8 تا از موثرترین راه ها برای ادغام رسانه های اجتماعی در استراتژی فروش شما

8 تا از موثرترین راه ها برای ادغام رسانه های اجتماعی در استراتژی فروش شما

شبکه‌های اجتماعی به یک واقعیت مرزی همه‌جانبه در زندگی روزمره تبدیل شده‌اند، به طوری که میانگین هزینه‌های یک بزرگسال تقریباً دو ساعت و نیم در روز در این پلتفرم‌ها – اما تأثیر آن فراتر از زندگی شخصی ما است.

این برنامه‌ها به بخشی جدایی‌ناپذیر از نحوه عملکرد شرکت‌های مدرن تبدیل شده‌اند – زیرا حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی در حال تبدیل شدن به یک “نیاز به داشتن” در مقابل “خوب داشتن” برای بیشتر مشاغل است. >

و در حالی که استفاده از رسانه های اجتماعی معمولاً با بازاریابی مرتبط است، استفاده از آن در استراتژی فروش شما می تواند نتایج چشمگیری داشته باشد. بیایید به هشت مورد از موثرترین روش هایی که می توانید رسانه های اجتماعی را در استراتژی فروش گسترده تر خود ادغام کنید، نگاهی بیاندازیم.

1. پلتفرم های پر استفاده را برای مشتری ایده آل خود شناسایی کنید.

به عنوان یک حرفه ای فروش، باید یک نمایه مشتری ایده آل داشته باشید. این نمایه باید اطلاعات کلیدی در مورد شخصیت های خریدار شما را مشخص کند. برای شرکت‌های B2B، این می‌تواند شامل اندازه شرکتی باشد که از محصول شما سود می‌برد، میزان درآمد آنها و ساختار سازمانی آنها.

برای شرکت‌هایی که به مصرف‌کنندگان می‌فروشند، نمایه مشتری ایده‌آل شما باید شامل اطلاعاتی مانند سن خریداران شما، علایق آنها و مشکلی که برای حل آن به محصول شما مراجعه می‌کنند، باشد.

هنگامی که نمایه مشتری ایده‌آل خود را مشخص کردید، از این اطلاعات برای تعیین اینکه بیشتر در چه پلتفرم‌های رسانه اجتماعی فعال هستند استفاده کنید.

برای مثال، اگر برای یک شرکت B2C کار می‌کنید و نسل X و مصرف‌کنندگان هزاره را هدف قرار می‌دهید، بهتر است تلاش‌های خود را روی فیس‌بوک متمرکز کنید تا تیک توک. (Psst: برای ساختن صفحه ای برای کسب و کار خود به کمک نیاز دارید؟ در اینجا نحوه انجام آن است.)

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل