چگونه یک Airbnb را در 8 مرحله راه اندازی کنیم

چگونه یک Airbnb را در 8 مرحله راه اندازی کنیم

روزی روزگاری، هتل‌ها انتخاب غالب گردشگرانی بودند که به دنبال اقامت شبانه بودند. اکنون، شش مسافر از هر 10 مسافر ترجیح می دهند Airbnbs بیش از هتل‌ها، با پلتفرم مفخر بیش از 6 میلیون فهرست در بیش از 100 هزار شهر در سراسر جهان.

اگر می‌خواهید از این بازار پر رونق سرمایه‌گذاری کنید، ابتدا باید یاد بگیرید که چگونه یک Airbnb راه‌اندازی کنید – یک انتخاب محکم و سودآور هنگام پیدا کردن نحوه راه اندازی کسب و کار.

فهرست مطالب:

Airbnb چیست؟

شروع شده در سال 2007 توسط برایان Chesky و Joe Gebbia، Airbnb پلتفرمی است که میزبان ها را به مسافرانی که به دنبال اقامت موقت هستند متصل می کند.

میزبان‌ها می‌توانند کل خانه‌ها، آپارتمان‌ها، اتاق‌های خصوصی، اتاق‌های هتل و اتاق‌های مشترک را روی پلتفرم پست کنند. سپس مشتریان بر اساس موقعیت مکانی، اولویت‌ها، قیمت و رتبه‌بندی‌ها، گزینه‌ها را جستجو می‌کنند.

در مقایسه با هتل‌ها، Airbnbs تمایل دارد تجربه شخصی‌تری ارائه دهد که اغلب شامل موارد زیر است:

  • امکانات بهبود یافته (مانند آشپزخانه های بزرگتر، وای فای سریعتر)
  • هزینه های کمتر
  • اقامتگاه‌های منحصربه‌فرد (مثلاً تزئین شده بر اساس فرهنگ محلی)

Airbnb در حال حاضر به بیش از 4 متر می بالد میزبان ها، با بسیاری از آنها در عرض 24 ساعت پس از ایجاد یک حساب، پذیرفته و تأیید می شوند.

نحوه راه اندازی کسب و کار Airbnb

1) به قوانین محلی نگاه کنید

قبل از راه‌اندازی Airbnb، مطمئن شوید که از محدودیت‌های دولت محلی پیروی می‌کنید. تنظیم‌کننده‌ها اغلب Airbnbs را محدود کنید برای محافظت در برابر مالکانی که مستاجران را به نفع اجاره‌های کوتاه‌مدت بیرون می‌کنند، یا اطمینان حاصل کنید که محله‌ها آرام و مسکونی هستند.

بسته به مکان، این بدان معناست که ممکن است مجبور شوید Airbnb خود را در شهر ثبت کنید، مالیات و هزینه‌های اضافی بپردازید یا حتی حداقل تعداد شب مورد نیاز برای هر مهمان را تغییر دهید. در همه مکان‌ها، اکثر میزبان‌ها باید برای مجوز کسب و کار عمومی ثبت نام کنند.

به عنوان مثال، در شهر نیویورک، میزبان ها مورد نیاز است اطلاعات شخصی و فهرست اطلاعات خود را با شهر به اشتراک بگذارند، مگر اینکه آنها فقط میزبان اقامت طولانی مدت باشند (حداقل 30 روز در هر رزرو).

سانتا مونیکا نیز نگهداری می کند محدودیت‌های متعددی در Airbnbs وجود دارد که میزبانان را ملزم می‌کند در طول اقامت مهمان در ملک زندگی کنند، مجوز کسب و کار دریافت کنند و از کاربران Airbnb 14 درصد مالیات برای اشغال دریافت کنند.

به قوانین محلی توجه کنید زیرا آنها متفاوت هستند، اغلب تغییر می کنند و می توانند به طور قابل توجهی بر توانایی شما برای میزبانی از مهمانان تأثیر بگذارند.

2) جذابیت مکان و ملک خود را تجزیه و تحلیل کنید

اگرچه می‌توانید فهرست خود را در هر کجا که زندگی می‌کنید میزبانی کنید، اما همه دارایی‌ها یک فهرست Airbnb را ایجاد نمی‌کنند. یک Airbnb قوی معمولاً برخی از ویژگی های زیر را دارد:

  • نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری محبوب (مانند موزه‌ها، مکان‌های تاریخی)
  • مسابقه محدود
  • انحراف کم از فصلی
  • نزدیک وسایل نقلیه عمومی (مانند اتوبوس، قطار)

علاوه بر این، می‌خواهید جنبه‌های دیگری از اجرای Airbnb مانند شدت محدودیت‌های Airbnb در منطقه خود و میزان نگهداری مورد نیاز برای راه‌اندازی و راه‌اندازی ملک را در نظر بگیرید.

برای مثال، اگر منطقه شما بازدیدکنندگان کمی دارد، پرداخت هزینه‌های نگهداری گزاف معنی ندارد.

3) در صورت لزوم از مدیریت ساختمان اجازه بگیرید

اگر در یک آپارتمان اجاره ای زندگی می کنید یا صاحب یک آپارتمان هستید، احتمالاً به اجازه مالک ملک یا مدیر ساختمان نیاز خواهید داشت. این معمولاً مستلزم دریافت تأییدیه برای تبدیل واحد شما به Airbnb و به طور بالقوه، پیروی از مقررات اضافی خاص ساختمان شما است.

Airbnb پیشنهاد می‌دهد ایجاد یک تاثیر اولیه خوب با مدیر ساختمان خود، که شامل موارد زیر است:

  • نشان دادن مراقبت از ملک خود با نشان دادن فضای خود به مدیر
  • به مدیر ساختمان خود توضیح دهید که چرا می خواهید میزبانی کنید
  • به اشتراک گذاشتن خط‌مشی‌های Airbnb که از میزبان‌ها محافظت می‌کند، از جمله تأیید هویت مهمان آن‌ها، 3 میلیون دلار محافظت در برابر خسارت، 1 میلیون دلار بیمه مسئولیت و موارد دیگر
  • قوانینی را با مدیر ساختمان خود تنظیم کنید، مانند اینکه چند وقت یکبار قصد میزبانی را دارید
  • ارتباط با همسایگان در مورد اهداف خود و درخواست از آنها برای گزارش شکایات مهمان به شما

4) فضا را برای مهمانان آماده کنید

امکانات محبوب را تنظیم کنید

پس از تایید، ملک را برای مهمانان آماده کنید. در نظر بگیرید که مهمانان به دنبال چه امکاناتی در فهرست هستند و آنها را به واحد خود اضافه کنید. Airbnb انجام شد< /span> یک نظرسنجی انجام داد و نشان داد که مهمانان عمدتاً به دنبال واحدهایی با امکانات زیر هستند:

  • WiFi
  • یک آشپزخانه
  • پارکینگ رایگان
  • یک ماشین لباسشویی و خشک کن
  • تهویه مطبوع و گرمایش
  • اعلام حضور خود
  • فضای کار
  • حیوانات خانگی مجاز است

دریابید که چگونه می‌توانید امکانات محبوب را در فهرست خود جای دهید. به عنوان مثال، می توانید گوشه ای از اتاق نشیمن را به فضای کاری تبدیل کنید که شامل یک میز، یک صندلی راحت، یک چاپگر و سایر لوازم است. می‌توانید با ارتقاء سرویس واحد خود، سایر امکانات مانند وای‌فای پرسرعت را ایمن کنید.

مطمئن شوید که مهمانان می‌توانند خودشان اعلام حضور کنند

احتمالاً می‌خواهید یک فرآیند ثبت نام خود را در نظر بگیرید، به این معنی که مهمان می‌تواند بدون نیاز به صحبت با میزبان، فضای خود را بررسی کند. با نصب جعبه قفل کلید، یک صفحه کلید، یا یک قفل هوشمند در قسمت بیرونی دستگاه شما.

از طرف دیگر، می‌توانید کلیدی را در اختیار کارکنان ساختمان بگذارید تا زمانی که 24 ساعته در ملک بمانند.

امکانات اولیه و ویژگی های ایمنی را ذخیره کنید

این به معنای نگهداری لوازمی مانند حوله اضافی، ملحفه، بالش و صابون است. علاوه بر این، باید مطمئن شوید که فهرست شما دارای ویژگی‌های ایمنی مانند آشکارساز مونوکسید کربن، هشدار دود، کپسول آتش‌نشانی، شماره‌های اضطراری و حتی کیت کمک‌های اولیه است.

امکانات دسترسی را نیز لحاظ کنید

در صورت امکان، سعی کنید میزبانی خود را برای کسانی که از ویلچر، عصا یا سایر وسایل کمک حرکتی استفاده می‌کنند، در دسترس قرار دهید. به عنوان مثال، یک ورودی بدون پله به خانه اضافه کنید، چارچوب درها را حداقل 32 اینچ عرض کنید، میله هایی را در حمام قرار دهید، و همچنین ویژگی های دیگر.

امکانات رفاهی را برای اقامت خانوادگی و دوستانه حیوانات خانگی اضافه کنید

اگر قصد دارید از خانواده هایی با کودکان یا حیوانات خانگی میزبانی کنید، مهمانان از امکانات اضافی برای اقامت آنها قدردانی خواهند کرد. این شامل کاسه های آب، صندلی های بلند، گهواره و هر چیز دیگری است که اقامت آنها را راحت تر می کند. همچنین ممکن است بخواهید فهرست خود را با جابجایی هر گونه اشیای زشت به قفسه های بالاتر یا اطمینان از اینکه حیوانات خانگی نمی توانند روی سطل های زباله ضربه بزنند، محافظت از حیوانات خانگی را در نظر بگیرید.

برای تجربه بهتر موارد اضافی را اضافه کنید

اگرچه ضروری نیست، اما شامل موارد زیر می‌تواند تجربیات مهمانان شما را بهبود بخشد و به نوبه خود رتبه فهرست شما را افزایش دهد:

  • تنقلات (مانند چیپس، گرانولا)
  • قهوه یا چای
  • لوازم آشپزی (مانند قابلمه و ماهیتابه، کاسه و بشقاب – چیدن وسایل باکیفیت یک امتیاز اضافی برای مهمانان است)
  • لیوان (مانند لیوان شراب، فنجان)
  • آداپتورها و شارژرها

با کنار هم گذاشتن همه چیز، از چک لیست زیر استفاده کنید تا فهرست خود را برای یک تجربه Airbnb آماده کنید.

5) یک خدمه استخدام کنید

می‌توانید Airbnb را خودتان مدیریت کنید. با این حال، این ممکن است در نهایت یک مسئولیت وقت گیر باشد. اگر پیش‌بینی می‌کنید درآمد قابل توجهی از میزبانی خود دریافت کنید، باید به استخدام خدمه فکر کنید. این می تواند شامل نظافتچی ها و خدمه تعمیر و نگهداری (به عنوان مثال، لوله کش، دست ساز، و برق) باشد.

اما، به یاد داشته باشید که استخدام می تواند مشکل را ایجاد کند مالیات های اضافی و کاغذبازی ممکن است بخواهید ابتدا Airbnb خود را راه اندازی کنید، تعیین کنید که چقدر زمان می توانید برای عملیات و نگهداری آن صرف کنید، و سپس بفهمید که آیا نیاز به استخدام فردی دارید یا خیر.

6) قیمت Airbnb خود را

برای قیمت گذاری Airbnb خود، ابتدا هزینه های روزانه را محاسبه کنید. این به این معنی است که قبوض آب و برق، مالیات بر دارایی، هزینه های تعمیر و نگهداری و سایر هزینه های واحد را جمع آوری کنید. به یاد داشته باشید که تمام هزینه ها را به روزانه تبدیل کنید، بنابراین اگر صورتحساب WiFi ماهانه پرداخت می کنید، آن را بر 30 تقسیم کنید.

وقتی هزینه‌های روزانه خود را محاسبه می‌کنید، اکنون حداقل نرخ روزانه را می‌دانید که باید هزینه آن را جبران کنید. البته، شما می‌خواهید Airbnb شما سود ایجاد کند، بنابراین باید بر اساس تحقیقات بیشتر بازار، حاشیه‌ای سالم ایجاد کنید. Airbnb اجازه می دهد دارایی خود را با فهرست‌های مشابه، که به شما ایده می‌دهد که چه چیزی را شارژ کنید.

برای بهینه‌سازی قیمت‌گذاری، استراتژی‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • از جمله هزینه نظافت یا حیوان خانگی
  • ترکیب قیمت‌گذاری پویا (به عنوان مثال، نرخ روزانه شما در فصول اوج سفر یا تعطیلات افزایش می‌یابد)
  • دارای تخفیف‌های طولانی مدت (به عنوان مثال، ارائه تخفیف برای مهمانانی که بیش از یک هفته اقامت دارند)

سپس می‌توانید از نرخ روزانه خود برای تخمین مدت زمان پوشش هزینه‌های راه‌اندازی برای اجرای فهرست استفاده کنید، مانند امکاناتی که خریداری کرده‌اید یا کارهای نوسازی.

7) عکس های باکیفیت از ملک بگیرید

می‌توانید از یک دوربین با کیفیت بالا استفاده کنید یا در حالت ایده‌آل، یک عکاس حرفه‌ای را برای ثبت فضا استخدام کنید. برای اطمینان از کیفیت عکس‌های خود ، ابتدا موارد زیر را انجام دهید:

  • اموال را تمیز کنید
  • اجازه دهید نور طبیعی وارد شود
  • به جای پرتره عکس های منظره بگیرید
  • امکانات متمایز را ضبط کنید، مانند آثار هنری عجیب و غریب یا چیدمان آشپزخانه فانتزی
  • از ویژگی‌های دسترس‌پذیری عکس بگیرید

8) یک حساب کاربری ایجاد کنید و فهرست خود را آپلود کنید

با ایجاد یک حساب شروع کنید، که برای تأیید به شناسه شما نیاز دارد. سپس، یک فهرست ایجاد کنید در زیر بخش میزبان پروفایل شما اکنون بخش سرگرم کننده فرا می رسد: متمایز کردن ملک خود از سایرین.

عنوان شما باید مناسب باشد جمعیت مورد نظر شما، چه به معنای آپارتمانی برای یک کارگر از راه دور باشد یا یک خانواده چهار نفره در تعطیلات. مثال های راهنمایی زیر را در نظر بگیرید:

  • “آپارتمان خصوصی دنج ایده آل برای کار در خانه”
  • “کابین 3 خوابه بزرگ با استخر و جکوزی خصوصی”
  • «براون استون تاریخی در نزدیکی پل بروکلین»

از آنجایی که عنوان فقط می تواند 50 کاراکتر داشته باشد، از همه آن عاقلانه استفاده کنید. این به معنای کوتاه کردن کلمات رایج مانند «خواب» و «با» به ترتیب به «BR» و «w/» است.

در توضیحات خود، بر آنچه که مهمانان در ملک تجربه خواهند کرد تأکید کنید. آیا این باعث می شود که آنها احساس مولد، اما بدون استرس کنند؟ آیا این نوید یک تجربه خانه دور از خانه را می دهد؟ آیا آنها را در قلب یک منطقه شلوغ مرکز شهر قرار می دهد؟ امیدوارید مهمانان چه تجربه ای از اقامت خود داشته باشند؟

در کنار نکات مثبت، نکات منفی مربوطه را نیز لحاظ کنید. برای مثال، فردی که برای خوابیدن با سر و صدا تلاش می کند، از دانستن اینکه آیا Airbnb در یک خیابان شلوغ نشسته است یا خیر، سود می برد.

در مرحله بعد، امکاناتی را که ویژگی‌های فهرست خود دارید انتخاب کنید و قوانین خانه را تنظیم کنید. می‌توانید قوانین را بسته به واحد خود سفارشی کنید، بنابراین به یاد داشته باشید که هر چیزی را که می‌خواهید مهمانان در نظر داشته باشند را در نظر بگیرید (به عنوان مثال، سر و صدا را بعد از ساعت 10 شب کم کنید).

در نهایت، در دسترس بودن واحد خود را تعیین کنید. اقامت یک شبه می‌تواند باعث رزرو بیشتر شود، اما زمان و انرژی بیشتری برای بررسی مهمانان و تمیز کردن بلافاصله بعد از آنها نیاز است.

هزینه راه اندازی Airbnb چقدر است؟

Airbnb هزینه، به طور متوسط ​​6000 دلار برای شروع – با فرض اینکه شما از قبل مالک ملک هستید. با کنار هم گذاشتن همه چیز، هزینه‌های Airbnb عبارتند از:

  • نظافت و نگهداری (به عنوان مثال، لوازم، هزینه های تمیزکننده)
  • امکانات رفاهی (به عنوان مثال، خرید اقلام فضای کاری)
  • امکانات کمکی (به عنوان مثال، برق، WiFi)
  • هزینه‌های اجاره کوتاه‌مدت (مانند مجوزهای تجاری، مالیات)

با این حال، هزینه‌ها بسته به موقعیت مکانی، فهرست و امکانات ارائه شده ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، میزبانی یک اتاق خصوصی در داخل یک خانه احتمالاً بسیار کمتر از کل خانه هزینه خواهد داشت.

آیا Airbnbs سودآور است؟

Airbnbs سود بیشتری نسبت به اجاره‌های بلندمدت دارد، آوردن بازده نقدی 3.62% در مقایسه با بازده اجاره بلندمدت 3.41%. اگر بین اجاره بلندمدت (یعنی اجاره‌های سالانه) و کوتاه‌مدت (یعنی ماندن Airbnb) انتخاب شود، میزبانی در Airbnb برای سود بیشتر منطقی‌تر است.

در سال 2021، میزبان‌های Airbnb در آمریکای شمالی ارائه شد به طور متوسط ​​حدود 41 هزار دلار است، هرچند به خاطر داشته باشید که برخی از میزبان ها می توانند چندین ویژگی داشته باشند. سایر تفکیک های منطقه ای عبارتند از:

  • اروپا: ~14 هزار دلار
  • آسیا اقیانوسیه: ~15 هزار دلار
  • آمریکای لاتین: ~9 هزار دلار
  • آفریقا: ~8 هزار دلار

البته، اگر تحقیق خود را انجام دهید، زمان خود را در دارایی خود سرمایه گذاری کنید و عملیات خود را بهینه کنید، ممکن است بسیار بیشتر از حد متوسط ​​درآمد داشته باشید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

> /p>

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل