سریال و انمیشن

(تصاویر) 7 سریال کره ای جذاب با بازی متفاوت پارک مین یونگ

(تصاویر) 7 سریال کره ای جذاب با بازی متفاوت پارک مین یونگ

پارک مین یونگ 38 ساله در شهر سئول به دنیا آمده و از بچگی به بازیگری علاقه داشته است. این بازیگر کره ای کار خود را نخست در سریال ضربه عالی در سال 2006 شروع کرد. سپس در سال 2010 در سریال رسوایی سونگ کیوکوان بازی کرده و از این طریق به شهرت بالایی رسید. اگر شما نیز به این بازیگر خوش چهره کره ای علاقه دارید، می توانید سریال های او را تماشا کنید. در این مطلب معروف ترین سریال کره ای با بازی پارک مین یونگ را معرفی خواهیم کرد.

سریال شفا دهنده

73_11zon

سریال شفا دهنده یکی از جذاب ترین و البته معمایی ترین سریال های پارک مین یونگ است که بازی جذابش همه را شگفت زده کرد. این سریال محصول سال 2014 بوده و داستان سه فرد را روایت می کند که به صورت تصادفی به هم برخورد می کنند.

حوادث مرموزی در گذشته آن ها، این سه نفر را به هم گره می زند. پارک مین یونگ نقش یک خبرنگار دمدمی مزاج به نام چه یونگ شین را بازی می کند که دوست دارد از همه چیز سر در بیاورد. ماجراهایی که برای این سه نفر رخ می دهد این سریال را به یک کی درامای جذاب تبدیل کرده است.

سریال شکارچی شهر

74_11zon

یکی دیگر از زیباترین سریال های پارک مین یونگ که در آن نقش اول زن را به عهده دارد، شکارچی شهر است. داستان این سریال از این قرار است که لی یون (با بازی لی مین هو) که مهندس آی تی است گذشته غم انگیزی دارد. او با پدرش تصمیم دارند که از یکسری افراد سیاستمدار قدرتمند انتقام بگیرند.

حال در این میان لی یون یا کی نانا (با بازی پارک مین یونگ) بر می خورد که او هم دارای گذشته غم انگیز و تاریکی است. سرنوشت این دو به گونه ای به هم گره خورده و کم کم به هم علاقه مند می شوند. سریال شکارچی شهر محصول سال 2011 بوده و دارای ژانر عاشقانه و جنایی است.

سریال رسوایی سونگ کیوکوان

75_11zon

یکی از برترین سریال های کی دراما که به سکوی پرتابی برای پارک مین یونگ تبدیل شد، سریال رسوایی کیوکوان بود. این سریال تاریخی داستان 4 دانشجوی خوشتیپ است که در دانشگاه با هم تحصیل می کنند و هر کدام دغدغه های خاصی دارند.

کیم یون هی (با بازی پارک مین یونگ) با این که زن زیبایی است اما ناچار است با هویت برادر بیمار خود زندگی کند. شاید این گونه بتواند راحت تر کار کرده و از پس مخارج زندگی بربیاید. کیم یون هی تصادفا در این دانشگاه پذیرفته شده و حال باید با احساسات این چند نفر نسبت به خود کنار بیاید.

بازیگران زن کره ای در هر قسمت چقدر درآمد دارند؟ پردرآمدترین بازیگر زن کره ای کیست؟ بازیگران زن کره ای چقدر حقوق می گیرند؟ برای پاسخ به این و بسیاری…

سریال منشی کیم چشه؟

76_11zon

یکی از جدیدترین و البته زیباترین سریال های پارک مین یونگ در ژانر کمدی- عاشقانه سریال منشی کیم چشه؟ است. این سریال محصول سال 2018 بوده و موجب شهرت بیش از پیش پارک مین یانگ شد. داستان این سریال از این قرار است که لی یانگ جون (با بازی پارک سو جون) یک مدیرعامل خودشیفته و مغرور است که به احساسات هیچ کس اهمیت نمی دهد.

در مقابل منشی او کیم می سو (با بازی پارک مین یونگ) منشی سخت کوش او بوده و به مدت 9 سال در کنار او می ماند. اما منشی کیم بعد از 9 سال تصمیم می گیرد از مدیرعامل جدا شده و آن طور که دلش می خواهد زندگی کند. این جدایی سرآغاز ماجرا های مختلفی می شود.

سریال ملکه هفت روزه

77_11zon

این سریال درام کره ای برگرفته از افسانه واقعی ملکه دانگ یئون از سلسله چوسان قدیم است که پادشاهی آن تنها 7 روز به طول انجامید. این داستان روایت می کند که چگونه دوستی ها، خیانت ها، مثلت های عاشقانه و کینه ها توانستند بر سلطنت این ملکه تاثیر بگذارند.

ملکه دانگ یئون بعد از یک هفته سلطنت از سلطنت عزل شده و از کاخ اخراج شد و این داستان کاملا واقعی است. اگر شما نیز کنجکاو هستید که بدانید بر سر این مله چه آمده می توانید سریال ملکه هفت روزه را تماشا کنید. این درام محصول سال 2017 می باشد.

سریال وقتی هوا خوبه

78_11zon

یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای با بازی پارک مین یونگ، درام جذاب وقتی هوا خوبه است. این درام جذاب محصول سال 2020 بوده و جزء جدیدترین کارهای پارک مین یونگ محسوب می شود. در این سریال مین یوگ نقش موک هه وون را بازی می کند که از زندگی شهری خسته شده و به زادگاه خویش باز می گردد.

هه وون در کتابفروش پسری که رد گذشته به او علاقه داشته است مشغول به کار می شود. این تازه آغاز ماجرای عشقی است که میان این دو اتفاق می افتد. این سریال بسیار ریتم آرامی داشته و شما را با خود به دنیایی بسیار جذاب، آرام و دنج می برد.

سریال زندگی شخصی او

79_11zon

سریال زندگی شخصی او از دیگر سریال های پارک مین یونگ است که می تواند قلب شما را تسخیر کند. این درام عاشقانه محصول سال 2019 بوده و به داستان آشنایی سونگ دوک می (با بازی پارک مین یونگ) و رایان گلد (با بازی کیم جه ووک) می پردازد.

رایان گلد مدیر یک گالری هنری معروف و پردرآمد است که دوک می هم اتفاقا در همان گالری کار می کند. دوک می طرفدار یکی از آیدل های معروف کره ای است و این باعث می شود رایان گلد در مورد او دچار سوء تفاهم شود. اما به مرور زمان این دو بیشتر با هم آشنا شده و عاشق هم می شوند.

منبع: دلگرم

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا