راهنمای کامل تماس سرد املاک و مستغلات (+11 اسکریپت)

راهنمای کامل تماس سرد املاک و مستغلات (+11 اسکریپت)

Cold calling نان و کره نمایندگان فروش در املاک و مستغلات است. این یکی از مؤثرترین راه‌ها برای یافتن مشتری است، اما فقط در صورتی که برای سناریوهای مختلف گفتگو آماده باشید.

بنابراین، چگونه باید در املاک و مستغلات تماس سرد بگیرید؟ در این پست، 11 اسکریپت تماس سرد برای مشاوران املاک را به اشتراک می گذاریم. چه مشتری بالقوه شما یک خریدار، فروشنده یا مستاجر بالقوه باشد، از این اسکریپت ها برای جلب توجه آنها استفاده کنید.

فهرست محتوا

چرا تماس سرد در املاک مهم است

تماس سرد یک روش محبوب جذب مشتری در املاک و مستغلات است. نمایندگان فروش با مشتریان بالقوه تماس می گیرند بدون اینکه بدانند آیا آنها علاقه مند به فروش یا خرید ملک هستند. ممکن است بپرسید – شماره تلفن آنها از کجا آمده است؟

کارگزاران املاک یا شماره تلفن ها را به صورت آنلاین پیدا می کنند یا اطلاعات تماس را از تیم بازاریابی دریافت می کنند. برخی نیز ممکن است از نرم‌افزار توزیع سرنخ استفاده کنند و به فهرست‌های احتمالی شخص ثالث دسترسی پیدا کنند.

اگرچه تماس سرد وقت گیر است، اما می تواند در املاک و مستغلات بسیار سودمند باشد. از جمله، به گسترش آگاهی در مورد خدمات شما و ایجاد ارتباط فوری با کسانی که در واقع به پشتیبانی آژانس املاک و مستغلات نیاز دارند کمک می کند.

آیا تماس سرد در املاک و مستغلات کارساز است؟ در اینجا چند آمار برای نشان دادن این کار وجود دارد:

  • به تعداد 28٪ تماس های سرد پاسخ داده می شود.
  • بیش از 57٪ از املاک و مستغلات نمایندگان ادعا می کنند که بازاریابی تلفنی بهترین تکنیک تولید سرنخ است.
  • کارگزاران املاک اذعان دارند که 50% سرنخ های آنها از تماس سرد می آیند.

بنابراین، چگونه آن را به درستی دریافت می کنید؟ بیایید در ادامه در این مورد بحث کنیم.

11 اسکریپت برای تماس سرد املاک و مستغلات

همانطور که روزانه ده‌ها تماس برقرار می‌کنید، مکالمات شما می‌تواند به نوبت‌های مختلفی بپیوندد. برخی از مشتریان بالقوه ممکن است علاقه مند به خرید ملک باشند. در همین حال، دیگران ممکن است یک آپارتمان اضافی داشته باشند، اما برای فکر کردن به فروش آن، به آن فشار اضافی نیاز دارند. بنابراین، به عنوان یک مشاور املاک، باید برای هر و همه سناریوها آماده باشید.

در اینجا 11 اسکریپت برای تماس سرد املاک وجود دارد که به شما کمک می کند از هر مکالمه حداکثر استفاده را ببرید.

1. وقتی برای معرفی خود تماس می گیرید

بیایید با ابتدایی ترین سناریو شروع کنیم، یعنی زمانی که برای معرفی پیشنهاد خود به مشتریان بالقوه تماس می گیرید.

این اسکریپت است:

«صبح بخیر! اسم من الکس است. من یک کارشناس املاک در کلر ویلیامز هستم. آیا اکنون زمان خوبی برای صحبت است؟»

توجه کنید که چگونه این سه جمله فشار صفر به هیچ بر مشتری احتمالی وارد می کند. از آنجایی که با یک غریبه تماس می گیرید و از برنامه او اطلاعی ندارید، ممکن است در محل کار یا زمانی که در حال خرید مواد غذایی هستند، او را قطع کنید. با این حال، به آنها این امکان را می‌دهید که سریع پاسخ دهند و در حالت ایده‌آل، در یک تماس کشف سریع شرکت کنند.

هدف این اسکریپت این نیست که مشتری بالقوه به یک جلسه متعهد شود. این در مورد درک این است که آیا شخصی که تماس می‌گیرید علاقه‌ای به خدمات شما دارد یا خیر. اگر یک «نه» واضح شنیدید، شماره تلفن را از لیست خود حذف کنید. و اگر اعتراضی نمی شنوید اما زمان مناسبی برای بحث در مورد تجارت نیست، بپرسید چه زمانی می توانید با آنها تماس بگیرید.

بهترین برای: زمانی که می خواهید زمینه ها را آزمایش کنید و حسی از علاقه کلی مشتری بالقوه داشته باشید.

2. وقتی در ساعات کاری با هم تماس می گیرید

مگر اینکه فضای اداری را بفروشید، به احتمال زیاد با هر کسی که صحبت می کنید علاقه مند به فروش یا خرید ملک به عنوان فردی است. بنابراین، اگر در ساعات کاری استاندارد با آنها تماس بگیرید، ممکن است نتوانند در یک مکالمه طولانی شرکت کنند.

اگر می‌خواهید ویژگی‌های جدیدی را برای فهرست پیدا کنید، چگونه می‌توانید با آن مقابله کنید:

«سلام، این الکس از کلر ویلیامز است. من در حال تماس هستم زیرا گروهی از خریداران علاقه مند به خرید خانه در Independence، MO هستند. طبق گفته Yellowbook، این جایی است که شما در حال حاضر زندگی می کنید. آیا شما علاقه مند به فروش ملک خود در حال حاضر یا هر زمان در چند سال آینده هستید؟»

و در اینجا یک اسکریپت تماس سرد املاک و مستغلات برای زمانی که به دنبال خریداران هستید وجود دارد:

«سلام، این الکس از کلر ویلیامز است. من یک مشاور املاک و مستغلات هستم که در ایندیپندنس، MO کار می کنم. من می خواهم بپرسم – آیا شما علاقه مند به خرید ملک مسکونی در شهر هستید؟”

همانطور که در مثال قبلی، این اسکریپت‌ها کاملاً دقیق هستند و بیش از 20 تا 30 ثانیه از زمان مشتری احتمالی شما را نمی‌گیرند. اگر آنها پشت میز نشسته اند و اطرافشان را همکاران کاری احاطه کرده اند، می توانند با «نه، متشکرم» پاسخ دهند یا از شما بخواهند که بعداً با آنها تماس بگیرید.

بهترین برای: اگر در روزهای کاری بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در تماس سرد هستید.

3. اسکریپت جستجوی دایره

بگویید منطقه ای وجود دارد که شما به آن علاقه خاصی دارید. می دانید که املاک در آن مکان به سرعت فروخته می شوند، بنابراین می توانید از اسکریپت زیر استفاده کنید.

«سلام، این الکس از کلر ویلیامز است. من تماس می‌گیرم زیرا به تازگی ملکی را در منطقه شما فروخته‌ام و می‌خواهم از شما بپرسم که آیا می‌خواهید بدانید خانه‌تان چقدر ارزش دارد؟»

اگر پاسخ مثبت است، می‌توانید با…

ادامه دهید

«در حال حاضر، دارایی‌های مشابه شما با قیمت XXX,XXX دلار به فروش می‌رسند. در واقع، من خریداران زیادی دارم که علاقه مند به خرید خانه در منطقه هستند. با توجه به شرایط ملک شما، مطمئناً می توانم آن را با قیمت فوق العاده بفروشم. آیا فروش را در نظر می گیرید؟»

اگر آنها تأیید کردند، می‌توانید به برنامه‌ریزی یک قرار بروید.

بهترین برای: اگر تجربه فروش ملک در منطقه دارید و می‌توانید میزان موفقیت خود را نشان دهید، این به شما کمک می‌کند تا یک مورد قوی بسازید.

4. رسیدگی به اعتراضات

اگر ملکی را پیدا کردید که دوست دارید آن را بفروشید، و متوجه شده اید که توسط مالک خصوصی فهرست شده است، می توانید سعی کنید آنها را متقاعد کنید که آن را به شما تحویل دهند. اگر مخالفتی شنیدید، سعی کنید با ظرافت به آنها رسیدگی کنید.

«سلام، این الکس از کلر ویلیامز است. من متوجه شده ام که شما اخیراً خانه خود را برای فروش فهرست کرده اید. زیباست! من دوست دارم در فروش آن به شما کمک کنم. آیا به همکاری با یک مشاور املاک فکر می کنید؟»

اگر آنها تردید کردند یا شروع به اعتراض کردند مانند “اما باید به شما کمیسیون پرداخت کنم”، می توانید بگویید:

«من نگرانی‌های شما را درک می‌کنم، اما با توجه به وضعیت ملک شما، مطمئن هستم که می‌توانم آن را با قیمتی عالی و سریع‌تر از آنچه خودتان می‌فروشید، بفروشم. همچنین، من از تمام کارهای اداری مراقبت خواهم کرد، که ممکن است طاقت فرسا باشد.”

بهترین برای: اگر به ملکی برخورد کردید که واقعاً توجه شما را به خود جلب کرد و مطمئن هستید که می‌توانید آن را با قیمتی عالی بفروشید. این کار کمیسیونی را که فروشنده باید بپردازد جبران می کند.

5. وقتی فروشنده قبلاً خریدار پیدا کرده است

فرض کنید فروشنده ای وجود دارد که قبلاً خریدار پیدا کرده است. همچنان می‌توانید با پیشنهاد رسیدگی به مدارک و بررسی پیشینه خریدار، آنها را متقاعد کنید که با شما کار کنند. به عنوان یک مشاور املاک، شما از تمام مشکلاتی که اکثر فروشندگان ملک با آن مواجه هستند، آگاه هستید. در حین تماس با آنها تماس بگیرید. این شانس شما را برای بستن قرارداد افزایش می‌دهد.

“شنیدید خریدار برای خانه خود پیدا کردید – تبریک می گویم! من می خواهم به شما کمک کنم تا معامله را انجام دهید. از آنجایی که من تحت پوشش بیمه خطاها و اشتباهات هستم، که شامل حمایت قانونی شخص ثالث برای معامله است، می‌توانم شما را از ادعاهای احتمالی E&O نجات دهم. اگر تضمین کنم که می‌توانم ملک شما را به قیمتی بالاتر از قیمت خودتان بفروشم، آیا به همکاری با من فکر می‌کنید؟»

بهترین برای: این اسکریپت می‌تواند کار کند اگر دارایی برای قیمتی که فکر می‌کنید کمتر از ارزش آن است فهرست شده باشد. و مطمئن هستید که می توانید آن را با قیمت بالاتری بفروشید.

6. وقتی فروشنده می خواهد درباره کمیسیون شما از طریق تلفن صحبت کند

موافق ساختن فروشنده و/یا خریدار در مورد کمیسیون شما مهمترین مرحله امضای مشتری جدید است. با این حال، باید از طریق تلفن از آن اجتناب کنید و پس از دیدن ملک آن را بردارید.

اما اگر مشتری احتمالی شما اصرار داشته باشد که تلفنی درباره پول صحبت کند، چه؟ شرایطی را که آنها انتظار دارند تصدیق کنید، اما در مورد چیزی توافق نکنید. اگر احساس فشار کردید چگونه می توانید پاسخ دهید:

«متشکرم، ماریا. من می نویسم که شما حاضرید بیش از 5٪ برای بستن فروش بپردازید. بهترین زمان برای نگاه کردن به ملک چه زمانی است؟ آیا دوشنبه، 5 بعد از ظهر، برای شما کار می کند؟»

توجه کنید که چگونه به فروشنده احساس شنیده شدن می‌کنید، بدون اینکه هنوز به وضوح با شرایط او موافقت کنید. به این ترتیب، شما قادر خواهید بود:

  • اگر چیزی را دیدید که در طول پیش‌نمایش زنده به ضرر ملک اشاره می‌کند، با کمیسیون مذاکره کنید.
  • فروشنده را درگیر مکالمه نگه دارید. اگر 5 درصد هزینه بسیار کمی است، گفتن آن از طریق تلفن احتمالاً یک معامله شکن خواهد بود. در عوض، می توانید با ملاقات رو در رو با آنها یک ارتباط اولیه ایجاد کنید. اگر تأثیر خوبی داشته باشید، ممکن است فروشنده برای مذاکره در مورد نرخ بازتر باشد.

بهترین برای: اگر مطمئن هستید که می‌توانید پس از مشاهده ملک، نرخ خود را توجیه کنید.

7. وقتی مشتری بالقوه خود را بشناسید

به عنوان یک مشاور املاک، افراد زیادی را ملاقات می کنید. ممکن است معلوم شود که شخصی که شخصاً می شناسید در حال برنامه ریزی برای فروش ملک است. اگر این اتفاق افتاد، می‌توانید از اسکریپت زیر استفاده کنید:

«سلام، آقای ویلیامز. الکس اسمیت است. هفته گذشته در یک جلسه PTA ملاقات کردیم. شما اشاره کردید که به دنبال فروش خانه خود هستید و در نظر دارید با یک مشاور املاک همکاری کنید. من دوست دارم کمک کنم.

“من تجربه فروش ملک در محله شما را دارم و مطمئنم که می توانم ملک شما را با قیمتی عالی بفروشم. من همچنین با کمال میل به شما در انجام تمام کارهای اداری کمک خواهم کرد. همچنین، از آنجایی که بیمه من خطاها و اشتباهات را پوشش می دهد، از جمله حمایت قانونی شخص ثالث برای معامله، می توانم شما را از ادعاهای احتمالی E&O نجات دهم. این به نظر شما چطور است؟»

بهترین برای: زمانی که واقعاً مشتری بالقوه خود را بشناسید، در غیر این صورت فردی غیرقابل اعتماد و بیش از حد فروشنده خواهید دید.

8. زمانی که فهرست منقضی شد اما ملک فروخته نشد

گاهی اوقات، ممکن است با املاکی روبرو شوید که منقضی شده اند اما فروخته نشده اند. می توانید با آنها به عنوان سرنخ رفتار کنید و با صاحبان خانه تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا برای فروش آنها به کمک نیاز دارند.

«هی تینا، این الکس از کلر ویلیامز است. من دیدم که شما خانه خود را برای فروش لیست کرده اید، اما دو ماه پیش منقضی شده است. اگر هنوز قصد فروش آن را دارید، دوست دارم به شما کمک کنم.

«من تجربه فروش خانه در منطقه شما را دارم. به طور متوسط، X به من نیاز دارد تا خریدار پیدا کنم. من همچنین به مشتریان خود در تمام کارهای اداری کمک می کنم، که اگر به تنهایی انجام شود، می تواند طاقت فرسا باشد. آیا مایل به تشکیل جلسه ای برای بحث بیشتر در این باره هستید؟»

بهترین برای: وقتی می‌توانید در صورتی که فهرست اخیرا منقضی شده است، آن را امتحان کنید. به طور طبیعی، اگر با کمبود سرنخ مواجه هستید، می‌توانید فهرستی از تمام دارایی‌های فروخته نشده تهیه کنید و با مالکان آن در تماس باشید. اما اگر فهرست چند هفته یا چند ماه پیش منقضی شده باشد، شانس موفقیت بیشتری دارید.

می‌توانید هنگام بررسی فهرست‌های اجاره‌ای که در ادامه به آن می‌پردازیم، رویکرد مشابهی را در پیش بگیرید.

9. وقتی ملک اجاره ای وجود دارد که می خواهید بفروشید

مثلاً فهرستی برای اجاره توسط مالک (FRBO) پیدا کردید که یا منقضی شده یا چندین بار به روز شده است. به نظر می رسد که مالک نمی تواند مستاجر پیدا کند. می‌توانید با شماره موجود در آگهی تماس بگیرید و سعی کنید صاحبخانه را متقاعد کنید که فهرست را به ملکی برای فروش تبدیل کند.

با یک مقدمه ساده شروع کنید:

«سلام، نام من الکس است. من با اشاره به آپارتمانی که در Craigslist دیدم تماس می‌گیرم. آیا من با ماری صحبت می کنم؟»

اگر هویت خود را تأیید کردند، می‌توانید مستقیماً به میدان مسابقه خود بروید.

«من یک کارشناس املاک هستم و بیش از پنج سال است که در منطقه شما آپارتمان می فروشم. من متوجه شده ام که تبلیغ شما ماه هاست که منتشر شده است، که باید مبلغ قابل توجهی را در هزینه های جاری ایجاد کرده باشد. آیا حاضرید آن را به ملکی برای فروش تبدیل کنید؟»

اگر مشتری بالقوه با یک “نه” واضح پاسخ نمی دهد، می توانید ارزشی را که روی میز آورده اید ذکر کنید. به عنوان مثال، آنها ممکن است با مستاجران یا همسایگان قبلی بدشانسی داشته باشند. اکنون زمان شماست که بدرخشید و مشکلات آنها را حل کنید.

بهترین برای: حداقل سه سناریو وجود دارد که ممکن است با این روش به جکپات دست پیدا کنید:

  • شما مایلید در جستجوی خواص منحصربه‌فرد مایل بیشتری را طی کنید.
  • با سرمایه گذاری زمان و تلاش برای متقاعد کردن مالک ملک برای فروش مهم نیست.
  • علاوه بر املاک برای فروش، شما اجاره نیز ارائه می دهید. اگر مالک مایل به عرضه ملک در بازار نیست، ممکن است بتوانید آنها را با مستاجران مناسب مطابقت دهید.

10. وقتی به فروش خاصی که در منطقه انجام داده اید اشاره می کنید

اگر در یک محله خاص متخصص باشید، این اسکریپت برای تماس سرد املاک و مستغلات عالی خواهد بود:

«صبح بخیر. اسم من الکس اسمیت است و کارشناس املاک و مستغلات در کلر ویلیامز هستم. من در حال تماس هستم زیرا به تازگی دو آپارتمان در ساختمان شما فروخته ام. در طول دو سال گذشته، من شاهد افزایش علاقه به املاک و مستغلات در محله شما بودم. اکثر املاک اکنون با 10 درصد بیشتر از نرخ سال گذشته به فروش می رسند. آیا علاقه مند هستید که برای آپارتمان خود ارزش گذاری دریافت کنید؟»

می‌خواهید در اینجا بیشتر مراقب باشید. از آنجایی که شما با افراد غریبه صحبت می کنید، بهتر است یک ارزیابی ملک بدون رشته و رایگان به عنوان CTA ارائه دهید.

بهترین برای: زمانی که واقعاً بر روی یک منطقه متمرکز هستید و محله و آخرین قیمت هر فوت مربع را به طور خلاصه می دانید.

چند فروشنده را در منطقه می شناسید؟ کامل! همچنین می‌توانید مانند سناریوی زیر یک قدم فراتر بروید و از ارجاعات دهان به دهان استفاده کنید.

11. هنگامی که توسط فروشنده یا خریدار قبلی معرفی می شوید

چند اسکریپت برای تماس سرد املاک و مستغلات می تواند به اندازه این مورد شخصی باشد. بگویید که در حال فروش خانه هستید و مالک به شما گفته است که همسایه آنها نیز ممکن است علاقه مند باشد. در اینجا می توانید بررسی کنید که آیا آنها واقعاً به عرضه آن در بازار فکر می کنند:

«صبح بخیر، اسم من الکس است. من یک کارشناس املاک در کلر ویلیامز هستم. من اطلاعات تماس شما را از همسایه شما، ماری، که در حال حاضر خانه او را می فروشم، دریافت کردم. ماری به من گفت که ممکن است شما نیز علاقه مند باشید که ملک خود را در بازار عرضه کنید. من در دو سال گذشته علاقه فوق العاده ای به منطقه شما دیده ام. آیا برای ارزیابی ملک خود و بحث در مورد فروش احتمالی آماده هستید؟»

در این سناریو، شما می خواهید مانند یک مشاور دوستانه به نظر برسید. از روابط فعلی خود با همسایه استفاده کنید تا ثابت کنید در زمینه کاری خود حرفه ای هستید.

با این حال، مراقب نحوه ارائه پیشنهاد خود باشید. به مشتری اطمینان دهید که این فقط یک مکالمه ساده خواهد بود و آنها هیچ چیز را انتخاب نمی کنند. مشتری فعلی شما ممکن است علاقه همسایه خود را بیش از حد برآورد کرده باشد و تحت فشار قرار دادن آنها برای یک جلسه به راحتی می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

بهترین برای: اگر مشتری که به عنوان ارجاع خود از آن نام می برید واقعاً از کار شما راضی است. آنها ممکن است یک یا دو کلمه خوب بیان کنند. همچنین، اگر با پرورش مشتری بالقوه خود موافق هستید تا زمانی که آنها برای بحث در مورد تجارت آماده شوند.

بهترین شیوه های تماس سرد املاک و مستغلات

تحقیق خود را انجام دهید.

املاک و مستغلات در نهایت فروش است، و در میان چیزهای دیگر، فروش موثر به تحقیقات خوب منتهی می شود. بنابراین قبل از اینکه تلفن را بردارید، مطمئن شوید که با وضعیت مشتری احتمالی خود آشنا شده اید. درباره منطقه ای که آنها در آن زندگی می کنند، قیمت متوسط ​​فهرست، و اگر می توانید، فهرستی از املاکی که در همسایگی فروخته اید ایجاد کنید.

همچنین ارزش آن را دارد که تمام نقاط درد یا مشکلاتی را که فکر می‌کنید صاحب خانه‌ها با آن‌ها مواجه می‌شوند، یادداشت کنید، همراه با اینکه چگونه می‌توانید با آنها مقابله کنید. آماده شدن نه تنها شما را حرفه ای تر می کند، بلکه به شما کمک می کند تا بدون تردید به مخالفت های احتمالی رسیدگی کنید.

زمان بندی همه چیز است. در زمان مناسب تماس بگیرید.

زمان بندی همه چیز است. مطمئنم این را قبلا شنیده اید. طبق مطالعه جانور اجاره ای، ساعت 8 تا 9 صبح و 4 تا 5 بعد از ظهر بهترین زمان برای تماس برای واجد شرایط بودن یک لید هستند. و پنجشنبه بهترین روز برای این کار است. پنجشنبه ساعت 4:30 بعدازظهر تماس بگیرید و شانس خود را برای گرفتن مشتری جدید بیشتر می کنید.

در حالی که ارزش بررسی مطالعات را دارد، حقیقت این است که باید دریابید که چه چیزی برای شما و آینده‌تان مفید است. و این نیاز به آزمون و خطا دارد. در زمان ها و روزهای مختلف هفته با مشتریان احتمالی تماس بگیرید و نتایج خود را پیگیری کنید. پس از شناسایی بهترین زمان و روز، به آن پایبند باشید.

یک اسکریپت تماس سرد ایجاد کنید و تمرین کنید.

اگر در تماس سرد تازه کار هستید یا تاکنون موفق نبوده اید، زمان خود را به ایجاد یک اسکریپت اختصاص دهید. قبل از برداشتن تلفن، باید دقیقاً بدانید که چگونه می‌خواهید مکالمه را شروع کنید. در حالت ایده‌آل، جملات آغازین را با قلب حفظ کنید تا طبیعی به نظر برسند.

اسکریپت‌های تماس سرد املاک و مستغلات به شما کمک می‌کنند – فقط چند ثانیه فرصت دارید تا به مشتری بگویید که چرا تماس می‌گیرید.

اگرچه ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما مطمئن شوید که تماس شما پرفروش به نظر نمی رسد. در عوض، خود را به عنوان یک متخصص معرفی کنید که می تواند به فروش، اجاره یا خرید ملک کمک کند. هیچ رشته ای پیوست نشده است!

همچنین، هر بار که مکالمه شما خارج از اسکریپت است، نحوه انجام آن را یادداشت کنید. هر سوال بعدی را لیست کنید به چالش‌های مشتری که قبلاً نشنیده‌اید توجه داشته باشید. این به شما کمک می کند خود را برای سناریوهای مشابه در آینده آماده کنید.

حتما پیگیری کنید.

بستن یک معامله در اولین تماس شما بیشتر به خاطر خوشبختی است – نه مهارت. در واقع، نمایندگان موفق املاک و مستغلات استاد هنر پیگیری هستند.

هدف شما برای اولین مکالمه این است:

  • بررسی کنید که آیا احتمالی برای تبدیل غریبه به سرنخ وجود دارد، و
  • ببینید چه زمانی آنها رایگان هستند تا بتوانید دوباره با آنها تماس بگیرید.

زمان یا نحوه پیگیری به بازه زمانی مشتری بالقوه. اگر شخصی که با او تماس می‌گیرید ترجیح می‌دهد از طریق ایمیل ارتباط برقرار کند، می‌توانید به ارتباط متنی تغییر دهید. راحت نگه داشتن مشتریان بالقوه در حالی که سعی می کنید آنها را به دست آورید، اولویت اصلی شماست.

شروع به کار

عوامل زیادی وجود دارد که می‌تواند به موفقیت شما کمک کند. از جمله موارد زیر است:

  • تخصص بازار محلی.
  • زمان بندی تماس شما به درستی.
  • در حال پیگیری.
  • استفاده از اسکریپت مناسب.

با اسکریپت های تماس سرد املاک و مستغلات در بالا به خود الهام دهید. از آنجایی که مشتریان هدف خود را بهتر می شناسید، آنها را به دلخواه خود سفارشی کنید. و به یاد داشته باشید، تمرین باعث عالی می شود! در تلاش های سردتان موفق باشید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل