سریال و انمیشن

بهترین بازی ‌های ایکس باکس Series X و Series S

بهترین بازی ‌های ایکس باکس Series X و Series S

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به بهترین بازی ‌های Xbox Series X و Xbox Series S که از امروز تا سال آینده برای این دو کنسول منتشر شده یا خواهند ‌شد.

هر چند تاکنون عناوین نسبتا زیادی برای دو کنسول Xbox Series S و Xbox Series X تایید شده‌اند و به مرور زمان تعداد این عناوین نیز بیشتر می‌شود، اما در این مقاله به سراغ بهترین بازی ‌های Xbox Series X و بهترین بازی های Xbox Series S رفته‌ایم. بنابراین عدم حضور یک بازی در این لیست به معنای ضعیف بودن آن بازی نیست. همچنین لازم به ذکر است که این لیست هم شامل بهترین بازی های انحصاری ایکس باکس سری ایکس و اس و هم شامل بازی‌های غیرانحصاری این دو کنسول است.

فهرست مطالب

بهترین بازی های اکشن ایکس باکس سری ایکس و اس

سبک اکشن بدون تردید جزو اعتیادآورترین سبک‌هایی است که در صنعت بازی می‌توان به آن اشاره داشت. برای آشنایی با لیست بهترین بازی های اکشن منتشر شده برای ایکس باکس سری ایکس و اس کافیست که در ادامه مارا همراهی کنید زیرا در این زمینه به گزینه‌های خوبی اشاره شده که می‌تواند برای دارندگان این کنسول موردپسند واقع شود. این عناوین بی‌تردید جزو بهترین بازی ‌های Xbox Series X و Xbox Series S هستند که پیشنهاد می‌شود مارا همراهی کنید.

بازی Star Wars Outlaws

Star Wars Outlaws

  • تاریخ انتشار : سال 2024

بازی Star Wars Outlaws قرار است جنبه جدیدی از عناوین اکشن را به تصویر بکشد که در همین بین استودیو Massive Entertainment قرار است یکی از بهترین نمونه کارهای خود را با کمک یوبیسافت توسعه دهد. این بازی جذاب ازسوی شرکت‌های Ubisoft و LucasArts Entertainment منتشر خواهد شد که مقصد آن روی پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز تنظیم شده است. در میان تمامی بازی‌هایی که مربوط به جنگ ستارگان هستند این عنوان شایسته دریافت لقب بهترین است زیرا یوبیسافت ویدیوهای کوتاهی از گیم پلی بازی را منتشر نموده که نشان می‌دهد این بازی در سطح بالاتری نسبت به دیگر عناوین قرار داشته است.

بازی Halo: Infinite

بهترین بازی‌ های ایکس باکس سری ایکس

  • تاریخ عرضه: سال 2021

وقتی صحبت از کنسول‌های Xbox و در کل نام Xbox می‌شود، همیشه شاهد حضور نام بزرگ Halo نیز در کنار آن هستیم. از نسل هفتم تا به امروز، فرانچایز Halo بزرگترین فرانچایز انحصاری کنسول‌های مختلف Xbox، از Xbox 360 تا Xbox One به شمار می‌آید. محبوبیت گسترده Halo و در رأس آن مسترچیف، شخصیت فوق‌العاده محبوب در میان جامعه مخاطبان آمریکا و اروپا، موجب شده است تا همواره انتظارات از نسخه‌های مختلف سری بسیار بالا باشد.

خصوصا بعد از پایان ادامه دار نسخه پنجم، یعنی Guardian، بسیاری از هواداران و طرفداران Halo و Master Chief، مشتاقانه برای تجربه نسخه جدید این سری و ادامه دادن ماجراجویی‌های خود در دنیای هیلو روزشماری می‌کنند. حال در این شرایط، عنوان Halo: Infinite هم برای کنسول‌های نسل هشتم مایکروسافت عرضه می‌شود و هم برای کنسول‌های تازه نفس و فوق‌العاده قدرتمند Xbox Series X و Xbox Series S. بسیاری از هواداران انتظار دارند که Halo: Infinite یکی از بهترین بازی ‌های Xbox Series X و Xbox Series S باشد. به هر ترتیب انتظارات از بازی Halo: Infinite شدیدا بالا بوده و به‌نظر می‌رسد که این بازی می‌تواند یکی از بهترین بازی های انحصاری Xbox Series X لقب بگیرد.

بازی Cyberpunk 2077

بازی های ایکس باکس سری x

همچنین بخوانید :
  • تاریخ عرضه: سال 2021

جدیدترین اثر استودیو بلند آوازه CD Project Red، عنوان Cyberpunk 2077 را باید مورد انتظارترین باری چند سال اخیر دانست. شهرت و کارنامه فوق‌العاده CD Project Red، در کنار حضور بازیگر سرشناس هالیوود یعنی کیانو ریوز (Keanu Reeves)، همگی دست به دست هم داده‌اند تا Cyberpunk 2077 را به عنوانی فوق‌العاده مورد انتظار تبدیل کنند که از بهترین بازی های ایکس باکس سری X است.

البته Cyberpunk 2077 از همان روز اول انتشار برای کنسول‌های نسل نهم منتشر نمی‌شود و بنابر گفته سازندگان، نسخه‌های نسل نهمی این عنوان، در سال 2021 رسما عرضه می‌شوند. با این حال تجربه یک عنوان Open World وسیع، بر روی کنسول قدرتمند ایکس باکس سری ایکس می‌تواند فوق‌العاده لذت‌بخش باشد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla

بازی های انحصاری ایکس باکس سری ایکس

  • تاریخ عرضه: 10 نوامبر 2020 (20 آبان 1399)

در غیاب نام‌های بزرگ سبک نقش آفرینی، شاید بتوان Assassin’s Creed Valhalla را یکی از بهترین بازی‌ های Xbox Series X در زمان عرضه دانست. عنوانی که سایه انتظارات زیادی را نیز بر روی خود حس می‌کند.

همچنین بخوانید :

تقریبا یک دهه است که عرضه سالیانه یا یک سال در میان نسخه‌های مختلف فرانچایز Assassin’s Creed به امری عادی و معمولی در صنعت گیم تبدیل شده است. جدیدترین نسخه از این سری، بازی‌بازان را به سرزمین‌های اسکاندیناوی برده و آنها را در نقش وایکینگ‌ها قرار می‌دهد. با توجه به فروش بسیار قابل قبول نسخه Odyssey، یوبیسافت امیدوار است تا با Valhalla بتواند روند موفقیت‌آمیز خود را ادامه دهد. از نسخه Origins به این سمت، Assassin’s Creed از سبک ماجراجویی خارج شده و کاملا به یک اکشن نقش آفرینی جهان باز با المان‌های کلاسیک این سبک تبدیل شده است.

بازی Far Cry 6

بازی های ایکس باکس سری x

همچنین بخوانید :
  • تاریخ عرضه: سال 2021

یکی دیگر از بهترین بازی ‌های Xbox Series X در سال جاری را باید Far Cry 6 دانست. از عرضه فوق‌العاده موفقیت آمیز Far Cry 5 کاملا واضح بود که دیر یا زود می‌بایست منتظر معرفی و عرضه نسخه ششم این سری باشیم که چند ماه قبل رسما این اتفاق رخ داد و Far Cry 6 به طور رسمی معرفی شد. مانند نسخه‌های قبلی، در این نسخه نیز شاهد یک دیکتاتور و آنتاگونیستی بی رحم، قدرتمند و مقتدر هستیم که البته به علت حضور بازیگر مشهور سریال Breaking Bad، یعنی جانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito)، می‌توانیم انتظار شخصیتی بسیار جذاب و عمیق را در فار کرای 6 داشته باشیم.

وقایع بازی نیز در جزیره‌ای به نام Yara جریان دارد که تا حد زیادی از کشور کوبا الگو برداری شده است. مانند همیشه باید انتظار جنگ‌های داخلی، کشمکش‌های فراوان و دیگر اتفاقات آشنا را در طول بازی داشته باشیم. به لطف سخت افزار قدرتمند Xbox Series X، می‌توان انتظار تجربه‌ای دلچسب از فار کرای را بر روی این کنسول داشت.

بازی Watch Dogs Legion

بازی های انحصاری ایکس باکس سری ایکس

  • تاریخ عرضه: 10 نوامبر 2020 (20 آبان 1399)

یوبیسافت در این مقاله تنها شرکتی است که نماینده‌های متعددی دارد. از آنجا که این شرکت بزرگ نزدیک به بیست استودیو کوچک و بزرگ در اقصی نقاط جهان داراست، این امکان را دارد تا بتواند به طور همزمان بر روی چند پروژه AAA بزرگ کار کند. در چند ماه آتی، یوبیسافت هم نسخه جدید Assassin’s Creed که بالاتر به آن اشاره کردم را عرضه خواهد کرد، هم جدیدترین نسخه Far Cry و هم سومین نسخه از فرانچایز Watch Dogs. فرانچایز Watch Dogs از آن دسته فرانچایزهابی بوده که فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است.

همچنین بخوانید :

معرفی نسخه اول بازی با حواشی و سر و صدای زیادی همراه شد و بسیاری معتقد بودند که یوبیسافت با خلق این سری می‌خواهد با GTA وارد رقابت شود. ولی خب دیدیم که در عمل نسخه نهایی بازی اصلا نتوانست انتظارات گسترده جامعه گیمینگ را برآورده سازد. در ادامه نسخه دوم این سری نیز با وجود آنکه نمرات خوبی از منتقدان دریافت کرد، در نهایت نتوانست به موفقیت لازم دست یابد. حال در این شرایط یوبیسافت تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با عرضه نسخه Legion روحی تازه در این سری بدمد.

ویژگی‌هایی مانند نداشتن پروتاگونیست ثابت، تنوع بالای شخصیت‌ها و استفاده از داستانی سیاه باعث شده برخی به این نتیجه برسند که این عنوان پتانسیل این را دارد تا به عنوانی موفق و یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس تبدیل شود. هر چند به شخصه این احتمال را نسبتا ضعیف می‌دانم که Watch Dogs Legion بتواند به یکی از بهترین بازی ‌های Xbox Series X تبدیل شود.

بازی Marvel’s Avengers

بازی های xbox series s

  • تاریخ عرضه: سال 2021

هر چقدر آثار ابرقهرمانی در دنیای سینما و انیمیشن موفق ظاهر شده‌اند، از آن طرف در حوزه بازی‌های ویدئویی عملکرد آثار ابرقهرمانی بسیار سینوسی و متغیر بوده است. درست است که عناوینی مانند Marvel’s Spider-Man و یا Batman Arkham City بسیار موفق عمل کرده‌اند، اما تعداد آثار متوسط و یا ضعیف نیز در این حوزه قابل توجه است.

بازی Marvel’s Avengers در ابتدا این نوید را می‌داد که بتواند تجربه جذاب و فوق‌العاده انتقام جویان را به دنیای بازی‌های ویدئویی بیاورد، اما متاسفانه با وجود جذابیت‌های فراوان و نکات مثبت مختلف، یکسری کمبودها و مشکلات موجب شد تا این عنوان نتواند به نحو عالی عمل کند. حال باید دید عملکرد این بازی در نسل نهم چگونه خواهد بود و‌ آیا شاهد تجربه‌ای جذاب و کم نقص خواهیم بود یا خیر. به لطف قدرت فوق‌العاده Xbox Series X می‌توان امیدوار بود که شاهد عملکرد فنی کم نقصی در نسخه نسل نهمی این عنوان باشیم و می‌توان امیدوار بود این بازی به یکی از بهترین بازی ‌های Xbox Series X تبدیل شود.

بازی Yakuza Like a Dragon

بهترین بازی‌ های انحصاری xbox series x

  • تاریخ عرضه: 10 نوامبر 2020 (20 آبان 1399)

یاکوزا از آن دسته فرانچایزهایی است که اگر اهل دنبال کردن اخبار و اتفاقات مربوط به بازی‌های ویدئویی باشید، به احتمال فراوان اسم این سری را شنیده‌اید، اما احتمالا هرگز عنوانی از آن را تجربه نکرده‌اید. کلا عناوین مختلف سری Yakuza تا حد زیادی خاص پسند هستند و شاید هر فرد با هر سلیقه‌ای نتواند با آن ارتباط برقرار کند و از آن لذت ببرد.

اما نکته جالب در مورد Yakuza Like a Dragon این است که این عنوان که ابتدا در انحصار PS4 بود، امسال برای دیگر پلتفرم‌ها مثل PC، کنسول‌های نسل هشتم و نهم مایکروسافت نیز عرضه می‌گردد که این عرضه گسترده، هم مخاطبان بسیار بیشتری را با این سری آشنا می‌سازد و هم به آمار فروش بازی بسیار کمک خواهد کرد. البته شاید کمی اغراق باشد که این بازی را یکی از بهترین بازی ‌های Xbox Series X بنامیم، اما در هر صورت در زمره عناوین قابل توجه قرار می‌گیرد.

بهترین بازی های ورزشی ایکس باکس سری X و S

بازی های ورزشی ایکس باکس سری ایکس و اس همیشه مورد پسند گیمرها واقع شده است. اگر جزو گیمرهایی هستید که از کنسول‌های ایکس باکس بهره‌مند می‌باشید باید بدانید که عناوین ورزشی بسیار خوبی برای این پلتفرم درنظر گرفته شده است که با استفاده از آنها می‌توانید به گیم پلی خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. در ادامه این نوشته به تعدادی از بهترین بازی های ورزشی ایکس باکس سری X و S اشاره خواهیم داشت که پیشنهاد می‌شود مارا همراهی کنید.

بازی Forza Motorsport

راهنمای کامل سفارشی‌سازی، ارتقا و تنظیم موتور در Forza Motorsport

  • تاریخ انتشار : سال 2023

بدون تردید بازی Forza Motorsport یکی از بهترین عناوین شبیه سازی و ورزشی و مسابقه‌ای برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و مایکروسافت ویندوز است که در سال 2023 ازسوی شرکت نام آشنای Xbox Game Studios منتشر شد. بازی فورزا موتو اسپورت 8 از سوی استودیو بازی سازی Turn 10 Studios توسعه یافته که باید بدانید این بازی گرافیکی دارای بیش از 500 خودرو بوده و توانسته مسیرهای گوناگون و پیست‌های محبوب جهانی را در اختیار شما قرار دهد.

بازی Dirt 5

بهترین بازی‌ های xbox series x

  • تاریخ عرضه: 6 نوامبر 2020 (16 آبان 1399)

یکی از جذاب‌ترین نمایش‌های گرافیکی که تاکنون بر روی کنسول نسل نهم Xbox دیده‌ایم، متعلق به عنوان ریسینگ Dirt 5 می‌شود. جالب است بدانید که Dirt 5 اولین عنوان Racing تایید شده برای Xbox Series X و Xbox Series S به شمار می‌آید. البته بدیهی است که نهایتا تا پایان سال 2021، باید انتظار عرضه بازی جدیدی از سری Forza را بر روی دو کنسول نسل نهمی مایکروسافت داشته باشیم. نسخه بعدی Forza را از همین الان می‌توان یکی از بهترین بازی های Xbox Series X و Xbox Series S دانست.

اما در هر صورت، عرضه عنوانی ریسینگ، آن هم عنوانی از فرانچایز Dirt در اوایل نسل نهم، برای دارندگان کنسول نسل نهمی مایکروسافت بسیار جذاب خواهد بود. به لطف وجود قابلیت رهگیری پرتو و قدرت سخت افزاری فوق‌العاده Xbox Series X، از لحاظ هنری Dirt 5 فوق‌العاده به نظر می‌رسد. از طرف دیگر از آنجا که تایید شده است بازی بر روی 120 فریم نیز قابل اجراست، احتمالا شاهد یکی از جذاب‌ترین و روان‌ترین تجربه‌های ریسینگ تاریخ در عنوان Dirt 5 بر روی Xbox Series X باشیم. عنوانی که بلاشک می‌تواند یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری ایکس در زمان عرضه باشد. به شخصه امیدوارم عملکرد فنی این عنوان بر روی ایکس باکس سری اس نیز مناسب باشد تا دارندگان این کنسول نیز از تجربه بازی لذت ببرند.

بازی FIFA 21

ایکس باکس سری ایکس

  • تاریخ عرضه: 4 دسامبر 2020 (14 آذر 1399)

فوتبال به عنوان پرطرفدارترین ورزش جهان، در صنعت بازی‌های ویدئویی نیز فوق‌العاده محبوب و پرفروش عمل می‌کند. شرکت Electronic Arts سال‌هاست که با عرضه سالیانه FIFA بازار گیم مربوط به فوتبال را به تسخیر در آورده است. حال که در آستانه شروع نسل نهم به سر می‌بریم، بدیهی است که باید انتظار عرضه عناوین ورزشی جدید مانند FIFA 21 و NBA 2K210 را برای کنسول‌های جدید داشته باشیم.

باید دید سخت افزار قدرتمند کنسول‌های نسل نهم، چه مقدار بر روی محصول نهایی عناوین بین نسلی مانند FIFA تاثیر می‌گذارد. البته در حالت عادی نیز از آنجا که عناوین ورزشی به سنگینی بازی‌های جهان آزاد یا بزرگ نیستند، اجرای آنها بر روی فریم ثابت 60 و با حداقل مشکلات گرافیکی و فنی حتی بر روی کنسول‌های نسل هشتم نیز کاملا شدنی بوده و هست. اما خب چه چیزی بهتر از تجربه‌ فوتبالی شیرین در قالب نسل نهم؟ آیا FIFA 21 یکی از بهترین بازی های Xbox Series X خواهد بود؟

بازی Madden NFL 21

بهترین بازی های انحصاری xbox series x

همچنین بخوانید :
  • تاریخ عرضه: 4 دسامبر 2020 (14 آذر 1399)

عنوان FIFA 21 تنها عنوان ورزشی نیست که در ابتدای نسل نهم در اختیار بازی‌بازان جدید و دارندگان کنسول‌های نسل نهم قرار می‌گیرد. عنوان Madden NFL 21 نیز دیگر عنوان ورزشی است که مهمان کنسول‌های نسل نهمی مخاطبان خواهد بود. هر چند در کل فوتبال آمریکایی در اروپا، آسیا و دیگر مناطق محبوب نیست و آنچنان مورد توجه گسترده قرار نمی‌گیرد، اما از آنجایی که این ورزش در آمریکا فوق‌العاده محبوب است، بازار آمریکا را تا حد قابل توجهی در دست می‌گیرد و به نظر می‌رسد فروش بازی در آمریکا به تنهایی به اندازه‌ای سودآور هست که ادامه این فرانچایز را سالیانه تضمین کند. در هر صورت، Madden NFL 21 می‌تواند یکی از بهترین بازی ‌های Xbox Series X هنگام عرضه لقب بگیرد.

بازی NBA 2K21

بهترین بازی‌ های xbox series s

  • تاریخ عرضه: 10 نوامبر 2020 (20 آبان 1399)

آخرین بازی لیست ما از بهترین بازی های Xbox Series S و Xbox Series X، مانند بازی قبلی، یک عنوان ورزشی است. بازی محبوب و پرطرفدار NBA 2K21 که در آمریکا طرفداران بی‌شماری دارد و لذت تجربه بسکتبال را به دنیای بازی‌های ویدئویی آورده است. هر چند نسخه امسال به شدت تحت حواشی پرداخت‌های درون برنامه‌ای شدید و مسائل مشابه بود و نمرات پایینی نیز دریافت کرد، با این حال تجربه بسکتبال آن هم با حال و هوای نسل نهم قطعا دلپذیر و جذاب خواهد بود. هر چند شاید نتوان این عنوان را در رده‌ای مشابه با دیگر بازی‌‌های انحصاری و غیرانحصاری ایکس باکس سری X و ایکس باکس سری S قرار داد.

بهترین بازی های ترسناک ایکس باکس سری ایکس و اس

همگی می‌دانیم که بازی‌های ترسناک درهر پلتفرم و سالی جزو بهترین‌ها هستند. اگر تصمیم دارید که با لیستی از بهترین بازی های ترسناک ایکس باکس سری ایکس و اس آشنا شوید باید بدانید که در ادامه این فهرست به تعدادی از بهترین بازی های ترسناک اشاره شده است که براساس آن می‌توانید با داستان‌ها و جذابیت‌های جدیدی مواجه شوید.

بازی Luto

luto

  • تاریخ عرضه: سال 2024

بازی لوتو عنوان یک اثر ترسناک و هیجان انگیز است که روند توسعه آن از سوی استودیو Broken Bird Games انجام خواهد گرفت و شرکت Selecta Play ناشر بازی خواهد بود. ناشر بازی تصمیم دارد این بازی روانشناختی را برای پلتفرم‌های مختلفی نظیر پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس منتشر کند. بکارگیری المان‌های ویژه دلهره‌آور سبب تقویت گیم پلی بازی خواهد شد که در کنار این موضوع می‌توانید به گیم پلی بسیار خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. در ادامه این فهرست برای آشنایی با بازی‌های بیشتر مارا همراهی کنید. داستان بازی درخصوص خاطرات تلخی است که شخصیت اصلی بازی آنها را از دست داده و اکنون با ارواح جدیدی سروکله می‌زند تا آنها را فراموش کند.

بازی Resident Evil: Village

بازی های xbox series x

  • تاریخ عرضه: سال 2021

پس از عرضه نسخه ششم سری Resident Evil و در ادامه عرضه شدن نسخه‌های فرعی مانند Revelation 2، بسیاری از هواداران قدیمی سری از عملکرد عناوین جدید فرانچایز به شدت ناراضی بودند. بیش از حد اکشن شدن بازی، کم شدن بسیار زیاد المان‌های ترس، مشکلات فنی مختلف و موارد دیگر همگی باعث کاهش قابل توجه کیفیت عناوین جدید Resident Evil شدند. اما در شرایطی که به نظر می‌رسید سری Resident Evil در حال افول شدیدی است، کپکام با عرضه Resident Evil 7 همه را شگفت زده کرد. استفاده از زاویه دوربین اول شخص پس از سال‌ها، عمیق شدن المان‌های ترس و پرداخت جذاب باس‌های بازی در کنار فضاسازی فوق‌العاده، باعث شدند Resident Evil 7 بسیاری از هواداران قدیمی سری که به نوعی از این فرانچایز فاصله گرفته بودند را دوباره به تجربه Resident Evil جدید ترغیب سازد.

در ادامه عرضه نسخه‌های بازسازی شده Resident Evil 2 و Resident Evil 3 موجب شد تا فرانچایز Resident Evil به روزهای طلایی خود بازگردد. معرفی نسخه جدید از این فرانچایز نیز بسیار پر سر و صدا عمل کرد و به سرعت عنوان Resident Evil: Village به مبحث داغ صحبت محافل گیمینگ تبدیل شد. بازگشت شخصیت Ethan به عنوان پروتاگونیست اصلی، در کنار حضور رمزآلود Chris Redfield سوالات زیادی را در ذهن مخاطبان سری ایجاد کرده است. بنابراین منطقی است Resident Evil Village را یکی از بهترین بازی ‌های Xbox Series X دانست.

بازی Hellblade 2: Senua’s Saga

باری های انحصاری xbox series x

  • تاریخ عرضه: همزمان با عرضه کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت

عنوان Hellblade: Senua’s Sacrifice که ابتدا برای کنسول PS4 منتشر شد و پس از مدتی برای PC و Xbox One نیز عرضه گردید را باید یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های ساخته شده در نسل هشتم دانست. داستان متفاوت بازی در کنار گرافیک هنری فوق‌العاده و مبارزات متفاوت و پازل‌های محیطی خلاقانه، نسخه اول Hellblade را به یکی از خلاقانه‌ترین عناوین نسل هشتم تبدیل کرد.

بعد از خریداری شدن استودیو سازنده بازی، یعنی Ninja Theory حال ورق برگشته و این بار نسخه دوم Hellblade در انحصار مایکروسافت خواهد بود. تریلر معرفی این بازی با استقبال بسیار خوب بازی‌بازان همراه شد و به سرعت نام این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های ایکس باکس سری ایکس بر سر زبان‌ها افتاد. آیا این عنوان می‌تواند انتظارات زیاد مخاطبان و منتقدان را برآورده سازد؟ باید منتظر ماند. اما در هر صورت، حداقل روی کاغذ این عنوان یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی ‌های Xbox Series X به شمار می‌آید.

سخن پایانی

نظر شما در مورد عناوین بالا چیست؟ فکر می‌کنید کدام بازی‌ها تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر بر روی کنسول‌های نسل نهمی Xbox Series X و Xbox Series S خواهند بود؟ از دید شما کدام عناوین در این لیست بهترین بازی های انحصاری ایکس باکس سری اس و ایکس هستند؟ نظر شما در مورد بهترین بازی ‌های Xbox Series X و Xbox Series S چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا