25 بهترین جایگزین پی پال در سال 2023

25 بهترین جایگزین پی پال در سال 2023

پی پال یکی از بزرگترین پلتفرم های پرداخت در بازار است. با این حال، چندین جایگزین PayPal وجود دارد که باید از آنها استفاده کنید. در حالی که PayPal پرداخت بیش از 28 میلیون کسب‌وکار را تسهیل می‌کند، برخی یکی از این گزینه‌ها ممکن است بهتر با نیازهای کسب و کار شما مطابقت داشته باشد.

نیازهای کسب و کار شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • حفاظت فروشنده برای کالاهای دیجیتال
  • کارمزدهای کمتر برای بازپرداخت هزینه
  • بازگرداندن سریع‌تر وجوه برداشت‌شده از PayPal (نمایش PayPal در حساب شما تا چهار روز کاری طول می‌کشد)
  • تیم موفقیت مشتری عملی تر

خوشبختانه، ما بهترین گزینه های PayPal را که در زیر فهرست شده اند، جمع آوری کرده ایم. از سازگار با بیت کوین تا آماده جهانی — راه حلی را بیابید که برای شما، کسب و کار و مشتریان شما مفید باشد.

1. پرداخت هاب اسپات

شروع به کار با ابزار پرداخت HubSpot< /a>.

اگر قبلاً از HubSpot CRM، تنها گنجاندن پرداخت های HubSpot. HubSpot Payments به راحتی پردازش پرداخت را ساده می کند و دریافت وجوه شما را آسان تر می کند.

تیم فروش شما می‌تواند پیوندهای پرداختی ایجاد کند که به کد دسترسی نیاز ندارند – به این معنی که می‌توانید پیوندهای پرداخت را در هر جایی که می‌توانید پیوندی را جاسازی کنید، مانند جلسات، نقل‌قول‌ها، فرم‌ها، فاکتورها و غیره قرار دهید.

  • قیمت: هیچ کارمزد ماهانه یا حداقلی برای استفاده از Payments وجود ندارد. با این حال، باید یک حساب Starter+ HubSpot داشته باشید.
    • پرداخت های ACP: (0.5%) از مبلغ تراکنش، تا سقف 10 دلار.
    • کارت: 2.9٪ در هر تراکنش

با ابزار پرداخت HubSpot، فرآیندهای پرداخت خود را ساده کنید.

2. Google Pay

منبع تصویر

مشتریان شما می توانند در برنامه، در فروشگاه یا در وب سایت شما پرداخت کنند. Google Pay به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا خرید را در همه دستگاه‌ها فعال کنند و تعداد گذرواژه‌های فراموش شده و تبدیل‌های از دست رفته را کاهش دهند. همچنین می‌توانید پیشنهادها و توصیه‌های سفارشی تلفن همراه را به مشتریان خود ارائه دهید، کارت‌های وفاداری و هدیه را به اشتراک بگذارید، و نیاز به تهیه بلیط را کاهش دهید.

3. WePay

منبع تصویر

WePay پرداخت های یکپارچه را برای پلتفرم ها ارائه می دهد. ساخته شده است تا پردازش و پردازش فوری “با مقیاس JPMorgan Chase” را فعال کند. WePay که در پلتفرم‌های نرم‌افزاری آنلاین، POS و همه‌کاناله منحصربفرد تخصص دارد، به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا قابلیت تراکنش و پرداخت را با یکپارچگی واحد تعبیه کنند.

4. 2CheckOut

منبع تصویر

به دنبال یک گزینه جهانی هستید؟ 2CheckOut را در نظر بگیرید که هشت نوع پرداخت، 15 زبان و 87 گزینه ارز را در بیش از 200 بازار جهانی ارائه می دهد. این پلتفرم با برندسازی سفارشی شده برای کسب‌وکار شما، تجربه‌ای سازگار با موبایل را فراهم می‌کند.

به‌علاوه، از 300 قانون کلاهبرداری در هر تراکنش، انطباق با PCI بالاتر و ادغام آسان با بیش از 100 سبد خرید آنلاین و اسناد گسترده لذت خواهید برد.

  • اجرا: اسناد برنامه‌نویس
  • قیمت: بسته به طرح متفاوت است
    • 2SELL، 3.5٪ + 0.35 دلار در هر فروش موفق
    • 2 اشتراک، 4.5% + 0.45 دلار برای هر فروش موفق
    • 2MONETIZE، 6.0% + 0.60 دلار در هر فروش موفق

5. Authorize.Net

پرداخت های الکترونیکی و کارت اعتباری را به صورت حضوری، آنلاین یا تلفنی با این سرویس درگاه پرداخت بپذیرید. Authorize.Net که از سال 1996 با مشاغل کوچک کار می کند، بیش از 43000 تاجر دارد، بیش از یک میلیارد تراکنش را انجام می دهد و هر سال 149 میلیارد دلار را تسهیل می کند.

این یکی از شرکت‌های تابعه Visa است و از طریق فروشندگان، از جمله سازمان‌های فروش مستقل، ارائه‌دهندگان خدمات بازرگانی، و مؤسسات مالی فروخته می‌شود. شما پشتیبانی رایگان، 24 ساعته و یکپارچه API برنده جایزه را دریافت خواهید کرد.

آن‌ها همچنین به راحتی با PayPal، Apple Pay، و Visa Checkout ادغام می‌شوند و به شما امکان می‌دهند پرداخت‌های مشتری را در سراسر جهان بپذیرید – تا زمانی که کسب‌وکار شما در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، اروپا یا استرالیا مستقر باشد.

  • اجرا: اسناد برنامه‌نویس
  • قیمت: بسته به طرح متفاوت است
    • همه‌این وان: بدون هزینه راه‌اندازی، 25 دلار درگاه ماهانه، 2.9٪ + 0.30 دلار برای هر تراکنش
    • فقط درگاه پرداخت: بدون هزینه راه‌اندازی، درگاه ماهیانه 25 دلار، 0.10 دلار + هزینه روزانه 0.10 دلاری
    • راه حل سازمانی: قیمت گذاری مناسب، کمک انتقال داده، تبادل به علاوه گزینه ها

6. Skrill

منبع تصویر

Skrill به شما امکان می‌دهد پول ارسال و دریافت کنید، کارت‌ها را ذخیره کنید، حساب‌های بانکی را پیوند دهید، و پرداخت‌ها را فقط با آدرس ایمیل و رمز عبور خود انجام دهید. «دارندگان کیف پول» Skrill نیز فقط 1.45 درصد کارمزد می پردازند، بنابراین می توانید پول بیشتری را از هر تراکنش نگه دارید. چه از Skrill برای استفاده تجاری یا شخصی استفاده کنید، در بیش از 30 کشور به پشتیبانی جهانی دسترسی خواهید داشت.

7. Intuit< /h3>

منبع تصویر

QuickBooks Payments به شما قول می دهد که در صورت استفاده از خدمات آن، دو برابر سریعتر حقوق دریافت خواهید کرد. آنها به شما امکان می دهند پرداخت های کارت تلفن همراه را دریافت کنید، فاکتورها را به صورت آنلاین ارسال کنید و صورتحساب های تکراری را تنظیم کنید.

هنگامی که مشتریان فاکتورها را مشاهده یا پرداخت کنند، هشدارهای بی‌درنگ دریافت خواهید کرد – و یادآوری‌های پرداخت همگی خودکار هستند. و تمام آن ورود اطلاعات فاکتور؟ در QuickBooks به‌صورت هم‌زمان و بدون نیاز به هیچ گونه تنظیماتی از جانب شما ظاهر می‌شود.

      • قیمت: بسته به طرح متفاوت است
        • هر ماه 0 دلار پرداخت کنید — نقل و انتقالات بانکی (ACH)، رایگان
        • کارت – کشیدن، 2.4٪ + 0.25 دلار در هر تراکنش
        • کارت – صورتحساب، 2.9٪ + 0.25 دلار در هر تراکنش
        • کارت – کلید دار، 3.4% + 0.25 دلار در هر تراکنش

8. FormPay

یک برنامه برای پرداخت های جهانی. با استفاده از فرم‌های پرداخت ساده با درگاه‌های انتخابی، پرداخت‌ها را در هر نقطه از مشتریان خود در سراسر جهان بپذیرید. روش‌های پرداخت خاص منطقه و روش‌های پرداخت رایج را تسهیل کنید.

چه پرداخت‌های یک‌باره یا تکراری، عملکرد پرداخت را در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی کنید. دریافت، ردیابی، مدیریت و تطبیق پرداخت ها به صورت یکپارچه با گزارش و تجزیه و تحلیل آنی.

برای ایجاد فرم پرداخت در FormPay فقط به فرم های HubSpot نیاز دارید. بهترین بخش، شما می توانید حتی از نسخه رایگان HubSpot برای این کار استفاده کنید.

اجرا: اسناد برنامه‌نویس < /p>

قیمت گذاری؛ 49 دلار در ماه

9. ProPay FormPay

منبع تصویر

ProPay راه‌حل‌های پرداخت را برای کسب‌وکارهای کوچک، کسب‌وکارهای سازمانی، و صنایع مختلف، از جمله فروش مستقیم، فروشندگان خودرو، و حقوقی ارائه می‌دهد. آنها پردازش پرداخت و پرداخت با کارت اعتباری را تسهیل می کنند و گزینه های پرداخت جهانی و کمیسیون را ارائه می دهند.

ProPay همچنین راه‌حل‌های پرداخت را برای پلتفرم‌های SaaS، بازارها و ارائه‌دهندگان نرم‌افزار از طریق پرداخت‌های متنی یا «یک کلیک» ایمیل ارائه می‌کند.

10. دولا

منبع تصویر

Dwolla به خود می بالد که برنامه نویس پسند است و به راحتی با برنامه شما ادغام می شود. دارای یک API با برچسب سفید است، به این معنی که مشتریان شما همیشه با رابطی که به آن اعتماد دارند – مال شما – تعامل دارند. هویت مشتری بدون دخالت سایت شخص ثالث تأیید می‌شود، و افزودن حساب‌های بانکی آسان است.

Dwolla همچنین پرداخت‌های شما را خودکار می‌کند و تا 5000 پرداخت را با یک درخواست API ارسال می‌کند. همچنین دارای 99.9% آپتایم، امنیت پیچیده، قیمت قابل پیش بینی، و تیم موفقیت مشتری عملی است.

11. Braintreeمنبع تصویر

Braintree در واقع یک سرویس PayPal است. Braintree Direct، Braintree Marketplace، Braintree Auth، و Braintree Extend راه‌حل‌های پرداختی را ارائه می‌دهند که برای نیازهای منحصر به فرد کسب‌وکار شما سفارشی شده است.

پذیرش پرداخت های آنلاین و تلفن همراه در بیش از 130 ارز و بیش از 45 کشور را آسان می کند. و افزودن Hosted Fields به رابط کاربری Drop-in خود به این معنی است که کاربران شما از تجربه پرداخت یکپارچه لذت خواهند برد.

  • اجرا: اسناد برنامه‌نویس
  • قیمت: بسته به طرح متفاوت است:
    • قیمت استاندارد، 2.59٪ + 0.49 دلار در هر تراکنش
    • قیمت سفارشی در صورت درخواست موجود است

12. استریپمنبع تصویر

کسب و کار اینترنتی دارید؟ راه راه می تواند برای شما مناسب باشد. این یک شرکت «ابتدا توسعه‌دهندگان» است که معتقد است «پرداخت‌ها مشکلی است که ریشه در کد دارد، نه مالی». با API آسان آن، می‌توانید Stripe را تنها در چند دقیقه راه‌اندازی و اجرا کنید.

  • اجرا: اسناد برنامه‌نویس
  • قیمت‌گذاری: در حین حرکت پرداخت کنید:
    • 2.9٪ + 0.30 دلار برای هر شارژ کارت موفق، + 1٪ در کارت های بین المللی
    • 0.8٪ و سقف 5 دلار در بدهی های ACH
    • قیمت سفارشی در صورت درخواست موجود است

13. Payoneer

منبع تصویر

چه صاحب کسب‌وکار، چه حرفه‌ای و چه حرفه‌ای، Payoneer می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت، ایمن و با هزینه کم توسط مشتریان بین‌المللی دستمزد دریافت کنید. این شرکت در بازارها و صنایع مختلف تخصص دارد، بنابراین مهم نیست که شرکت شما بر تجارت الکترونیک، تبلیغات آنلاین یا اجاره تعطیلات متمرکز است.

Payoneer دارای 4 میلیون کاربر در بیش از 200 کشور است و می تواند به راحتی تجارت شما را اداره کند. به سادگی در Payoneer ثبت نام کنید، شروع به دریافت پرداخت های آنلاین به حساب Payoneer خود کنید و وجوه را از بانک محلی یا دستگاه های خودپرداز در سراسر جهان برداشت کنید.

  • قیمت: پرداخت از سایر مشتریان Payoneer، رایگان
    • دریافت حساب‌ها با استفاده از سرویس پرداخت جهانی Payoneer، رایگان
    • پرداخت مستقیم از مشتریان شما، 3٪ در کارت های اعتباری در همه ارزها، و 1٪ در چک های الکترونیکی
    • پرداخت از طریق سایر بازارها و شبکه ها، قیمت متفاوت است
  • برنامه‌ها: iOS | Google Play

14. Amazon Pay

منبع تصویر

Amazon پورتال هایی برای بازرگانان، خریداران و خیریه ها دارد. استفاده از آن برای مشتریان شما آسان خواهد بود زیرا آنها با استفاده از اطلاعات حساب آمازون خود وارد سیستم می شوند و با استفاده از همان فرآیند آمازون که قبلاً به آنها اعتماد دارند بررسی می کنند.

به‌علاوه، بدون هیچ هزینه‌ای، امنیت اضافی محافظت از تقلب آمازون را دریافت می‌کنید. تمام تراکنش ها در سایت شما انجام می شود و Amazon Pay با CRM موجود شما ادغام می شود. همچنین در همه دستگاه‌ها در دسترس است، بنابراین می‌توانید پرداخت‌ها را در حال حرکت مدیریت کنید.

  • اجرا: اسناد برنامه‌نویس
  • قیمت: 2.9٪ + 0.30 دلار سنت برای هر تراکنش داخلی ایالات متحده ، 3.9٪ برای هزینه پردازش فرامرزی و 20 دلار برای هزینه های مورد مناقشه

15. عاقل

منبع تصویر

وایز خود را «روشی ارزان‌تر برای ارسال پول در سطح بین‌المللی» می‌داند. با یک حساب بدون حاشیه Wise پول ارسال و دریافت کنید، برای کارت نقدی Wise به لیست انتظار بپیوندید، پرداخت‌های دستمزد یا دسته‌ای را اجرا کنید، به عنوان فریلنسر پول دریافت کنید، و حتی API پرداخت‌ها را کاوش کنید.

همچنین ادعا می‌کند که منصفانه‌ترین نرخ ارز را دارد، کارمزدهای پنهان را حذف می‌کند و 90 درصد انتقال‌ها را از بریتانیا به اروپا در یک روز کاری تکمیل می‌کند. اگر حجم بالایی از تراکنش‌های بین‌المللی را انجام می‌دهید، وایز ارزش بررسی را دارد.

16. ونمو

منبع تصویر< /p>

شما احتمالاً از Venmo برای بازپرداخت بلیط پیتزا یا کنسرت به دوستتان استفاده کرده‌اید – اما آیا می‌دانستید که Venmo برای معاملات تجاری نیز کار می‌کند؟ پلتفرم را به وب سایت یا برنامه تلفن همراه خود اضافه کنید و از مزایای اجتماعی Venmo به عنوان بازاریابی پاداش برای کسب و کار خود استفاده کنید.

شما باید با Braintree ادغام شوید یا PayPal Checkout برای اضافه کردن Venmo به عنوان گزینه پرداخت ، اما اگر جنبه اجتماعی پرداخت ها شما را مجذوب خود می کند، Venmo ارزش دیدن دارد.

17. مربع

منبع تصویر

اندازه و نوع کسب و کار خود را انتخاب کنید و در Square ثبت نام کرده اید. برای معاملات خرده فروشی و حضوری بهترین کار را دارد و دو طرح اصلی را ارائه می دهد. Square Point of Sales به شما این امکان را می دهد که کارت، پول نقد، چک و حتی کارت هدیه را بپذیرید، رسید چاپ یا به صورت دیجیتالی ارسال کنید. همچنین می‌توانید فاکتورها و پرداخت‌های مکرر را پردازش کنید.

یک جایزه بزرگ اینجاست؟ همچنین می‌توانید کارت‌ها را بدون اتصال بکشید، بنابراین دیگر هرگز نگران از دست دادن کسب‌وکار در اثر قطعی‌ها نباشید.

Square for Retail به شما امکان می دهد با یک نقطه فروش مبتنی بر جستجو سریعتر بفروشید، موجودی را ردیابی، تنظیم و انتقال دهید، فروشندگان خود را مدیریت کنید و با هر فروش نمایه های مشتری ایجاد کنید. همچنین می‌توانید گزارش‌های بهای تمام شده کالاهای فروخته‌شده را ایجاد کنید، سفارش‌های خرید ارسال کنید، و کارت‌ها و مجوزهای زمان کارمندان را تنظیم کنید.

18. خط پرداخت

منبع تصویر

Payline محصولاتی را ارائه می‌دهد که مناسب کسب‌وکار شما هستند – چه در فروشگاه، تلفن همراه یا آنلاین. Payline دارای گزینه های مختلف مشارکت است که به شما امکان می دهد طرح خود را سفارشی کنید.

19. پرداخت های Shopify

منبع تصویر

کارت های اعتباری را مستقیماً با Shopify بپذیرید، بدون نیاز به شخص ثالث. موجودی و برنامه پرداخت خود را از داشبورد فروشگاهی مناسب پیگیری کنید و هنگامی که وجوه جدید به حساب بانکی شما رسید، هشدارهای ایمیلی دریافت کنید. Shopify POS پذیرش کارت‌های اعتباری را امکان‌پذیر می‌کند – چه در حال حرکت باشید یا در یک فروشگاه خرده‌فروشی – همه اینها در حالی که از نرخ‌های کمتر از 2.4٪ + 0.30 دلار استفاده می‌کنید.

Shopify همچنین پین‌های خرید پینترست، فروشگاه‌های فیس‌بوک، فیس‌بوک مسنجر، آمازون، eBay و حساب‌های سطح سازمانی را تسهیل می‌کند.

  • قیمت: بسته به طرح متفاوت است:
    • Basic Shopify، 39 دلار در ماه، کارت اعتباری آنلاین نرخ 2.9٪ + 0.30 دلار، کارمزد کارت اعتباری حضوری 2.7٪
    • Shopify، 105 دلار در ماه، نرخ کارت اعتباری آنلاین 2.6٪ + 0.30 دلار، هزینه کارت اعتباری حضوری 2.5٪
    • Advanced Shopify، 399 دلار در ماه، کارت اعتباری آنلاین نرخ 2.4٪ + 0.30 دلار سنت، کارمزد کارت اعتباری حضوری 2.4٪

20. BlueSnap

منبع تصویر

یک راه حل درگاه پرداخت، حساب تاجر و سایر ویژگی‌ها برای کمک به رشد کسب و کار خود دریافت کنید. مسیریابی هوشمند پرداخت تبدیل بهینه، تجزیه و تحلیل پرداخت، مدیریت استرداد وجه، مدیریت ریسک و توانایی پردازش بیش از 100 پرداخت جهانی را ارائه می دهد.

BlueSnap همچنین با پلتفرم‌هایی که قبلاً استفاده می‌کنید، از جمله سبد خرید، ERP، و سیستم‌های CRM، ادغام می‌شود تا پیاده‌سازی را سریع‌تر کند.

21. نمایش پست

منبع تصویر

فاکتورهای حرفه ای و سفارشی شده را ارسال و پیگیری کنید و برای کنترل بیشتر بر سرمایه در گردش، به تخفیف های پرداخت زودهنگام دسترسی پیدا کنید. به‌علاوه، با راه‌حل‌های کامل صورت‌حساب و پرداخت، در زمان صرفه‌جویی کنید.

  • قیمت: 19.99 دلار در ماه به اضافه کارمزد تراکنش (در صورت درخواست موجود است)< /li>

22. FastSpring

منبع تصویر

این پلتفرم تجارت الکترونیک «پایان به انتها» در شرکت‌هایی که نرم‌افزار، محتوا یا برنامه‌ها را به صورت آنلاین می‌فروشند، تخصص دارد. آن‌ها اشتراک‌ها و پرداخت‌های جهانی را برای شرکت‌های دیجیتال (در سراسر وب، تلفن همراه و درون‌برنامه) فعال می‌کنند و با محصولات دیجیتالی که برای رشد کسب‌وکارتان نیاز دارید، یکپارچه می‌شوند.

آنها فعال کردن توزیع همه‌کاناله، تجربه خرید شخصی‌شده در تجارت الکترونیک، تسویه‌حساب بازشو برای مشتریان، اشتراک‌ها و صورت‌حساب مکرر را ارائه می‌کنند. آنها همچنین با تجربه محلی، پرداخت های جهانی را تسهیل می کنند و کمک مدیریت مالیاتی را ارائه می دهند.

23. آدین

منبع تصویر

Ayden یک گزینه چند کاناله است که به مشتریان شما امکان می‌دهد از هر روش پرداختی که مناسب می‌دانند، چه آنلاین، چه درون‌برنامه‌ای یا درون فروشگاهی استفاده کنند. این شرکت دارای فهرست قابل توجهی از مشتریان، از جمله Uber، eBay، و Spotify است – و دلیل خوبی هم دارد.

راه حل پویا، قابل اعتماد و در دسترس است. با پشتوانه ساختار قیمت گذاری معقول، آیدن می تواند برای مشاغل با هر اندازه ای کار کند.

24. پرداخت مالیات توسط fattmerchant

منبع تصویر

Stax Pay در پلتفرم گسترده‌تر مالی Stax گنجانده شده است. این یک راه حل همه کاره است که امکان پرداخت سریع و ایمن را از طریق تلفن، در حال حرکت یا حضوری با دستگاه Stax Pay Smart Terminal خود فراهم می کند. این پلتفرم تقریباً می‌تواند مشاغل با هر اندازه را در خود جای دهد و به صنایع مختلف – از جمله خرده‌فروشی، خدمات حرفه‌ای، خدمات صحرایی، و مراقبت‌های بهداشتی خدمات می‌دهد.

25. Apple Pay

منبع تصویر

Apple Pay یک پلت فرم پرداخت امن و خصوصی است که برای جمع آوری پرداخت های حضوری، آنلاین و درون برنامه ای طراحی شده است. دستگاه‌های دارای Apple Pay، مانند iPhone، Apple Watch یا سایر پوشیدنی‌ها، امکان پرداخت حضوری و بدون تماس را مستقیماً از دستگاه مشتری به کسب‌وکار بدون نیاز به پایانه خارجی می‌دهند.

یا اگر مشتریان شما یک نشانگر بدون تماس EMV روی کارت بدهی یا اعتباری خود دارند، می‌توانید از Apple Pay برای جمع‌آوری پرداخت‌های نقدی یا کارت اعتباری استفاده کنید.

Apple Pay با برنامه‌های دیگر ادغام می‌شود، و برای استفاده از این سیستم باید یک سرویس‌دهنده پردازش پرداخت خارجی راه‌اندازی کنید.

شروع به کار

کارآفرینی و مالکیت کسب و کار آسان نیست. با این حال، این گزینه های پی پال مدیریت درآمد ورودی و خروجی شرکت را برای شما آسان تر می کند. به زودی، می‌توانید ماشین‌حساب را کنار بگذارید و به کار خود بازگردید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل