سریال و انمیشن

انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران بخش ۱

انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران بخش ۱

انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران بخش ۱ یکی از انیمیشن‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2024 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths – Part One آشنا شویم.

ژانر انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths – Part One ماجراجویی و اکشن است. این انیمیشن در رده PG-13 قرار گرفته است و ممکن است بعضی از بخش‌های آن برای کودکان مناسب نباشد. این انیمیشن ابرقهرمانی بر اساس کمیک‌های دی سی و به کارگردانی Jeff Wamester تولید شده است. انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران بخش 1 در تاریخ 9 ژانویه 2024 و بخش دوم آن در تاریخ 23 آوریل 2024 منتشر شد و بخش سوم آن در تاریخ 16 جولای 2024 منتشر خواهد شد.

از جمله بازیگرانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان دارن کریس (Darren Criss)، جاناتان آدامز (Jonathan Adams)، مت بومر (Matt Bomer)، استانا کاتیک (Stana Katic)، جنسن آکلز (Jensen Ackles)، مگ دانلی (Meg Donnelly)، جیمی سیمپسون (Jimmi Simpson) و الکساندرا داداریو (Alexandra Daddario) را نام برد. همچنین مدت این انیمیشن حدود 1 ساعت و 30 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths – Part One خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن لیگ عدالت: بحران

انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths – Part One

به طور خلاصه انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران بخش ۱ در مورد گروه ابرقهرمانی Justice League است که پس از اینکه Anti-Monitor در جهان‌های موازی دی سی شروع به نابودی زمین‌های مختلف می‌کند، Monitor تلاش می‌کند ابرقهرمان‌ها را از جهان‌ها استخدام کند که به مبارزه با او بپردازند.

بازیگران انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران بخش ۱

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های انیمیشن لیگ عدالت: بحران آشنا خواهیم شد.

دارن کریس

بررسی انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths – Part One

دارن کریس یک بازیگر، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است که در تاریخ 5 فوریه 1987 در San Francisco در ایالت California متولد شد. او جایزه‌های گلدن گلوب و Primetime Emmy کسب کرده است. از جمله آثاری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان A Very Potter Musical را نام برد. دارن کریس در انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران در نقش کاراکتر Superman حضور داشته است.

جاناتان آدامز

معرفی انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران بخش ۱

جاناتان آدامز یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 16 جولای 1967 در ایالت Pennsylvania متولد شد. از جمله آثار معروف چند سال اخیر که  او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان انیمیشن Elemental محصول سال 2023 را نام برد. جاناتان آدامز در انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths ایفای نقش کاراکتر Monitor را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

مت بومر

بررسی انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران بخش ۱

مت بومر یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 11 اکتبر 1977 در ایالت Missouri متولد شد. او برنده جایزه گلدن گلوب و کاندید دریافت Primetime Emmy شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال  American Horror Story را نام برد. مت بومر در انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران در نقش کاراکتر Flash بازی کرده است.

استانا کاتیک

معرفی انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths

استانا کاتیک یک بازیگر و تهیه‌کننده است که در تاریخ 26 آوریل 1978 در Ontario در کانادا متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Castle را نام برد. استانا کاتیک در انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths به ایفای نقش کاراکتر Wonder Woman پرداخته است.

همچنین بخوانید :

جنسن آکلز

معرفی انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths – Part One

جنسن آکلز یک بازیگر و موزیسین آمریکایی است که در تاریخ 1 مارس 1978 در Dallas در ایالت Texas متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Supernatural را نام برد. جنسن آکلز در انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران در نقش کاراکتر Batman حضور داشته است.

مگ دانلی

انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران

مگ دانلی یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 25 جولای 2000 در New York City متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان مجموعه فیلم Zombies را نام برد. مگ دانلی در انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths ایفای نقش کاراکتر Supergirl را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

جیمی سیمپسون

انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران

جیمی سیمپسون یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 21 نوامبر 1975 در ایالت New Jersey متولد شد. او جایزه‌های Primetime Emmy و بفتا دریافت کرده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Dark Matter محصول سال 2024 را نام برد. جیمی سیمپسون در انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران در نقش کاراکتر Green Arrow بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

الکساندرا داداریو

انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران

الکساندرا داداریو یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 16 مارس 1986 در New York City متولد شد. او کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Mayfair Witches را نام برد. الکساندرا داداریو در انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths به ایفای نقش کاراکتر Lois Lane پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths – Part One

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات انیمیشن لیگ عدالت: بحران می‌پردازیم. این انیمیشن تا الان در دو سایت آی‌ام‌دی‌بی و راتن تومیتوز به ترتیب نمره‌های 6.3 از 10 و 88 از 100 را دریافت کرده است. در بعضی از نقدها بیان شده است که چه از ابرقهرمان‌های کمیک‌های دی سی خوشتان بیاید، چه تازه با آن‌ها آشنا شده باشید، روایت داستان این انیمیشن و پایان احساسی آن در نهایت نتیجه می‌دهد و می‌تواند برای شما رضایت‌بخش باشد. همچنین بعضی از مخاطبان که نمرات کمی به این انیمیشن داده‌اند بیان کرده‌اند که این انیمیشن اقتباس خوبی از کمیک‌ها نبوده است و داستان، شخصیت‌پردازی و کیفیت تولید آن را نقد کرده‌اند. می‌توانید نقدهای بیشتری در مورد انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths را در سایت آی‌ام‌دی‌بی بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین‌ های بیکران بخش 1 پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از انیمیشن‌های اقتباس شده از کمیک‌های دی سی خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان این انیمیشن بیشتر آشنا شوید، می‌توانید آن را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن Justice League: Crisis on Infinite Earths و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمیشن 2024 دیگری تماشا کرده‌اید که به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا