کسب و کار

چالش های برتر فروش و چگونه هوش مصنوعی می تواند استراتژی فعال سازی فروش شما را تقویت کند

چالش های برتر فروش و چگونه هوش مصنوعی می تواند استراتژی فعال سازی فروش شما را تقویت کند

میانگین نرخ برد برای شرکت‌های B2B در اوایل سال 2023 بین 17-20%. این کاهش قابل توجهی نسبت به سال قبل است که موفقیت در فروش به حدود 26% رسید. اکنون بسیاری از شرکت ها با بودجه های کمتر و رقابت بالاتری روبرو هستند. آنها باید با کمتر به دستاوردهای بیشتری برسند، و فعال سازی فروش را مهم تر از همیشه می کند.

ai helping reb build a sales enablement strategy

خبر خوب؟ شرکت ها برای حمایت از تلاش های فروش خود به ابزارهای هوش مصنوعی دسترسی دارند. در این پست، یاد خواهید گرفت که چگونه هوش مصنوعی می تواند استراتژی فعال سازی فروش شما را تقویت کند.

Download Now: The State of AI in Sales [2023 Report]

فهرست محتوا

اکنون سازمان‌های بیشتری به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای فعال‌سازی فروش به هوش مصنوعی روی می‌آورند. طبق نظرسنجی وضعیت هوش مصنوعی HubSpot، تیم‌های فروش از آن برای:

استفاده کنید

  • کارهای تکراری و وقت گیر مانند ارسال ایمیل و به روز رسانی سوابق را خودکار کنید.
  • از بازار و/یا منابع داخلی به اطلاعات بینش دسترسی پیدا کنید.
  • ایجاد پیام‌های تبلیغاتی سرد.

چالش‌های موجود در اکوسیستم فروش امروز (و چگونه هوش مصنوعی می‌تواند کمک کند)

da86d8a7d984d8b4 d987d8a7db8c d8a8d8b1d8aad8b1 d981d8b1d988d8b4 d988 da86daafd988d986d987 d987d988d8b4 d985d8b5d986d988d8b9db8c d985db8c 664534536a372

دستیابی به بیشتر با منابع کمتر نسبت به قبل از همه گیری

با فراگیر شدن اخراج‌ها در سراسر جهان، بسیاری از متخصصان فروش نگران شغل خود هستند و تحت فشار هستند تا با منابع کمتر به کارهای بیشتری دست یابند. تحلیلگر معاونت فروش گارتنر، داگ بوشي، با ناميدن بيكاري ها “كابوس انگيزشي براي فروشندگان” از اين هم فراتر مي رود.

بسیاری از رهبران فروش از اتوماسیون استفاده می‌کنند تا به تیم‌ها کمک کنند تا به درآمد و اهداف تولید سرنخ خود برسند.

چگونه هوش مصنوعی می تواند کمک کند

یکی از قدرتمندترین قابلیت‌های هوش مصنوعی در فروش، انجام کارهای دستی و زمان‌بر است. این در مورد 87٪ از کارگرانی که در ایالت ما شرکت کردند صادق است. گزارش هوش مصنوعی. علاوه بر این، 79٪ از فروشندگانی که از اتوماسیون استفاده می کنند می گویند اکنون می توانند زمان بیشتری را به فروش فعال اختصاص دهند.

از جمله راه حل هایی مانند ChatSpot به نمایندگان فروش اجازه می دهد تا به طور خودکار راه اندازی شوند. نمایه‌های جدید CRM، بخش‌های سرنخ جدید ایجاد کنید، داده‌ها را از گزارش‌ها تولید کنید، و حتی پیام‌های بعدی را از طرف آن‌ها ارسال کنید.

da86d8a7d984d8b4 d987d8a7db8c d8a8d8b1d8aad8b1 d981d8b1d988d8b4 d988 da86daafd988d986d987 d987d988d8b4 d985d8b5d986d988d8b9db8c d985db8c 664534560bd3d scaled

مدیریت چشم انداز و رهبری

جریان ثابت سرنخ ها، کسب و کارها را سرپا نگه می دارد. حتی اگر یک مشتری ترک کند، مشتریان احتمالی بیشتری وجود دارند که می توانند آنها را جایگزین کنند. به طور طبیعی، این تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که یک استراتژی مدیریت بالقوه و رهبری مؤثر داشته باشید. این استراتژی به شما کمک می کندسرنخ های درست را هدف قرار دهید و شانس خود را برای تبدیل آنها به مشتریان پولی افزایش دهید.

گفته شد، اکتشاف و مدیریت سرنخ می تواند هم پیچیده و هم زمان بر باشد. جای تعجب نیست که بسیاری از فروشندگان برای مدیریت خط لوله اصلی خود به هوش مصنوعی روی می آورند. طبق تحقیقات اخیر HubSpot، 85٪ از فروشندگان می گویند این کار جستجو را بهتر می کند.

چگونه هوش مصنوعی می تواند کمک کند

با استفاده از هوش مصنوعی، تیم‌های فروش دیگر مجبور نیستند داده‌ها را به صورت دستی وارد کنند، زیرا این کار به صورت خودکار انجام می‌شود. این باعث کاهش خطای انسانی و صرفه جویی در زمانی می شود که کارکنان می توانند صرف فروش کنند. ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatSpot نیز جستجوی صوتی را فعال می‌کنند.

به‌جای به‌روزرسانی داده‌ها به‌صورت دستی یا بررسی تعداد سرنخ‌ها در خط لوله، آنها می‌توانند بپرسند، “امروز چند مخاطب اختصاص داده‌ام؟” آنها همچنین می‌توانند یک سابقه سرنخ را با اطلاعات اضافی به‌روزرسانی کنند، به‌عنوان مثال، «یک شماره تلفن به مارک استنلی با یادداشتی برای تماس در روز سه‌شنبه اضافه کنید، زیرا او در نیویورک خواهد بود».

علاوه بر این، به امتیازدهی سرب کمک می کند. با تجزیه و تحلیل صدها معامله ای که قبلا بسته شده اند، بالقوه/سرنخ هایی را شناسایی می کند که بیشترین شانس را برای تبدیل به مشتری دارند و به فروش اجازه می دهد بر روی آنها تمرکز کند.

آموزش اعضای تیم فروش

آموزش همیشه در میان چالش‌های اصلی بخش‌های فروش بوده است. سرعت بخشیدن به کارمندان جدید، ارتقاء مهارت یا مهارت مجدد کارکنان موجود، و رسیدگی به تعارضات برنامه ریزی برای آموزش بین تیمی تنها چند پیچیدگی هستند.

بسیاری از شرکت ها نیز به سمت عملیات از راه دور یا ترکیبی روی آورده اند. این امر فرآیند آموزش را پیچیده تر می کند و ایجاد ارتباط با کارکنان خود را برای مدیران فروش دشوار می کند.

علاوه بر این، به دلیل زمان محدود، رهبران فروش همیشه نمی‌توانند تماس‌های فروش را حسابرسی کنند یا به آن‌ها گوش دهند تا بازخورد مداوم ارائه دهند. اینجاست که هوش مصنوعی به کمک می آید.

چگونه هوش مصنوعی می تواند کمک کند

به‌طور سنتی، مدیران کسب‌وکار جدید به تماس‌ها گوش می‌دهند تا عملکرد اعضای تیمشان را تجزیه و تحلیل کنند. اغلب، آنها به عنوان یک شرکت کننده ساکت در حین انجام گفتگو شرکت می کردند. با هوش مصنوعی، مدیران اکنون می توانند مکالمات را در مقیاس ارزیابی کنند.

این ابزارها می‌توانند همه تماس‌های فروش را ضبط، رونویسی و تجزیه و تحلیل کنند و تشخیص دهند که کدام یک بهترین یا بدترین عملکرد را داشتند. آنها می توانند شناسایی کنند:

  • مدت تماس چقدر طول کشید.
  • چه موضوعات و ویژگی‌هایی مورد بحث قرار گرفت و به کدام ترتیب.
  • اگر فروشنده یا سرنخ قیمت گذاری را ذکر کرده باشد.
  • احساس بالقوه رهبر، بر اساس کلمات اشباع شده از نظر احساسی که استفاده می‌کنند.

اطلاعات بالا به ساخت یک اسکریپت با بیشترین شانس تبدیل کمک می کند. همچنین می‌تواند آموزش کارکنان را راهنمایی کند و به فروشندگان کمک کند تا نگرانی‌های خریداران و مخالفت‌های احتمالی را مدیریت کنند.

چگونه تیم‌های فروش در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند

کارهای دستی خودکار

قبل از ابزارهای فعال‌سازی فروش هوش مصنوعی، کارهای اداری بیشتر هفته کاری تیم فروش را به خود اختصاص می‌داد. یک ارزیابی از سال 2021 تخمین زد که اختصاص 35-40٪ به فروش فعال و 60-65٪ باقی مانده به کارهای اداری یک هدف واقعی است.

کسانی که از هوش مصنوعی در فروش استفاده می کنند، قبلاً پیشرفت های قابل توجهی را گزارش کرده اند. برخی از کارهای پیش پا افتاده و وقت گیر که هوش مصنوعی می تواند انجام دهد عبارتند از:

  • پیش نویس و ارسال اسناد، مانند نقل قول ها، سفارش ها و قراردادها.
  • ایجاد گزارش‌ها و پیش‌بینی‌های فروش.
  • زمان‌بندی تماس‌ها و ارسال پیام‌های بعدی به مشتریان احتمالی.
  • اجرای تولید سرنخ.

تکیه به هوش مصنوعی به عنوان یک دستیار مدبر به نمایندگان فروش اجازه می دهد تا روی کاری که افراد در آن بهترین هستند تمرکز کنند. در عین حال، خطر خطاهای انسانی ناشی از بار ذهنی، فیزیکی و احساسی را از بین می برد.

اطلاعات مبتنی بر داده را به دست آورید

هوش مصنوعی می تواند حجم عظیمی از داده ها را به سرعت و با دقت تجزیه و تحلیل کند. به همین دلیل است که در پیش بینی فروش مفید است. این یک نمای کلی در زمان واقعی از هر تراکنش در خط لوله ارائه می دهد و الگوهایی را که ممکن است انسان ها از دست بدهند، شناسایی می کند.

این به مدیران فروش کمک می‌کند تصمیم بگیرند که کدام معاملات را ادامه دهند، متوقف کنند یا به طور کامل از آن صرف نظر کنند. در نتیجه، کسب‌وکارها می‌توانند از اشتباهات پرهزینه اجتناب کنند و برنامه‌های بهتری انجام دهند.

علاوه بر این، هوش مصنوعی می‌تواند فعالیت‌های کم‌ارزشی را که زمان زیادی از فروشندگان می‌گیرد، شناسایی کند. خودکارسازی یا حذف آن‌ها به مدیران فروش فرصت‌های بیشتری می‌دهد تا روی موارد مهم تمرکز کنند – بستن معاملات.

پیام‌های Outreach Prospect بنویسید

طبق گزارش Rain Group، 80% افراد ترجیح می دهند از طریق ایمیل با آنها تماس گرفته شود. بنابراین جای تعجب نیست که تبلیغات سرد یکی از قدرتمندترین راه‌ها برای رشد یک تجارت است. با این حال، تنها در صورتی کار خواهد کرد که (الف) مشتریان بالقوه مناسب را هدف قرار دهید و (ب) ایمیلی بنویسید که برای آنها جذاب باشد، یعنی نقاط دردشان را برطرف کند.

ایجاد پیام عالی می تواند چالش برانگیز باشد زیرا بسیاری نمی دانند چه چیزی بنویسند و چگونه توجه مشتریان بالقوه را جلب کنند.

به همین دلیل، بهتر است به ابزار هوش مصنوعی مانند دستیار محتوای هوش مصنوعی HubSpot مراجعه کنید< /a>. از مدل GPT OpenAI برای ایجاد کپی ایمیل شخصی‌سازی شده استفاده می‌کند که باعث تعامل و منجر به تبدیل می‌شود. هر کسی در تیم شما می‌تواند در کمترین زمان با ایمیل‌های جذاب بیاید. بلوک نویسنده را فراموش کنید!

چگونه هوش مصنوعی می تواند استراتژی های فعال سازی فروش را اصلاح کند

فهرست مشتریان احتمالی خود را تمیز و به روز نگه دارید.

جزئیات تماس مشتریان احتمالی شما ممکن است تغییر کند، بنابراین بررسی منظم آنها ضروری است. غنی سازی پروفایل آنها با آخرین اطلاعات به همان اندازه مهم است. از این گذشته، هرچه شرایط و نیازهای مشتری را با دقت بیشتری درک کنید، احتمال اینکه آنها را تبدیل کنید بیشتر است.

نگهداری داده ها را می توان به راحتی با راه حل های هوش مصنوعی مانند ChatSpot انجام داد. این ابزارها نیاز به مدیریت دستی داده‌ها را به حداقل می‌رسانند، سوابق را حذف می‌کنند و به‌طور خودکار اطلاعات مشتری را به‌روزرسانی می‌کنند. اکنون، زمانی برای ارتباط انسان با انسان و ایجاد ارتباط وجود دارد.

از هوش مصنوعی برای غنی سازی داده استفاده کنید.

غنی‌سازی داده راه دیگری برای افزایش کیفیت داده‌ها و اعتبار. این به شما امکان می دهد داده ها را از شخص ثالث مستقیماً به CRM خود وارد کنید. در نتیجه، می‌توانید درک جامع‌تری از مشتریان احتمالی، سرنخ‌ها و مشتریان موجود ایجاد کنید.

به طور سنتی، این وظیفه نمایندگان فروش است که به صورت دستی اطلاعات تکمیلی را در نمایه های مناسب وارد کنند. با این حال، اکنون می توان این کار را با هوش مصنوعی انجام داد. یک ابزار هوش مصنوعی مانند ChatSpot می‌تواند یک صفحه گسترده وارد کند، هر مشتری یا سرنخ را شناسایی کند، و آنها را با نمایه CRM مناسب پیوند دهید.

علاوه بر به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد دسته بندی داده های موجود، می توانید در مورد زمینه های جدید نیز بیاموزید. برای مثال، می‌توانید رونویسی‌های هوش مصنوعی تماس‌های اکتشافی را وارد کنید و CRM خود را با داده‌های کیفی، از جمله احساسات، غنی کنید.

این ما را به یکی دیگر از قابلیت‌های فعال‌سازی فروش هوش مصنوعی می‌رساند.

امتیازدهی موثرتر سرب را معرفی کنید.

زمان تیم فروش شما (به معنای واقعی کلمه) با ارزش است. هرچه زمان بیشتری را صرف فروش کنند، می توانند سود بیشتری برای کسب و کار ایجاد کنند.

با این حال، اثربخشی تلاش‌های آنها نه تنها به استعداد آنها، بلکه به کیفیت سرنخ‌هایی که با آنها سر و کار دارند نیز بستگی دارد. و حقیقت این است که هر سرنخ در CRM شما نباید مشتری شود.

هوش مصنوعی می‌تواند به فروشندگان کمک کند تا سرنخ‌ها یا مشتریان بالقوه‌ای را که احتمالاً از شما خرید می‌کنند شناسایی کنند. چطور؟ الگوریتم‌های هوش مصنوعی هزاران داده گذشته (از جمله رفتار خرید، احساسات و ارتباطات) را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا الگوهایی را شناسایی کنند که احتمال زیاد یا کم فروش را نشان می‌دهند.

این به فروشندگان این امکان را می‌دهد که زمان خود را بهتر بهینه کنند و فقط بر سرنخ‌هایی با امتیاز سرب بالا تمرکز کنند.

برنامه های آموزشی برای مبتدیان فروش ایجاد کنید.

می‌تواند طول بکشد %20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%DB%8C%DA%A9%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%8B%20%D8%A8%D9%87%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%D9%88%D8%B1%20%D8%B4%D9%88%D8%AF.%20%D9%87%D8%B1%DA%86%D9%87%20%D9%86%D8%B5%D8%A8%20%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF%D8%8C%20%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA%20%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%20%D8%A8%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF.%20%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%87%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%DA%A9%D9%85%DA%A9%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AC%D8%A7%20%DA%86%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%20%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF:

%0A

    %0A

  • %DA%AF%D9%88%D8%B4%20%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4.%20%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%87%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C%20%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF%20%D8%AA%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D9%87%20%D9%88%20%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87%20%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF%20%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%87%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.
  • %0A

  • %DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%20%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B6%D8%A7.%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D8%8C%20%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%D9%87%D9%85%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%20%D9%88%20%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%82%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B2%D9%86%D8%AF.
  • %0A

  • %D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8%20%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C.%20%D9%87%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%20%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%B4%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D8%AF.%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%20%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%20%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%AF.
  • %0A

  • %D9%BE%DB%8C%D8%B4%E2%80%8C%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%20%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C.%20%D9%87%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%DA%A9%D9%85%DA%A9%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D9%BE%DB%8C%D8%B4%E2%80%8C%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%B2%20%DA%86%D9%87%20%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%D9%85%D9%86%D8%AF%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%20%D8%B4%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A8%D9%87%20%DA%86%D9%87%20%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%DB%8C%20%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%AF.
  • %0A

%0A

%D8%A7%D8%B2%20%D9%87%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%DA%86%D8%B1%D8%AE%D8%B4%20%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.

%0A

%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D8%AD%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%87%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%85%D8%AF%D9%84%E2%80%8C%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%D9%BE%DB%8C%D8%B4%E2%80%8C%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D9%88%20%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%D9%87%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1%20%DB%8C%D8%A7%20%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D9%88%D9%82%D8%AA%DB%8C%20%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%AA%20%D8%B3%D8%B1%D9%86%D8%AE%20%DB%8C%D8%A7%20%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D8%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%20%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF.

%0A

%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%20%DB%8C%D8%A7%20%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D9%87%20%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D9%87%D8%AF%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C%20%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA%20%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.%20%D8%A8%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%85%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%D8%B4%D9%88%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B1%D9%82%DB%8C%D8%A8%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%20%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%20%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D9%86%D9%82%D8%B6%20%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D9%87%D8%A7%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A2%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%20%D9%87%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C%20%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B3%D8%B1%D9%86%D8%AE%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%20%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%20%D8%AF%D9%87%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%20%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D9%88%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%AA%20%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%AF.

%0A

%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86″ rel=”noopener” target=”_blank”>Sense → Response” که – تا همین اواخر – فقط توسط مهندسان نرم افزار استفاده می شد. اکنون، این قابلیت‌های پاسخ پویا به تیم‌های فروش با فن‌آوری بیشتر نیرو می‌دهد.

علاوه بر موارد فوق، ابزارهای هوش مصنوعی همچنین می توانند:

  • وثیقه فروش شخصی‌شده، از جمله ایمیل‌ها و تماس‌های فروش را بنویسید.
  • CRM خود را منظم و به روز نگه دارید.
  • از برنامه های آموزشی خود حمایت کنید.
  • به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌های فروش جدید را بر اساس آخرین داده‌ها متمرکز کنید.

آماده‌اید ببینید هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به تیم فروش شما کمک کند تا به اهداف خود برسد؟ با ابزارهای هوش مصنوعی HubSpot به صورت رایگان شروع کنید.

شروع به کار

در این زمان‌های نامشخص و بسیار رقابتی، هوش مصنوعی می‌تواند یک نجات واقعی برای بخش‌های فروش باشد. این یک راه حل عالی برای ساخت خطوط لوله فروش است، زیرا به شما کمک می کند لیست های مشتریان احتمالی خود را بسازید، سازماندهی کنید و به روز نگه دارید.

با امتیازدهی سرنخ هوش مصنوعی، نمایندگان فروش می‌توانند زمان و تلاش خود را بر کسانی متمرکز کنند که بیشترین شانس را برای تبدیل دارند. این بدان معناست که تیم شما می‌تواند نتایج بالاتری کسب کند، حتی با یک تیم کوچکتر.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا