کسب و کار

27 ایده هدیه برای فروشنده در زندگی شما

27 ایده هدیه برای فروشنده در زندگی شما

تعطیلات اینجاست. این یعنی غذا، سرگرمی و جشن – و همچنین خرید هدایایی برای افرادی که به خوبی نمی‌شناسید.

Gifts for a salesperson in a brown box

این واقعیت برای کارکنانی است که وظیفه دارند برای فروشندگان تجاری یک هدیه تعطیلات بخرند، یا اعضای خانواده مطمئن نیستند که عمه، عمو یا پسر عموی ابرفروشنده آنها چه می خواهند.

مطمئن نیستید چه چیزی بخرید که باعث شود از خوشحالی بپرند؟ ما با 27 هدیه عالی یا ایده‌های هدیه کریسمس

Download Now: Free Company Culture Code Template

1. یک قلم تاکتیکیgifts for sales reps, tactical pen

منبع تصویر< /em>

این قلم تاکتیکی است چاقوی ارتشی سوئیسی از قلم. علاوه بر استفاده از آن برای نوشتن، به عنوان چراغ قوه، بطری بازکن و پیچ گوشتی نیز عمل می کند. به راحتی از نوشتن یادداشت به ساعت شادی تغییر دهید.

آنچه ما دوست داریم: با هر کاری که دارند، فروشندگان به راحتی فراموش می کنند که آن پیچ گوشتی را کجا گذاشته اند یا درب بطری بازکن را گذاشته اند. قلم های تاکتیکی این مشکل را به گذشته تبدیل می کنند.

2. هدست بلوتوث

gifts for sales reps, bluetooth headset

منبع تصویر< /a>

اگر تمام روز با تلفن صحبت می کنید، واقعاً نمی خواهید تمام روز تلفن در دست داشته باشید. یک هدست بی سیم به فروشندگان اجازه می دهد تماس بگیرند و همزمان یادداشت بنویسند، ایمیل چک کنند، شام درست کنند، یا توپ استرس را برای زندگی عزیزم فشار دهند.

چیزی که دوست داریم: چند وظیفه نام بازی برای فروش است. هدست بلوتوث به آن‌ها اجازه می‌دهد کارهای بیشتری را در یک زمان و بیشتر انجام دهند.

3. توپ های استرس

gifts for sales reps, stress ball

منبع تصویر

یک توپ استرس دریافت کنید مثل این برای فروشنده زندگی شما. امتیاز: اینها نه تنها تنش را کاهش می دهند، بلکه دستان شما را در این فرآیند تقویت می کنند.

آنچه ما دوست داریم: استرس همراه با منطقه برای فروش است. هنگامی که تماس‌های سرد ناگهان به طرفین می‌روند، توپ‌های استرس به ارائه خروجی عالی کمک می‌کنند.

4. دامنه وب سایت

gifts for sales reps, domain from GoDaddy< /p>

منبع تصویر

اگر فروشنده‌ای را می‌شناسید که همیشه می‌خواسته وبلاگ خود را راه‌اندازی کند اما هنوز به آن نرسیده است، امسال سالی است که باید این کار را انجام دهید. با خرید یک نشانی اینترنتی عالی از GoDaddy یا HostGator.

آنچه ما دوست داریم: یک دامنه وب سایت ممکن است تنها فشاری باشد که فروشندگان برای ارتقای حرفه خود به سطح بعدی نیاز دارند.

5. راهنمای فروش لینکدین

best gifts for sales reps, LinkedIn Navigator

منبع تصویر< /em>

نمایندگان فروش باهوش در لینکدین زنده هستند. آنها از آن برای تحقیق در مورد مشتریان بالقوه خود، به روز نگه داشتن مشتریان خود و ارتباط با فرصت ها استفاده می کنند. با یک در حساب کاربری LinkedIn Sales Navigator، نمایندگان می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان احتمالی و همچنین فهرست‌های سرنخ سفارشی دریافت کنند.

هدیه دادن این ممکن است فقط کمی اشک شوق ایجاد کند. دستمال کاغذی بیاورید.

آنچه ما دوست داریم: شبکه‌ها فروش را به نتیجه می‌رسانند. دسترسی به اطلاعات بینش شبکه بیشتر می تواند به افزایش موفقیت فروش کمک کند.

6. کتاب فروش

کتاب‌های فروش فوق‌العاده زیادی وجود دارد، از جمله:

به فروشنده مورد علاقه خود رنگین کمان خواندن خود را بدهید.

آنچه ما دوست داریم: همیشه چیز جدیدی برای یادگیری در مورد فروش وجود دارد. با این کتاب ها، فروشنده در زندگی شما می تواند غیرقابل توقف (یا حداقل موفق تر) شود.

7. برنامه ریز هدف

best gifts for sales reps, goal planner from Plum Paper

منبع تصویر< /a>

این ژورنال برنامه‌ریز هدف به نمایندگان فروش کمک می‌کند اطلاعات بیشتری کسب کنند. انجام شود و هر روز احساس بهتری داشته باشید. طراحی شده برای مسئول نگه داشتن صاحبش، هدف گرا و کارآمد — این هدیه عالی برای افرادی است که در زندگی شما می روند.

آنچه ما دوست داریم: ردیابی اهداف می‌تواند به شما کمک کند در مسیر خود ادامه دهید و به فروشندگان اجازه می‌دهد از موفقیت‌های خود نهایت استفاده را ببرند و راه‌هایی برای بهبود بیشتر پیدا کنند.

8. یک کلاس بهبود

و در مورد فکر کردن روی پاهای خود صحبت می کنیم، هیچ چیز بیشتر از بهبود وجود ندارد. بیشتر تئاترهای کمدی پیشرفته کلاس هایی را نیز برای کمک به حرفه ای ها ارائه می دهند تا مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشند.

این آموزش نه تنها به نمایندگان کمک می کند تا با مخالفت های احتمالی برخورد کنند، بلکه می توانند سرگرمی در مهمانی اداری بعدی شما باشند. برد-برد.

چیزی که ما دوست داریم: تبدیل مانند صدا زدن است با این تفاوت که مردم قرار استبخندند. یک راه عالی برای فروشندگان برای منفجر کردن بخار و کسب مهارت های جدید.

9. عرشه کارت سوالات

best gifts for sales reps, table topics conversation cards < /p>

منبع تصویر

ادامه دادن مکالمه همیشه آسان نیست. در زیان کلی برای اینکه در ادامه چه بگویم؟ به یک نماینده یک دسته موضوعات جدول، و هرگز نخواهند داشت برای یک سوال خوب تقلا کنید.

آنچه ما دوست داریم: ممکن است به سختی بتوان شروع کننده مکالمه را تحت فشار قرار داد. با عرشه‌های کارت موضوعی، فروشندگان همیشه راهی برای صحبت مشتریان بالقوه دارند.

10. نقطه اتصال Wi-Fi موبایل

هرجا که هستید، اینترنت شما آنجاست. مفهوم زیبایی است و از آنجایی که نمایندگان دائماً در حال حرکت هستند، اتصال اینترنتی قابل اعتماد واقعاً یک ضرورت است.

با نقطه اتصال Wi-Fi، دیگر خبری از سرقت اینترنت ناقص از سالن بدنسازی هتل یا کافی شاپ روبروی خیابان.

آنچه ما دوست داریم: این هدیه عالی برای فروشنده در حال حرکت است.

11. تقویم تاییدی روزانه

best gifts for sales reps, affirmation calendar >

منبع تصویر

اگر در زمینه فروش هستید، باید با رد شدن زیادی کنار بیایید و در عین حال نگرش مثبت خود را حفظ کنید. با دادن این تقویم تایید.

آنچه ما دوست داریم: فروش تماماً در مورد اعتماد به نفس است. یک تقویم تأیید روزانه می تواند اعتماد به نفس آنها را افزایش دهد.

12. نرم افزار ارائه

gifts for sales teams, Prezi

منبع تصویر

چشم مشتریان بالقوه در زمان بی سابقه ای خیره می شود، بنابراین هرچه ارائه های فروشنده جالب تر باشد، بهتر است. در نظر بگیرید که نماینده مورد علاقه خود را از پاورپوینت به یک ابزار ارائه نرم افزاری مانند Prezi یا SlideRocket.

چیزی که ما دوست داریم: ارائه‌های عالی پاسخ‌های عالی دریافت می‌کنند – و نمایندگان فروش را به دلایل درست به یاد می‌آورند.

13. اشاره گر لیزری شارژی

در حالی که ما به موضوع ارائه ها می پردازیم، چند بار می خواهید توجه خود را به ناحیه خاصی از نوار لغزنده خود جلب کنید؟ با نشانگر لیزری.

پاداش: به عنوان یک هدیه برای گربه شما دو برابر می شود!

چیزی که ما دوست داریم: زمان تلف شده در طول ارائه این است که تکرارها نمی توانند برگردند – این نشانگر لیزری به این معنی است که آنها همیشه آماده هستند تا یک نکته عالی را برجسته کنند.

14. لباس های بی دردسر

gifts for sales teams, Stitch Fix

منبع تصویر

تیزبینی می تواند برای افزایش اعتماد به نفس فروشنده کمک زیادی کند. اما چه کسی برای سفر به مرکز خرید وقت دارد؟ خدمات پوشاک جعبه اشتراک مانند باشگاه تنه و رفع دوخت.

پس از وارد کردن تنظیمات برگزیده سبک و اطلاعات اندازه، استایلیست‌ها چند تکه لباس انتخابی را به همراه خواهند فرستاد. کاربران فقط برای چیزی که نگه می دارند پرداخت می کنند.

آنچه ما دوست داریم: روال روزانه یک نماینده فروش را ساده کنید، و آنها زمان بیشتری برای تمرکز روی موارد مهم دارند: بستن قرارداد.

15. بالش مسافرتی

gifts for sales teams, travel pillow

منبع تصویر

پیچ خوردگی گردنی که از خوابیدن در هواپیما به شما دست می دهد، هرگز جالب نیست. هر چقدر هم که احمقانه به نظر می رسند، a < یک href="https://www.amazon.com/travel-pillows/b?ie=UTF8&node=3732121" rel="noopener" target="_blank">بالش مسافرتی برای مسافران مکرر ضروری است. ستون فقرات گیرنده شما از شما تشکر خواهد کرد.

چیزی که ما دوست داریم: فروشندگان باید با سرعت به زمین برسند – و بالش مسافرتی شما می‌تواند دلیل برتری نماینده فروش شما از رقبا باشد.

16. کیف پوشاک

و در حالی که ما در مورد موضوع سفر هستیم، حضور در جلسه مشتری با کت و شلوار چروک شده قطعاً خیر است. با این کیف لباس.

آنچه ما دوست داریم: فروشندگان یک فرصت دارند تا اولین تاثیر را بگذارند. با یک کیف لباس عالی، این تصور می تواند A++ باشد.

17. شارژر قابل حمل

اینکه تلفن، تبلت یا لپ‌تاپ‌تان خاموش باشد، بدترین کار است. A شارژر قابل حمل فروشندگان را از استرس نجات می دهد تلاش برای یافتن بهترین خرید در اوماها هنگامی که نوار قرمز شوم باتری ظاهر شد.

آنچه ما دوست داریم: فروش هرگز متوقف نمی شود. یک شارژر خارجی فروشندگان را تا زمانی که ممکن است فعال نگه می دارد.

18. اشتراک Headspace

gift ideas for sales reps, headspace

منبع تصویر< /em>

فروش یک شغل سخت است. با اشتراک در به نماینده در زندگی خود کمک کنید تا استرس را کاهش دهد. =”https://www.headspace.com/buy/gift” rel=”noopener” target=”_blank”>Headspace، یک برنامه دسکتاپ و گوشی های هوشمند با بیش از 100 جلسه مراقبه هدایت شده.

هر جلسه تقریباً 10 دقیقه طول می‌کشد، که به گیرنده شما کمک می‌کند تا مقداری ذهن آگاهی را در روز خود بگنجاند. طبق گفته کلینیک مایو، “گذراندن حتی چند دقیقه در مدیتیشن می تواند آرامش و آرامش درونی شما را بازگرداند.”

نتایج قابل توجه در مدت زمان کوتاهی؟ به نظر رویای یک نماینده است.

آنچه ما دوست داریم: حتی چند دقیقه مدیتیشن می‌تواند به ایجاد افکار کمک کند و فروش بعدی را آسان‌تر کند.

19. کارت هدیه Ride-Sharing

در گذشته، فروشندگان میدانی برای تردد در مکان‌های جدید به تاکسی، ماشین‌های کرایه‌ای و حمل‌ونقل عمومی متکی بودند. اکنون آنها می توانند از برنامه های اشتراک گذاری سواری استفاده کنند. درخواست Uber یا Lyft در تلفن خود از سعی کنید تاکسی بگیرید یا سیستم حمل و نقل خارجی را پیدا کنید.

آنچه ما دوست داریم: استرس کمتر در رسیدن از نقطه A به نقطه B به معنای زمان بیشتری برای بسته شدن آن فروش است.

20. قهوه آرزوی مرگ

gift ideas for sales reps, death wish coffee

منبع تصویر< /em>

بعضی از مردم شیر و شکر خود را با قهوه دوست دارند. این هدیه برای آنها نیست. قهوه آرزوی مرگ ادعا می‌کند که فرآیند برشته کردن و ترکیب دانه‌های آن باعث دم کردن آن می‌شود. قوی ترین در جهان.” فروشندگان از یک کیف (کافئین) یا حتی یک تحویل مکرر دریافت خواهند کرد.

آنچه ما دوست داریم: برای عاشق قهوه، هیچ چیز بهتر از زمانی نیست که اولین موج بیداری از راه برسد. Death Wish Coffee همان چیزی است که فروشندگان برای پرش در روز خود به آن نیاز دارند.

21. صندلی توپی بالانس

gift ideas for sales reps, balance ball chair

منبع تصویر

این که آیا فکر می کنید نشستن سیگار کشیدن جدید است یا نه، واضح است زمان زیاد روی میز خم شدن برای شما خوب نیست. وارد کنید: A صندلی توپی تعادل. این صندلی ها نه تنها به شما کمک می کنند تا درد کمر، پا و بازو را تسکین دهید، بلکه وضعیت قرارگیری و تراز بهتر ستون فقرات را نیز تشویق می کند.

آنچه ما دوست داریم: با توجه به تمرکز بخشی از مغز آنها بر حفظ تعادل، احتمال کمتری برای افکار سرگردانی وجود دارد که تلاش‌های فروش را منحرف می‌کنند.

22. مرجع مشتری

شاید مهمترین مورد در این لیست باشد. آیا کسی را می شناسید که بتواند از محصول یا خدماتی که نماینده می فروشد بهره مند شود؟ معرفی کنید شما فقط آنها را در راه کسب سهمیه در سه ماهه اول سال جدید قرار می دهید و هیچ چیز ارزشمندتر از آن نیست.

آنچه ما دوست داریم: بهترین هدیه برای یک فروشنده؟ فروش بیشتر. ساده، آسان و همیشه قابل قدردانی است.

23. ClassPass

gift ideas for sales reps, classpass

منبع تصویر

فروش یک شغل پر استرس است. ورزش می تواند به فروشندگان مورد علاقه شما کمک کند متعادل، عاقل و سالم بمانند.

ClassPass سیستمی است که به شما امکان می‌دهد سبک‌های مختلف کلاس‌های ورزشی را امتحان کنید. ، از یوگا گرفته تا کیک بوکسینگ، با همان قیمت تخفیف دار. در هر شهری در دسترس نیست، بنابراین نقشه آنها را اینجا بررسی کنید.

آنچه دوست داریم: بدن و ذهن به هم مرتبط هستند. یکی را تقویت کنید و دیگری را دنبال کنید.

24. ماساژ

هنگامی که آنها این سموم را دفع کردند، برای آنها یک گواهی هدیه برای یک یا دو ماساژ در یک اسپای محلی دریافت کنید. آنها می توانند آرامش داشته باشند و مقداری از استرس ناشی از فروش در تعطیلات را از دست بدهند.

آنچه ما دوست داریم: استرس بسیار زیاد و پیگیری چیزهای کوچک دشوار است – می دانید، چیزهایی که بین فروش و شکست تفاوت ایجاد می کنند. ماساژ می تواند به عاقل ماندن فروشندگان کمک کند.

25. گیاهان رومیزی

gift ideas for sales reps, desk plants from the Sill

منبع تصویر

اگر از فضای باز لذت می برند یا انگشت شست سبز دارند، این هدیه یک انتخاب عالی است. یک ساکولنت یا تراریوم کم هزینه را انتخاب کنید تا فضای بیرون را روی میز خود بیاورید.

آنچه ما دوست داریم: یک لحظه آرامش در دریایی از استرس فروش می تواند به برقراری تماس ها کمک کند. متشکرم، طبیعت!

26. کیت کوکتل دستی

gift ideas for sales reps, carry-on cocktails

تصویر منبع

اگر فروشندگان شما همیشه در سفر هستند، برای آنها یک کیت کوکتل همراه. آنها مواد لازم برای تهیه یک کوکتل در پرواز را خواهند داشت. و مطمئناً پرواز آنها را روشن می کند و به آرامش آنها کمک می کند.

آنچه ما دوست داریم: مواد باکیفیت در هوا به سختی پیدا می شود. کیت های دستی به فروشندگان این امکان را می دهد که در هر زمان و مکان از کمی تجمل لذت ببرند.

27. برچسب چمدان شخصی

gift ideas for sales reps, luggage job

تصویر منبع

A برچسب چمدان شخصی برای فروشنده دوره گرد عالی است. آنها با سبکی وسایل خود را پیگیری خواهند کرد.

آنچه ما دوست داریم: چمدان گم شده به معنای استرس زیادی برای فروشندگان مسافرتی است. برچسب چمدان باکیفیت به آن‌ها اجازه می‌دهد کمی خودنمایی کنند و به چمدان‌هایشان دقت کنند.

هدیه شخصی دادن

هر یک از این 27 گزینه آنها را شاد و درخشان می کند. مهم نیست که چه چیزی می دهید، مطمئن شوید که به هدیه خود یک رنگ شخصی می دهید. یک یادداشت متفکر همراه با توضیح هدیه خود اضافه کنید. این حرکت اضافی مطمئناً تأثیرگذار خواهد بود.

company culture template

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا