سریال و انمیشن

معرفی 5 هندزفری یقه ای پرطرفدار موجود در بازار ایران

معرفی 5 هندزفری یقه ای پرطرفدار موجود در بازار ایران

هندزفری یقه ای یکی از پرطرف‌دارترین گجت‌های بازار است که امکان شنیدن موسیقی و پادکست را در موقعیت‌های مختلف فراهم می‌کند و به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی و بدون نیاز به گوشی مکالمات خود را انجام دهید. شرکت‌های تکنولوژی مختلفی در زمینه تولید این گجت فعالیت دارند که محصول هر یک مزیت‌های خاص خود را دارد.

هندزفری یقه ای نسبت به ایرپادها و هندزفری‌های سیمی مزیت‌هایی چون عمر باتری بیشتر، کیفیت صدای بهتر، ثبات و راحتی، اقتصادی‌بودن و استفاده راحت‌تر در زمان ورزش دارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی‌های مهم و 5 هندزفری یقه ای برتر موجود در بازار ایران آشنا کنیم.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک هندزفری یقه ای خوب

ویژگی‌های یک هندزفری یقه ای خوب به نیازها و اولویت‌های شما بستگی دارد. بااین‌حال، برخی از ویژگی‌های کلیدی که باید به دنبال آنها باشید، عبارت‌اند از:

  • کیفیت صدا: مهم‌ترین عامل در هر هندزفری، کیفیت صدا است. دستگاهی با درایورهای باکیفیت بالا صدایی واضح و متعادل ارائه می‌دهد. همچنین باید به پاسخ فرکانس توجه کنید که محدوده فرکانس‌های قابل‌تولید توسط هندزفری را نشان می‌دهد. یک پاسخ فرکانس گسترده‌تر (به‌عنوان‌مثال، 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز) طیف وسیع تری از صدا را ارائه می دهد.
  • ضد نویز بودن: اگر می‌خواهید از این گجت برای مکالمه استفاده کنید حتماً ویژگی ضد نویز بودن را در نظر بگیرید تا مکالمات باکیفیتی داشته باشید.
  • ضد رطوبت بودن: ویژگی دیگری که در هنگام خرید این گجت باید به آن توجه کنید، مقاومت در برابر رطوبت است.
  • ضد گردوغبار: برای عمر بیشتر، این گجت باید در برابر گردوغبار مقاوم باشد تا آسیب نبیند.
  • راحتی: هندزفری یقه ای قرار است برای مدت طولانی پوشیده شود، بنابراین مهم است که راحت باشد. به دنبال هندزفری قابل‌انعطاف باشید که جنس مرغوبی دارند.
  • ثبات: اگر قصد دارید در حین استفاده از هندزفری یقه ای حرکت کنید، مهم است که ثبات داشته باشد و به‌راحتی از گردن شما نیفتد یا گوشی‌های آن جدا نشود.
  • عمر باتری: اگر قصد دارید از هندزفری یقه ای خود برای مدت طولانی بدون شارژ استفاده کنید، مهم است که عمر باتری خوبی داشته باشد. به دنبال هندزفری با باتری قابل‌شارژ باشید که بتواند چندین ساعت استفاده را با یک‌بار شارژ ارائه دهد.

پر طرفدارترین هندزفری های یقه ای

  • ویژگی‌های اضافی: برخی از هندزفری‌های یقه ای دارای ویژگی‌ها اضافی مانند لغو نویز، کنترل از راه دور داخلی یا میکروفون هستند.
  • قیمت: موضوع مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، قیمت است. ممکن است چند مدل هندزفری یقه ای قیمت مشابه و امکانات متفاوت داشته باشند. در بین این موارد مدلی را انتخاب کنید که به ویژگی‌های آن نیاز دارید.

5 هندزفری یقه ای پرطرفدار

انتخاب بهترین مدل هندزفری گردنی برای شما به نیازها و بودجه‌تان بستگی دارد. بااین‌حال، در اینجا 5 مدل از بهترین هندزفری‌های گردنی موجود در بازار ایران را همراه با نقاط قوت و ضعف آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم:

هندزفری بی‌سیم انکر مدل Soundcore Life U2i

یک هندزفری درجه یک از کمپانی انکر که وزنی حدود 22 گرم دارد و از مواد باکیفیت و منعطف تولید شده است. این هندزفری با قیمت مناسب، کیفیت صدای عالی، و عمر باتری طولانی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید است. از قابلیت‌های این هندزفری می‌توان به کیفیت صدای Hi-Res، کاهش نویز فعال (ANC) ، و 22 ساعت عمر باتری اشاره کرد. این هندزفری یقه ای قیمت مناسبی دارد و تنها نقطه ضعف آن نداشتن قابلیت AptX است.

2. هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل C2 (QCY C2 bluetooth earbuds)

این هندزفری قیمت بسیار پایینی دارد و کیفیت صدای قابل‌قبولی ارائه می‌دهد. از قابلیت‌های این هندزفری می‌توان به عمر باتری 10 ساعت ، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و طراحی ارگونومیک اشاره کرد. وزن این هندزفری یقه ای 31 گرم است. این مورد مجهز به حذف نویز ENC است. از نقاط ضعف کیو سی وای مدل C2 باید به نداشتن قابلیت‌های ANC و aptX و کیفیت ساخت متوسط اشاره کرد.

3. هندزفری هواوی FreeLace (Huawei FreeLace earbuds)

این هندزفری از برند هواوی طراحی شیک و کیفیت صدای عالی را ارائه می‌دهد. از قابلیت‌های این هندزفری می‌توان به کابل تیتانیومی منعطف ، مقاومت در برابر آب و گردوغبار و 18 ساعت عمر باتری اشاره کرد. وزن این مدل 27 گرم است و از پلاستیک، آلومینیوم و سیلیکون باکیفیت ساخته شده است. تنها نقطه‌ضعفی که می‌توان برای این هندزفری یقه‌ای عنوان کرد، قیمت بالای آن و نداشتن قابلیت aptX است.

هندزفری های یقه ای پر طرفدار بازار ایران

4. هندزفری گردنی شیائومی (Xiaomi Neckband earbuds)

این هندزفری قیمت مناسب و کیفیت صدای مطلوبی دارد. از قابلیت‌های این هندزفری می‌توان به 10 ساعت عمر باتری ، مقاومت در برابر آب و طراحی ارگونومیک اشاره کرد. وزن این هندزفری نسبت به سایر هندزفری های معرفی شده کمی بیشتر و در حدود 36 گرم است. این گجت شیائومی از جنس پلاستیک باکیفیت ساخته شده و به همین دلیل قیمت مناسب‌تری دارد.

از مهم‌ترین نقاط ضعف این هندزفری یقه ای از برند شیائومی باید به نداشتن قابلیت‌های ANC و aptX و کیفیت ساخت پایین اشاره کرد.

5. هندزفری سامسونگ Level U2 (Samsung Level U2 earbuds)

این هندزفری از برند سامسونگ کیفیت صدای عالی و قابلیت‌های مکالمه بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. از قابلیت‌های این هندزفری می‌توان به کاهش نویز محیط ، 13 ساعت عمر باتری در حالت مکالمه و 18 ساعت برای پخش موسیقی و طراحی ارگونومیک اشاره کرد. این گجت ساخت سامسونگ وزنی حدود 41 گرم دارد. از نقاط ضعف سامسونگ Level U2 باید به قیمت بالا و نداشتن قابلیت aptX اشاره کرد.

سخن پایانی

در انتخاب، مقایسه و بررسی نقاط قوت و ضعف هندزفری یقه ای در بازار امروز بهترین مدل برای شما به نیازها و بودجه‌تان بستگی دارد. اگر به دنبال بهترین کیفیت صدا هستید، Anker Soundcore Life U2i یا Huawei FreeLace گزینه‌های مناسبی هستند. اگر قیمت برایتان اولویت اول است، QCY C2 یا Xiaomi Neckband را انتخاب کنید. اگر به دنبال هندزفری با قابلیت‌های مکالمه خوب هستید، Samsung Level U2 را در نظر بگیرید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا