سریال و انمیشن

سفارش تولید محتوا، بهترین روش برای یافتن مشتریان عصر دیجیتال!

سفارش تولید محتوا، بهترین روش برای یافتن مشتریان عصر دیجیتال!

سفارش تولید محتوا چیست و عملکرد آن چگونه است؟ در این خبرنامه قصد داریم شما را با بهترین روش برای اتصال به مشتریان جدید آشنا کنیم. سفارش تولید محتوا می تواند انقلابی در کسب و کار شما به وجود آورد؛ بدون اینکه نیاز باشد زمان زیادی را برای جذب مخاطبانتان صرف کنید. اما این روش چگونه می تواند مشتریان را تا چند برابر افزایش دهد. چگونه برای تولید محتوا اقدام کنیم؟ در کجا باید محتوا را منتشر کنیم؟ چطور از روش های آنلاین مشتری جذب کنیم؟ چه مراکزی خدمات تولید محتوا ارائه می دهند و چگونه بهترین مرکز تولید محتوا را پیدا کنیم؟ در ادامه علاوه بر پاسخ این سوالات، به شما خواهیم گفت که چگونه با دنیای تکنولوژی و دیجیتال همسو شوید و با سرعتی باور نکردنی محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید؛ همراه ما باشید.

تولید محتوا= فروش در سطح جهانی

تولید محتوا یا سفارش تولید محتوا با اهداف متفاوتی انجام میشود. محتوا فرمت های مختلفی دارد و در بسترهای مختلفی قابل انتشار است. حتما شما با محتواهایی که در فضای مجازی مانند اینستاگرام منتشر می شوند آشنا هستید. محتواهایی با موضوعات آموزشی، انگیزشی، سرگرمی، طنز، تبلیغاتی و….

همگی این تصاویر، ویدیوها و متن های منتشر شده در اینستاگرام، نوعی محتوا هستند. اما این موضوع چه ارتباطی با رونق کسب و کار دارد؟ بیایید نگاهی وسیع تر به تولید محتوا داشته باشیم. زمانی که سوالی داریم یا با چالشی مواجه می شویم، اولین قدم این است که از طریق اینترنت موضوع مورد نظرمان را در موتورهای جستجو (معمولا گوگل) سرچ می کنیم و از این طریق به دنبال پاسخ سوال و یا راه حل مشکل خود می گردیم. (اینطور نیست؟)

فرض کنید برای مثال شخصی به دنبال بهترین گوشی میان رده سامسونگ است و همین عبارت را در گوگل سرچ می کند. اولین سایتی که بهترین اطلاعات را در این زمینه منتقل می کند را مطالعه می کند و با مقایسه امکانات و قابلیت های گوشی های معرفی شده، به یک انتخاب نهایی می رسد. در انتهای توضیحات مقاله هم با یک پیشنهاد مقرون به صرفه مواجه می شود. برای مثال، خرید اقساطی یکساله با سود پایین، 20 درصد تخفیف ویژه به مناسبت… یا فروش گوشی با ارائه تجهیزات جانبی رایگان. در این لحظه تصمیم به خرید گرفته و برای خرید گوشی از این سایت اقدام می کند.

و حالا “تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل”

تعداد جستجوی عبارت «خرید گوشی» ماهانه به طور میانگین 100 – 1K است. با تولید محتوای با کیفیت و مستمر یا سفارش تولید محتوا از مراکز معتبر، به راحتی می توانید رتبه های برتر گوگل را با یک کلید واژه پربازده کسب کنید و سهم زیادی از این میزان جستجو را از آن خود کنید و مشاهده کنید که مشتریان شما روز به روز افزایش می یابند. مهم نیست که در چه حوزه ای فعالیت می کنید؛ همیشه افرادی در بستر اینترنت متقاضی خرید محصولات یا خدمات شما هستند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ رایا
سفارش تولید محتوا

مزایای فروش اینترنتی و راه اندازی وب سایت برای کسب و کارهای مختلف

داشتن یک وب سایت و به وجود آوردن شرایط فروش آنلاین می تواند به چندین شکل به شما در کسب و کارتان کمک کند. در این بخش به برخی از مزایای مشترک فروش آنلاین و راه اندازی وب سایت برای مشاغل مختلف اشاره می کنیم.

  • دسترسی به بازار فروش گسترده
  • فراهم کردن شرایط پیشرفت
  • ایجاد اعتبار و تخصصی بودن خدمات ارائه شده
  • تبلیغ محصولات و خدمات با کمترین هزینه
  • دسترسی به استراتژی های تبلیغاتی بسیار متنوع و پربازده
  • فراهم کردن امکان تجزیه و تحلیل داده ها و انتخاب بهترین رویکردها
  • شناخته شدن برند شما
  • و در آخر، داشتن فروش آنلاین، تا چند برابر بیشتر از فروش فیزیکی

فروش آنلاین را از کجا شروع کنیم؟

شروع یک کسب و کار آنلاین شاید در نگاه اول چالش برانگیز باشد اما با یک برنامه ریزی دقیق، سفارش تولید محتوا و به طور کلی کمک گرفتن از افراد متخصص در این حوزه، همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد و جای نگرانی باقی نخواهد ماند. در ادامه شما را با مراحلی که باید پیش از شروع کسب و کار اینترنتی بدانید آشنا می کنیم. این یک چک لیست برای شروع کسب و کار اینترنتی شماست که بهتر است آن را برای خود ذخیره کنید تا در طی مسیر، درستی راه را با آن بررسی کنید.

  • مشخص کردن محصولات یا خدمات
  • تحقیق بازار
  • راه اندازی وب سایت یا فروشگاه آنلاین
  • برنامه ریزی امور مالی
  • سفارش مقاله برای سایت و بهینه سازی موتورهای جستجو
  • تبلیغات و بازاریابی آنلاین
  • برنامه ریزی برای پشتیبانی و خدمات مشتریان
  • ارزیابی و ممیزی محتوا
  • توسعه کسب و کار
شرکت دیجیتال مارکتینگ رایا
شرکت دیجیتال مارکتینگ رایا

بهترین شرکت خدمات تولید محتوا

مراحلی که برای شما ارائه شد اموری کاملا تخصصی هستند و تک به تک اهمیت ویژه ای در رسیدن به هدف نهایی، یعنی افزایش فروش آنلاین دارند. اگر هر یک از این مراحل به درستی انجام نشود ممکن است هزینه و زمانی که برای این کار صرف شده بی نتیجه بماند؛ بنابراین کار را باید به کاردان سپرد. برای این که بتوانید تمام مراحل فوق را بدون کوچکترین چالشی پشت سر بگذارید ما رایا مارکتینگ را به شما معرفی می کنیم.

در رایا مارکتینگ روزانه بیش از صدها سفارش تولید محتوا ثبت می شود. مشاوره سئو، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، آنالیز سایت، دیتا اینتری، تولید محتوای متنی، صوتی و تصویری تنها بخشی از خدمات شرکت رایا مارکتینگ است.

جمع بندی

مقابله با افزایش نرخ ارز، تحریم ها و تورم در حال حاضر امری اجتناب ناپذیر است. برای افزایش درآمد و افزایش فروش باید گام هایی موثر و اصولی برداشت. یکی از راه های تضمینی افزایش درآمد در هر شرایط اقتصادی، تولید محتواست. تنها چیزی که به آن نیاز دارید محتوایی است که مورد تایید گوگل باشد، بتواند جایگاه خوبی در نتایج آن کسب کند، نیاز مخاطبان را رفع کند، ایجاد اعتبار کند و کیفیت کار شما را تضمین کند.

برای سفارش تولید محتوا در رایا مارکتینگ کافی است با شماره 02147628500 تماس بگیرید. لازم به ذکر است که این مجموعه پیش از ثبت سفارش مشاوره رایگان ارائه می دهد. علاوه بر این برای اطمینان شما از کیفیت مقالات، محتوای اول را به عنوان تست و هدیه به شما تقدیم می کند.

مراقب باشید که الگوریتم های موتورهای جستجو همواره در حال تغییر هستند و تنها در صورتیکه با این تغییرات همگام باشید می توانید این موفقیت لذت بخش را تجربه کنید.

الگوی رقبای خود باشید!

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا