سریال و انمیشن

معرفی انیمیشن مگه تو خواب ببینی ؛ تاریخ اکران، داستان و بازیگران

معرفی انیمیشن مگه تو خواب ببینی ؛ تاریخ اکران، داستان و بازیگران

انیمیشن مگه تو خواب ببینی یک اثر آمریکایی جدید است که در سال 2025 توسط پلتفرم نتفلیکس منتشر خواهد شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره انیمیشن In Your Dreams همراه ما بمانید.

انیمیشن مگه تو خواب ببینی اثری به کارگردانی الکس وو (Alex Woo) و اریک بنسون (Eric Benson) است. داستان و فیلمنامه انیمیشن نیز به قلم اریک بنسون، الکس وو و استنلی مور (Stanley Moore) نوشته شده است. همچنین پاتریک کنینگ (Patrick Canning)، گِرگ تیلور (Gregg Taylor)، تیم هان (Tim Hahn) و کری اسمیت (Carey Smith) تهیه‌کنندگی این انیمیشن را برعهده دارند. انیمیشن In Your Dreams محصولی مشترک از شرکت A24 Film، شرکت Kuku Studios، شرکت Buzzfeed Studios و شرکت Netflix Animation است.

ژانر انیمیشن In Your Dreams کمدی، ماجراجویی، فانتزی و موزیکال است و در آن شاهد صداپیشگی بازیگرانی چون سیمو لیو (Simu Liu)، کریگ رابینسون (Craig Robinson)، کای زِن (Kai Zen) و بلو چاپمن (Blue Chapman) هستیم. مدت زمان انیمیشن مگه تو خواب ببینی حدود 100 دقیقه اعلام شده است. در این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن In Your Dreams می‌پردازیم و این انیمیشن کمدی را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران انیمیشن مگه تو خواب ببینی

ابتدا قرار بود که انیمیشن In Your Dreams در سال 2024 منتشر شود اما نتفلیکس اخیرا در ژوئن سال 2024 اعلام کرده که اکران آن به تعویق افتاده و این انیمیشن قرار است در سال 2025 منتشر شود. تاریخ دقیق انتشار انیمیشن مگه تو خواب ببینی هنوز مشخص نشده است اما به احتمال زیاد در سال 2025 پخش خواهد شد.

داستان انیمیشن مگه تو خواب ببینی

داستان انیمیشن مگه تو خواب ببینی

در خلاصه داستان کارتون مگه تو خواب ببینی آمده که این انیمیشن سینمایی نتفلیکس درباره خواهر و برادری به نام استیوی و الیوت است که با استفاده از جادو وارد سرزمین رویاها شده تا برای برآورده شده بزرگترین آرزویشان یعنی بهتر شدن رابطه پدر و مادرشان، مرد شنی را پیدا کنند. آن‌ها فرزندانی کاملا متضاد و متفاوت از هم هستند و معمولا با هم کنار نمی‌آیند برای همین رویایشان داشتن یک خانواده کامل و کنار آمدن با همدیگر است. در این سفر استیوی و الیوت با چالش‌هایی مواجه می‌شوند که آن‌ها را به یک تیم خوب تبدیل می‌کند و متوجه می‌شوند تا وقتی که همدیگر را دارند می‌توانند با هر چیزی، حتی بدترین کابوس‌ها، روبه‌رو شوند و …

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن مگه تو خواب ببینی

انیمیشن In Your Dreams یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های نتفلیکس است و برای اولین بار در آوریل سال 2023 توسط نتفلیکس اعلام شد که این انیمیشن در حال ساخت بوده و به زودی بر روی پلتفرم خود منتشر خواهد شد و یک تیزر اولیه از این انیمیشن نیز پس از این خبر منتشر کرد. به طور دقیق معلوم نیست که چه زمانی ساخت انیمیشن مگه تو خواب ببینی آغاز شده ولی به نظر می‌رسد که از مارس سال 2020 این انیمیشن در دست بررسی و تولید بوده است. در ادامه با هنرپیشه های کارتون مگه تو خواب ببینی آشنا شده و بیوگرافی آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

سیمو لیو

بازیگران انیمیشن مگه تو خواب ببینی

سیمو لیو بازیگر و نویسنده کانادایی متولد 19 آوریل 1989 برابر با 30 فروردین 1368 است. او فعالیت بازیگری خود را از سال 2012 آغاز کرده است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش شانگ چی در فیلم ابرقهرمانی Shang Chi and the Legend of the Ten Rings محصول سال 2021 و ایفای نقش در فیلم کمدی و فانتزی Barbie محصول سال 2023 شناخته شده است. سیمو لیو همچنین نویسنده کتاب The Memoir We Were Dreamers است که در سال 2022 منتشر شد.

از دیگر آثار سیمو لیو می‌توان به بازی در فیلم علمی تخیلی و هیولایی Pacific Rim محصول سال 2013، سریال درام و جنایی Bad Blood محصول سال 2017، سریال کمدی Fresh off the Boat محصول سال 2019، انیمیشن سریالی کمدی Corner Gas Animated محصول سال 2021، سریال اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی Star Wars: Visions محصول سال 2021، انیمیشن اکشن Bright: Samurai Soul در سال 2022، فیلم کمدی رمنس و درام One True Loves محصول سال 2023، فیلم علمی تخیلی و هیجان انگیز Simulant محصول سال 2023، سریال کمدی The Other Tow محصول سال 2023، فیلم ماجراجویی Arthur The King محصول سال 2024 و فیلم علمی تخیلی و اکشن Atlas محصول سال 2024 اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

کریگ رابینسون

هنرپیشه های کارتون مگه تو خواب ببینی

کریگ فیلیپ رابینسون بازیگر و کمدین آمریکایی متولد 25 اکتبر 1971 برابر با 3 آبان 1350 است. او فعالیت بازیگری خود را از سال 2001 آغاز کرده است. او بیشتر به خاطر بازی در سریال کمدی و اداری The Office محصول سال 2005 تا 2013، فیلم کمدی و ترسناک This Is the End محصول سال 2013، سریال درام و هیجان انگیز Mr. Robot محصول سال 2016 و سریال کمدی و پلیسی Brooklyn Nine Nine محصول سال 2013 تا 2021 شناخته شده است.

از دیگر آثار کریگ رابینسون می‌توان به بازی در در فیلم جنایی و کمدی An Evening with Beverly Luff Linn محصول سال 2018، انیمیشن اکشن و کمدی Henchman محصول سال 2018، فیلم کمدی و بیوگرافی Dolemite Is My Name محصول سال 2019، فیلم کمدی درام Zeroville محصول سال 2019، فیلم کمدی Jay and Silent Bob Reboot محصول سال 2019، فیلم ماجراجویی و فانتزی Dolittle محصول سال 2020، فیلم فانتزی و کمدی Timmy Failure محصول سال 2020، فیلم علمی تخیلی و هیجان انگیز Songbird محصول سال 2020، فیلم فانتزی و هیجان انگیز Mona Lisa and the Blood Moon محصول سال 2021 و انیمیشن کمدی The Bad Guys محصول سال 2022 اشاره کرد.

کای زِن در نقش استیوی

تاریخ اکران انیمیشن مگه تو خواب ببینی

کای زِن بازیگر نوجوان آمریکایی متولد 6 فوریه 2012 برابر با 17 بهمن 1390 است. او فعالیت بازیگری خود را از سال 2019 آغاز کرده است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم کمدی درام و خانوادگی Feel the Beat محصول سال 2020، انیمیشن سریالی موزیکال Eureka محصول سال 2022 و فیلم ابرقهرمانی Guardians of the Galaxy Vol. 3 محصول سال 2020 شناخته شده است.

دیگر آثار کای زِن عبارتند از: انیمیشن ماجراجویی و کمدی The Lego Movie 2: The Second Part محصول سال 2019، سریال کمدی و خانوادگی American Housewife محصول سال 2020، انیمیشن سریالی ابرقهرمانی The Rocketeer محصول سال 2020، انیمیشن سریالی اکشن، فانتزی، ماجراجویی و کمدی Amphibia محصول سال 2020، انیمیشن سریالی کمدی South Park محصول سال 2021، انیمیشن ماجراجویی و کمدی Chip ‘n Dale: Rescue Rangers محصول سال 2022، انیمیشن سریالی ابرقهرمانی Spidey and His Amazing Friends محصول سال 2022 و انیمیشن سریالی اکشن، کمدی و ماجراجویی Kung Fu Panda: The Dragon Knight محصول سال 2022.

همچنین بخوانید :

بلو چاپمن در نقش الیوت

ژانر انیمیشن In Your Dreams

بلو چاپمن بازیگر نوجوان آمریکایی متولد 19 ژوئن 2009 برابر با 29 خرداد 1388 است. او فعالیت بازیگری خود را از سال 2018 آغاز کرده است. او در آثاری چون فیلم کوتاه و کمدی Preschool in L.A محصول سال 2018، انیمیشن سریالی درام و فانتزی Undone محصول سال 2019، سریال  درام Council of Dads محصول سال 2020، انیمیشن سریالی ماجراجویی و خانوادگی City of Ghosts محصول سال 2021، انیمیشن فانتزی، اکشن و ماجراجویی Ruby Gillman, Teenage Kraken محصول سال 2023 و فیلم درام Ba محصول سال 2024 به ایفای نقش پرداخته است.

کلام آخر

بررسی انیمیشن مگه تو خواب ببینی

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی انیمیشن مگه تو خواب ببینی پرداختیم. این انیمیشن سینمایی در ژانر کمدی، ماجراجویی، فانتزی و موزیکال ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی چون سیمو لیو، کریگ رابینسون، کای زِن و بلو چاپمن بهره می‌برد. پس از اکران این انیمیشن جذاب و فانتزی می توانید در همین مقاله اطلاعات کامل‌تر و نقد و نمرات In Your Dreams را مطالعه کنید. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر انیمیشن مگه تو خواب ببینی را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود انیمیشن In Your Dreams را دارید؟ نظرتان درباره داستان و صداپیشگان این انیمیشن کمدی و ماجراجویی چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا