سریال و انمیشن

چگونه شیبا رایگان بگیریم؟

چگونه شیبا رایگان بگیریم؟

اگر با نگاهی منصفانه به بازار نگاه کنیم، شاید بتوان گفت جدی‌ترین رقیب دوج کوین برای تصاحب جایگاه پادشاهی میم کوین‌ها، توکن شیبا اینو است که در مدت زمان کم فعالیت خود، توجه بسیاری از معامله‌گران را به خود جلب کرده است. شیبا اینو، دومین میم کوین بزرگ بازار رمزارزهاست که تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته و برخی از معامله‌گران با سرمایه‌گذاری درست در آن، ره صد ساله را یک‌شبه طی کرده‌اند. محبوبیت گسترده شیبا باعث شده تا در سال‌های اخیر، بسیاری به دنبال خرید و حتی دریافت آن به صورت رایگان باشند.

شیبا اینو چیست؟

شیبا اینو با نماد SHIB، یک میم کوین غیرمتمرکز در بلاکچین اتریوم است که در ماه آگوست سال 2022، توسط فرد یا گروهی ناشناس با نام ریوشی راه‌اندازی و به بازار عرضه شد. این میم کوین که با شعار «قاتل دوج کوین» به بازار وارد شد، خیلی زود توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد و در بازار صعودی سال 2020-2021، یکی از بهترین عملکردها را به نمایش گذاشت.

مشابه با دوج کوین، شیبا اینو نیز نماد خود را از نژاد سگ‌های شیبا اینو الهام گرفته است و با شکل و شمایل طنزگونه‌اش بسیاری از سرمایه‌گذاران را جذب خود کرده است.

اگرچه شیبا اینو در گروه میم کوین‌ها قرار می‌گیرد، اما ویژگی‌های این ارز دیجیتال باعث می‌شود تا یک سر و گردن از سایر رقبایش بالاتر باشد. در حقیقت، تیم توسعه شیبا در سال‌های اخیر تلاش کرده تا با معرفی محصولات مختلفی از جمله یک صرافی غیرمتمرکز با نام شیبا سواپ (ShibaSwap) و یک شبکه لایه 2 با نام شیباریوم (Shibarium)، کاربرد، یعنی چیزی که سایر میم کوین‌ها فاقد آن هستند را به این پروژه اضافه کند.

فعالیت توسعه‌دهندگان شیبا در سال‌های اخیر به همراه رشد چشمگیر این میم کوین در چرخه قبلی باعث شده تا در حال حاضر، بسیاری از معامله‌گران، با پیش‌بینی تکرار گذشته، به سراغ شیبا بیایند.

چگونه شیبا رایگان بگیریم؟

حالا به سوال اصلی این مطلب می‌رسیم؛ چگونه شیبا رایگان بگیریم؟ روش‌های مختلفی برای دریافت شیبا اینو به صورت رایگان وجود دارد، با این حال، به خاطر داشته باشید که هیچ تضمینی برای آنها وجود ندارد و باید با تحقیق کامل از آنها استفاده کرد.

فاست‌های ارز دیجیتال

استفاده از فاست‌های ارز دیجیتال همواره یکی از راه‌های محبوب کسب ارز دیجیتال رایگان بوده است. اگرچه تعداد این فاست‌ها نسبت به سالیان گذشته، به خصوص سال‌های ابتدایی بیت کوین کاهش یافته است، همچنان می‌توان از آنها برای دریافت رایگان ارزهای دیجیتال مثل شیبا استفاده کرد. در فاست‌ها، معمولا از کاربران درخواست می‌شود تا کاری مثل تماشای تبلیغات یا شرکت درنظرسنجی‌ها را انجام دهند و در ازای آن، به آنها پاداش می‌دهد.

از جمله فاست‌های معروف شیبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • freeshibainu.com

  • shibainufaucet.com

شرکت در ایردراپ‌ها

ایردراپ دریافت شیبا

یکی دیگر از راه‌های دریافت شیبا رایگان، شرکت در ایردراپ‌های مختلف است. اگرچه از زمان عرضه شیبا نزدیک به 4 سال گذشته است، هنوز هم برخی از پروژه‌ها ممکن است به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی خود، توکن‌های شیبا اینو را بین کاربران توزیع کنند. برای پیدا کردن ایردراپ‌های شیبا می‌توانید به وب‌سایت DappRadar مراجعه کنید.

بازی‌های Play-to-Earn

برخی از بازی‌های بلاکچینی در ازای بازی کردن به کاربران توکن شیبا پاداش می‌دهند. از جمله این بازی‌ها می‌توان به شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) اشاره کرد.

استیکینگ

استیکینگ شیبا

یکی دیگر از راه‌های دریافت شیبا رایگان، استیکینگ و کشت سود این ارز دیجیتال است. البته این راه‌ها رایگان نیستند و به یک سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارند، با این حال، پس از آن می‌توانید بر روی شیباهای خود، در قالب توکن SHIB سود کسب کنید.

تامین نقدینگی در شیبا سواپ

شیبا سواپ صرافی غیرمتمرکز اکوسیستم شیباست و شما می‌توانید با تامین نقدینگی این صرافی، در قالب توکن SHIB سود بگیرید.

مسابقات و تبلیغات

برخی از وب‌سایت‌ها و انجمن‌ها مسابقات و تبلیغاتی برگزار می‌کنند و در آن، به برندگان در قالب شیبا اینو پاداش می‌دهند. برای شرکت در این مسابقات و کمپین‌ها باید وظایف خاصی، مثل نوشتن یک پست وبلاگی در مورد شیبا یا ساخت یک ویدیو برای این میم کوین را انجام دهید.

برنامه ریفرال صرافی‌های ارز دیجیتال

یکی دیگر از راه‌های کسب شیبا رایگان، استفاده از برنامه ریفرال صرافی‌هاست. شما می‌توانید با به اشتراک گذاشتن کد یا لینک ریفرال خود در صرافی‌های ارز دیجیتال مثل صرافی ارز دیجیتال والکس، بخشی از کارمزد اخذ شده از معاملات شیبا اینوی دوستانتان را به صورت رایگان و برای همیشه دریافت کنید. دقت کنید که آدرس رسمی صرافی ارز دیجیتال والکس تنها آدرس روبرو است: https://wallex.ir. شما می‌توانید قیمت شیبا اینو و سایر ارزهای دیجیتال را نیز در صرافی والکس مشاهده کنید.

تعامل با جامعه شیبا

بسیاری از پروژه‌های ارز دیجیتال از جمله میم کوین‌هایی مثل شیبا، به اعضای فعال جامعه خود پاداش می‌دهند. شما می‌توانید با مشارکت در انجمن‌ها، کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، صفحه ردیت یا رویدادهایی که توسط جامعه شیبا اینو سازمان‌دهی شده، این میم کوین را پاداش بگیرید.

منبع: پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا