سریال و انمیشن

آموزش نصب و ورود به واتساپ بدون شماره موبایل

آموزش نصب و ورود به واتساپ بدون شماره موبایل

نصب واتساپ بدون شماره و کد تایید ممکن نیست؛ چرا که شما باید حتما برای استفاده از واتساپ یک شماره همراه به این برنامه بدهید. اما حتما لازم نیست برای ثبت درخواست ورود به این برنامه، از شماره تلفن خودتان استفاده کنید.

پیام‌رسان واتساپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دنیا است. با استفاده از این اپلیکیشن برقراری مکالمات به سهولت افزودن شماره تماس هر مخاطب در سراسر جهان است. به همین سادگی! اما این برنامه یک محدودیت بزرگ دارد و آن هم این است که با نصب واتس اپ باید شماره سیم کارت خودتان را به برنامه بدهید.

برای کمک به حل این مشکل، ما نحوه نصب واتساپ بدون شماره را بیان می‌کنیم. در انتها هم به این موضوع خواهیم پرداخت که آیا نصب واتساپ بدون درخواست کد تایید امکان دارد یا خیر. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

نصب واتساپ بدون شماره امکان پذیر است؟

همانطور که گفتیم، ساخت اکانت واتساپ بدون شماره و درخواست کد تایید غیرممکن است و شما در هر صورت باید برای ثبت نام در این پیام‌رسان، یک کد دریافت و آن را به برنامه ارائه کنید؛ به همین ترتیب نصب واتساپ بیزینس بدون درخواست کد تایید نیز امکان‌پذیر نیست و در این نسخه هم نیاز به کد تایید دارید. اما اگر تمایلی به ارائه شماره خودتان ندارید، ارسال پیام در واتساپ بدون شماره شخصی هم امکان پذیر است و می‌توانید آن را به چند طریق انجام دهید.

۱. ساخت اکانت فیک واتساپ بدون شماره با برنامه TextNow

در این روش شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌ ساخت شماره مجازی، مثل TextNow یا برنامه‌های مشابه، به نصب واتساپ بدون شماره تلفن همراه بپردازید. برای این کار پس از اینکه یکی از اپلیکیشن TextNow را دانلود و نصب کردید، آن را باز کرده و ثبت نام کنید. ابتدا در صفحه اول برنامه Sign Up را انتخاب کنید.

نصب واتساپ بدون کد تایید - ورود بدون شماره به واتساپ

در صفحه بعد می‌توانید با حساب گوگل یا فیسبوک خود وارد برنامه شوید. اگر تمایلی به استفاده از دیگر حساب‌های خود ندارید، گزینه Sign Up with Email را انتخاب کنید تا یک حساب جداگانه با رمزعبور برای خود ایجاد کنید.

نصب واتساپ بدون شماره تلفن - استفاده از واتساپ بدون شماره

پس از راه اندازی حساب، برنامه از شما می‌پرسد می‌خواهید یک شماره مجازی با کد کشور و شهر خود بسازید یا خیر. گزینه Don’t use location را انتخاب کنید.

ساخت اکانت واتساپ بدون سیمکارت - نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی

در صفحه بعدی برنامه از شما کد محل موردنظرتان برای راه اندازی شماره مجازی را می‌خواهد. می‌توانید کد مربوط به ایالت‌ها یا استان‌های کشورهای خارجی را با جستجو در اینترنت پیدا کنید. برای مثال، در این صفحه کدهای مربوط به ایالت‌های آمریکا قابل دسترسی است.

ورود بدون شماره به واتساپ - استفاده از واتساپ بدون شماره

با وارد کردن کد، در صفحه بعدی شماره‌های مجازی آزادی که در آن ایالت وجود دارد برایتان به نمایش در می‌آید. این فهرست هر یک دقیقه یک بار به روزرسانی می‌شود. یکی از این شماره‌ها را انتخاب و گزینه Continue را لمس کنید.

استفاده از واتساپ بدون شماره - نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی

دوباره به صفحه اول برنامه برخواهید گشت و می‌توانید شماره مجازی که برای نصب واتساپ بدون کد ساختید، را مشاهده کنید.

استفاده از واتساپ بدون شماره -ساخت اکانت واتساپ بدون سیمکارت

حال باید شماره جدید خود را در واتس اپ تایید کنید. برای این کار واتس اپ را دوباره نصب کنید و شماره جدیدی که از برنامه TextNow دریافت کردید را وارد کنید. حدود ۱ دقیقه صبر کنید تا فرآیند ارسال اس ام اس با مشکل مواجه و گزینه مربوط به Call Me فعال شود.

همچنین بخوانید :

پس از این کار از شما خواسته می‌شود که زنگ زدن به شماره مورد نظر را تایید کنید. با زدن روی دکمه Call Me، واتساپ از طریق برنامه TextNow با شما تماس گرفته و یک کد تایید را برای شما ارائه می‌دهد. حال با وارد کردن این کد تایید می‌توانید فرایند ورود به واتساپ بدون درخواست شماره تلفن شخصی را تکمیل کنید.

۲. اپلیکیشن textPlus

نصب واتساپ بدون کد تایید

برنامه textPlus نیز مانند TextNow عمل می‌کند و یک شماره مجازی برای برقراری تماس و دریافت پیام، در اختیار شما قرار می‌دهد. مزیت اصلی این برنامه، رایگان بودن آن است که سبب شده به یک گزینه محبوب میان کاربران تبدیل شود. برنامه در عوض دارای تبلیغات است و از این راه هزینه‌های خود را تامین می‌کند.

برای استفاده از textPlus، طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • اپلیکیشن textPlus را روی گوشی خود نصب و سپس اجرا نمایید.
  • حال باید در برنامه ثبت‌نام کنید. فرآیند ثبت‌نام در textPlus بسیار ساده و راحت است.
  • در این مرحله، پس از انتخاب کشور، یک شماره مجازی برای شما ایجاد خواهد شد. به این ترتیب، به راحتی یک شماره مجازی در اختیار دارید.
  • مراحل ثبت‌نام در برنامه واتساپ را آغاز کرده و شماره مجازی را وارد نمایید.
  • واتساپ، کد تأیید را به برنامه textPlus ارسال خواهد کرد.
  • کد تأیید دریافتی را در واتساپ وارد کنید تا فرآیند ثبت‌نام به پایان برسد.
همچنین بخوانید :

۳. اپلیکیشن Talkatone

دریافت کد واتساپ از طریق ایمیل

برنامه دیگری که می‌توانید برای ساخت شماره مجازی مدنظر داشته باشید، Talkatone است. این برنامه نیز به‌صورت رایگان عمل می‌کند و یک شماره مجازی در اختیارتان قرار می‌دهد. شما همچنین امکان تغییر شماره خود را نیز در این برنامه در اختیار خواهید داشت. برنامه Talkatone برای این منظور یک شماره رایگان در آمریکا و یا کانادا در اختیارتان قرار می‌دهد.

فرایند دریافت شماره مجازی با استفاده از Talkatone به شرح زیر است:

  • در ابتدا، برنامه تالکتون را نصب کرده و آن را اجرا نمایید.
  • پس از باز کردن برنامه، مراحل ثبت‌نام را دنبال کنید.
  • با اتمام ثبت‌نام در Talkatone، به آسانی می‌توانید یک شماره مجازی دریافت دارید.
  • این شماره مجازی را هنگام ثبت‌نام در برنامه واتساپ وارد نمایید.
  • سپس کد تأییدی که در تالکتون دریافت می‌کنید را در واتساپ وارد کرده و اکنون می‌توانید از پیام‌رسان واتساپ با شماره مجازی خود استفاده نمایید.

۴. سایت Receive SMS

ساخت شماره مجازی واتساپ / ساختن شماره مجازی واتساپ

اگر تمایلی به نصب برنامه شماره مجازی برای نصب واتساپ ندارید، می‌توانید از سایت‌های ساخت شماره مجازی نیز استفاده کنید. یکی از این سایت‌ها  Receive SMS است که به‌صورت رایگان، شماره مجازی در اکثر کشورها را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما سپس در صفحه مربوط به هر شماره می‌توانید پیامک دریافتی را مشاهده کنید. مزیت اصلی این سایت، رایگان بودنش است و بزرگترین مشکل آن هم شاید همین موضوع باشد؛ چرا که پیامک‌های ارسال شده به هر شماره به‌صورت عمومی در سایت برای همه قابل مشاهده است و به همین خاطر امنیت خیلی بالایی ندارد.

همچنین بخوانید :

۵. سایت نامبرلند

نصب واتساپ بدون کد تایید

سایت نامبرلند، یک سایت ایرانی برای خرید شماره مجازی است. این سایت می‌تواند یک گزینه مناسب برای کاربرانی باشد که قصد خرید شماره مجازی را دارند. در این سایت می‌توانید شماره‌های اختصاصی زیادی برای سایت‌ها و اپ‌های مختلف پیدا و خریداری کنید. شماره‌های مجازی مخصوص واتساپ این سایت از حداقل ۳۰ هزار تومان تا حداکثر ۳ میلیون تومان قیمت دارند و شامل اکثر کشورهای جهان می‌شوند.

۶. نصب واتساپ با شماره ثابت

با استفاده از این روش می‌توانید با خط خانگی خود به نصب واتساپ بدون سیم کارت بپردازید. برای این کار هنگام نصب واتساپ، یک شماره تلفن ثابت را وارد کرده و پنج دقیقه صبر کنید تا فرآیند ارسال اس ام اس لغو شود. سپس روی دکمه Call Me زده تا واتس اپ با شما تماس برقرار کند.

دریافت کد واتساپ از طریق ایمیل

کد تایید ۶ رقمی که در گوشی خوانده می‌شود را در واتساپ وارد کرده و از واتساپ بدون شماره تلفن همراه خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که این روش مخصوص نسخه بیزنس واتساپ است و نه نسخه معمولی.

همچنین بخوانید :

۷. نصب واتس اپ با شماره دیگران

یکی دیگر از روش‌های ورود به واتساپ بدون شماره تلفن خصوصی، استفاده از یک سیم کارت دیگر است. اگر گوشی دیگری دارید می‌توانید از سیم‌کارت آن گوشی برای نصب واتساپ بدون شماره، در تلفن دیگرتان استفاده کنید.

فقط کافی است در صفحه اول ثبت نام واتساپ، شماره سیم کارت تلفن دیگر را وارد و پس از دریافت کد برای نصب واتس اپ در آن تلفن، کد را در گوشی خودتان به واتساپ بدهید.

نکات مهم در استفاده از روش های بالا

استفاده از شماره مجازی یا شماره شخص دیگری برای ایجاد حساب کاربری در واتساپ ممکن است مزایایی داشته باشد، اما ممکن است مشکلات امنیتی جدی نیز به همراه بیاورد.

  • امنیت پایین شماره‌های مجازی رایگان: شماره‌های مجازی، به‌خصوص انواع رایگان آن‌، توسط سرویس دهنده‌های عمومی ارائه می‌شوند و مشخص نیست در هر لحظه در اختیار چه تعداد کاربری هستند. این موضوع سبب می‌شوند این نوع شماره‌ها به‌راحتی در دسترس دیگران هم قرار داشته باشند. بسیاری از سرویس‌های شماره مجازی رایگان، شماره‌ها را پس از مدت زمانی معین (مثلا ۳۰ روز) به دیگر کاربران اختصاص می‌دهند.
  • احتمال بازیابی حساب کاربری توسط دیگران: واتساپ با استفاده از شماره تلفن، حساب شما را بازیابی می‌کند. اگر فرد دیگری هم به شماره تلفن واتساپ شما دسترسی پیدا کند، به‌راحتی با این شماره می‌تواند وارد حسابتان شود.
  • عدم دریافت پیامک تائید هویت: مشکل بعدی این است که این شماره‌ها ممکن است در برخی مواقع اصلا در دسترس نباشند. در این صورت برای ورود به حساب و تائید هویت خودتان، دچار مشکل خواهید شد.

سوالات متداول

۱. آیا بدون کد تائید می‌توان وارد واتساپ شد؟

خیر. وارد شدن به واتساپ بدون کد امکان ندارد. کد واتساپ بدون درخواست شما ارسال نمی‌شود و شما در هر صورت یا با استفاده از خط تلفن ثابت یا شماره تلفن مجازی باید کد تایید را از واتساپ دریافت و صفحه ثبت نام به برنامه بدهید. در غیر این صورت واتساپ قادر به تایید هویت شما نیست و اجازه ثبت نام نمی‌دهد.

۲. آیا نصب واتساپ با ایمیل امکان‌پذیر است؟

دریافت کد واتساپ از طریق ایمیل و بدون شماره تلفن امکان پذیر نیست؛ چرا که واتساپ کد تایید را فقط از طریق تماس صوتی یا پیام کوتاه ارسال می‌کند.

۳. چگونه بدون درخواست کد وارد واتساپ شویم؟

برای ورود به واتساپ حتما نیاز به کد و شماره تلفن موبایل دارید و بدون آن‌ها نمی‌توانید در این برنامه ثبت نام کرده و از آن استفاده کنید.

۴. نصب مجدد واتساپ با شماره قبلی امکان‌پذیر است؟

بله تا زمانی که اکانت خود را حذف نکرده باشید می‌توانید با شماره تلفنی که قبلا استفاده کردید، واتساپ را نصب کنید.

۵. چگونه در واتساپ ناشناس بمانیم؟

می‌توانید از بخش حریم خصوصی به تنظیمات مختلفی برای تصویر پروفایل، آخرین بازدید، درباره من و وضعیت دسترسی پیدا و مشخص کنید کدام دسته از کاربران می‌توانند این قسمت‌ها را ببینند. همچنین برای آنکه از شماره تلفن شخصی خود استفاده نکنید هم می‌توانید مانند بالا از برنامه‌های ساخت شماره مجازی برای واتساپ استفاده کنید.

۶. ساخت اکانت واتساپ بدون شماره چگونه است؟

برای انجام این کار باید از یک شماره مجازی به جای شماره تلفن واقعی استفاده کنید. برنامه‌های زیادی هستند که امکان ساخت شماره مجازی را به شما می‌دهند. یکی از این برنامه‌ها که می‌توانید برای ورود به واتساپ بدون شماره تلفن از آن کمک بگیرید، TextNow است.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

سخن پایانی

با وجود اینکه نصب و ساخت حساب واتساپ بدون شماره و درخواست کد تایید امکان‌پذیر نیست، اما لزومی ندارد برای ثبت نام از شماره شخصی خودتان استفاده کنید. می‌توانید از یک تلفن ثابت یا شماره مجازی استفاده کنید. با استفاده از روش‌های بالا می‌توان یک اکانت واتساپ بدون سیمکارت ساخت و تا حد زیادی از حریم خصوصی خود در این برنامه محافظت کرد. اگر روش دیگری نیز سراغ دارید، حتما در بخش نظرات آن را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا