سریال و انمیشن

گوشی گلکسی A05s توسط سامسونگ معرفی شد! + بررسی مشخصات گلکسی A05s

گوشی گلکسی A05s توسط سامسونگ معرفی شد! + بررسی مشخصات گلکسی A05s

گوشی گلکسی A05s به همراه گوشی گلکسی A05 اکنون در مالزی عرضه شده اند. اگر شما هم کنجکاو هستید که مشخصات گوشی Samsung Galaxy A05s جدید چه چیزهایی هستند، در ادامه همراه پلازا باشید.

سامسونگ در سکوت گوشی های هوشمند گلکسی A05 و گلکسی A05s را عرضه کرد. همراه با چیپست‌های جدید، طراحی بهبود یافته و افزایش سرعت شارژ، این گوشی‌های هوشمند اکنون در مالزی عرضه می‌شوند. این گوشی هوشمند مطمئناً با دستگاه‌های موجود در بازار گوشی‌های مقرون به صرفه رقابت خواهد کرد. بیایید به مشخصات گوشی گلکسی A05s سامسونگ بپردازیم. با مزایا و معایب گوشی گلکسی A05s با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

بررسی گوشی A05s سامسونگ

مشخصات گوشی گلکسی A05s سامسونگ

سامسونگ گلکسی A05 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی PLS LCD با وضوح HD+ است. سخت افزار گوشی Samsung Galaxy A05 دارای تراشه هلیو G85 مدیاتک است و دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. جالب اینجاست که دارای اسلات کارت MicroSD به همراه دو سیم کارت است.

این دوربین با یک سنسور دوربین دوگانه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی همراه است. یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد. این گوشی هوشمند همچنین می‌تواند ویدیوهای 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 25 واتی نیز در خود جای داده است. متاسفانه در گلکسی A05 حسگر اثر انگشت وجود ندارد.

همچنین بخوانید :

گوشی گلکسی A05s دارای مشخصات کمی بهتر از گلکسی A05 است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی PLS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس است و نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. سخت افزار گوشی Samsung Galaxy A05s مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 است که همان رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را دارد.

در بخش دوربین گوشی گلکسی A05s، این گوشی هوشمند دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین عمق 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در حالی که یک سنسور 13 مگاپیکسلی در جلو برای عکس‌های سلفی وجود دارد.

گوشی Samsung Galaxy A05s

باتری گوشی گلکسی A05s چگونه است؟ هر دو گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی هستند. این شارژ سریع از مزایا گوشی A05s سامسونگ محسوب می‌شود. گلکسی A05s قرار است تا چند سال آینده به روز رسانی‌ها را دریافت کند و حتی یک حسگر اثرانگشت در کنار آن تعبیه شده است. در بخش اتصالات، هر دو از 4G LTE، GPS، بلوتوث 5.3، USB 2.0 Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا پشتیبانی می‌کنند. اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی گلکسی A05s سامسونگ هنوز منتشر نشده است.

تفاوت بزرگ این دو گوشی در بخش چیپست است، جایی که A05s به اسنپدراگون 680 مجهز شده است در حالی که A05 دارای Helio G85 مدیاتک است. هر دو گوشی دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند که از طریق microSD قابل ارتقا است.

همچنین بخوانید :

Samsung Galaxy A05 در رنگ‌های مشکی، سبز روشن و نقره‌ای عرضه می‌شود، در حالی که A05s در رنگ بنفش نیز ارائه می‌شود.

سخن پایانی

گوشی Samsung Galaxy A05s هم اکنون فعلا فقط در مالزی منتشر شده است و اطلاعاتی از قیمت و منتشر شدن آن در سایر کشورها فعلا در دسترس نیست. با این حال، مشخص است که این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه موجود در بازار است.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا