کسب و کار

5 پیش بینی در مورد آینده فروش [داده ها و بینش کارشناسان از Bardeen، Aircall، و HubSpot]

5 پیش بینی در مورد آینده فروش [داده ها و بینش کارشناسان از Bardeen، Aircall، و HubSpot]

آیا می‌دانستید ناسا قصد دارد خانه‌هایی روی ماه بسازد تا سال 2040؟ این بدان معناست که در 17 سال آینده، شما ممکن است سفرهای فضایی را بفروشید.

sales predictions

البته، وقتی در مورد آینده فروش صحبت می کنیم، کمتر به محصولاتی می پردازیم که ممکن است بفروشیم (ماشین های پرنده، هر کسی؟) و بیشتر به چگونه آنها را بفروشیم. این تا حد زیادی تحت تأثیر تغییر انتظارات خریداران است که در چند سال گذشته شاهد تغییرات قابل توجهی بوده است.

در اینجا، با رهبران فروش در Bardeen.ai، Aircall و HubSpot تا پیش بینی های برتر خود را برای آینده فروش دریافت کند. بیایید شیرجه بزنیم.Download Now: The State of AI in Sales [2023 Report]

1. هوش مصنوعی زمین بازی را هموار می کند.

53% از نمایندگان فروش می‌گویند هوش مصنوعی رقابت با سایر مشاغل را آسان‌تر کرده است در صنعت آنها.

چگونه؟

پاسکال واینبرگر، مدیر عامل Bardeen.ai، معتقد است هوش مصنوعی به کار تیم های فروش کمک می کند هوشمندانه تر، نه سخت تر.

او به من گفت: “با هوش مصنوعی برای فرآیند فروش، تیم ما دیگر تحت فشار فرآیند خسته کننده جستجوی دستی سرنخ ها در وب سایت های مختلف و انتقال دستی آنها به CRM نیست.” “علاوه بر این، آنها از دردسر جستجوی چندین وب سایت برای جمع آوری اطلاعات خریدار و سپس خلاصه کردن دستی آن آزاد می شوند.”

او می افزاید: “با سپردن این وظایف اداری پر زحمت به هوش مصنوعی، اعضای تیم ما با انگیزه تر و درگیرتر می شوند، زیرا اکنون می توانند انرژی خود را صرف جالب ترین و تاثیرگذارترین جنبه های نقش خود کنند – بستن معاملات و هدایت تجارت. رشد – به جای گرفتار شدن در کارهای تکراری.”

Sales predictions

علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، هوش مصنوعی همچنین به متخصصان فروش کمک می‌کند تا در نقش‌های خود موثرتر شوند. .

به عنوان جیمز منسفورث، مدیر فروش UKI در Aircall، به من گفت، “به عنوان یک رهبر فروش، از هوش مصنوعی استفاده می کنم تا درک بهتری از عملکرد تیمم داشته باشم. چگونه می‌توانیم معیارهایمان را بهبود ببخشیم، و حتی چگونه می‌توانیم اسکریپت‌های فروش و ارتباطات احتمالی خود را تازه‌سازی کنیم

محتوای مربوطه:

2. متخصصان فروش باید اینفلوئنسر شوند — نوعی.

قبل از اینکه وحشت کنید، این به این معنی نیست که شما نیاز دارید که تأثیرگذار بزرگ بعدی رسانه های اجتماعی شوید. با این حال، حضور در رسانه‌های اجتماعی دیگر خوشایند نیست، بلکه ضروری است. دلیلش اینه:

روش سنتی اعتمادسازی با مشتریان احتمالی نسبتاً ساده بود. یک وب سایت زیبا بسازید برندینگ حرفه ای داشته باشید. مطالعات موردی را در وبلاگ منتشر کنید. این عناصر البته مهم هستند، اما منحصر به فرد نیستند. هر کسب و کار آینده نگر آنها را دارد.

بنابراین، اکنون این سؤال پیش می‌آید: چگونه می‌توانم اعتبار بیشتری ایجاد کنم؟

یک راه ایجاد نفوذ در فضاهای آنلاین است. این را در نظر بگیرید: تقریباً نیمی (45٪) از متخصصان فروش، بیش از هر کانال دیگری در رسانه های اجتماعی سرنخ می گیرند. وقتی از شما پرسیده شد که کدام کانال با بالاترین کیفیت سرنخ‌ها را ارائه می‌دهد، رسانه‌های اجتماعی و ارجاع‌ها در رتبه اول قرار گرفتند.

Sales predictions: graph showing where salespeople get the highest-quality leads

اما آیا مشتریان احتمالی ترجیح می‌دهند با کسی که عکس نمایه ندارد و به ندرت پست می‌گذارد یا شخصی که فعال است و محتوای مفیدی پست می‌کند ارتباط برقرار کنند؟

همانطور که دان تایر، مدیر فروش در HubSpot، توضیح می‌دهد، “فروشندگان فرصت و مسئولیت تقویت اطلاعات خوب برای کمک به مشتریان بالقوه برای دستیابی به درکی بهتر از راه حل ها را دارید، زیرا رسانه های اجتماعی برای یافتن راه حل های بالقوه در مرحله جذب بسیار مهم است، انتشار اطلاعات مفید یک تمایز بزرگ است.”

sales prediction by Dan Tyre at HubSpot

او می‌افزاید، “پست‌های مکرر می‌تواند به آموزش مخاطبان کمک کند و در انتقال چشم‌انداز از آموزش به سمت توجه و در عین حال ایجاد اعتماد و اعتبار در دانش شما از موضوع، بسیار ارزشمند باشد.”

محتوای مربوطه:

3. شخصی سازی به حالت عادی جدید تبدیل خواهد شد.

«شخصی‌سازی یک مکالمه فروش خوب را به یک گفتگوی عالی تبدیل می‌کند» شان هیز، مدیر ارشد توسعه تجارت جهانی در Aircall، به من گفت.

جای تعجب نیست که 53٪ از متخصصان فروش معتقدند شخصی کردن فرآیند خرید برای هر مشتری در آینده اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

اما شخصی سازی فقط به نفع مشتری نیست. همچنین نمایندگان فروش را قادر می سازد تا درک عمیق تری از مشتریان بالقوه خود داشته باشند. همانطور که هیز خاطرنشان می‌کند، «فرای تأثیر بر مشتری، صرف زمان برای شخصی‌سازی ایمیل‌های اطلاع‌رسانی و اسکریپت‌های فروش، دانش شما را از مشتری بالقوه افزایش می‌دهد، و شما را آماده‌تر می‌کند و زمینه بیشتری را در طول مکالمه به شما می‌دهد».

چگونه می توانید تیم فروش خود را برای انجام کارهای اضافی ترغیب کنید؟ هیز یک پیشنهاد دارد:

او به من گفت: «برای سازمان‌های فروش که به دنبال پیشروی از یک چشم‌انداز رقابتی فزاینده هستند، توصیه می‌کنم شخصی‌سازی را در OKRها و KPIهای خود ایجاد کنید تا انگیزه اعضای تیم خود را ایجاد کنید تا با هر چشم‌اندازی تلاش بیشتری کنند.

Sales prediction by Sean Hayes

در حالی که شخصی‌سازی نیاز به تکالیف دارد، هوش مصنوعی آن را کمی آسان‌تر می‌کند – به خصوص در مقیاس.

واینبرگر به من گفت، “در Bardeen.ai، ما از هوش مصنوعی برای تحقیقات خریدار استفاده می کنیم تا تلاش های خود را در مقیاس بزرگتر افزایش دهیم. از طریق انجام تحقیقات جامع در مورد مشتریان بالقوه خود، می توانیم پیام های شخصی سازی شده ای ایجاد کنیم که واقعاً با آنها طنین انداز شود.”< /p>

با این حال، او همچنین نسبت به شخصی‌سازی بیش از حد هشدار می‌دهد.

او به من گفت: «در حالی که می‌تواند اثربخشی ارتباط ما را بهبود بخشد، زیاده‌روی در مورد شخصی‌سازی می‌تواند بازدهی کم‌تری داشته باشد». “پیدا کردن سطح مناسبی از شخصی‌سازی که توجه را به خود جلب کند، بدون اینکه گیرنده را تحت فشار قرار دهد یا منابع زیادی را صرف تحقیق و شخصی‌سازی کند، بسیار مهم است.”

محتوای مربوطه:

4. آینده سلف سرویس است و فروشندگان باید خود را وفق دهند.

83% از متخصصان فروش می گویند که وقتی برای اولین بار با مشتریان بالقوه صحبت می کنند، در حال حاضر “بسیار” تا “تا حدودی” در مورد محصول یا خدمات خود آگاه هستند.

Sales prediction

چگونه فروشندگان می توانند ارزشی فراتر از آنچه که یک مشتری بالقوه می تواند به تنهایی پیدا کند، ارائه دهند؟ تایر معتقد است که متخصصان فروش باید در آینده نقش مشاوره ای بیشتری داشته باشند.

او به من گفت، “فروشندگان باید واقعاً مشکلی را درک کنند که مشتریان بالقوه آنها می خواهند حل کنند و بینش و تجربه ای را از شرکت ها و صنایع مشابهی که مشکلات مشابه را برای شناسایی چاله های بالقوه حل کرده اند، ارائه دهند.”

او می‌افزاید، “همچنین می‌توانید محصولات یا ادغام‌های افزودنی دیگری را معرفی کنید که می‌تواند به انجام سریع‌تر اهداف آنها کمک کند، و همچنین شرکای بالقوه‌ای را که حوزه تخصصی خاصی دارند، معرفی کنید.”<. /p>

محتوای مربوطه:

State of Sales Blog Images

5. خریداران بیشتری می خواهند قبل از خرید امتحان کنند.

آیا تا به حال قبل از خرید ماشین رانندگی کرده اید؟ یا قبل از ثبت نام برای عضویت از یک باشگاه ورزشی دیدن کرده اید؟ ما در دنیایی زندگی می کنیم که قبل از خرید انجام می شود، و خریداران عادت کرده اند قبل از سرمایه گذاری محصولات و خدمات را آزمایش کنند.

Tyre این احساس را تکرار می‌کند و به من می‌گوید: “همه در B2C و B2B رایگان را دوست دارند. ارائه یک ابزار یا ویجت رایگان، آزمایش محصول، مشاوره، یا چک لیست خدمات می‌تواند دید، آگاهی و فرصت‌های شما را برای افرادی که در مراحل اولیه هستند افزایش دهد. فرآیند فروش.”

در میان نمایندگان فروش که گزینه‌های فریمیوم را ارائه می‌کنند، 90 درصد می‌گویند که این روش در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان پولی “بسیار موثر” است.

50% می‌گویند آزمایش‌های رایگان مؤثرترین گزینه Freemium هستند و پس از آن مشاوره رایگان (46%)، ابزارهای رایگان (39%) و قالب‌های رایگان (33%) قرار دارند.

Sales predictions: graph showing the most effection freemium options for salespeople

گفته شد، هر کسب‌وکاری با مدل فریمیوم کار نمی‌کند، اما برای کسانی که این کار را انجام می‌دهد، می‌تواند یک بازی خرید قدرتمند با هزینه کم یا بدون هزینه باشد.

محتوای مربوطه:

بازگشت به شما

آینده فروش هر چه باشد، یک قطعیت واضح است: سازگاری برای فروشندگانی که در این تغییرات حرکت می کنند، کلید خواهد بود. و اگرچه این تغییرات ممکن است برای برخی دلهره آور به نظر برسد، اما فرصتی هیجان انگیز برای نوآوری، پذیرش چالش های جدید و بازتعریف کل هنر فروش ارائه می دهد.New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا