سریال و انمیشن

معرفی سریال جوکر ۲، بخندان اما نخند!

معرفی سریال جوکر ۲، بخندان اما نخند!

خبر پخش فصل دوم برنامه جوکر در نزد طرفداران این برنامه جذاب و تماشایی سر و صدای بسیاری کرد و اکنون با شروع شدن پخش این رئالیتی شو همگی به وجد آمده‌اند. با معرفی کامل سریال جوکر ۲ همراه شما هستیم.

در سال 1400 برای نخستین بار برنامه جوکر از پلتفرم فیلیمو پخش شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. فصل اول برنامه 5 فصل جداگانه 4 قسمتی و دو فینال 5 قسمتی داشت که سیامک انصاری گردانندگی آن را برعهده داشت و مرحوم ناصر طهماسب و ژاله صامتی راوی آن بودند. این برنامه در سال 1401 به پایان رسید و استقبال کم‌نظیری از آن شد.

سریال جوکر ۲ به کارگردانی احسان علیخانی و تیم نویسندگی: ایمان قیاسی، علی رضازاده، عماد کریمیان، مهرداد نعیمی، مریم آقایی و فاطمه خوش‌خلق ساخته شده است. این برنامه از ماه خرداد سال 1403 بر روی پلتفرم فیلمیو منتشر شد. احسان علیخانی این بار اجرای این اثر را برعهده دارد و روایت آن برعهده ژاله صامتی است. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی معرفی جوکر دو احسان علیخانی همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال جوکر ۲

نخستین قسمت این اثر در تاریخ 16 خرداد 1403 بر روی پلتفرم فیلیمو رفت. ژانر جوکر طنز، خانوادگی و رئالیتی شو است و هر چهارشنبه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود. هنوز تعداد قسمت های مسابقه جوکر ۲ مشخص نیست اما احتمالا این اثر نیز مانند فصل اول حدودا 30 قسمت باشد.

همچنین بخوانید :

داستان سریال جوکر ۲

داستان سریال جوکر ۲

حتما کنجکاو هستید تا درباره خلاصه سریال جوکر 2 بیشتر بدانید. در ابتدا باید بگوییم نام کامل این برنامه جوکر ۲: طبقه‌ی بیست و یک است. داستان نیز کاملا مشخص به نظر می‌رسد. در هر فصل تعدادی شرکت‌کننده حضور دارند که در یک اتاق در بسته با چالش‌های مختلفی سعی می‌کنند تا یکدیگر را بخندانند. اما فقط مسئله این نیست، آنها نباید خودشان بخندنند وگرنه از بازی حذف می‌شوند‌.

مهمانان رئالیتی شو جوکر 2

حتما کنجکاو هستید تا درباره هنرپیشه های مسابقه جوکر ۲ بیشتر بدانید، در این مورد باید به شما بگوییم که جوکر بازیگر محور نیست بلکه در هر فصل مهمانان مختلفی دارد که از میان چهره‌های کمدی و بازیگران انتخاب می‌شوند. در ادامه با مهمانان فصل اول آشنا خواهید شد.

همچنین بخوانید :

سید جواد رضویان

مهمانان رئالیتی شو جوکر 2

سیدجواد رضویان یکی از هنرپیشگان محبوب اهل ایران است که در 25 خرداد سال 1353 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1373 شروع کرد و با مجموعه سیب خنده توانست در تلویزیون دیده شود. همکاری آقای رضویان با مهران مدیری سبب شد که یکی از ماندگارترین نقش‌های او یعنی داوود برره (داونه) در سریال پاورچین شکل بگیرد. آقای رضویان یک بازیگر طناز تمام عیار است و در تلویزیون، شبکه نمایش خانگی و سینما آثار متعدد و ممتازی دارد. از جمله نقش‌های ماندگار او باید به مراد در جایزه بزرگ، شنبه در چارخونه، کنگر زهتاب در در حاشیه و کاووس در همسایه‌ها اشاره کنیم.

بهرنگ علوی ؛ از شرکت کنندگان سریال جوکر ۲

تعداد قسمت های مسابقه جوکر

بهرنگ علوی هنرپیشه اهل ایران متولد 1 فروردین 1359 است. او بازیگری را از سال 1370 شروع کرد و با نقش فرزین در سریال هشت و نیم دقیقه به شهرت رسید. علیرغم نقش‌‌آفرینی‌های درام، آقای علوی استعداد بالایی در طنز دارد و فیلم‌های تگزاس ۲، شادروان، خجالت نکش ۲ و سریال سیاه‌چالخ گواه این موضوع هستند.

 محمدرضا علیمردانی

بازیگران سریال جوکر ۲

محمدرضا علیمردانی بازیگر، صداپیشه و مجری ایرانی، متولد 11 خرداد 1355 است. او از سال 1370 وارد دنیای بازیگری شد و سپس صداپیشگی را شروع کرد. آقای علیمردانی بیشتر به واسطه اجراهای جذاب، صداپیشگی انیمیشن دیرین دیرین و نقش عبدالفتاح بائو در سریال پایتخت ۴ شناخته می‌شود. این بازیگر یک کلکسیون کامل از آنچه که بتواند دیگران بخنداند است.

همچنین بخوانید :

نیما شعبان نژاد ؛ از شرکت کنندگان سریال جوکر ۲

هنرپیشه های مسابقه جوکر ۲

نیما شعبان‌نژاد بازیگر اهل ایران در 21 اردیبهشت 1366 متولد شد. او کار خود را از سال 1383 و تئاتر آغاز کرد اما با حضور در خندوانه و کاراکترهایی همچون نیما، کیا و بایرام به شهرت رسید. این هنرپیشه در نقش هوشمند سریال هیولا نیز به خوبی درخشید و توانست استعداد بالای خود را به عنوان یک هنرپیشه طناز نشان دهد.

نصرالله رادش

مهمانان رئالیتی شو جوکر 2

نصرالله رادش هنرپیشه اهل کشور ایران متولد 12 آذر سال 1345 است. او بازیگری را از سال 1371 شروع کرد و با سریال پرواز ۵۷ دیده شد. ساعت خوش، روزگار جوانی و زیر آسمان شهر باعث شهرت این هنرپیشه شدند. نصرالله رادش در طول سال‌های هنری خود فعالیت‌های فراوانی در عرصه سینما و تلویزیون داشته است اما کاراکتر حیف نون در باغ مظفر و شهاب یا 61 در مسافران او باعث شهرت این هنرپیشه هستند.

مجید مظفری

زمان پخش سریال جوکر ۲

مجید مظفری بازیگر اهل ایران در 22 بهمن سال 1329 چشم به جهان گشود. او بازیگری را از دهه 50 شروع کرد و برای بازی در فیلم مسافران توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شود. فیلم‌های سگ‌کشی، جنگ نفت‌کش‌ها و سایه‌های هجوم از جمله آثار مشهور این هنرمند پیشکسوت هستند. آقای مظفری برخلاف اکثر نقش‌های درام خود، روحیه طنازی دارند.

هادی کاظمی

بررسی مسابقه جوکر ۲

هادی کاظمی هنرپیشه ایرانی متولد 13 آبان 1355 است. او بازیگری را از سال 1375 شروع کرد و ابتدا نقش‌های کوتاهی در آثار مهران مدیری داشت تا اینکه با نقش نظام دو برره به شهرت مطلوبی رسید. از دیگر نقش‌های شاخص این بازیگر باید به باباشاه در قهوه تلخ، امیریل در سال‌های دور از خانه، ظل‌الدوله در قبله عالم، خرم در علی‌البدل، سعید در فسیل، سینا در بخارست و رضا در اکازیون اشاره کنیم.

امیر حسین رستمی

هنرپیشه های مسابقه جوکر ۲

امیرحسین رستمی هنرپیشه اهل ایران در 12 بهمن 1354 چشم به جهان گشود. او بازیگری را از سال 1382 و کارگاه‌های بازیگری زنده‌یاد امین تارخ شروع کرد. آقای رستمی را بیشتر به واسطه حضور در سریال‌های دودکش و سه‌گانه لیسانسه‌ها شناخته می‌شود و نقش‌های آفرینی‌های طنز او در این آثار بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

نقد سریال جوکر 2

جوکر بدون شک یکی از بهترین رئالیتی‌شوهای ایرانی است که ایده جذابی دارد و بسیار چالش‌برانگیز است. حضور چندین بازیگر طناز آن هم در یک اتاق پر از چالش و سعی بر خنداندن و نخندیدن باعث می‌شود که بر جذابیت این اثر افزوده شود. این مجموعه از جهات مختلف دارای نکات مثبت است. سناریو نویسی‌ها درست و به جا انتخاب شده‌اند و اجرای آقای علیخانی نیز روان است. باید دید این مجموعه در ادامه فصل دوم می‌تواند کیفیت مطلوب خود را حفظ کند یا خیر.

سخن نهایی

معرفی سریال جوکر ۲، بخندان اما نخند!

به پایان معرفی و بررسی مسابقه جوکر ۲ رسیدیم. این تثر به خوبی توانسته در ادامه فصل اول خود همچنان کیفیت بالایی داشته باشد که جای تحسین دارد. نظر شما درباره این برنامه چیست؟ نقاط قوت و ضعف آن را در چه می‌بینید؟ دیدگاه شما درباره بازیگران سریال جوکر ۲ چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا