سریال و انمیشن

دانلود بهترین برنامه‌های ریمیکس آهنگ با گوشی

دانلود بهترین برنامه‌های ریمیکس آهنگ با گوشی

در این مقاله می‌خواهیم بهترین برنامه ساخت ریمیکس با گوشی را به شما معرفی کنیم. با برترین اپلیکیشن میکس آهنگ پشت سر هم، می‌توانید در گوشی موزیک های محبوب خود را حرفه ای ریمیکس کرده به صورت یک اهنگ در بیاورید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید بدون آنکه هزینه زیادی بپردازید، موسیقی‌های مورد علاقه خود را میکس کنید، این مقاله کاملا مناسب شما است. می‌توانید با برنامه های ساخت ریمیکس با گوشی، آهنگ‌های مورد نظرتان را برای مهمانی و مجالس مختلف میکس کنید و لذت ببرید. همچنین می‌توانید فایل صوتی برنامه‌های آموزشی محبوب خود را هم پشت سر هم به صورت یک فایل صوتی میکس کنید. یک روش ساده و اقتصادی برای میکس آهنگ، استفاده از برنامه های ریمیکس ساز حرفه ای است که در ادامه این مطلب از پلازا، برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های ساخت ریمیکس با گوشی

در این مقاله 10 مورد برنامه ریمیکس آهنگ برای گوشی اندروید و iOS را انتخاب کردیم که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

۱. اپلیکیشن DJ rekordbox

برنامه میکس اهنگ برای ایفون

برنامه DJ rekordbox یکی از اپ‌های نسبتا جدیدی است که توانسته طی مدت کوتاهی، نظر مثبت کاربران زیادی را به خود جلب نماید. این برنامه امکان میکس کردن آهنگ‌های مختلف را به‌شما می‌دهد و شما همچنین می‌توانید از طریق سرویس‌هایی مثل TIDAL یا SoundCloud نیز به آهنگ‌های متنوعی دسترسی پیدا کنید. برنامه همچنین یک نسخه ویندوز نیز دارد که می‌توانید آن را به گوشی متصل کنید. از دیگر امکانات DJ rekordbox می‌توان به افکت‌های صوتی رایگان، اکولایزر و قابلیت مستر کردن ترانه‌ها اشاره کرد.

۲. اپلیکیشن Music Audio Editor

ساخت ریمیکس با گوشی

این برنامه یک اپلیکیشن ویرایش صدا و ترانه است که از امکانات گسترده‌ای مثل تبدیل فرمت، حذف وکال، ضبط صدا و البته میکس کردن آهنگ‌ها بهره می‌برد. برخلاف دیگر رقبایی که در این لیست حضور دارند، این برنامه می‌تواند با امکانات متنوعی که دارد، شما را از دانلود برنامه‌های جداگانه برای مدیریت فایل‌های موسیقی خود، بی‌نیاز کند. امکان برش دادن ترانه، تغییر بلندی صدا، تنظیم سرعت پخش، اضافه کردن صدا به ویدئو و پشتیبانی از میکس چندین ترک موسیقی اشاره کرد.

۳. برنامه Audio Editor & Music Editor

بهترین برنامه ریمیکس آهنگ

گزینه بعدی که برای دانلود نرم افزار میکس آهنگ پشت سر هم می‌توانید مدنظر داشته باشید، برنامه Audio Editor & Music Editor است. این برنامه هم مثل برنامه بالا، یک ادیتور موسیقی است که امکانات زیادی از جمله میکس کردن را در اختیار شما قرار می‌دهد. در کنار میکس کردن، شما می‌توانید از آن برای برش دادن ترانه‌ها، جدا کردن صدا، ترکیب چندین فایل با هم و تقویت صدا نیز استفاده کنید. همچنین امکان تبدیل فرمت نیز در این برنامه وجود دارد.

  • دانلود برنامه Audio Editor & Music Editor برای: اندروید
همچنین بخوانید :

۵. برنامه n-Track Studio

ساخت ریمیکس با گوشی

برنامه n-Track Studio یک برنامه ریمیکس آهنگ حرفه ای است که برای سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله iOS، اندروید، ویندوز و مک در دسترس است. این برنامه به شما امکان می‌دهد که به‌صورت حرفه‌ای و با امکانات متعدد به تولید موسیقی بپردازید. قابلیت ضبط چند کاناله صدا، ابزارهای ادیت، امکان میکس با پشتیبانی از پلاگین‌های VTS، قابلیت ضبط ترک‌های MIDI و رابط کاربری نسبتا ساده و قابل فهم، از جمله ویژگی‌های این برنامه هستند.

۶. برنامه WeDJ by Pioneer

برنامه میکس اهنگ برای گوشی / اپلیکیشن ریمیکس موزیک در گوشی

آیا می‌خواهید به اندازه دی‌جی‌ها ماهرانه آهنگ‌ها را میکس کنید؟ WEDJ by Pioneer یکی از برترین برنامه های میکس اهنگ برای ایفون و اندروید است. این برنامه میکس اهنگ برای گوشی اندروید و iOS، یک سرویس جدید از بزرگترین فروشگاه دانلود موسیقی، یعنی Beatport است که با دانلود برنامه میکس اهنگ و استفاده از آن می‌توانید کل موسیقی‌های موجود در فهرست آن‌ها را پخش کنید.

اپ WeDj همچنین یک برنامه Soundcloud Go برای میکس کردن آهنگ‌های مختلف دارد. با استفاده از ویژگی FX این برنامه، می‌توانید آهنگ‌های خود را با ۱۱ جلوه صوتی مختلف که در این برنامه موجود است، ترکیب و میکس کنید.

۷. اپلیکیشن edjing Mix

اپلیکیشن ریمیکس موزیک در گوشی / برنامه ریمیکس ساز حرفه ای موبایل

همچنین بخوانید :

Edjing یک اپلیکیشن ریمیکس کردن اهنگ در گوشی است که برای Soundcloud و Deezer مناسب است. در این برنامه، آهنگ‌های شما نیز توسط سرعت یا Tempo مورد بررسی قرار می‌گیرند و می‌توانید با یک اکولایزر (همسان‌کننده) 3 بانده، آهنگ‌ها را میکس کنید. این برنامه برای پلتفرم‌های موبایل با سیستم عامل اندروید و iOS کاربرد دارد.

۸. برنامه GarageBand؛ از بهترین برنامه های ریمیکس آهنگ

9. GarageBand

این نرم افزار میکس آهنگ پشت سر هم، با داشتن مجموعه‌ای بزرگ از باندهای کاربردی، می‌تواند یک میکسر مناسب برای فایل‌های صوتی باشد که فقط برای آیفون و آیپد ارائه شده است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از رابط کاربری ساده‌ی GarageBand، فایل‌های خود را میکس کرده و آن‌ها را ذخیره کنید. همچنین، مجموعه‌ای بزرگ از سازهای موسیقی در نظر گرفته شده است که نیازهای مختلف شما را برآورده می‌سازد. این برنامه از سیستم عامل iOS نسخه ۱۲.۱ به بالا پشتیبانی می‌کند و شامل گزینه‌های FX نیز می‌باشد. علاوه بر این، ارائه افکت‌های دی‌جی، سازهای تکمیلی و حتی لوپ‌های صوتی رایگان، از ویژگی‌های دیگر برنامه GarageBand است که به شما اجازه می‌دهد فایل‌های خود را به صورت آنلاین و رایگان به اشتراک بگذارید.

  • دانلود اپلیکیشن GarageBand برای: iOS

۹. برنامه djay

اپلیکیشن ریمیکس موزیک در گوشی / برنامه ریمیکس ساز حرفه ای موبایل

djay نیز یک ریمیکس ساز حرفه ای موزیک با گوشی است که از Spotify پشتیبانی می‌کند. با دانلود برنامه میکس اهنگ djay می‌توانید نقاط افت و خیز آهنگ را تنظیم کنید و با تنظیم سرعت، از عملکرد خودکار نیز استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

این اپ به عنوان یکی از برنامه های میکس اهنگ برای ایفون و اندروید، شامل یک Autoplay با تنظیم سرعت است. همچنین می‌توانید حداکثر ۴ آهنگ را به طور همزمان میکس و ترکیب کنید. این برنامه قابل استفاده برای آموزش ریمیکس آهنگ iOS و اندروید مبتدیان به عنوان DJ نیز هست.

۱۰. برنامه You.DJ

نرم افزار میکس آهنگ ios

با You.DJ که یکی از بهترین برنامه های میکس اهنگ است، امکان میکس آهنگ‌های خود را به بهترین نحو دارید. این برنامه میکس آهنگ، دارای نسخه اندروید، برنامه وب، نسخه دسکتاپ و همچنین برای iOS هم در دسترس است. می‌توانید آهنگ‌های خود را با اکولایزر، فیلتر و جلوه‌های مختلف ترکیب کنید. همچنین می‌توانید به آهنگ‌های Youtube و Soundcloud دسترسی پیدا کنید یا به طور مستقیم از پلی‌لیست آهنگ‌های خود موسیقی پخش کنید.

۱۱. برنامه Virtual DJ Remote

بهترین برنامه ریمیکس آهنگ

اپ VirtualDJ Home به عنوان برنامه میکس چند موسیقی با گوشی بسیار محبوب بوده و برای پلتفرم موبایل مورد استفاده است. با استفاده از این برنامه میکس صدا، شما قادر خواهید بود ۳، ۴ یا ۶ آهنگ را ترکیب کرده و میکس خود را به‌ صورت زنده پخش کنید. به غیر از این، این برنامه میکسر صدا از اتصال بی‌سیم بین نرم افزار VirtualDJ Remote و VirtualDJ نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین بخوانید :

۱۲. برنامه MixPad-Music Mixer Free؛ ریمیکس آهنگ حرفه ای

برنامه ریمیکس آهنگ با گوشی / برنامه میکس اهنگ برای گوشی

یکی دیگر از نرم افزار های میکس آهنگ پشت سر هم، برنامه MixPad-Music Mixer Free است. این برنامه با تعداد زیادی از ویژگی‌های میکس صوتی در مقایسه با برنامه Pacemaker ساخته شده است. با دانلود برنامه میکس اهنگ mixpad رایگان می‌توانید از آهنگ‌های مورد نظر خود ریمیکس بسازید. این نرم افزار میکسر صوتی به شما امکان می‌دهد بسیاری از موسیقی‌ها را با هم ترکیب کرده و آن‌ها را با کیفیت خروجی دلخواه ذخیره کنید.

همچنین بخوانید :

همچنین می‌توانید آهنگ ضبط کنید، افکت اضافه کنید و بیت یا ضرب آهنگ خود را ایجاد کنید. برای دانلود این برنامه میکس اهنگ برای ایفون و اندروید روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

۱۳. برنامه Medly

اپلیکیشن ریمیکس موزیک در گوشی / برنامه ریمیکس ساز حرفه ای موبایل

اگر به‌دنبال دانلود برنامه میکس اهنگ برای ایفون هستید، برنامه Medly می‌تواند انتخاب خوبی برای گوشی شما باشد. این برنامه علاوه بر امکان میکس آهنگ ابزارهای پیشرفته‌تری هم برای ضبط و برش دادن صداها دارد و همچنین از قابلیت‌های مختلفی برای تنظیم ابعاد مختلف صدا برخوردار است. مهمتر اینکه رابط کاربری آن به خوبی برای استفاده با صفحات لمسی گوشی بهینه‌سازی شده و به همین خاطر کار با آن بسیار آسان است. این برنامه ریمیکس کننده اهنگ از طراحی شیک و کاملا دوست داشتنی برخوردار بوده است که میتواند شمارا در حال و هوای یک استودیو جهت میکس موزیک قرار دهد.

  • دانلود اپلیکیشن Medly برای: iOS
همچنین بخوانید :

۱۴. برنامه Music Maker Jam

نرم افزار میکس آهنگ پشت سر هم

برنامه ساخت ریمیکس با گوشی Music Maker Jam به شما اجازه می‌دهد تا در یک محیط هشت کاناله، به راحتی روی فایل‌های خود کار کنید و نیازهای میکس خود را مدیریت کنید. ریمیکس کردن موزیک ممکن است دشوار باشد، اما با کمی دانش در این زمینه، برنامه‌هایی مانند Music Maker Jam می‌توانند فرآیند را برای شما آسان‌تر کنند. این برنامه امکان اضافه کردن پس‌زمینه به فایل‌های صوتی و استفاده از جلوه‌های ویژه را فراهم می‌کند، که شما می‌توانید افکت‌ها و FX‌های اختصاصی خود را طراحی و ذخیره کنید. با این حال، این برنامه از آکوردهای دیگر پشتیبانی نمی‌کند. همچنین، اشتراک‌گذاری فایل‌ها پس از ذخیره‌سازی، از دیگر مزایای این برنامه است که پشتیبانی گسترده‌ای از شبکه‌های مختلف دارد.

۱۵. برنامه DiscDj 3D Music Player

برنامه ریمیکس ساز حرفه ای اندروید

این اپلیکیشن ریمیکس ساز موزیک در گوشی، دارای قابلیتی است که برنامه دیگری آن را ارائه نمی‌کند: یک میز دی‌جی سه‌بعدی سایز کامل. می‌توانید این میز مجازی را بچرخانید و روی آن زوم کرده و از انواع سوییچ‌ها و کلیدهایش استفاده کنید. برنامه به‌شما امکان آپلود ترک‌ها و ریمیکس کردن آن‌ها را می‌دهد تا بتوانید ترانه‌ها را به سبک‌های مختلف تبدیل کنید. همچنین می‌توانید ۲ ترک را در یک ترک هماهنگ و یکپارچه ترکیب کنید. برنامه دارای انواع پریست‌ها و افکت‌های صوتی مختلف است.

  • دانلود برنامه DiscDj 3D Music Player برای: اندروید 
همچنین بخوانید :

۱۶. برنامه Remixlive؛ از بهترین برنامه های ریمیکس آهنگ

بهترین برنامه میکس اهنگ

برنامه ساخت ریمیکس با گوشی دیگری که می‌توانید مدنظر قرار دهید، Remixlive است. برنامه دارای گزینه‌ها و ابزارهای بسیار زیاد و متنوعی برای ساخت و ریمیکس ترک‌ها است. می‌توانید افکت‌های مختلف به آهنگ اضافه کنید آن هم تنها با فشار دادن یک دکمه و به ساده‌ترین شکل. البته برنامه در نگاه اول کمی پیچیده است و به همین خاطر باید برای آشنایی با قابلیت‌ها و گزینه‌های مختلف آن کمی وقت بگذارید.

چگونه با گوشی ریمیکس آهنگ بسازیم؟

ساخت ریمیکس با گوشی به سادگی امکان‌پذیر است. برای این کار می‌توانید از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مختلفی که بالاتر معرفی کردیم، استفاده کنید. در ادامه چند گام برای شروع کار به شما ارائه می‌کنیم:

  • انتخاب برنامه مناسب: ابتدا باید یک نرم افزار میکس آهنگ پشت سر هم مناسب برای ساخت ریمیکس انتخاب کنید. چند نمونه از برنامه‌های شاخصی که می‌توانید مدنظر داشته باشید، اپلیکیشن‌های GarageBand یا n-Track Studio می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.
  • وارد کردن آهنگ‌ها: اکثر این اپلیکیشن‌ها به شما امکان می‌دهند که آهنگ‌های مورد نظر خود را وارد کنید. شما می‌توانید آهنگ‌هایی که می‌خواهید ریمیکس کنید را از فایل‌های موجود در گوشی خود بارگذاری کنید.
  • شروع کار: حالا می‌توانید با استفاده از ابزارهای موجود در اپلیکیشن، قسمت‌های مختلف آهنگ‌ها را برش دهید، صداها را تغییر دهید، افکت‌های صوتی اضافه کنید و ترتیب بخش‌های مختلف را تغییر دهید.
  • ذخیره و اشتراک‌گذاری: پس از اتمام کار ریمیکس، می‌توانید آهنگ خود را ذخیره کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. بیشتر اپلیکیشن‌ها به شما امکان می‌دهند که آهنگ‌های خود را در فرمت‌های مختلف (مانند MP3 ،WAV و …) ذخیره کنید.

علاوه بر این موارد، درنظر داشتن نکاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم هم می‌تواند کار شما در رمیکس کردن، بهتر و راحت‌تر کند:

  • به غریزه خود اعتماد کنید: بیش از حد فکر نکنید و به ایده‌های اولیه خود اعتماد کنید. گاهی اوقات همان ایده اولیه، بهترین ایده‌ای است که می‌تواند به ذهن شما خطور کند. پس به‌خودتان اعتماد کرده و محافظه‌کار نباشید.
  • اضافه کردن سبک شخصی: ریمیکس را با صداهای خاص خودتان شخصی‌سازی کنید. سعی کنید یک امضا برای خودتان داشته باشید و در آن امضا از ریمیکس‌های خود استفاده کنید. با این کار اثر نهایی از سایر آثار متفاوت خواهد شد.
  • برنامه‌ریزی ریمیکس: ایده‌ها و ترتیب آهنگ را طرح‌ریزی کنید. برای ترتیب‌ قرار گرفتن بخش‌ها و بیت‌های مختلف برنامه‌ریزی کنید و ببینید کدام ترکیب بهتر جواب می‌دهد.
  • حفظ شباهت در صورت لزوم: اگر ریمیکس به نسخه اصلی نزدیک باشد مشکلی نیست. حتما لزومی ندارد یک آهنگ کاملا جدید بسازید. در خیلی از مواقع بهترین رمیکس‌ها تنها با انجام چند تغییر جزئی در اثر اصلی منتشر می‌شوند.
  • خلاقیت در آزمایش: خلاقیت به خرج دهید و از آزمایش کردن تکنیک‌ها و ایده‌های مختلف هراسان نباشید.
  • وقت کافی بگذارید: عجله نکنید؛ ریمیکس را آماده کرده و سپس آن را برای چند نفر دیگر ارسال کنید و بخواهید نظرشان را بگویند. با دریافت فیدبک از دیگران، می‌توانید رمیکس خود را اصلاح کرده و کیفیت بهتری به آن بدهید.

سوالات متداول

۱. بهترین برنامه ریمیکس آهنگ در گوشی اندروید کدام است؟

برنامه WeDJ by Pioneer را می‌توان به عنوان بهترین اپلیکیشن میکس آهنگ اندروید و حتی iOS معرفی کرد.

۲. برنامه های ریمیکس ساز حرفه ای برای دستگاه‌های iOS کدام هستند؟

اپلیکیشن‌های Mixxx ،Edjing یا Medly از برنامه های ریمیکس ساز حرفه ای iOS هستند.

جمع بندی

در این مطلب با چند نمونه از بهترین برنامه های ساخت ریمیکس با گوشی شدیم. اگر شما نیز برنامه میکس اهنگ برای ایفون یا اندروید دیگری می‌شناسید، می‌توانید برای ما در کامنت معرفی کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم و امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شود.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا