سریال و انمیشن

بهترین سریال‌های جدید تیر و مرداد که نباید از دست بدهید

بهترین سریال‌های جدید تیر و مرداد که نباید از دست بدهید

فرادید| از اولین حضور ناتالی پورتمن در یک سریال تلویزیونی تا یک سفر شگفت‌انگیز در زمان؛ از یک درام معمایی و جنایی جذاب تا سرنوشت خونین گلادیاتورها در روم باستان؛ ماه میلادی جولای برای سریال‌بین‌های حرفه‌ای پر از داستان‌های جذاب و ماجراجویی‌های مسحورکننده است.

به گزارش فرادید؛ در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های تلویزیونی را ملاحظه می‌کنید که پخش آن‌ها در طی یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

راهنمای یک دختر خوب برای قتل (A Good Girl’s Guide to Murder)

راهنمای

این سریال داستان پیپ فیتز-آموبی (با بازی اما مایرز) را روایت می‌کند. پیپ، دانش‌آموزی است که تصمیم می‌گیرد تا حقیقت پشت یک قتل-خودکشی را که پنج سال پیش مدرسه‌اش را تکان داده است کشف کند. زین اقبال نقش دوستش راوی را بازی می‌کند که برادرش مظنون به قتل بوده و آنا ماکسول مارتین نیز نقش مادر فهمیده پیپ را ایفا می‌کند.

سانى (Sunny)

سانی

این سریال با ترکیب موضوع داغ هوش مصنوعی با یک داستان معمایی، داستان سوزی ساکاموتو (با بازی رشیدا جونز) را روایت می‌کند. سوزی، یک آمریکایی ساکن ژاپن، پس از مرگ همسر و پسرش، از شرکت فناوری همسرش یک ربات همراه به نام سوانى دریافت می‌کند. سانى ربات پرحرف و همه‌چیزدانی است که به سوزی در تحقیق درباره حوادث عجیب پیرامون مرگ خانواده‌اش کمک می‌کند.

امپراتورِ اوشن‌پارک (The Emperor of Park Ocean)

امپراتور

فارست ویتاکر در این سریال نقش قاضی الیور گارلند را بازی می‌کند که داستان مرگ مشکوک او در طول سریال به شکل‌های مختلف روایت می‌شود. گارلند در افتتاحیه سریال بر اثر حمله قلبی می‌میرد یا کشته می‌شود. سپس سه فرزند او با بررسی‌هایی که انجام می‌دهند برخی رازهای تاریک را کشف می‌کنند. ما از طریق فلاش‌بک‌ها شاهد ماجراهایی هستیم که منجر به سرنوشت تراژیک گارلند شده‌اند. تیفانی مک در این سریال نقش ماریا دختر گارلند را بازی می‌کند به نوعی ظاهرا دچار توهم‌های توطئه است، اما این بدان معنا نیست که قطعا اشتباه می‌کند. او برای متقاعد کردن دو برادرش، تال (گرانتهام کولمن) و ادیسون (هنری سیمونز)، کار سختی پیش رو دارد.

راهزنان زمان (Time Bandits)

راهزنان

این سریال بر اساس فیلم 1981 تری گیلیام ساخته شده و داستان کوین 11 ساله (با بازی کال-ال تاک) را روایت می‌کند که به گروهی از راهزنان ملحق می‌شود که در زمان سفر می‌کنند. لیزا کودرو در این سریال نقش رهبر گروه به اسم پنه‌لوپه را بازی می‌کند که افراد گروهش را به دوره‌های مختلف تاریخ از جمله عصر یخبندان و قرون وسطی می‌برد.

 آن‌ها که در آستانۀ مرگ هستند (Those About to Die)

آنان که

آنتونی هاپکینز در این سریال نقش امپراتور روم، وسپاسیان، را بازی می‌کند. این سریال داستان گلادیاتورها و مبارزات آن‌ها را در زمانی که کولوسئوم شهر رم تازه ساخته شده بود روایت می‌کند. رولاند امریش، کارگردان فیلم‌هایی مانند «روز استقلال»، پنج قسمت از 10 قسمت این سریال را کارگردانی کرده است و رابرت رودات، فیلمنامه‌نویس «نجات سرباز رایان»، خالق سریال است. یکی از بازیگران سریال نیز ایوان ریون است که بیشتر به خاطر شخصیت شرور «رمزی بولتون» در «بازی تاج و تخت» شناخته شده است.

بانوی دریاچه (Lady in the Lake)

بانوی

ناتالی پورتمن در اولین حضورش در یک سریال تلویزیونی نقش مَدی شوارتز را بازی می‌کند؛ یک زن خانه‌دار اهل بالتیمور که به دنبال حل معمای قتل یک زنِ غرق شده است. این کار او را به یک روزنامه‌نگار تبدیل می‌کند. موزز اینگرام در این سریال نقش کلو جانسون، قربانی قتل را بازی می‌کند که داستانش در فلاش‌بک‌ها به‌طور موازی با داستان مَدی روایت می‌شود.

دکامرون (The Decameron)

دکامرون

این کمدی تاریک و هجوآمیز، داستان نجیب‌زادگان و خدمه‌ای را روایت می‌کند که در طول یک همه‌گیری وحشتناک طاعون در یک ویلا پناه گرفته‌اند. ماجرای سریال در شهر فلورانس و در سال 1348 اتفاق می‌افتند. این سریال انباشته از اختلافات طبقاتی، دسیسه‌های پشت پرده و مقدار زیادی موقعیت‌های هجوآمیز است.

زنان آبی‌پوش (Women in Blue)

زنان آبی

این درام اسپانیایی داستان اولین زنانی که به نیروی پلیس مکزیکوسیتی پیوستند را روایت می‌کند. این زنان با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند و نهایتا تصمیم می‌گیرند به‌طور مستقل به دنبال یک قاتل سریالی بگردند. این سریال نگاهی تازه به دنیای نیروهای پلیس زن ارائه می‌دهد و به شدت بر روی توانمندسازی زنان و تغییرات اجتماعی تمرکز دارد. «زنان آبی‌پوش» دارای بازیگری قوی و داستانی گیرا است که تماشاگران را به خود جلب می‌کند.

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا