سریال و انمیشن

آموزش پیدا کردن و حذف فالوورهای روح در اینستاگرام

آموزش پیدا کردن و حذف فالوورهای روح در اینستاگرام

فالوور روح چیست؟ فالوورهای روح در اینستاگرام می‌توانند تعامل اکانت شما را از بین ببرند. چگونه فالوور روح را پیدا و فعال کنیم؟ در این مطلب نحوه پیدا کردن و حذف فالوور روح در اینستاگرام را به شما توضیح خواهیم داد.

فالوورهای روح در Instagram مشکلی بزرگتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. حساب شما احتمالاً فالوورهای تصادفی پیدا می‌کند، اما همه این فالوورها دنبال کنندگان ایده آل شما نیستند. برخی از آن‌ها تعاملی با حساب شما ندارند و درباره پست‌ها و استوری‌های شما واکنشی نشان نمی‌دهند. در واقع نه تنها کمکی به تعامل حساب شما نمی‌کنند بلکه به آن ضرر هم می‌رسانند. چگونه فالوور روح را فعال کنیم؟ در ادامه این مطلب با این نوع از فالوورها آشنا خواهید شد و نحوه حذف آن‌ها را خواهید آموخت. در ادامه همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب:

فالوور روح چیست؟

فالوورهای روح می‌توانند یا حساب‌های غیرفعال و یا اکانت‌های فیک باشند. این فالوورها به عنوان فالوور روح طبقه بندی می‌شوند؛ زیرا با پست‌ها و استوری‌های شما درگیر نمی‌شوند. شما نمی‌توانید فالوور روحی را پیدا کنید که پست‌های شما را لایک کند، به اشتراک بگذارد یا نظر دهد. طبیعی است که تعدادی فالوور روح داشته باشید و هر چه حساب کاربری شما بزرگتر باشد، می‌توانید انتظار داشته باشید که فالوور روح بیشتری داشته باشید.

حتی اینفلوئنسرهایی که شما دنبال می‌کنید و فالوورهای زیادی دارند، فالوورهای روح دارند. در واقع، یک مطالعه نشان داد که ۲۵٪ از اینفلوئنسرها، فالوور خریداری می‌کنند و بسیاری از آن‌ها هم ربات هستند.

چگونه فالوور روح را پیدا کنیم؟

برنامه اینستاگرام خود را باز کنید یا به حساب کاربری خود در مرورگر خود بروید و لیست فالوورهای خود را باز کنید. به‌طور تصادفی چند حساب کاربری را بررسی کنید تا نشانه‌هایی را پیدا کنید که نشان می‌دهند آن‌ها فالوور روح هستند. این نشانه‌ها عبارتند از:

چگونه فالوور روح را فعال کنیم

  • فالوویینگ‌های زیاد
  • فالوورهای بسیار کم
  • تعداد پست کم
  • نداشتن عکس پروفایل

برخی از این حساب‌ها ممکن است واقعی باشند، اما بیشتر آن‌ها ربات یا حساب‌هایی هستند که افراد آن‌ها را رها کرده‌اند و فعالیتی ندارند. پس اگر سوال شما این است که “چگونه فالوور روح را فعال کنیم”، در واقع این کار امکان پذیر نخواهد بود.

همچنین بخوانید :

داشتن فالوور روح چه مشکلی دارد؟

مشکل بزرگ داشتن فالوور روح چیست؟ این فالوور به تعداد کل فالوورهای شما اضافه می‌کند که خوب است، اما بیشتر از اینکه به شما کمک کند، آسیب می رساند.

۱. کاهش نرخ تعامل شما

تعامل کلید موفقیت در رسانه‌های اجتماعی است. اکانتی با ۱ میلیون فالوور را تصور کنید که تنها ۲۰۰ لایک برای یک پست دریافت می‌کند. این تعداد لایک نسبت به تعداد فالوور، عدد بسیار کمی است. هر حسابی با ۲۰۰۰ فالوور نیز می‌تواند ۲۰۰ لایک دریافت کند؛ بنابراین، حساب دوم، به خصوص برای تبلیغ کنندگان، بسیار ارزشمندتر است.

نرخ تعامل مهم است و با یک معادله آسان (تعامل / کل دنبال کنندگان) * ۱۰۰ محاسبه می‌شود. تعامل در اکانت دوم بسیار بیشتر است و باعث می‌شود فالوورهای شما به توصیه‌های شما اعتماد کنند و با شما تعامل بیشتری داشته باشند. البته، تعامل شامل کامنت‌های پست شما نیز می‌شود و بخشی از کل تعاملات شما خواهد بود.

۲. آسیب به اعتبار شما

حذف فالوور روح در اینستاگرام

فالوورهای روح به اعتبار شما آسیب می‌زنند. تبلیغ‌کنندگان و دنبال‌کنندگان نمی‌خواهند حسابی را دنبال کنند که فالوورهایش ربات یا فیک هستند. برای تبلیغات و مشتریان، فالوورهای روح به اعتبار شما آسیب می‌زنند. اگر تعامل شما پایین باشد و ۵۰ درصد فالوورهای شما روح باشند و هیچکس با محتوای شما درگیر نشود، اعتبار شما آسیب می‌بیند.

همچنین بخوانید :

۳. امکان دیده نشدن محتوای شما

الگوریتم اینستاگرام، پست‌ها را بر اساس پست‌هایی که کاربران در گذشته لایک کرده‌اند یا روی آن‌ها نظر داده‌اند، نمایش می‌دهد. پست هایی که تعامل زیادی ندارند در صفحه اکسپلور یا در پست‌های توصیه شده، نشان داده نمی‌شوند. در عوض، محتوای شما در فیدهای فالوورهای روح ظاهر می‌شود که حتی پست‌های شما را نمی‌بینند، چه برسد به اینکه پست‌های شما را لایک کنند یا نظر دهند. عدم تعامل با محتوای شما رشد طبیعی فالوورهای شما را سخت تر می‌کند زیرا اینستاگرام محتوا را به دیگران نشان نمی‌دهد.

۴. مسدود شدن حساب

اینستاگرام در حال بن کردن فالوورهای فیک است و بسیاری از سرویس‌های شخص ثالث که فالوورهای فیک ارائه می‌دهند، بسته شده اند. این خطر وجود دارد که اینستاگرام ممکن است حساب شما را به دلیل وجود فالوورهای روح در صورت خرید فالوور مسدود کند.

نحوه حذف فالوور روح در اینستاگرام

فالوور روح چیست

چگونه فالوور روح را پیدا کنیم؟ هنگامی که فالوورهای روح خود را شناسایی کردید، می‌توانید اقداماتی را برای حذف آن‌ها انجام دهید. حذف این فالوورهای فیک به شما کمک می‌کند تا فالوورهای واقعی خود را افزایش دهید و تعامل با محتوای خود را بهبود بخشید.

حذف به صورت دستی

بهترین روش برای خلاص شدن از شر فالوورهای ارواح این است که این کار را به صورت دستی انجام دهید. لیست فالوورهای خود را مرور کنید، فالوورهای روح را شناسایی کنید و آن‌ها را حذف کنید. اگر صدها یا هزاران فالوور دارید، این می‌تواند یک فرآیند بسیار زمان بر و خسته کننده باشد. اما کمترین خطر را نیز دارد.

استفاده از ابزار

اگر وقت ندارید فالوورهای روح را به صورت دستی حذف کنید، می‌توانید از ابزارهای خودکار استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد فالوورهای خود را آنالیز کنید و ارواح را حذف کنید. برخی از ابزارها، مانند Sprout، فقط فالوورهای روح شما را شناسایی می‌کنند. اگر روش حذف ایمن تر و دستی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید از ابزاری مانند این استفاده کنید تا هنگام شناسایی دنبال کنندگانی که می‌خواهید حذف کنید، در وقت خود صرفه جویی کنید.

همچنین بخوانید :

ابزارهای دیگر نیز به طور خودکار فالوورهای روح را برای شما حذف می‌کنند. در حالی که این ابزار حذف فالوور روح در اینستاگرام می‌تواند در زمان شما صرفه جویی کند، مهم است که هنگام استفاده از آن احتیاط کنید. حذف انبوه فالوورها به طور همزمان می‌تواند حساب اینستاگرام شما را مسدود کند.

جمع بندی

فالوورهای روح می‌توانند به اعتبار شما و نرخ تعامل آسیب بزنند. یادگیری نحوه شناسایی این فالوورها مهم است. انجام اقداماتی برای حذف فالوورهای روح و شروع به جذب فالوور واقعی به شما کمک می‌کند تا حساب اینستاگرام خود را رشد دهید و از فالوورهای روح در آینده جلوگیری کنید.

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا