه” اگر به سه نفر یا بیشتر ایمیل می‌فرستید.

از «[First name] [Lastname]» که به‌نظر می‌آید رباتیک و رباتیک به نظر می‌رسد، و «آقا/خانم/خانم [نام خانوادگی]» که شما را به نظر می‌رساند دوری کنید. جوان.

3. اولین خط خود را در مورد آنها بنویسید.

خط افتتاحیه یکی از مهم ترین بخش های ایمیل معرفی است. اینجا جایی است که شما سعی می کنید ارتباط برقرار کنید. اگر موفق شدید، به گیرنده خود دلیلی برای ادامه خواندن می‌دهید.

اگرچه اولین غریزه شما احتمالاً چیزی در مورد شما می‌گوید – مانند «اسم من X است و من به این دلیل…» – این به سرعت انجام می‌شود. باعث می شود چشمان آنها براق شود.

در اینجا چند جمله اول به همان اندازه بد وجود دارد:

  • “ما هرگز ملاقات نکرده ایم، اما …”
  • «تو من را نمی‌شناسی، اما…»
  • “من کاملا غریبه هستم، اما…”

هرگز این حقیقت را که غریبه هستید برجسته نکنید – مثل این است که به گیرنده خود بگویید ایمیل شما احتمالاً بی ربط است.

با ذکر کارهایی که انجام داده‌اند یا اعتبارنامه‌هایشان شروع کنید – شاید آنها یک سخنران مهمان در رویدادی باشند که اخیراً در آن شرکت کرده‌اید، یا یک متخصص درجه یک در حوزه کاری خود هستند. شخصی‌سازی نرخ پاسخ را تا 142% افزایش می‌دهد – تأیید کار گیرندگان از قبل نشان می‌دهد که شما انجام داده‌اید. تحقیقات شما را انجام می دهد و آنها را راحت می کند که شما غریبه نیستید.

HubSpotters این بازکننده‌ها را دوست داشتند:

  • “من متوجه شدم که شما یکی از تیم های نرم افزاری HubSpot را مدیریت می کنید.”
  • «فقط پست شما را در وبلاگ HubSpot در مورد سازماندهی یک تقویم محتوا بر اساس دسته‌های موضوعی دیدم.»
  • «آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کتاب خود را به یک دوره آنلاین تبدیل کنید؟ یا ایجاد یک دوره آنلاین بر اساس همان موضوع کتاب شما؟»
  • “من از کاری که انجام داده‌اید الهام گرفته‌ام، نه اینکه به حرفه منحصربه‌فردتان اشاره کنیم.”
  • “من هرگز از یک قطعه محتوا چیزهای زیادی یاد نگرفته ام.”

LinkedIn یک منبع عالی برای تحقیق در مورد مشتریان بالقوه شما است. در آنجا می‌توانید دستاوردهای آن‌ها، هر مقاله‌ای را که منتشر کرده‌اند، و اغلب پیوندی به وب‌سایت آن‌ها در صورت داشتن آن‌ها مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید اتصالات مشترکی را که دارید مشاهده کنید و از آن به عنوان نقطه ورودی استفاده کنید.

برای سلام خود الهام بیشتری می خواهید؟ این خطوط آغازین ایمیل و احوالپرسی را که باعث شرمساری “سلام، نام من است است” را بررسی کنید.

4. توضیح دهید که چرا با شما تماس می گیرید.

اکنون که علاقه آنها را برانگیخته اید و صادقانه از آنها تعریف کرده اید، وقت آن است که نقاط را به هم وصل کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید می‌خواهید یک جلسه شبکه راه‌اندازی کنید تا بتوانید درباره نقش آن‌ها بیشتر بدانید (و احتمالاً یک معرفی شغلی دریافت کنید).

اگر خط اول شما “شما در [شرکت] ساخت [استراتژی X] و اصلاح [برنامه Y] کار چشمگیری انجام داده اید،” خط دوم شما ممکن است این باشد، “ من در حال بررسی شغلی در [حوزه شخصی] هستم و دوست دارم برای شما قهوه بخرم تا بتوانم در مورد آن از یک متخصص اطلاعات بیشتری کسب کنم.”

یا شاید هدف شما رزرو یک تماس فروش باشد. خط اول شما ممکن است این باشد، “می بینم شما میزبان چندین رویداد دانشگاهی در سال هستید” و دومین خط شما می تواند این باشد، “من با شرکت هایی مانند فیس بوک و گوگل کار می کنم تا به ترویج رویدادهای استخدام دانشگاهی آنها کمک کنم. “

کلید این است که توضیحات خود را تا حد امکان به گیرنده خود مرتبط کنید. شما می خواهید آنها احساس خاصی داشته باشند – نه مانند یک نفر در لیست 100 نفری که ایمیل می کنید. از این فرآیند پنج مرحله‌ای برای اطمینان از نوشتن ایمیل‌های فروش استفاده کنید که مشتریان بالقوه می‌خواهند بخوانند.

5. برای آنها ارزش قائل شوید

قبل از اینکه چیزی بخواهید، باید ارزش ارائه دهید. به لطف اصل عمل متقابل، دریافت ارزش باعث می شود که مردم بخواهند لطف کنند.

در نفوذ: روانشناسی متقاعدسازی، دکتر رابرت بی سیالدینی مطالعه ای را توصیف می کند که در آن یک آزمودنی ناآگاه یک قوطی نوشابه از محقق دریافت کرد. قیمت نوشابه 0.50 دلار است.

بعداً، همان محقق از شرکت کننده خواست تا بلیط قرعه کشی به ارزش 5 دلار بخرد. نرخ توافق بسیار بیشتر از شرکت‌کنندگانی بود که نوشابه نداشتند.

یک تعریف متفکرانه و معتبر می‌تواند ارزشی ایجاد کند، بنابراین اگر قبلاً در چند سطر اول چیز خوبی گفته‌اید، نیازی به انجام بیشتر ندارید. با این حال، کمی جلوتر ضرری ندارد. در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • کتاب آنها را در آمازون، گودریدز و غیره مرور کنید و پیوند را به اشتراک بگذارید.
  • مقاله ای را که ممکن است مفید بدانند توصیه کنید.
  • یک برنامه یا ابزار مفید را پیشنهاد دهید.
  • پیشنهاد دهید آنها را به کسی معرفی کنید که از شناختن او سود می برد.
  • از داده‌ها استفاده کنید تا نشان دهید محصول شما چگونه می‌تواند برای آنها مفید باشد.

اگر محصول یا خدماتی را می‌فروشید، استفاده از داده‌ها برای اینکه چرا مشتری باید خدمات شما را در نظر بگیرد، ضرری ندارد.

چه نتیجه موفقیت آمیزی ارائه می دهید؟ ترافیک بیشتر؟ تبدیل بیشتر؟ افزایش تعامل؟ فایده هرچه که باشد، با گنجاندن یک مطالعه موردی یا سایر داده‌های پشتیبان ادعاهایتان، مدرک ارائه کنید.

6. شامل یک فراخوان برای اقدام کنید.

قطعه پایانی پازل؟ فراخوان برای اقدام شما (CTA). تا حد امکان اصطکاک را از کار خود حذف کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید آنها با شما ملاقات کنند، پیوندی به ابزار جلسات خود ارائه دهید تا بتوانند فوراً ببینند که هر دو در دسترس هستید و زمانی را رزرو کنند. یا اگر می‌خواهید پستی را که نوشته‌اید مرور کنند، پیوست را اضافه کنید تا بتوانند فوراً آن را بخوانند.

به این خطوط نمونه نگاهی بیندازید:

  • “آیا مایلید در مورد پست لینکدین که من نوشتم نظر بدهید؟ بسیار خوب است که دیدگاه منحصربه‌فرد خود را داشته باشید (و امیدوارم بحث‌ها ادامه پیدا کند).»
  • «اگر به این فکر می‌کنید که چگونه گرینر می‌تواند مفاهیم موجود در راهنما را به کار گیرد، من ایده‌هایی دارم که دوست دارم به اشتراک بگذارم. این پیوند به تقویم من است: [پیوند].”
  • “آیا آماده پاسخ دادن به چند سوال در مورد تجربه کار در HubSpot هستید؟ خوشحالم که از طریق تلفن یا ایمیل چت می‌کنید، هر چه راحت‌تر باشد.»

سعی کنید بین ادب و اعتماد به نفس تعادل برقرار کنید. عباراتی مانند، «می‌دانم سرت شلوغ است، اما…»، «معمولاً هرگز نمی‌پرسم، اما…»، «شما احتمالاً نمی‌پرسید وقت داشته باش، پس…»، «برای من دنیا معنا خواهد داشت…» و «برای همیشه مدیون تو خواهم بود اگر…» تو را وادار کند ناامید به نظر می رسند – و پیشنهاد می کنند که گیرنده شما با گفتن بله، خود را به شدت آزار می دهد.

از آنجایی که با یک غریبه تماس می گیرید، درخواست شما نباید بیش از حد یا غیر منطقی باشد. اگر اینطور است، این یک موضوع کاملاً جداگانه است. با به نظر رسیدن ناامن، به شانس خود برای “بله” لطمه نزنید.

7. بگویید «متشکرم» و امضا کنید.

نیازی به نوشتن چیزی نیست. بهترین ایمیل ها کوتاه، شیرین و مختصر هستند. از این گذشته، اطلاعات اضافی یا جزئیات غیرضروری احتمال خواندن ایمیل توسط گیرنده شما را کاهش می‌دهد – طول آن نیز آنها را به تعویق می‌اندازد. شما همچنین این خطر را دارید که حواس آنها را از آنچه مهم است منحرف کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، بگویید «متشکرم»، «متشکرم»، یا «خیلی متشکرم» (بسته به اندازه درخواست شما) و اضافه کنید اسم شما. برای لمس حرفه‌ای‌تر، همچنین می‌توانید با استفاده از مولد امضای ایمیل.

به‌دنبال ایده‌های امضای بیشتر هستید؟ یکی از این خطوط بسته شدن ایمیل قدرتمند را امتحان کنید که گیرندگان شما را مجذوب می‌کند و پاسخ‌های سریع را جلب می‌کند.

8. آنها را دنبال کنید.

اگر این ایمیل معرفی باورنکردنی را ارسال کردید و غیرقابل تصور اتفاق افتاد (یعنی پاسخ نمی‌دهند)، یک ایمیل بعدی ارسال کنید که نمی‌توانند نادیده بگیرند. در اینجا چند چیز وجود دارد که باید امتحان کنید:

  1. توصیه عملی را برای آنها ارسال کنید.
  2. راهنمای نحوه ارسال و پیشنهاد پیگیری حضوری.
  3. نقاط ضعف در کسب و کار و راه حل هایی که شناسایی کرده اید را به اشتراک بگذارید.
  4. مقالات/اخبار صنعت مرتبط را به اشتراک بگذارید.
  5. به پیام رسانه های اجتماعی پاسخ دهید، سپس موارد بیشتری را دنبال کنید.
  6. به وبلاگی که آنها نوشته اند ارجاع دهید و در مورد آن سوال بپرسید.
  7. آنها را به یک رویداد آینده دعوت کنید.
  8. نقطه دردناکی را که خریداران شما با آن مواجه هستند مطرح کنید و راه حلی ارائه دهید.

ابزار قالب ایمیل ما می‌تواند تا حد زیادی اثربخشی را افزایش دهد ارتباط ایمیل شما با کتابخانه ای از قالب های قابل تنظیم و ویژگی های ویرایش با کشیدن و رها کردن بصری، می توانید به سرعت ایمیل های مقدماتی با ظاهری حرفه ای و متناسب با گیرندگان و سناریوهای مختلف ایجاد کنید. فرقی نمی‌کند با مشتریان احتمالی، مشتریان یا همکاران ارتباط برقرار کنید، این ابزار به ایجاد ایمیل‌های قانع‌کننده‌ای کمک می‌کند که توجه را جلب کرده و تعامل را افزایش دهد.

راهنمایی های بیشتری در مورد پیگیری عالی می خواهید؟ در اینجا راهنمای ارسال یک ایمیل بعدی پس از عدم پاسخ است. و اگر به دنبال نکات ایمیل بیشتری هستید، این را بررسی کنید جایگزین‌های کمتر سخت‌گیرانه برای «در اسرع وقت.”

نمونه‌های ایمیل مقدمه

ما آنچه را که باید در ارتباط معرفی خود بگنجانید پوشش داده ایم. حال، بیایید ببینیم که در عمل چگونه به نظر می رسد. این ایمیل‌های سرد با مقدمه‌های خلاقانه‌شان به موفقیت رسیدند.

مثال 1

سلام کریستی،

از برندسازی در وب سایت خود لذت ببرید! همچنین تحسین برانگیز است که شما به پناهگاه های حیوانات کمک می کنید، من خودم حیوانات را دوست دارم و به شدت به آن احترام می گذارم. 🥂

من مخاطبان توییتر می سازم که به مشتریان کارآفرینان SaaS تبدیل می شوند.

تویتر در حال حاضر یک معدن طلای دست نخورده است. من اخیراً به یک مشاور SaaS کمک کردم درآمد خود را در 30 روز دو برابر کند و در عین حال مخاطبانش را از ابتدا افزایش دهد.

آیا با گپ زدن در مورد اینکه چگونه می‌توانم مشتریان بیشتری برای شما بیاورم در حالی که مخاطبان توییتر شما را افزایش می‌دهید مخالف هستید؟

متشکرم،

چرا ما آن را دوست داریم: معرفی و تعارف معمولی کریستی هولدن احساس قدردانی و احتمال بیشتری برای پاسخ مثبت ایمیل همچنین به سرعت به آنچه فرستنده از او می خواهد می رسد، که برای جلب توجه خواننده عالی است. مهمتر از همه، او مدرک اجتماعی را در ایمیل خود ارائه می دهد، که همیشه یک افزودنی عالی است.

مثال 2

در جستجوی جهت

سلام کیمبرلی،

من به امید کمی جهت می نویسم.

MarketBloom به تیم‌های بازاریابی در شرکت‌های مشابه HubSpot کمک می‌کند تا عملکرد خود را در کانال‌های دیجیتال بهینه کنند و به سرعت درک کنند که چه چیزی با مشتریان طنین‌انداز می‌کند و چه چیزی را ندارد.

با استفاده از استراتژی‌های ما، مشتریان تبدیل‌ها را تا 30% افزایش داده‌اند.

می‌توانید زمانی را در تقویم من در اینجا بگذارید. اگر شخص مناسب تری در HubSpot وجود دارد که باید با او صحبت کنم، چه کسی می تواند مرا راهنمایی کند؟

بهترین ها،

جف

چرا ما آن را دوست داریم: این یادداشت ساده و دقیق است. به گیرنده می‌گوید که چرا نماینده به او نزدیک شده و ارزشی که می‌تواند در همان ابتدا ارائه دهد. علاوه بر این، افزودن پیوند تقویم، برداشتن مراحل بعدی را برای گیرنده آسان می‌کند.

مثال 3

“سلام آدام،

می‌خواهید بدانید چگونه در SurferSEO، Zapier، و Wordstream برجسته شوید؟

آنقدر تلمبه شده که تقریباً فراموش کردم خودم را معرفی کنم. هی، آنتونیو از هانتر اینجاست. 👋

شما در حال ایجاد بک لینک های بسیار چشمگیر هستید، بنابراین مطمئن هستم که می توانیم با هم کار کنیم.

این یک ایده همکاری است:

  1. صفحه‌گسترده‌ای را با همه دامنه‌ها (DR70+) که در آن پست‌های مهمان منتشر کرده‌ایم (بیش از ۸۰ فرصت) به اشتراک می‌گذاریم.
  2. شما موارد مورد علاقه خود را انتخاب می کنید و ما جزئیات تماس ویراستاران را با شما به اشتراک می گذاریم.
  3. شما هم همین کار را انجام دهید.

از این چه چیزی به دست می آورید؟

  • نیازی به جستجو نیست.
  • نیازی به یافتن افراد مناسب برای ارتباط نیست.
  • وب سایت هایی را دریافت کنید که اجازه چند پیوند خارجی را می دهند.

شما وارد هستید؟ 🙌

P.S. در اینجا یک ویدیوی توضیحی است فقط در صورت داشتن سؤال.

متشکرم،

آنتونیو

“ما با شخصی سازی خطوط آغازین دیوانه نشدیم زیرا تلاش زیادی برای هدف قرار دادن افراد مناسب انجام دادیم. ما می دانستیم که تمام مشتریان بالقوه ما سازنده لینک فعال و وبلاگ نویسان مهمان هستند. ما می‌دانستیم که آنها پست‌های مهمان زیادی را منتشر می‌کنند، اما آنها را در وب‌سایت‌هایی که در افتتاحیه ذکر کردیم منتشر نکرده‌ایم.»

چرا ما آن را دوست داریم: در حالی که نسخه ایمیل شخصی سازی نشده است، آنتونیو گابریچ در شکارچی با ارائه یک همکاری سودمند متقابل، مستقیماً با نیازها و علایق گیرنده صحبت می کند. همچنین یک ویدیوی توضیحی برای وضوح ارائه می دهد. همه این عناصر با هم کار می کنند تا یک مقدمه قانع کننده ایجاد کنند.

مثال 4

چرا آن را دوست داریم: از گیرنده تعریف می‌کنم و نشان می‌دهم که مقاله را خوانده‌ام، که به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک می‌کند. از آنجا به هدفم می‌روم – به تیم نویسندگان آنها ملحق می‌شوم. من همچنین از طریق مشتریان مشهور مدرک اجتماعی ارائه می‌دهم و نشان می‌دهم که چگونه می‌تواند برای گیرنده سودمند باشد. این یک راه عالی برای جلب توجه کارفرمایان بالقوه است.

مثال 5

چرا ما آن را دوست داریم: اندی سیتسما با بارانداز پیشنهاد ارزش به نقاط درد مشتری بالقوه او همچنین ایمیل را با شعار شرکت مورد نظر شروع می کند و آن را در خط موضوع قرار می دهد تا ارتباط برقرار کند. عبارات گاه به گاه مانند “lmk اگر این نوع چیزها” و “محتوا زیبا به نظر می رسد + مانند یک دستکش سفید احساس می شود” یک ارتباط دوستانه ایجاد می کند.

الگوی معرفی ایمیل

الگوی ایمیل ما ابزار می تواند اثربخشی ارتباطات ایمیل شما را تا حد زیادی افزایش دهد. با کتابخانه ای از قالب های قابل تنظیم و ویژگی های ویرایش با کشیدن و رها کردن بصری، می توانید به سرعت ایمیل های مقدماتی با ظاهری حرفه ای و متناسب با گیرندگان و سناریوهای مختلف ایجاد کنید. فرقی نمی‌کند با مشتریان احتمالی، مشتریان یا همکاران ارتباط برقرار کنید، این ابزار به ایجاد ایمیل‌های قانع‌کننده‌ای کمک می‌کند که توجه را جلب کرده و تعامل را افزایش دهد.

هنگامی که بلوک‌های ساختمان را در اختیار داشتید، بیایید ببینیم که هر بخش چگونه با هم به عنوان یک ایمیل معرفی کامل کار می‌کند. بیایید به مثال‌هایی نگاه کنیم.

چگونه خود را به عنوان یک معرف شخصی معرفی کنید

رشد 40% در 3 ماه — وای

سلام [Name]،

من از کاری که شما در [حوزه تخصص] انجام داده اید، الهام گرفته ام، البته به مسیر شغلی منحصر به فرد شما اشاره نکنیم.

من با همکار مشترک خود [Name] از [Company/Organization] در مورد مقاله اخیر شما در مورد مدیریت افزایش بلیط های پشتیبانی صحبت می کردم و او توصیه کرد که تماس بگیرم. من به شرکت‌هایی مانند شما کمک کرده‌ام که به راحتی بلیط‌های پشتیبانی تسریع‌شده را مدیریت کنند، که به رشد ۴۰ درصدی در کمتر از سه ماه کمک کرده است – این مطالعه موردی چگونگی این کار را نشان می‌دهد.

اگر علاقه مند به یادگیری نحوه اجرای برخی از این استراتژی ها در تیم خود هستید، مایلم موارد بیشتری را به اشتراک بگذارم. این یک پیوند به تقویم من است [درج پیوند].

متشکرم،

[نام شما]

چرا این الگوی کار می کند

خط موضوع با ذکر رشد قانع کننده 40 ٪ ، بلافاصله توجه خواننده را به خود جلب می کند. نویسنده همچنین توضیح می دهد که آنها با یک همکار متقابل صحبت می کردند و ارزشی را که می تواند با اثبات نشان داده شده در مطالعه موردی ارائه دهد ، توضیح می دهد.

چگونه خود را با یک گروه یا تجارت معرفی کنیم

شاید شما تازه کار جدیدی را شروع کرده اید یا به تیم دیگری پیوسته اید و باید خود را با گروهی از افراد معرفی کنید. برای ایجاد ایمیل خود از این الگوی استفاده کنید.

سلام همه ،

من [موقعیت/نقش] جدید برای [نام تیم] هستم. من می خواستم لحظه ای برای گفتن یک سلام رسمی.

کارهایی که انجام داده اید و اعدادی که به آن ضربه زده اید عوامل اصلی در سال موفق ما بوده است. و من هیجان زده ام که طی ماه های آینده با شما نزدیکتر کار کنم.

در هفته های آینده ، من به همه دسترسی پیدا می کنم تا بتوانم همه شما را ملاقات کنم و سلام کنم. اگر در این مدت سؤال یا نگرانی دارید ، دریغ نکنید که مستقیماً به من دسترسی پیدا کنید – درب من همیشه باز است.

مشتاقانه منتظر همکاری با همه شما هستم.

متشکرم،

[نام شما]

چرا این الگوی کار می کند

در ایمیل بالا ، فرستنده با تصدیق همه دستاوردها و کار سختی که تیم در آن قرار داده است ، با پای راست کار را شروع می کند. علاوه بر این ، او می افزاید که چقدر هیجان زده است که با آنها کار می کند و این کار را برای او آسان می کند تیم برای دستیابی به این یک مقدمه ساده است که لحن را برای تیم تعیین می کند.