سریال و انمیشن

چگونه در کمترین زمان به ۱۰۰۰ فالوور در اینستاگرام برسیم؟

چگونه در کمترین زمان به ۱۰۰۰ فالوور در اینستاگرام برسیم؟

جذب فالوور در اینستاگرام دغدغه هر کسی است که می‌خواهد با اهداف مختلفی مانند برند سازی، افزایش اینگیجمنت و ارتباط، افزایش فروش، هدایت ترافیک به وب سایت، فرهنگ سازی برای یک محصول جدید و … پیج خود دیده شود. در کل برای تمامی پیج های تازه تاسیس و حتی حرفه ای، افزایش ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است.

تا همین چند وقت پیش برخی کاربران سعی می‌کردند با خرید فالوور فیک هر چه سریع‌تر به هدف مورد نظر خود برسند. غافل از اینکه فالوورهای فیک Instagram نه مخاطب هدف آن‌ها هستند و نه واقعی‌اند! در این مقاله پلازا قصد داریم شما را با روش‌های مختلف جذب فالوور واقعی آشنا کنیم. پس اگر برای افزایش فالوورهای پیج خود مشتاق هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فهرست مطالب 

چه عاملی موجب مشکل‌تر شدن فرایند جذب فالوور شده است؟

در گذشته نه چندان دور جذب فالوور در اینستاگرام کار چندان مشکلی نبود. اما در چند مدت اخیر، اینستاگرام با پیشرفت و کامل کردن الگوریتم خود، سعی می‌کند افرادی که محتوای جذابی تولید می‌کنند و لایق دیده شدن هستند، بتوانند فالوور بیشتری جذب کنند.

افزایش 1000 فالوور اینستاگرام

از نکاتی که موجب سخت‌تر شدن جذب فالوور در اینستاگرام می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وجود تعداد بالایی از پیج‌های قدیمی و محبوب
  • مسدود شدن ربات‌های جذب فالوور
  • قوانین سخت گیرانه اینستاگرام

قدم اول، طراحی جذاب و اصولی

اولین قدم برای افزایش ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام توجه به طراحی ظاهری پیج است. پیش از هر چیزی یاد بگیرید که اصولی پیش روید و یک طراحی زیبا و جذاب برای چیدمان پست خود برنامه ریزی کنید. تلاش کنید یک قالب برای کلیه پست‌ها خود داشته باشید و برای همه محتوای پیج از هارمونی رنگ درستی استفاده کنید.

تغییر اکانت شخصی به بزینسی

در سال ۲۰۱۶ اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت ساخت اکانت تجاری را به آپشن‌های خود افزوده است. اکانت بیزینسی امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌طور مثال می‌توانید اطلاعات پست، اینگیجمنت و ریچ هر استوری و پست را مشاهده کنید. در صورتی که اکانت‌های شخصی از این امکانات بی‌بهره هستند.

همچنین این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا بفهمید مخاطب شما چه کسی است، به چه چیزی علاقمند است و اغلب در چه ساعاتی فعالیت می‌کند و بدین ترتیب به فروش بیشتر و برندسازی کسب و کار شما کمک می‌کند.

استفاده از پروفایل درست

ساخت یک پروفایل حرفه‌ای و طبق الگوریتم اینستاگرام کمک زیادی به شما در جذب فالوور خواهد کرد. در انتخاب عکس باید به برخی نکات توجه کنید. بهتر است چند سوال از خود بپرسید :

  • حساب کاربری شما در چه مورد است و چه هدفی را دنبال می‌کند ؟
  • از کلمات کلیدی و هدفمند در معرفی پیج خود استفاده می‌کنید ؟
  • آیا هشتگ اختصاصی برای حرفه خود دارید ؟

علاوه بر عکس، بخش Name نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. سعی کنید نام برند خود و یا حوزه فعالیتتان را در این بخش بنویسید و بیوگرافی جامعی از خود ارائه کنید. اولین قسمتی که ربات‌های اینستاگرام برای شناخت یک پیج بررسی می‌کنند، بخش پروفایل است. هر چه پروفایل کامل‌تری داشته باشید، اینستاگرام راحت‌تر تشخیص می‌دهد که شما در چه حوزه‌ای فعال هستید.

قدم دوم، تولید محتوای قدرتمند

قدم دوم برای افزایش ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام بعد یک طراحی ظاهری اصولی، رفتن به سراغ تولید محتوای باکیفیت و هدفمند است. محتوای خوب ارتباط مستقیمی با جذب بالای مخاطب داشته و موجب افزایش تعامل فالوورها با شما می‌شود، همچنین باعث افزایش اعتماد فالوورها، پیشی گرفتن از رقبا و کسب شهرت و اعتبار بیشتر خواهد شد.

جذب 1000 فالوور اولیه اینستاگرام

تولید محتوای باکیفیت

نکته کلیدی در تولید محتوا وجود استمرار و هدف مشخص در قرار دادن محتوا است. نکات مختلفی در کیفیت یک محتوا نقش دارند که در ادامه به چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم:

  • در شکل‌های مختلفی تولید محتوا کنید.
  • از کپشن‌های جذاب استفاده کنید.
  • از کپی کردن محتوای دیگران اجتناب کنید.
  • از کلمات خیلی پیچیده استفاده نکنید.
  • از پست‌های اسلایدی استفاده کنید.

هشتگ گذاری اصولی

یکی دیگر از مطالبی که اهمیت بالایی دارد و می‌تواند در جذب بالای فالوور به شما کمک کند، استفاده از هشتگ است. هشتگ گذاری در اینستاگرام، کار دشواری نیست و کافی است از علامت # با عناوین مرتبط و تعداد مشخص زیر پست‌های خود استفاده کنید. همین کار ساده موجب افزایش بازدید و جذب فالوور خواهد شد.

استفاده از هایلایت

با وجود هایلایت‌های اینستاگرام شما می‌توانید موارد دلخواه خود را معرفی نمایید. با افزوده شدن هایلایت به امکانات اینستاگرام، استوری‌های شما بعد از ۲۴ ساعت هم در پروفایل شما قابل مشاهده خواهند بود. اما این سوال مطرح می‌شود که چرا باید استوری‌ها را ذخیره و هایلایت کرد؟ بیشتر اکانت‌ها برای معرفی پیج خود در برداشت اول، به یک بیو اتکا می‌کنند. داشتن یک بیو عالی که چشم را به طرف خود جلب می‌کند اهمیت بالایی دارد. با این وجود بیو تنها مکانی نیست که بتوانید برند خود را معرفی کنید. بلکه از طریق هایلایت می‌توانید داستان برند خود را به اشتراک بگذارید و یا قسمتی از یک آموزش یا هر چیز دیگری را تا مدتی که می‌خواهید با کاربران در قسمت هایلایت‌ها به اشتراک بگذارید.

بعد افزودن هایلایت‌ها سعی کنید از کاورهای مناسبی برای آن‌ها استفاده کنید تا پروفایل شما جذاب شود.

اشتراک گذاری پست در زمان مناسب

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم پس از بیزینسی کردن اکانت می‌توانید زمان مناسب برای انتشار پست‌ها را بیابید. از این طریق بهترین زمان برای انتشار پست‌ها را تشخیص داده و می‌توانید تعامل بیشتری با مخاطبان برقرار کنید.

علاوه بر ساعات بارگذاری پست موردی که نباید از آن چشم پوشی نمایید، تداوم در انتشار پست است. شما با تولید محتوا مدوام و مستمر می‌توانید به اکسپلور راه یافته و جذب فالوور کنید.

قدم سوم، تبلیغات

پس از اینکه قدم‌های قبلی را طی کردید و نسبت به پیش بردن اصولی پیج خود اطمینان حاصل کردید، نوبت به تبلیغات می‌رسد. تبلیغات مناسب، بهترین راه برای جذب فالوور با سرعت بالا است. تبلیغات در بستر یک رسانه بین المللی پرطرفداری همچون اینستاگرام، یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید. در واقع برای جذب ۱۰۰۰ فالوور اولیه اینستاگرام در کنار رعایت اصول اولیه، بایستی در زمینه تبلیغات هم فعالیت کنید و از اینفلوئنسرهای محبوب این رسانه کمک بگیرید.

افزایش 1000 فالوور اینستاگرام

تبلیغات در فضای مجازی

شما می‌توانید به کمک اینفلوئنسرها و پیج‌های معروف، کانال‌های تلگرام و واتساپ و دیگر پلتفرم‌‌ها، پیج و محتوا خود را تبلیغ کرده و به سرعت فالوور جذب کنید. در صورتی که نمی‌خواهید هزینه بالایی برای بازاریابی و تبلیغ صرف کنید، به جای اینفلوئنسرهای مشهور با میکرو اینفلوئنسرها همکاری کنید. اینفلوئنسرهای کوچک اغلب فالوورهای کمتری دارند، اما ارتباط زیادی با فالوورهای خود برقرار می‌کنند.

استراتژی‌های جذاب (چالش ها و مسابقات)

مسابقه‌های تبلیغاتی اینستاگرام تاثیر زیادی در افزایش فالوور دارند و تعامل صفحه را بالا برده و در جذب فالوور معجزه می‌کنند. روش‌های مختلفی جهت برگزاری مسابقه وجود دارد و هر فرد مطابق با سلیقه و ایده‌های خود می‌تواند بهترین روش را برای برگزاری مسابقه انتخاب کند.

سخن پایانی

افزایش ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام یکی از موضوعات مهم برای پیج‌های تازه راه اندازی شده است. در این مطلب سعی کردیم اصولی‌ترین راهکارها برای شروع فعالیت و جذب فالوور را به شما آموزش دهیم. با استفاده از این راهکارها می توانید علاوه بر افزایش تعداد فالوور، میزان تعامل خود مخاطبین بازار هدف را بهبود بخشید. برای جذب ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام همیشه به خاطر داشته باشید که تولید محتوای اصولی، ترند و خلاقانه بیشترین اهمیت را دارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا