سریال و انمیشن

بهترین جاهای تفریحی آنتالیا کدامند؟ | راهنمای کامل تفریح در آنتالیا

بهترین جاهای تفریحی آنتالیا کدامند؟ | راهنمای کامل تفریح در آنتالیا

برای تفریح در آنتالیا کجا بریم؟ مهیج‌ترین تفریحات آنتالیا کدامند؟ بهترین جاهای تفریحی آنتالیا با هیجان‌انگیرترین تفریحاتی هستند که برای گردشگران طراحی شده‌اند و با هر سن و سال و سلیقه‌ای در سفر به شهر آنتالیا می‌توانید اوقات خوشی را سپری کنید. جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متنوعی در آنتالیا وجود دارد که با هر سلیقه‌ای همخوانی داشته و مخاطبین خاص خود را جذب می‌کنند. از مجموعه پارک‌ها گرفته تا سورتمه‌سواری بر روی یخ و گلف بازی که برای کودکان و بزرگسالان جذابیت زیادی دارند. از آنجایی که تعداد مکانهای تفریحی آنتالیا بسیار زیاد می‌باشد ما تنها سعی کرده‌ایم تا لیستی از بهترین‌ جاهای تفریحی آنتالیا از نظر گردشگران را برایتان جمع آوری کرده و در اختیارتان قرار دهیم.

همچنین بخوانید :

در کل دنیا شهری همچون آنتالیا نمی‌توانید پیدا کنید که از هر لحاظ باب میل گردشگران باشد و هر چه می‌خواهید را در آنجا همزمان در اختیار داشته باشید. این شهر با تمام مراکز تفریحی که دارد برای یک سفر مهیج بهترین گزینه می‌باشد. تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا شما را با مجموعه‌ای از بهترین تفریحات آبی، برفی و تفریحات هوایی که می‌توانید در آنتالیا آنها را تجربه کنید بیشتر آشنا کنیم.

فهرست مطالب

لیست بهترین جاهای تفریحی آنتالیا

لیست بهترین جاهای تفریحی آنتالیا
لیست بهترین جاهای تفریحی آنتالیا

شهر آنتالیا به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی که برخوردار می‌باشد دارای تابستان‌هایی به شدن گرم و خشک است و زمستان‌های معتدلی دارد. شاید به همین خاطر است که اغلب گردشگران برای سفر به آنتالیا فصل زمستان را انتخاب میکنند. شما در هر فصل سال که بخواهید سفری تفریحی به این شهر زیبا داشته باشید به راحتی می‌توانید از بهترین جاهای تفریحی آن استفاده کرده و لذت سفر خود را چندین برابر کنید. در تابستان‌ها می‌توانید از مهیج‌ترین تفریحات آبی آنتالیا همچون پارک آبی، غواصی، رفتینگ و… بهره‌مند شوید و در زمستان با وجود اینکه شاهد بارش برف در آنتالیا نخواهید بود می‌توانید از تفریحات برفی همچون اسکی روی یخ و روی برف بهره‌مند شده و تجربه خاصی را بدست آورید. در ادامه شما را با مراکز تفریحی متنوع آنتالیا بیشتر آشنا خواهیم کرد.

1- پارک آبی آکوا

تفریحات آبی از بهترین جاهای تفریحی آنتالیا
آشنایی با تفریحات آبی آنتالیا

اگر در سفر به آنتالیا ترجیح می‌دهید به جای تفریحات ساحلی، تفریح مهیج دیگری را در این شهر انجام دهید پیشنهاد ما به شما رفتن به پارک آبی آکوا است که بزرگترین پارک آبی کشور ترکیه به شمار می‌آید. پارک آبی آکو که از جمله بهترین پارک‌های آبی در آسیا به شمار می‌آید دارای امکانات تفریحی مهیجی است که برای هر گردشگر جذابیت خاص خود را دارد و بدون شک تفریح برای یکبار هم که شده در این مجموعه آبی لذت بخش خواهد بود.

این مرکز آبی که از جمله مهیج‌ترین تفریحات آبی در شهر آنتالیا می‌باشد در سال 1994 در ساحل دریای مدیترانه در منطقه کنیالتی آنتالیا احداث شد و در حال حاضر یکی از مجهزترین پارک‌های آبی در کشور ترکیه به شمار می‌آید.

امکانات تفریحی

  • سرسره‌های آبی
  • استخر
  • سرزمین دلفین‌ها
  • بانجی جامپینگ
  • رفتینگ

امکانات رفاهی

  • رستوران
  • سینما
  • پارکینگ

راه‌های دسترسی

  • ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت 10:00 تا 18:00
  • آدرس: Meltem Mh., Dumlupınar Blv. Konyaaltı Koruluğu, 07030 Muratpaşa/Antalya, Turkey

2- پارک آبی ریکسوس

تفریحات آبی - جذاب ترین جاهای تفریحی آنتالیا
معرفی پارک آبی ریکسوس

یکی دیگر از تفریحات آبی مهیج در انتالیا، پارک آبی ریکسوس می‌باشد. این پارک آبی نیز یکی از بهترین مراکز تفریحی در آنتالیا می‌باشد که طرفداران خاص خود را دارد و از جمله معروفترین پارک‌های آبی موجود در آنتالیا می‌باشد که با مرکز شهر تنها 50 کیلومتر فاصله دارد.

این پارک آبی شامل بخش‌های تفریحی مختلفی همچون: برج تروجان، نمایش دلفین‌ها، آبشار، سرسره U شکل و وسایل بازی می‌باشد.

  • آدرس: آنتالیا، منطقه بلک، پارک آبی ریکسوس
  • ساعت فعالیت:  از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر

3- غواصی در آنتالیا

غواصی از بهترین جاهای تفریحی آنتالیا
کشف دنیای زیر آب

شاید خیلی از شما دوستان باشید که علاقه زیادی دارید بدانید در زیر آب‌های مدیترانه چه خبر است. خب، اصلا جای نگرانی نیست چرا که با سفر به آنتالیا و غواصی کردن به راحتی می‌توانید به کشف دنیای زیر آب دست پیدا کنید. غواصی کردن در آب‌های مدیترانه یکی دیگر از مهیج‌ترین تفریحات آبی در آنتالیا است که برای انجام آن به تجهیزات مخصوصی همچون: ماسک غواصی، بال های غواصی و تانک هوا نیاز دارید.

برای انجام این تفریح مهیج، اگر تا بهحال غواصی نکرده‌اید جای نگرانی وجود ندارد چرا که در یک جلسه آموزشی‌های لازم داده خواهد شد و شما را توجیح خواهند کرد که چطور می‌توانید از انجام این تفریج مهیج لذت ببرید. جهت انجام این تفریح مهیج در آنتالیا بهتر است به مراکز خوب غواصی در این شهر همچون مرکز غواصی Stingray،Antalya Diving Center و dolphin Dive مراجعه کنید.

4- رفتینگ آنتالیا

تور رفتینگ آنتالیا
تور رفتینگ آنتالیا

یکی از تفریحات و ورزش‌های دلچسبی که می‌توانید در سفر به آنتالیا آنرا تجربه کنید رفتینگ سواری است. در این تفریح مهیج با سوار شدن قایق‌های بادی همراه با سایر قایق‌ران‌ها باید پارو زده و قایق را به امواج رودخانه بسپارید. اگر در سفر به آنتالیا دوست داشتید این تفریح آبی مهیج را انجام دهید لزوما نیازی به بلند بودن شنا نیست چرا که لیدر تور همواره مراقب شما خواهد بود.

رفتینگ آنتالیا بر روی آب‌های خروشان رودخانه کوپرولوکانیون انجام می‌شود که یکی از بهترین مکانها برای تفریحات آبی آنتالیا به حساب می‌آید. این رودخانه دارای 14 کیلومتر طول می‌باشد و دارای قیمت‌های پر پیچ و خمی است که هیجان رفتیگ سواری را چندین برابر می‌کند.

5- مرکز تفریحی اسکی هیپ ناتیک

اسکی روی آب آنتالیا
اسکی روی آب در پارک کابلی هیپ نوتیس آنتالیا

اگر به ورزش اسکی علاقه زیادی دارید و دوست دارید هم اسکی روی آب و هم اسکی روی برف را برای اولین بار تجربه کنید با سفر به آنتالیا این فرصت را در اختیار خواهید داشت.

اسکی هیپ ناتیک در واقع اسکی روی آب است که توسط یک برد با طول 1/5 متر روی سطح آب قرار می‌گیرید. برای انجام این تفریح مهیج شما باید دسته پلاستیکی که از هلی‌کوپتر بالای سرتان آویزان شده است را محکم بگیرید، تا با حرکت هلی‌کوپتر با سرعتی متغیر، روی سطح آب سر بخورید و جابه‌جا شوید.

برای انجام این تفریح آبی مهیج حتما باید جلیقه غریق‌نجات و لباسی سبک بپوشید تا در هنگام افتادن داخل دریا با مشکلی رو‌به‌رو نشوید. البته جای نگرانی نیست چرا که در کنار شما یک قایق موتوری قرار دارد تا با بروز کوچک‌ترین مشکل شمارا از آب بیرون بکشد.

  • آدرس: آنتالیا، ماناوگات، مرکز ماناوگات
  • ساعت فعالیت: از ساعت 9 صبح الی 7 شب

6- کشتی تفریحی

آشنایی با کشتی تفریحی آنتالیا
آشنایی با کشتی تفریحی آنتالیا

تفریحات آبی در آنتالیا بسیار متنوع می‌باشند بنابراین انتخاب از میان آنها کمی کار سختی خواهد بود. یکی دیگر از بهترین جاهای تفریحی آنتالیا، تور کشتی تفریحی است که می‌توانید قبل از طلوع خورشید سفری به آب‌های دریای مدیترانه داشته باشید و پس از غروب خورشید هم به ساحل بازگردید. این تفریح در شهر آنتالیا مناسب آن دسته از گردشگرانی است که می‌خواهند جشن و پایکوبی را بر روی دریا تجربه کنند.

اگر تصمیم دارید که از این تفریح آبی در آنتالیا استفاده کنید باید بدانید بسته به تور کشتی سواری که انتخاب می‌کنید، امکانات و سرگرمی‌های مختلفی را تجربه خواهید کرد. از جذابترین برنامه‌ها که بیشتر آنها در تمامی کشتی‌های تفریحی یکسان می‎‌باشند می‌توان به خوراکی‌های شاهانه، موسیقی زنده روی عرشه کشتی، رقص و پایکوبی و تفریحات آبی اشاره کرد. در ضمن در برخی از این تورهای کشتی تفریحی برای کودکان نیز سرگرمی‌های خاصی وجود دارد. بنابراین، می‌توانید گفت: کشتی تفریحی یکی از بهترین مکانهای تفریحی آنتالیا همراه با خانواده می‌باشد.

7- جت اسکی

بهترین جاهای تفریحی آنتالیا کدامند؟ | راهنمای کامل تفریح در آنتالیا
جت اسکی در آنتالیا

اگر به تفریحات آبی با سرعت و هیجان زیاد علاقه‌مند هستید، حتما جت اسکی در آنتالیا را تجربه کنید. سوار شدن و هدایت این وسیله تفریحی تقریبا کار آسان و راحتی است و هر شخصی به راحتی می‌تواند بدون اینکه تجربه قبلی داشته باشد آنرا هدایت کند. سرعت بالایی که جت اسکی دارد جذابیت تفریحات آبی را چندین برابر می‌کند و برای گشت و گذار در دریاها و اقیانوس‌ها بهترین گزینه است. به همین خاطر است که گردشگران زیادی در سفر به آنتالیا به سراغ این تفریح مهیج رفته و به آن علاقه زیادی دارند.

8- شهربازی‌های آنتالیا

بهترین جاهای تفریحی آنتالیا برای کودکان
آشنایی با بهترین شهربازی‌های آنتالیا

از جمله تفریحاتی که برای هر سن و سالی جذابیت دارد شهربازی‌ها هستند. در شهر آنتالیا هم شهربازی‌های متنوع زیادی وجود دارند که برای هر سن و سالی امکانات تفریحی متنوعی را ارائه می‌دهند. بسیاری از شهربازی‌های شهر آنتالیا در مراکز خرید این شهر قرار دارند و از جمله شهربازی‌های سرپوشیده به شمار می‌آیند. شما با یک پاساژ گردی ی‌توانید سری هم به این شهربازی‌ها زده و کمی تفریح کنید.

یکی از مهیج‎‌ترین شهربازی‌های آنتالیا که پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود حتما به این مرکز تفریحی مراجعه کنید شهربازی رو باز اکتور آنتالیا است که حدود ۲۰‌سالی می‌شود که این شهربازی ساخته شده است. در این شهربازی شما هر تفریحی که دلتان بخواهد از سرزمین عجایب، چرخ و فلک، بازی‌های کامپیوتری، سرسره‌های عظیم و سینمای 5بعدی و… را می‌توانید انجام دهید. این شهر بازی قدیمی در آنتالیا دارای وسایل هیجان‌انگیزی برای سرگرمی کودکان می‌باشد.

شهر بازی اکتور آنتالیا

پارک ژوراسیک آنتالیا

شهربازی سرپوشیده دنیای برف

  • آدرس: آنتالیا، کونیالتی، آنتالیا آکواریوم
  • ساعت فعالیت: از 10 صبح تا 10 شب

9- پاراگلایدر

بهترین جاهای تفریحی آنتالیا کدامند؟ | راهنمای کامل تفریح در آنتالیا
تفریحات هوایی در آنتالیا

اگر ترس از ارتفاع ندارید و از هیجان لذت می‌برید یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید در سفر به آنتالیا انجام دهید پاراگلایدر است که در منطقه‌ای به نام اولانسکی انجام می‌شود. برای انجام این تفریح مهیج و هیجان انگیز قبل از هر چیز باید از شرایط آب و هوایی منطقه به خوبی اطلاع داشته باشید.

برای پرواز با پاراگرایدر شما نیاز به تجربه قبلی ندارید فقط کافیست شجاع باشید. این تفریح هوایی مهیج که در ارتفاعات بسیار زیادی در کوه‌های اطراف آنتالیا انجام می‌شود اینگونه است که شما با چتری بزرگ از ارتفاع به پایین می‌پرید و چتر توسط مربی هدایت می‌شود تا شما گشت و گذار جانانه‌ای بر فراز دشت‌ها و مناظر طبیعی زیبای آنتالیا داشته باشید.

10- پاراسل

بهترین جاهای تفریحی آنتالیا کدامند؟ | راهنمای کامل تفریح در آنتالیا
تجربه پاراسل سواری در آنتالیا

وقتی صحبت از تفریحات آبی مهیج در آنتالیا به میان می‌آید، صحبت نکردن درباره پاراسل سواری در این شهر کم لطفی است. در سواحل آنتالیا تفریحات آبی بسیار مهیجی را می‌توانید تجربه کنید که یکی از پرطرفدارترین آنها پاراسل است. این تفریح مهیج تلفیقی از  چتربازی و موج‌سواری است.

برای پارسل سواری شما به چتر بزرگی متصل خواهید شد و این چتر توسط یک قایق تندرو کشیده می‌شود. با حرکت قایق طناب کشیده شده و چتر در جریان سریع هوا مقاومت می‌کند و شما با چتر به بالا خواهید رفت. از آنجایی که پاراسل‌سوار از ارتفاع زیاد روی دریا پرواز می‌کند، منظره‌ای تماشایی پیش رویش قرار می‌گیرد.

پاراسل سواری از جمله بهترین تفریحات هوایی و آبی در آنتالیا است که می‌تواند در سواحل آنتالیا آنرا انجام دهید.

12- تله کابین

بهترین جاهای تفریحی آنتالیا کدامند؟ | راهنمای کامل تفریح در آنتالیا
آشنایی با تله کابین آنتالیا

یکی از بلندترین و طولاتی‌ترین تله کابین‌های جهان، تله کابین الیمپوس شهر آنتالیا است که به عنوان دومین تله کابین اروپا شناخته شده است. این جاذبه تفریحی در 50کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و حد وسط تکیروا، در شهرستان کمر و منطقه تاهتالی قرار دارد. این تله کابین هیجان‌انگیز دارای 4هزار متر طول است که در ارتفاع 2365متری از سطح دریا و بر فراز کوه‌های تاهتالی حرکت می‌کند.

13- سورتمه سواری در دریاچه یخ زده چیلدیر

بهترین جاهای تفریحی آنتالیا کدامند؟ | راهنمای کامل تفریح در آنتالیا
لذت سورتمه سواری در دریاچه یخ زده چیلدیر

از هیجان انگیزترین تفریحات برفی که در سفر به آنتالیا می‌توانید انجام دهید سورتمه سوار در دریاچه یخ زده چیلدیر است. دریاچه چیلدیر پس از وان، دومین دریاچه بزرگ منطقه آناتولی شرقی ترکیه است که در ماه‌های زمستان کاملا یخ می‌زند و  زمانیکه ضخامت یخ به ۴۰ تا ۴۵ سانتی‌متر می‌رسد بهترین زمان برای تفریحات یخی و برفی همچون سورتمه سواری است.

هیجان سورتمه سواری در این دریاچه آنقدر زیاد است که باعث شده این مکان به یکی از بهترین جاهای تفریحی آنتالیا تبدیل شود و طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

14- پیست اسکی ساکلیکنت

بهترین جاهای تفریحی آنتالیا کدامند؟ | راهنمای کامل تفریح در آنتالیا
پیست اسکی ساکلیکنت کجاست

یکی از محبوب‌ترین شهرهای توریستی ترکیه شهر آنتالیا است که دارای جاذبه‌های دیدنی و تفریحی بسیار زیادی می‌باشد پیست اسکی ساکلیکنت است. این پیست یکی از بهترین جاذبه‌های گردشی آنتالیا در زمستان است که تا سالانه تعداد زیادی از سراسر جهان برای اسکی کردن به این مکان تفریحی سفر می‌کنند.

پیست اسکی ساکلیکنت دارای امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی است و جز بهترین مراکز تفریحی زمستانی در آنتالیا محسوب می‌شود. این پیست اسکی که در ۴۵ کیلومتری غربی آنتالیا واقع شده و در ماه‌های آبان و اردیبهشت یکی از مهمترین جاذبه‌های تفریحی آنتالیا به شمار می‌آید.

منطقه‌ای که پیست اسکی ساکلیکنت در آنجا واقع شده از جمله مناطق کوهستانی وسیع و جزئی از رشته کوه توروس است و ارتفاع پیست آن به ۱۸۵۰ متر بالاتر از سطح دریا می رسد.

پیست اسکی ساکلیکنت دارای حدوداً ۴ مسیر برای اسکی کردن است که هر یک ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

مسیر قرمز این پیست طولی به اندازه ۴۰۰۰ متر مربع دارد و شیب زیاد و پر پیچ و خم و برای افراد حرفه‌ای بهترین مسیر است. از دیگر مسیرهای این پیست اسکی، مسیر سیاه است که طول ۱۵۰۰ متری دارد و شیب آن چندان زیاد نیست این پیست بیشتر مناسب کسانی است که سختشان است بالای این مسیر بروند و با استفاده از تله ستیژ می‌توانند به بالای مسیر سیاه خود را برساند.

مسیر آبی پیست اسکی ساکلیکنت دارای شیب آرامی است که دارای ۱۵۰۰ متر طول می‌باشد و برای افراد حرفه‌ای مناسب نیست چرا که این پیست بیشتر برای آموزش اسکی بازهای تازه کار استفاده می‌شود.

مسیر زرد کوتاه‌ترین مسیر است و برای کسانی است که هیچگونه آموزشی برای اسکی سواری ندیدند طول این مسیر ۳۰۰ متر است در این مسیر تیوب‌هایی وجود دارد که به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار داده می‌شود.

امکانات

  • تله‌ سی ‌یژ
  • تل اسکی
  • پاراگلایدر

راه‌های دسترسی

  • آدرس: Güzle Mahallesi, 07800 Korkuteli/Antalya, Turkey

15- اسب سواری

بهترین جاهای تفریحی آنتالیا کدامند؟ | راهنمای کامل تفریح در آنتالیا
تجربه اسب سواری در آنتالیا

بدون شک هر یک از تفریحاتی که در آنتالیا انجام می‌دهید هیجان و لذت خاص خود را دارد که به راحتی نمی‌توان از کنار آنها گذشت. بنابراین برای سفر به آنتالیا برای اینکه بیشتر زمان خود را به خوشگذرانی اختصاص دهید بهتر است انواع تفریحات آبی، هوایی و سرگرمی‌های هیجان انگیز را در آنتالیا تجربه کنید.

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز در آنتالیا که می‌خواهیم به شما پیشنهاد کنیم، سوارکاری در آنتالیا است. در این شهر توریستی تعداد باشگاه‌های سوارکاری متنوعی وجود دارند که درب آنها همیشه به روی علاقمندان به سوارکاری باز است.

مجموعه باشگاه‌های سوارکاری آنتالیا از مرکز شهر خیلی دور نیستند شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید خود را برای سوارکاری به این باشگاه‌ها برسانید. در باشگاه‌های اسب سواری آنتالیا بهترین مربی‌های سوارکار حضور دارند و آموزش‌های لازم را برای سوارکاری به شما می‌دهند.

16- سافاری با جیپ

بهترین جاهای تفریحی آنتالیا کدامند؟ | راهنمای کامل تفریح در آنتالیا
هیجان سافاری در آنتالیا

آفرود یا سافاری از محبوب‌ترین تفریحات در نزد گردشگران است که ترکیبی از هیجان، ترس، نشاط و شادی را دارد. برای انجام این تفریح علاقمندان با اتومبیل یا موتورهای مخصوص به جاده‌های پر دست انداز رفته و طبیعت را می نوردند.

برای تجربه سافاری سواری در انتالیا می‌توانید به کمر منطقه ای سرسبز با مناظری زیبا در جنوب آنتالیا رفته و از دامنه کوه توروس که دارای تپه های خاکی، جنگل ها و زمین های ناهموار می‌باشد عبور کنید. یا اینکه پارک زیبا به نام کپروکانیون که در دره باریک وجود دارد و رودی سرسبز از آن عبور می‌کند را برای سافاری با جیپ انتخاب کنید. سافاری که در این پارک زیبا انجام می‌شود فقط با جیپ است و ظرفیت آن ۲ تا ۶ نفر است.

همچنین بخوانید :

سوالات متداول بهترین جاهای تفریحی آنتالیا کدامند؟

بهترین جاهای تفریحی آنتالیا کدامند؟

پارک آبی آکوا، پارک آبی ریکسوس، غواصی در آنتالیا، رفتینگ، مرکز تفریحی اسکی هیپ ناتیک، کشتی تفریحی، جت اسکی، شهربازی‌های آنتالیا، پاراگلایدر، پاراسل، تله کابین، سورتمه سواری در دریاچه یخ زده چیلدیر، پیست اسکی ساکلیکنت، اسب سواری و سافاری با جیپ

بهترین تفریحات آبی آنتالیا کدامند؟

پارک آبی آکوا، پارک آبی ریکسوس، غواصی در آنتالیا، رفتینگ، مرکز تفریحی اسکی هیپ ناتیک، کشتی تفریحی، جت اسکی

بهترین شهربازی های آنتالیا کدامند؟

شهر بازی اکتور آنتالیا، پارک ژوراسیک آنتالیا و شهربازی سرپوشیده دنیای برف

پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا چه امکاناتی دارد؟

تله‌ سی ‌یژ، تل اسکی و پاراگلایدر

جمع بندی

جاهای تفریحی آنتالیا به قدری زیاد و متنوع هستند که برای همه گردشگران با هر نوع سلیقه و سن و سالی طراحی شدند و بدون شک با سفر به این شهر توریستی زمان برای استفاده از تمامی این مکانهای تفریحی کم خواهید آورد. آنتالیا علاوه بر سواحل زیبایی که دارد، دارای تفریحات متنوع دیگری همچون: پارک آبی آکوا، پارک آبی ریکسوس، غواصی در آنتالیا، رفتینگ، مرکز تفریحی اسکی هیپ ناتیک، کشتی تفریحی، جت اسکی، شهربازی‌های آنتالیا، پاراگلایدر، پاراسل، تله کابین، سورتمه سواری در دریاچه یخ زده چیلدیر، پیست اسکی ساکلیکنت، اسب سواری و سافاری با جیپ می‌باشد که هر کدام در جایگاه خود مورد علاقه زیاد گردشگران قرار گرفته‌اند.

آنتالیا از از بی‌نظیرترین مقاصد سفر در طول سال می‌باشد و با وجود امکانات تفریحی مهیجی و هیجان‌انگیزی که در دل خود جای داده است به یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای تفریح تبدیل شده است. در سفر به آنتالیا در هر فصل سال دستان برای تفریح کردن کاملا باز است فقط لازم است که قبل از سفر لیستی از بهترین جاهای تفریحی آنتالیا همراه آدرس برای خودتان تهیه کنید تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و زمانبندی شده امکان استفاده از این تفریحات را داشته باشید و زمان کم نیاورید.

در سفر به آنتالیا دوست دارید بیشتر کدام تفریح را تجربه کنید؟

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا