سریال و انمیشن

معرفی انیمیشن کشتی نوح (Noah’s Ark 2024)

معرفی انیمیشن کشتی نوح (Noah’s Ark 2024)

انیمیشن کشتی نوح (Noah’s Ark) اثری در ژانر موزیکال و ماجراجویی، محصول کشورهای برزیل و هندوستان است که تابستان 2024 از طریق شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

دنیای انیمیشن‌ها همیشه حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. انیمیشن کشتی نوح (Noah’s Ark) یکی از جدیدترین آثار ژانر انیمیشن است. نام این اثر به پرتقالی A Arca de Noé است و با نام کشتی نوح- یک ماجراجویی موزیکال (Noah’s Ark – A Musical Adventure) نیز شناخته می‌شود. ژانر انیمیشن Noah’s Ark ماجراجویی، موزیکال و کمدی؛ و محصول مشترک کشورهای برزیل و هندوستان است. کارگردانان این انیمیشن سرجیو ماچادو (Sérgio Machado) و آلوس دی لئو (Alos di Leo) هستند. تاریخ اکران انیمیشن کشتی نوح در آمریکا 2 آگوست 2024 (12 مرداد 1403) اعلام شده است، گرچه این فیلم اولین بار در 5 ژانویه 2024 (15 دی 1402) در آفریقای جنوبی منتشر شده است.

این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن کشتی نوح اختصاص یافته است. با ما همراه شوید تا ابتدا با داستان آن آشنا شویم و سپس مروری بر گویندگان انیمیشن داشته باشیم. به شما توصیه می‌کنیم برای آشنایی با انیمیشن‌های جذاب، مقاله بهترین انیمیشن‌های ماجراجویی و مقاله بهترین انیمیشن‌های موزیکال را از دست ندهید.

فهرست مطالب

خلاصه کارتون کشتی نوح

بررسی انیمیشن کشتی نوح معرفی انیمیشن Noah's Ark

داستان انیمیشن کشتی نوح با الهام از اشعار وینیسیوس د مارائوس (Vinicius de Moraes) و تام جوبیم (Tom Jobim) نوشته شده است. ماجرا پیرامون دو موش به نام‌های وینی و تیتو روایت می‌شود. این دو برادر عاشق موسیقی و آواز خواندن هستند. وینی شاعری کاریزماتیک با ترس از صحنه و تیتو گیتاریست بااستعداد و جذاب است. روزی آنها گفتگوی نوح با خدا را شنیده و متوجه می‌شوند زمین غرق در آب خواهد شد. آنها به دنبال خوشبختی و برای نجات از این سیل عظیم قصد ورود به کشتی را دارند اما نوح مانع آنها می‌شود، زیرا هر دو آنها مرد هستند درحالی که کشتی فقط پذیرای زوج‌ها است.

همچنین بخوانید :

هنرپیشه های کارتون کشتی نوح

در این بخش قصد داریم با بازیگران انیمیشن کشتی نوح آشنا شویم. در ابتدا مروری بر بیوگرافی چند گوینده اصلی درایم و سپس به اختصار با نام و نقش دیگر گویندگان نیز آشنا می‌شویم. لازم به ذکر است که برخی گویندگان، صداپیشگی چند شخصیت را برعهده داشته‌اند.

رودریگو سانتورو در نقش وینی

بازیگران انیمیشن کشتی نوح خلاصه کارتون کشتی نوح

رودریگو جونکیرا رئیس سانتورو (Rodrigo Junqueira Reis Santoro) مدل، گوینده و بازیگر برزیلی است. او متولد 22 آگوست 1975، برابر با 31 مرداد 1354، در شهر ریو دو ژانیرو است. پدر وی ایتالیایی و مادرش برزیلی هستند. رودریگو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1993 آغاز کرد. او بازیگر پرکاری در سریال‌های برزیلی است ولی عمده شهرت بین‌المللی خود را مدیون بازی در نقش پائولو در سریال Lost و نقش هکتور در سریال Westworld (2016-2020) است. او ایفاگر نقش خشایارشاه در فیلم 300 (2006) و فیلم 300: The Rise of the Empire (2014) بوده است. وی طی سال‌ها فعالیت در سینما و تلویزیون 16 برد و 5 نامزدی را در کارنامه خود دارد. او در سال‌های 2004 و 2006 از سوی نشریه People ودر سال 2008 از سوی نشریه E! به عنوان یکی از جذاب‌ترین مردان جهان انتخاب شده بود.

مارسلو ادنت در نقش تام

هنرپیشه های کارتون کشتی نوح داستان انیمیشن کشتی نوح

مارسلو فرانچا ادنت (Marcelo França Adnet) کمدین و بازیگر برزیلی متولد 5 سپتامبر 1981 (14 شهریور 1360) در شهر ریو دو ژانیرو است. او فارغ‌التحصیل رشته خبرنگاری از دانشگاه PUC-Rio است و فعالیت خود به عنوان کمدین را از دوران دانشجویی، در سال 2003، آغاز کرد. در سال 2003 بازیگری به نام فرناندو کاروس از وی برای بازی بداهه در Z.E. Zenas Emprovisadas دعوت کرد، نمایش که از سال 2003 آغاز و تا سال 2012 به طول انجامید. مارسلو فعالیت خود به عنوان بازیگر را از سال 2006 با سریال برزیلی Pe na Jaca آغاز کرد. او در دوبله برزیلی انیمیشن‌های معروفی نظیر انیمیشین The Angry Birds Movie 2 (2019)، انیمیشن The Amazing Maurice (2022) و انیمشین Wish (2023) به عنوان دوبلور حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

آلیس براگا در نقش نینا

ژانر انیمیشن Noah's Ark تاریخ اکران انیمیشن کشتی نوح

آلیس براگا موراس (Alice Braga Moraes) بازیگر و تهیه‌کننده بریزیلی است. او متولد 15 آوریل 1983 (26 فروردین 1362) در خانوادها‌ی کاتولیک در شهر سائو پائولو است. وی به زبان‌های پرتقالی، انگلیسی و اسپانیایی مسلط است. با توجه به اینکه مادر و خاله آلیس بازیگر هستند، او از دوران کودکی به بازیگری علاقمند شده و فعالیت خود را از نمایش‌های مدرسه آغاز کرد. در 8 سالگی برای اولین بار، برای تبلیغ ماست، جلوی دوربین رفت. فعالیت حرفه‌ای وی به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون از سال 1998 با فیلم کوتاه Trampolim آغاز شد. شهرت بین‌المللی وی مرهون بازی در فیلم The Suicide Squad (2021) در نقش سول سورینا، سریال Queen of the South (2016-2021) در نقش ترزا مندوزا و سریال Dark Matter (2024) در نقش آماندا است.

کیت سیلورستاین در نقش باروک/ باب/ کانگورو

ژانر انیمیشن Noah's Ark تاریخ اکران انیمیشن کشتی نوح

کیت سیلورستاین (Keith Silverstein) گوینده آمریکایی است که برای دوبلوری در انیمه‌های ژاپنی و بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود. این گوینده یهودی در سال 2010 با رزماری دو ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو دختر است. فعالیت حرفه‌ای وی از سال 1999 آغاز شده است. او برای گویندگی در نقش جوآن لیبرت در انیمه Monster، نقش وکتور در بازی ویدئویی Sonic the Hedgehog و نقش رابرت در انیمه JoJo’s Bizarre Adventure شناخته می‌شود.

همچنین بخوانید :

در فهرست زیر نام و نقش دیگر گویندگان انیمشین Noah’s Ark را با هم می‌خوانیم:

  • ایان جیمز کورلت (Ian James Corlett) در نقش نوح/ پنگوئن
  • لوئیس برمودز (Luis Bermudez) در نقش کیلگور/ خدا/ کفتار شماره 1/ فیل/ خوکچه هندی/ دارکوب
  • لیلا مک‌کان (Laila McCann) در نقش سوزانا
  • دبرا ویلسون (Debra Wilson) در نقش روث/ گاو
  • کریستوفر کوری اسمیت (Christopher Corey Smith) در نقش آلفونسو
  • تریا لئونگ (Triya Leong) در نقش سونیا/ بیب
  • راشل بوترا (Rachel Butera) در نقش خانم فرت/ آقای فرت/ مار شماره 2/ کفتار شماره 2/ گوزن/ ایمی
  • میستی لی (Misty Lee) در نقش نهنگ/ شیلا/ بوقلمون
  • ریک زیف (Rick Zieff) در نقش مار شماره 1/ کرگدن/ تمساح
  • دیوید لاج 0 David Lodge) در نقش گوریل/ ظاووس/ تمساح
  • بیل راجرز (Bill Rogers) در نقش خرس
  • کارن استراسمن (Karen Strassman) در نقش شیر/ جگوار/ زرافه
  • مارک لوئیس (Mark Lewis) در نقش بیلی بز

نقد کارتون کشتی نوح

نقد کارتون کشتی نوح نمرات انیمیشن Noah's Ark

با توجه به اینکه انیمیشن Noah’a Ark هنوز به طور بین‌المللی منتشر نشده است، نقدهای اندکی برای آن نوشته شده است. نمرات انیمیشن Noah’s Ark تا به اینجا چندان عالی نیست. 182 نفر در وبسایت IMDb به این انیمیشن امتیاز داده‌اند و درنهایت نمره 4.4 از 10 نصیب آن شده است. منتقدین فرانسوی نیز آن را انیمیشن متوسطی می‌دانند. این بخش را پس از انتشار انیمیشن در آمریکا، هنگامی که منتقدین بیشتری نقدهای خود درباره آن را منتشر کردند، بروزرسانی خواهیم کرد.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

همراهی با شما در این مقاله از پلازا، با موضوع معرفی انیمیشن Noah’s Ark ، افتخار بزرگی برای ما بود. اکنون که داستان آن را خواندیم و با بازیگران انیمیشن آشنا شدیم، نوبت به شما خواننده محترم میرسد. نظر شما درباره این انیمیشن چیست؟ آیا برای دیدن آن ترغیب شده‌اید؟ به نظر شما مشکل وینی و تیتو پگونه حل می‌شود؟ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق بخش “دیدگاه شما” در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا