کسب و کار

بسته بندی تجارت الکترونیک – ایجاد بهترین تجربه خریدار

بسته بندی تجارت الکترونیک – ایجاد بهترین تجربه خریدار

هیچ چیز مانند بازگشت به خانه و بسته ای که مشتاقانه منتظرش بودید وجود ندارد. اگر شما هم مثل من هستید، وقت خود را صرف جعبه گشایی می کنید و از تجربه لذت می برید. به همین دلیل است که بسته بندی تجارت الکترونیک شما باید هوشمندانه، دقیق، طراحی شده و مبتکرانه باشد. استفاده از احساسات مشتریان خود در این لحظه، کلید ایجاد تاثیری ماندگار و ایجاد یک تجربه خریدار فراموش نشدنی است.

ecommerce packaging represented by a piggy bank

در یک دنیای عالی، بسته‌بندی تجارت الکترونیک شما آنقدر جذاب است که بازدیدکنندگان شما نه تنها کالایی را که سفارش داده‌اند، بلکه خود بسته را پیش‌بینی می‌کنند. در این مقاله، یک دوره آموزشی خرابی در بسته‌بندی تجارت الکترونیک به شما می‌دهیم تا به شما کمک کند ابزارهای لازم را برای متمایز شدن از دیگران تجهیز کنید.

Download Now: Ecommerce Marketing Plan Template

فهرست محتوا

بسته بندی تجارت الکترونیک چیست؟

بسته بندی تجارت الکترونیک از محصول شما در حین حمل و نقل محافظت می کند، نام تجاری شما را به نمایش می گذارد و تضمین می کند که محصول شما به صورت یکپارچه به دست مصرف کننده می رسد.

در ایالات متحده، فروش تجارت الکترونیک در سال 2022 از 1 تریلیون دلار فراتر رفت و هزینه های آنلاین فقط در طول فصل تعطیلات به رکورد 211.7 میلیارد دلار رسید. در سال 2023، فروش خرده فروشی تجارت الکترونیک در ایالات متحده< /a>. برای سه ماهه دوم از 277.6 میلیارد دلار عبور کرده اند که نسبت به سه ماهه اول 2.1 درصد افزایش داشته است.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f8139417

منبع تصویرe

شاید فکر می‌کنید که ما قبلاً تکامل از خرید آجری به تجارت الکترونیک را تجربه کرده‌ایم. با توجه به اطلاعات اطلاعات داخلی. هیچ نشانه ای از کندی را نشان نمی دهد.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f82d9279

منبع تصویر

اینها اعداد خیره کننده ای هستند، به همین دلیل است که بسته بندی تجارت الکترونیک اکنون بخشی جدایی ناپذیر از سفر خریدار است. کسب‌وکار شما نمی‌تواند از این نقطه لمس کلیدی رد شود.

وقتی از یک فروشگاه آنلاین تحویل می گیرید، بسته بندی اولین چیزی است که می بینید: آن را به عنوان امضای فروشگاه در نظر بگیرید. خوشحال کردن مشتری با بسته بندی زیبا و با باز شدن آسان می تواند تاثیری ماندگار بر جای بگذارد. علاوه بر این، روند رو به رشد جعبه گشایی ویدیوها در سایت های رسانه های اجتماعی می تواند مشتریان جدید بالقوه را مجذوب خود کند و آنها را به خریداران تبدیل کند.

چرا بسته بندی بر رفتار خرید تأثیر می گذارد؟

95% از خرید تصمیم گیری ما به صورت ناخودآگاه صورت می گیرد. بسیاری از مردم از میزانی که احساساتشان باعث خرید می شود، آگاهی ندارند. با این حال، اکثر کسب و کارهای تجارت الکترونیک به خوبی از این موضوع آگاه هستند و از این رو تاکتیک‌های بازاریابی عصبی را هنگام ساخت بسته‌بندی، محصولات، اعمال کنید. و کمپین های تبلیغاتی.

طراحان بسته‌بندی محصولات از احساسات و محرک‌های ناخودآگاه برای هدایت تلاش‌هایشان و تأثیرگذاری بر رفتار خرید ما استفاده می‌کنند. هدف اصلی بسته بندی ایجاد احساسات و مرتبط ساختن آنها با برند است.

با افزایش روند جعبه‌گشایی ویدیوها، مردم انتظار بیشتری از بسته‌بندی سفارش آنلاین خود دارند، به امید تجربه جعبه‌گشایی که هم شبیه ASMR و هم واقعاً لذت‌بخش است.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f84618a7

منبع تصویر

وقتی انتظارات بالا می‌رود، دریافت بسته‌ای که بیش از حد چسبانده شده است، بسته‌بندی نامناسبی دارد، با پوشش حباب‌دار یا پلاستیک جریان دارد یا فقط ناامیدکننده است، می‌تواند بسیار ناامیدکننده باشد. برخورد با چنین بسته بندی هایی نه تنها برای مصرف کننده ناخوشایند است، بلکه شهرت برند را نیز خدشه دار می کند و بر نتیجه شما تأثیر می گذارد.

از سوی دیگر، بسته‌بندی جذاب و انعطاف‌پذیر، دهان به دهان مثبت ایجاد می‌کند (تبلیغات رایگان، بله!)، و مردم حتی می‌توانند آن را برای ذخیره‌سازی تغییر کاربری دهند.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f8805841

منبع تصویر

مصرف کنندگان چه می خواهند؟

اخیراً، من از یک فروشگاه تجارت الکترونیک ملحفه سفارش دادم. پس از روزها انتظار برای رسیدن آنها، یک بسته فرسوده دریافت کردم که بر روی برند منعکس نشد. برای من، آن بسته بندی بی دقت، عدم مراقبت و تلاش را برجسته می کرد. این اولین و آخرین باری بود که از شرکت سفارش دادم.

مشتریان انتظارات خاصی از بسته بندی دارند. شناسایی و مطابقت با آنها برای افزایش وفاداری مشتری و تبلیغات دهان به دهان. در اینجا چند چیز وجود دارد که مصرف کنندگان از بسته بندی تجارت الکترونیک می خواهند:

  1. بسته بندی باید محصول و نام تجاری را به طور برجسته نشان دهد زیرا به مشتریان وفادار کمک می کند آن را به راحتی پیدا کنند. جزئیات حیاتی محصول، مانند اندازه لباس یا مواد تشکیل دهنده غذا، باید به وضوح و واضح بیان شود.
  2. بسته بندی باید به راحتی یکبار مصرف باشد و از محصولات در برابر عناصر محافظت کند. اگر بسته‌بندی می‌تواند به‌عنوان یک کیف نگهداری یا حمل دوام بیاورد، باید بادوام، جمع‌وجور و آسان برای استفاده باشد. با افزایش آگاهی از زندگی پایدار، مصرف کنندگان اکنون به دنبال بسته بندی سبز قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد هستند که در استفاده از مواد نیز حداقلی باشد.
  3. در یک بازار شلوغ، یک ایده جدید باعث برجسته شدن یک محصول می شود. بسته بندی منحصر به فرد و جذاب بهتر از چسبیدن به معمول است.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f8999ea4

منبع تصویر

توجه به این نکته نیز مهم است که بسته‌بندی تجارت الکترونیک شما تنها چیزی نیست که باید خوشحال کننده باشد. سرعت تحویل نیز نقش مهمی در خوشحالی یا ناامید کردن مشتریان دارد. 41٪ از خریداران امیدوارند سفارش خود را ظرف 24 ساعت دریافت کنند، در حالی که 62 % انتظار آن را در 3 روز و 90% در عرض 5 روز دارد.

هنگام انتخاب بسته بندی برای تجارت الکترونیک خود چه مواردی را در نظر بگیرید

بهترین توصیه من هنگام تصمیم گیری در مورد بسته بندی تجارت الکترونیک شما چیست؟ آن را ساده نگه دارید، اما نام تجاری خود را با نمایش های بصری القا کنید. در حالی که جعبه های ساده راه راه قدیمی هنوز هم ممکن است گزینه خوبی برای تحویل باشند، رقابت در حال سخت شدن است و باعث می شود متمایز شدن آن دشوار باشد. مشتریان شما دیگر نمی خواهند فقط محصول را دریافت کنند. آنها آرزوی تجربه دارند، چیزی که آنها را مجذوب خود می کند و ارتباطی با نام تجاری شما ارائه می دهد.

جدا کردن هدایا را در طول تولد یا کریسمس خود تصویر کنید. با کاغذ بسته بندی دوست داشتنی، یک پاپیون در بالا، و یک کارت شخصی سازی شده با نام شما، واقعاً به شما احساس خاص بودن می دهد، اینطور نیست؟ به این دلیل است که روشی که کسی هدیه شما را بسته بندی می کند نشان می دهد که چقدر برای آن فکر کرده است.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f8bd6682

منبع تصویر

بسته بندی تجارت الکترونیک نیز به همین صورت عمل می کند. می‌توانید با استفاده از بسته‌بندی شخصی‌سازی‌شده و سفارشی‌شده، پیوند معناداری با مشتریان خود ایجاد کنید.

برای انتخاب بسته‌بندی مؤثر که به‌راحتی قابل رویت است، نکات زیر را دنبال کنید.

1. هدفی را برای بسته بندی خود تعیین کنید

آیا می‌خواهید توجه را به خود جلب کند، تجربه جعبه‌گشایی را تقویت کند یا هویت برند را تقویت کند؟ بسته بندی هدف اصلی خود را در ذهن ایجاد کنید.

2. از مواد بادوام استفاده کنید

بسته بندی را به گونه ای طراحی کنید که از محصول شما در حین حمل و نقل و جابجایی محافظت کند تا از آسیب جلوگیری شود.

برای اقلام نرم و انعطاف‌پذیر مانند لباس‌ها و ملحفه‌ها، پست‌کننده‌های پلیمری یا کیسه‌های پلاستیکی را انتخاب کنید. با این حال، برای اقلام شکننده و غیر قابل انعطاف، جعبه‌های استاندارد، جعبه‌های سفت، کارتن‌های تاشو یا بسته‌بندی‌های حرارتی را انتخاب کنید.

از مواد محکم، محافظ و قیمت مناسب استفاده کنید. با افزودن درج های فوم، محافظ گوشه ها، جداکننده های مقوایی و مواد ضد الکتریسیته ساکن در بسته بندی خود، ایمنی را افزایش دهید. این به مشتریان شما تعهد شما را به کیفیت نشان می دهد و به آنها کمک می کند تا با برند شما اعتماد ایجاد کنند.

به این جعبه راه راه محافظ که مخصوص حمل و نقل بطری های جین طراحی شده است نگاه کنید. محفظه های جداگانه برای هر مورد دارد، بطری شیشه ای را محافظت می کند و ظاهری دلپذیر دارد. می‌توانید بگویید که در این بسته‌بندی تجارت الکترونیک فکرهای زیادی شده است – که دوباره به مصرف‌کننده نشان می‌دهد که چقدر برای شما اهمیت دارد.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f8de0747

منبع تصویر

3. هزینه ها را به طور موثر برنامه ریزی کنید

بسته بندی کیفیت را با مقرون به صرفه بودن برای سودآوری و رضایت مشتری متعادل کنید. طرح های خود را حداقلی نگه دارید و مواد را به صورت عمده خریداری کنید. اندازه ها و طرح های بسته بندی را استاندارد کنید تا هزینه های تولید و چاپ کاهش یابد. نمونه های اولیه خود را برای اطمینان از یکپارچگی ساختاری قبل از سفارش انبوه آزمایش کنید.

برای مثال، این طرح‌های ساده و در عین حال زیبا از Accurate Box می‌تواند به شما کمک کند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و در عین حال بسته‌بندی خود را جذاب نگه دارید.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f901231b

منبع تصویر

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f920175e

منبع تصویر

4. مواد پایدار را انتخاب کنید

مصرف کنندگان اکنون به دنبال به حداقل رساندن ضایعات هستند و بنابراین به مشاغلی که هدفشان انجام همین کار است سفارش می دهند. از مواد قابل استفاده مجدد یا زیست تخریب پذیر استفاده کنید. اطلاعاتی در مورد نحوه صحیح بازیافت یا دور انداختن بسته بندی درج کنید تا به مشتریان خود نشان دهید که چقدر به محیط زیست اهمیت می دهید. همچنین می توانید برای نشان دادن بیشتر تعهد خود، دفع مسئولانه را تشویق کنید.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f943d328

منبع تصویر

مقوا، کاغذ، و پلاستیک‌های گیاهی را انتخاب کنید که از مواد زیست تخریب‌پذیر، بازیافتی یا قابل بازیافت، پلاستیک‌های زیستی یا کمپوست‌پذیر تهیه شده‌اند.

برای مثال، Lush از بسته‌بندی‌هایی استفاده می‌کند که با تراشه‌های سازگار با محیط زیست که قابل کمپوست هستند، تجزیه‌پذیر هستند. بادام زمینی بسته بندی آنها در واقع خوراکی است. چقدر شگفت انگیز است؟

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f9705089

تصویر منبع

5. اولین تاثیر عالی داشته باشید.

تصور کنید که مشتریان در هنگام دریافت بسته بندی چگونه با آن تعامل خواهند داشت. برای ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی و لذت بخش جعبه گشایی، شکل ها، رنگ ها، فونت ها و گرافیک های منحصر به فرد بسته بندی را تجربه کنید. همچنین می‌توانید مواد، بافت‌ها و پوشش‌های غیر متعارف را که برجسته هستند کشف کنید – اما به یاد داشته باشید که بسته‌بندی کاربردی و محافظ هدف اصلی شماست.

این طرح ساده و در عین حال خلاقانه برای پاپیون های سگی نه تنها زیباست، بلکه تجربه افتتاحیه را زیبا و لذت بخش می کند.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f999602b

منبع تصویر

جمع‌آوری بازخورد از مشتریان در مورد تجربه حمل و جعبه‌گشایی آن‌ها عاقلانه است، بنابراین بهتر می‌توانید درک کنید که مشتریان هنگام رسیدن بسته‌شان به چه چیزی فکر می‌کنند. حتی اگر نتایج آن‌طور که انتظار داشتید مطلوب نباشد، می‌توانید زمینه‌هایی را که در آن‌ها کمبود دارید شناسایی کنید و بر اساس آن بهبودهایی انجام دهید.

6. حمل و نقل را در نظر بگیرید.

محصول شما قبل از اینکه به خریدار برسد چندین مرحله حمل و نقل را طی می کند. بنابراین، هوشمندانه است که لجستیک مربوط به حمل و نقل را در نظر داشته باشید. اگرچه برخی از طرح‌ها ممکن است از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر باشند، اما ممکن است برای فروشگاه‌های آجر و ملات مناسب‌تر باشند و نه برای سناریوهای تحویل.

بسته بندی را طراحی کنید که به خوبی با محصولات شما مطابقت داشته باشد، فضای خالی را کاهش دهد و خطر آسیب را به حداقل برساند. مواد بسته بندی بادوام و محافظی را انتخاب کنید که در برابر سختی های حمل و نقل مقاومت کند.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f9c1e323

منبع تصویر

علاوه بر این، برای اطمینان از تحویل بدون مشکل، زمان صرف کنید تا بسته ها را به وضوح با بارکد، آدرس و اطلاعات حمل و نقل برچسب بزنید. همچنین به ارائه اطلاعات ردیابی به مشتریان کمک می کند تا از وضعیت سفارش مطلع شوند.

7. خلاق باشید.

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید که هزینه زیادی ندارند اما می توانند تجربه خرید را بهبود بخشند و روابط با مشتری را تقویت کنند. جزئیات کمی را در عناصر بسته بندی خود اضافه کنید، مانند لفاف های سفارشی، دستمال کاغذی، نوار سفارشی، رنگ های منحصر به فرد، و بوها تا احتمال ویروسی شدن بسته بندی شما در رسانه های اجتماعی افزایش یابد.

همچنین می‌توانید برای جعبه‌گشایی راحت، پارگی‌های پارگی، زبانه‌های کششی، مناطق در دست گرفتن آسان، و طرح‌های کشویی را اضافه کنید.

برخی از این ایده‌های فوق‌العاده را در زیر برای کمک به درخشش نام تجاری خود بررسی کنید.

نوار سفارشی

نوار سفارشی راهی با قیمت مناسب برای القای شخصیت به بسته بندی شما است.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427f9ee5983

منبع تصویر

به نقل از بسته بندی

می توانید یک نقل قول الهام بخش یا گستاخانه به بسته بندی خود اضافه کنید. این به برند شما شخصیت بیشتری می‌دهد.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fa125732

منبع تصویر

میلرهای رنگارنگ

مسلرهای رنگارنگ راهی عالی برای اطمینان از اینکه بسته بندی شما صاف نمی شود. به علاوه، در دریایی از جعبه‌های بژ، مصرف‌کنندگان به راحتی می‌توانند بسته شما را از میان جمعیت انتخاب کنند.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fa2b8827

منبع تصویر

نوارهای پارگی برای باز شدن راحت‌تر

اگر تا به حال احساس ناامیدی ناشی از بسته‌ای که باز کردن آن دشوار است را تجربه کرده‌اید، این ایده را دوست خواهید داشت.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fa45acc5

منبع تصویر

کشیدن برگه ها

یک راه دیگر برای اطمینان از اینکه مصرف کنندگان شما با بسته بندی شما مشکلی ندارند، ارائه زبانه های کششی است.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fa629e49

منبع تصویر

صرف نظر از اینکه چگونه تصمیم می گیرید خلاق شوید، باید از دستورالعمل های واضح استفاده از محصول و جزئیات پشتیبانی مشتری در داخل اطمینان حاصل کنید. همچنین، جزئیات سیاست بازگشت قابل مشاهده را در بسته بندی ارائه دهید.

به همان اندازه که درست کردن کارها مهم است، به همان اندازه مهم است که از اشتباه گرفتن آنها جلوگیری کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید از آنها دوری کنید که به برند شما آسیب می رساند و تجربه جعبه گشایی را از بین می برد.

چیزهایی که هنگام بسته بندی باید از آنها اجتناب کرد:

  1. بسته بندی بیش از حد یا نوار چسب زیاد: این امر باز کردن را دشوار می کند و تجربه را خراب می کند.
  2. بسته بندی فرسوده: جذاب نیست و اولین تصور را درهم به وجود می آورد.
  3. خیلی گران: زیاده روی در بسته بندی هزینه زیادی خواهد داشت و به سود شما لطمه می زند، به خصوص زمانی که بیشتر بسته بندی ها دیرتر پرتاب می شوند.
  4. اشتباهات تایپی: اشتباهات املایی و دستوری مورد توجه قرار نمی گیرند!
  5. بسته بندی با اندازه اشتباه: ممکن است از محصول شما در برابر آسیب محافظت نکند و نامناسب به نظر برسد. بسته بندی های بزرگ ممکن است مشتریان را گمراه کند و به اعتماد و اعتبار برند آسیب برساند.
  6. مواد نادرست: این امر می تواند منجر به آسیب دیدن محصولات شود. بنابراین، جعبه‌های مناسب مانند جعبه‌های موجدار دوتایی و مواد بسته‌بندی محافظ برای محصولات شکننده را انتخاب کنید.

7 نمونه بسته بندی تجارت الکترونیک

بسیاری از برندها بازی بسته‌بندی تجارت الکترونیک را با طرح‌های بسته‌بندی نوآورانه، هوشمند و هوشمندانه انجام می‌دهند. بیایید به چند نمونه از مارک‌هایی نگاه کنیم که بسته‌بندی تجارت الکترونیک را فوق‌العاده خوب انجام می‌دهند.

1. Joolz

اگر شما یک والدین اهل مد هستید، احتمالا نام Joolz را شنیده اید. آنها خود را انتخابی از والدین واقعی می دانند که می خواهند دنیای بهتری برای فرزندان خود بسازند. Joolz پایداری را در اولویت قرار می دهد اما به طور منحصر به فرد به مشتریان اجازه می دهد تا بسته بندی خود را به چیزی کاربردی تغییر دهند.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fa8821b0

منبع تصویر

آنچه ما دوست داریم: Joolz بسته بندی را به سطح کاملاً جدیدی می برد. تمام بسته بندی های Joolz را می توان باز کرد و به اسباب بازی های تعاملی تبدیل کرد. شما می توانید حیوانات، خانه های عروسک، تئاترهای عروسکی و حتی خانه های پرندگان واقعی را با کمی جادوی اوریگامی بسازید. بنابراین، به جای هدر دادن بسته‌بندی فوراً، شما و فرزندانتان می‌توانید از پروژه‌های خلاقانه لذت ببرید و انجام دهید.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427faa47246

منبع تصویر< /em>

2. خانه ادویه

The Spice House یک فروشگاه آنلاین است که دارای ادویه جات، گیاهان و ادویه های نفیس است. آنها طیف گسترده ای از جمله انواع ادویه های ضروری و منحصر به فرد و همچنین مالش ها و مخلوط های ویژه را ارائه می دهند. این شرکت بسته بندی خود را برای برندسازی و راحتی با بسیاری از نکات منحصر به فرد طراحی کرده است – بیایید آنها را بررسی کنیم.

آنها یک نوار سفارشی دارند که محافظت می کند در حالی که نوار پارگی (به طور قابل توجهی منحصر به فرد) و سینی کشویی امکان باز کردن آسان را فراهم می کند. به علاوه، برچسب برچسب سفارشی و کارت شخصی آنها بر برند آنها تأکید دارد. آنها حتی یک نماد بازیافت در داخل دارند که ما را تشویق به بازیافت می کند.

بهترین برای: برای بطری های ادویه شیشه ای با پوشش محافظ و جداکننده با حداقل زباله و بدون پلاستیک اضافی ایده آل است. جعبه آنقدر زیبا است که می توان آن را بازیافت کرد و برای ذخیره سازی استفاده کرد.

ویدئوی جعبه گشایی شگفت انگیز آنها را اینجا ببینید:

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fabe1e98

3. مجموعه دوست دختر

Girlfriend Collective یک برند پوشاک فعال پایدار است که سبک، اخلاق و راحتی را به طور یکپارچه ترکیب می‌کند.

طراحی بسته بندی مینیمالیستی آنها تمرکز را به خود جلب می کند. جعبه ساده و در عین حال جذاب است. در داخل جعبه، رنگ صورتی قهوه‌ای دوست‌داشتنی به کیسه دوستدار محیط‌زیست آن‌ها می‌بینید که از 100٪ پارچه بازیافتی ساخته شده است (این کیسه به راحتی می‌تواند برای ذخیره‌سازی مجدد استفاده شود.)

بسته بندی که به راحتی باز می شود و با دقت طراحی شده است، ارزش های اصلی برند را که کیفیت، زیبایی طبیعی و شفافیت است، به شدت منتقل می کند.

آنچه ما دوست داریم: هر قطعه از 100٪ مواد بازیافتی ساخته شده است – از برچسب ها گرفته تا خود مواد حمل و نقل.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fae0c3e1

منبع تصویر

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fb117f1e

منبع تصویر

4. جنی

سفارش آنلاین بستنی می تواند چالش برانگیز باشد، اما نه با Jeni’s. آنها یک شرکت متمرکز بر جامعه هستند که بستنی‌های استثنایی تولید می‌کنند تا مردم را به هم نزدیک‌تر کند.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fb3d9d3b

منبع تصویر

چیزی که ما دوست داریم: جعبه های راه راه دارای محفظه هایی هستند که به طور ایمن فنجان های بستنی را در جای خود نگه می دارند و از جابجایی آنها جلوگیری می کنند. آنها از یخ خشک در بسته بندی خود استفاده می کنند تا محتویات آن تا عصر روز تحویل کاملاً منجمد بماند. داخل آن جعبه سردتر از فریزر شما می شود: -109.3 درجه فارنهایت.

جالب است، اینطور نیست! در حالی که دهانتان آب می‌شود جعبه را باز کنید و از منظره لذت‌بخش لذت ببرید.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fb6a4ab1

منبع تصویر

5. سرسبز

Lush یک برند زیبایی است که محصولات تازه، اخلاقی، گیاهی و کم ضایعات تولید می کند. آنها طیف متنوعی از لوازم آرایشی دست ساز، مراقبت از پوست، و عطرها را دارند.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fb8d6301

Lush تعهد خود را برای کاهش ضایعات جدی می گیرد. تمام مواد بسته بندی آنها قابل تجزیه زیستی است، حتی برچسب ها و درج ها. این به شما امکان می دهد بادام زمینی بسته بندی شده را از بسته بندی Lush در کمپوست خود پرتاب کنید.

جعبه‌های آن‌ها از ۱۰۰٪ کاغذ بازیافتی ساخته شده‌اند، و بطری‌ها و گلدان‌ها از ۱۰۰٪ پلاستیک پس از مصرف ساخته شده‌اند. هر محصول با استفاده از تقسیم‌کننده‌های مقوایی بازیافتی و تراشه‌های سازگار با محیط زیست که در آب و خاک تجزیه می‌شوند، محافظت و جدا می‌شود. حتی بروشور “در بسته من چیست” بر روی کاغذ دو طرفه 100٪ بازیافتی چاپ شده است.

حتی می‌توانید گلدان‌های استفاده‌شده خود را برای ماسک صورت رایگان به آن‌ها برگردانید و در حلقه بازیافت آن‌ها شرکت کنید.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fbae9592

منبع تصویر

برای بسته بندی مثل Lush به نکاتی نیاز دارید؟ این ویدیوی بسته بندی را از این برند ببینید.

6. واربی ​​پارکر

ارسال وسایل شکننده آسان نیست. Warby Parker با طراحی خلاقانه و کارآمد خود ما را تحت تاثیر قرار می دهد. این یک شرکت پیشگام در زمینه تولید عینک است که نحوه برخورد مردم با خرید عینک را تغییر می دهد. آنها عینک هایی با کیفیت بالا، مقرون به صرفه و شیک ارائه می دهند. آنها اولین شرکتی هستند که به شما اجازه می دهند 5 فریم را بدون نیاز به ترک خانه خود امتحان کنید.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fbcef06b

منبع تصویر

هنگامی که جعبه را باز می‌کنید، دستورالعمل‌هایی را می‌بینید که در قسمت داخلی جلد نوشته شده است. این بسته شامل یک بروشور است که راهنمایی بیشتری برای کیت آزمایشی در خانه ارائه می‌کند، یک یادداشت تشکر متفکرانه، و یک برگه بازگشت.

در داخل جعبه رنگ آبی روشن با یک فیگور شنا پنهان شده است که به نظر ما بسیار زیبا است. هر جفت عینک در یک سینی پلاستیکی بادوام با محفظه های جداگانه قرار می گیرد. جعبه و سینی هر دو را می توان برای اقلام کوچک مانند ساعت و جواهرات استفاده مجدد کرد.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fbf14fb5

منبع تصویر

چیزی که ما دوست داریم: جعبه سیاه و خاکستری براق برند خود را با برچسب‌های واضح، اطلاعات وب‌سایت و پیامی هوشمندانه در قسمت جلویی به طور جسورانه نشان می‌دهد. فلپ‌هایی که هوشمندانه قرار داده شده‌اند، عباراتی مانند «چیزهای خوبی در انتظار شما هستند» و «این عالی خواهد بود»، نشان‌دهنده توجه دقیق آن‌ها به جزئیات، برانگیختن حس کنجکاوی و ایجاد یک تأثیر عالی است.

7. بیلی

Billie یک برند مدرن اصلاح و مراقبت از بدن است. آنها مردم را توانمند می کنند و تجارب نظافت سریع، ارزان و بدون دردسر را ارائه می دهند. محصولات آنها با فردیت در ذهن ساخته شده اند و با هدف مشخصی طنین انداز می شوند.

d8a8d8b3d8aad987 d8a8d986d8afdb8c d8aad8acd8a7d8b1d8aa d8a7d984daa9d8aad8b1d988d986db8cdaa9 d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a8d987d8aad8b1 66427fc0b60c0

منبع تصویر

جعبه به راحتی باز می شود و یک ویدیو جعبه گشایی عالی را ایجاد می کند. طراحی نوآورانه و کیف مجزای محصول داخل جعبه حس برتری به برند می دهد. آن‌ها جزئیاتی مانند پیام‌های تبریک چاپ شده در داخل جعبه را اضافه کرده‌اند و همچنین جزئیات تماس واضحی را در صورتی که مشتریان درباره محصول سؤالی داشته باشند، داده‌اند.

چیزی که ما دوست داریم: وقتی این جعبه در میان جعبه‌های قهوه‌ای دیگر به درب منزل شما می‌رسد، قطعاً متمایز خواهد شد. برای راحتی، آنها برچسب های حمل و نقل را در پشت قرار داده اند تا با طراحی دلپذیر تداخل نداشته باشد.

آماده ای برای ویدیوی جعبه گشایی ویروسی بعدی خود هستید؟

در حالی که ممکن است به ما گفته شود که کتابی را از روی جلد آن قضاوت نکنیم، در مورد بسته بندی تجارت الکترونیک نمی توانیم چنین ادعایی داشته باشیم. شما از نظر ظاهرتان مورد قضاوت قرار خواهید گرفت، زیرا برای اکثر مشاغل تجارت الکترونیک، این اولین تعامل فیزیکی با مشتری است. بنابراین آماده باشید که خوشحال شوید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

از سوابق ایجاد شده توسط این شرکت‌های خلاق پیروی کنید (و از دام‌ها اجتناب کنید) تا بسته‌بندی تجارت الکترونیکی ایجاد کنید که ذهن مشتریان شما را منفجر کند و حتی ممکن است یک ویدیوی جعبه‌گشایی ویروسی را الهام بخشد.

بسته بندی مبارک!

ecommerce planning template

” alt=”بسته بندی تجارت الکترونیک – ایجاد بهترین تجربه خریدار”>

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا