سریال و انمیشن

چگونه هایلایت اینستاگرام را بدون استوری بگذاریم؟

چگونه هایلایت اینستاگرام را بدون استوری بگذاریم؟

این مقاله به بررسی روش‌ها و ترفندهایی می‌پردازد که به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد هایلایت‌های خود را بدون نیاز به انتشار استوری ایجاد کنند. در این راهنما، گام به گام نحوه ایجاد هایلایت‌های جذاب و حرفه‌ای را بدون استفاده از استوری‌ها توضیح خواهیم داد.

آیا شما هم به هایلایت اینستاگرام بدون استوری علاقه دارید؟ یکی از علایق بسیاری از افراد در اینستاگرام، گذاشتن Highlight  بدون استوری است! یعنی شما بدون گذاشتن استوری بتوانید آن را در هایلایت‌های خود قرار دهید! به خصوص اگر پیج آموزشی و بیزینسی دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این روش استفاده کنید؛ چراکه در اغلب مواقع می‌تواند دسترسی مخاطبین به مطالب مهم را افزایش دهد! در ادامه این مطلب از مجله پلازا، بهترین راهکار گذاشتن هایلایت بدون استوری در اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد.

فهرست مطالب 

مهم‌ترین مزایای استفاده از هایلایت

اگر شما هم به تازگی در مورد هایلایت اینستاگرام بدون استوری مطالبی را شنیده‌اید، بهتر است ابتدا با مزایا و فواید هایلایت آشنا شوید. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های هایلایت استوری در اینستاگرام برای صاحبین پیج‌های مختلف و به خصوص پابلیک، دسترسی هر چه آسان‌تر و بهتر مخاطبین به محتواهای مورد هدف است!

یعنی اگر شما بخواهید در بین صدها پست متنوع خود این مطالب را منتشر دهید، به احتمال زیاد پیدا کردن آن توسط مخاطبین خیلی سخت خواهد بود. در مقایسه با استوری‌ها، هایلایت‌ها محدودیت زمانی ۲۴ ساعته را نداشته و به صورت دائمی در داخل پیج شما قرار می‌گیرند.

هایلایت بهترین گزینه تبلیغاتی در اینستاگرام

در صورتی که قصد دارید خدمت یا محصولی از برند خودتان را به مخاطبین هدف معرفی کنید، یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین راهکارها قرار دادن محتوای آن در لیست هایلایت‌ها است.

آموزش گذاشتن هایلایت بدون استوری

درج هایلایت اینستاگرام بدون استوری شاید در ابتدا برای شما هم غیر ممکن به نظر برسد. در حالی که با یک ترفند نسبتا ساده می‌توانید بدون گذاشتن استوری، محتوای مورد نظرتان را مستقیما در لیست هایلایت‌های پیج خود قرار دهید!

مراحل درج هایلایت بدون استوری در اینستاگرام به صورت زیر است:

  • مراجعه به تنظیمات پیج و تبدیل پیج به private
  • مسدود کردن تمامی کاربران از دیدن استوری‌های شما!
  • آپلود کردن استوری مورد نظر به بخش هایلایت‌ها
  • اضافه کردن استوری به هایلایت
  • بعد از گذشت ۲۴ ساعت باید تنظیمات پیج را به حالت قبلی برگردانید!

تنها با انجام این ۵ اقدام ساده، به راحتی می‌توانید بدون گذاشتن استوری، مطلب مورد نظر خود را هایلایت کنید.

هایلایت اینستاگرام بدون استوری

چگونه پیج خود را Private کنیم؟

اگر به تازگی اینستاگرام را نصب کرده‌اید و می‌خواهید فرایند هایلایت اینستاگرام بدون استوری را انجام دهید، احتمالا نمی‌دانید که چگونه پیج خود را پرایوت یا خصوصی کنید. برای این کار لازم است تا ابتدا به پروفایل خود مراجعه کرده و سپس روی سه خط در سمت راست بالا کلیک کنید. در بین گزینه‌های موجود باید گزینه Private account را پیدا و سپس آن را غیر فعال کنید.

همچنین بخوانید :

” url=”https://www.plaza.ir/140303/425698/fix-instagram-story-highlights-not-loading-issue/” float=”right”]

چگونه تمامی فالوورها را از حالت هاید استوری خارج کنیم؟

بعد از اعمال تنظیمات مورد نظر برای گذاشتن هایلایت بدون اسم، باید فالوورهای خود را از حالت هاید یا پنهان شده خارج کنید. برای این کار باید به بخش Settings مراجعه کرده و با ورود به نوار Story controls از قسمت Hide story لیست اسامی هایدها را لغو کنید!

سخن نهایی

بهترین و سریع‌ترین ترفند برای گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری، استفاده از روش فوق است. با استفاده از این روش می‌توانید ظرف ۲۴ ساعت به راحتی بدون دیده شدن در استوری، هایلایت جدیدی را ایجاد کنید!

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا