کسب و کار

5 راه برای اخراج شدن برای تماس بعدی فروش

5 راه برای اخراج شدن برای تماس بعدی فروش

به‌عنوان یک درون‌گرا طبیعی، در راه‌اندازی حرفه‌ی فروش خود با مشکل مواجه شدم. در طول ماه اول یا بیشتر به عنوان BDR، هر هفته صفرها را برای سهمیه می‌آورم. خیلی چیزها را از من گرفت، اما به همان اندازه که تلاش می‌کردم ارتباطم را با تماس‌هایم پیدا کنم، اجازه ندادم اعصابم به بهترین شکل ممکن از من بگیرد.

salesperson getting fired up for their next sales call

تحقیقاتم را انجام دادم، کسب و کارم را درک کردم، تمرین کردم، به مدیرانم گوش دادم، تلاش کردم، شکست خوردم، و تلاش بیشتری کردم تا اینکه بالاخره جایگاهم را پیدا کردم. و هنگامی که به آن شیار رسیدم، شروع به ملاقات یا فراتر رفتن از سهمیه مداوم کردم و هرگز به عقب نگاه نکردم.

نکته‌ها و ترفندهای خاصی وجود دارد که هر نماینده می‌تواند برای استفاده حداکثری از تماس‌های فروش خود استفاده کند، و در این مقاله، چند مورد را با شما به اشتراک می‌گذارم.

Free Resource: 10 Sales Call Script Templates  [Download Now]

چگونه برای تماس فروش خود فعال شوید

1. تحقیق کنید.

آیا تا به حال برای شرکت در یک جلسه یا تماس آنقدر آمادگی داشته اید که بدانید می خواهید آن را شکست دهید؟ این اعتماد به نفس و هیجان ناشی از برنامه ریزی قبلی است – نان و کره فروشندگان موفق.

قبل از تماس، زمانی را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتری احتمالی خود اختصاص دهید. طرحی را شکل دهید که دقیقاً مشخص کند که چگونه پیشنهاد شما راه حلی برای مشکلات آنها است و متخصص قابل اعتمادی باشید که می تواند به آسان تر کردن زندگی آنها کمک کند.

در حین تحقیق، به دنبال دلایلی باشید که در مورد تماس آینده خود هیجان زده شوید. آیا علایق مشترکی دارید؟ آیا با یک شرکت در یک صنعت هیجان انگیز و پیشگام صحبت می کنید؟ به دنبال درک این باشید که با چه کسی صحبت می کنید – هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است پیدا کنید!

2. خودتان را بخندانید و بخندید.

دیشب به اندازه کافی نخوابیدید؟ آیا می دانید چشم انداز این تماس سخت و ساینده خواهد بود؟ تقویمی از جلسات پشت سر هم دارید؟ با قرار دادن خود در خلق و خوی مثبت و پر انرژی، آماده شوید.

کارهایی را انجام دهید که شما را خوشحال می کند یا شما را تحریک می کند. هیچ چیز روی میز نیست! به موسیقی پمپ‌آپ گوش دهید. به آینه خیره شوید و با خود چهره های احمقانه درست کنید یا حتی دسر مورد علاقه خود را بخورید! فقط هر کاری که شما را در آن خلق و خوی قرار می دهد انجام دهید تا مثبت، مفید و متمرکز باشید.

3. بایستید، راه بروید و از کلمات غیرکلامی خود استفاده کنید.

صرف نظر از اینکه در حال صحبت با شخصی در تماس ویدیویی یا تلفنی هستید، بایستید، راه بروید و از زبان بدن مثبت استفاده کنید. برای مثال، ایستادن خون شما را نسبت به نشستن به جریان می‌اندازد – به شما کمک می‌کند واضح فکر کنید و روی مکالمه تمرکز کنید. دوم، بیش از 70 درصد از ارتباطات از غیرکلامی ما ناشی می شود، و نادیده گرفتن این واقعیت در تماس می تواند فاجعه آمیز باشد.

مهم نیست مشتری شما را ببیند یا خیر. همیشه یک هشدار ناخودآگاه در سر آن‌ها به صدا در می‌آید و به آن‌ها می‌گوید زمانی که ما آنطور که صحبت می‌کنیم چیزی خاموش است. از دستان خود برای انتقال معنی استفاده کنید و همیشه با کسی طوری صحبت کنید که انگار روبروی شما نشسته است.

4. درست قبل از اینکه با کسی ارتباط برقرار کنید به گیاهان خیره شوید.

‏ گاهی اوقات، ما بیش از حد برای تماس آغشته می شویم – تا جایی که شروع به احساس تنش و اضطراب می کنیم.

همه ما می خواهیم یک کار عالی انجام دهیم، مشتریان بالقوه خود را به مرحله بعدی منتقل کنیم، معاملات را ببندیم، و غیره و غیره. اما گاهی اوقات ما خود را در این حفره اندیشیدن بیش از حد به وضعیت قرار می دهیم.

گیاهان را وارد کنید – داروی طبیعت. ثابت شده است که طبیعت و فضای سبز استرس و اضطراب را کاهش می دهد و همچنین خلق و خو و خلاقیت را تقویت می کند. آیا این به نظر چیزی است که به شما کمک می کند یک تماس فروش را از بین ببرید؟ اگر مؤمن هستید، درست قبل از تماس از پنجره به درختان یا گیاهان روی میزتان خیره شوید. من شخصاً از طرفداران زیادی برای تهیه ساکولنت برای تیمم هستم.

5. نفس بکش.

تماس‌ها می‌تواند اعصاب خردکن باشد، به‌ویژه با مشتریان بزرگ‌تر یا زمانی که یک معامله هنگفت در خط وجود دارد. در چنین شرایطی، باید ذهن خود را پاک کنید و نفس بکشید. هنگامی که تنفس ما قطع یا کم عمق است – گاهی اوقات به طور ناخودآگاه – منبعی را که به مغزمان اجازه می دهد در اوج عملکرد کار کند قطع می کنیم.

آنچه من در اینجا می گویم این است که یک مراقبه سریع 30 ثانیه ای می تواند کلید ورود به آن تماس با چهره بازی شما باشد. پس چشمان خود را ببندید، نفس های عمیق و متفکرانه بکشید، سپس با ذهنی روشن با آن تماس بگیرید.

لبرون جیمز این را به بهترین وجه بیان کرد – وقتی در نیمه نهایی NBA در کنار زمین بود، به بازی ای که دوست داشت و می دانست مثل پشت دستش فکر نمی کرد. در عوض، او مدیتیشن کرد تا قبل از اینکه دوباره روی زمین بازگردد، ذهن خود را به درستی درآورد.

اکنون، این لیست از نکات بسیار کامل نیست – و ممکن است شما یک برنامه معمولی داشته باشید که قبل از تماس، خود را در منطقه قرار دهید. با این حال، من می توانم تکنیک هایی را که در این مقاله شرح داده شده است، تضمین کنم. آنها برای من کار کرده اند، و اگر به آنها ضربه بزنید، شرط می بندم که برای شما کار خواهند کرد.

sales call templates

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا