رزرو هتل های پنج ستاره مشهد

رزرو هتل های پنج ستاره مشهد

رزرو هتل های پنج ستاره مشهد :

شهر مشهد به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری ایران سالانه پذیرای میلیون ها زائر و گردشگر از نقاط مختلف ایران و سایر کشور ها می باشد.

قرار داشتن حرم مطهر امام رضا علیه السلام در این شهر باعث قرار گرفتن مشهد به عنوان قطب گردشگری ایران شده است.

شهر مشهد دارای جاذبه های گردشگری متعدد دیگری نیز می باشد. آثار تاریخی و باستانی مانند آرامگاه فردوسی و باغ نادری ، جاذبه های توریستی و گردشگری مانند ییلاقات طرقبه و شاندیز و بازار ها و مراکز خرید متعدد مانند مراکز خرید آرمیتاژ و پاژ از دیگر نقاط جذاب شهر مشهد می باشند.

حجم بالای مسافر و ظرفیت بالای گردشگری شهر مشهد سبب تاسیس شما زیادی مجموعه اقامتی در این شهر گردیده است. یکی از محبوب ترین این مجموعه های گردشگری هتل های ۵ ستاره مشهد مقدس می باشد.

تا کنون نزدیک به ۲۰ هتل پنج ستاره با کیفیت بسیار بالا در مشهد تاسیس شده است که همگی آن ها در زمره ی بهترین هتل های کشور قرار دارند و مناسب برای یک اقامت خاطره انگیز و رویایی در این شهر می باشند.

اکنون به بررسی بیشتر شماری از این هتل های پنج ستاره می پردازیم.

رزرو هتل های پنج ستاره مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد :

هتل درویشی مشهد هتلی ۵ ستاره که در حاشیه خیابان امام رضا در فاصله ۱۵ دقیقه ای تا حرم مطهر رضوی قرار دارد.

هتل مجلل درویشی در سال ۱۳۹۰ در ۲۳ طبقه تاسیس شده و از آن زمان یکی از محبوب ترین هتل های سراسر کشور می باشد که با امکانات پر شمار و فضای لوکس ، پذیرای گردشگران مشهد مقدس می باشد.

از امکانات پر شمار و متعدد هتل مجلل درویشی می توان به مجموعه آبی ( شامل استخر ، سونا ، جکوزی و ماساژ ) پارکینگ رایگان ، رستوران و کافی شاپ مجلل ، فروشگاه های متعدد برند های مختلف ، صرافی ، فضای سبز و زمین ورزشی ، خدمات نگهداری از کودکان ، گیم نت ، کرایه خودرو و تشریفات ویژه استقبال اشاره کرد.

تمامی اتاق های هتل مجلل درویشی دارای امکاناتی همچون حمام ، لوازم بهداشتی ، مبلمان ، اینترنت ، مینی بار ، صندوق امانات و امکانات متعدد دیگر می باشند.

خانواده پرشین سفر از شما در هتل مجلل درویشی استقبال می کنند! مهمانانی که با ماشین وارد می شوند می توانند از پارکینگ های موجود هتل استفاده کنند. استفاده از اینترنت رایگان و همچنین Wi-Fi رایگان را به مهمانان پیشنهاد می کنیم. در محوطه زیبای لابی هتل مورد استقبال کارکنان مهربان هتل قرار خواهید گرفت. در طول اقامت خود می توانید ساعاتی را با یک کتاب خوب در اتاق مطالعه سپری کنید. محل اقامت شما از تهویه مطبوع، تلویزیون ، سشوار، تلفن ثابت و تلفن در هر اتاق استفاده خواهید کرد.

از تلویزیون اینترنتی موجود در اتاق خود لذت خواهید برد. هتل ما همچنین روزنامه های بین المللی را در اتاق ها ارائه می دهد. اتاق های هتل ما همگی دارای رادیو هستند. ما همچنین به بازدیدکنندگان خود دی وی دی پلیر در اتاق هایشان ارائه می دهیم.

هتل مدینه الرضا مشهد :

هتل مدینه الرضا مشهد یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره و لوکس مشهد مقدس می باشد که در خیابان شیرازی و در فاصله بسیار نزدیک به حرم مطهر رضوی قرار دارد و با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی از این هتل به ورودی بالا خیابان حرم مطهر می رسید.

هتل مدینه الرضا در ساختمانی ۱۸ طبقه در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده است.

از امکانات و خدمات هتل مدینه الرضا می توان به پارکینگ رایگان ، استخر ، سونا ، جکوزی ، رستوران و کافی شاپ ، فروشگاه ، لاندری ، اتاق چمدان ، خدمات باربری ، ترانسفر رفت و برگشت ، آژانس مسافرتی و خدمات تور و… اشاره کرد.

با رزرو هتل مدینه الرضا تجربه ی یک اقامت رویایی در این هتل لوکس و بسیار نزدیک به حرم مطهر را خواهید داشت.

هتل مدینه الرضا مشهد یک اقامتگاه پنج ستاره در مشهد است. مهمانان در طول اقامت خود درهتل مدینه الرضا از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل مدینه الرضا توسط پرشین سفر به مهمانانی که به دنبال اقامتگاه لوکس در مشهد هستند توصیه می شود.

هتل زیبای مدینه الرضا مشهد با معماری سنتی منحصر به فرد خود نزدیکترین هتل پنج ستاره به حرم امام رضا در استان مشهد است. این هتل که در سال 1392 ساخته شده است، 20 دقیقه پیاده تا بازار رضا فاصله دارد. هتل پنج ستاره و تازه تاسیس مدینه الرضا مشهد هم اکنون آماده ارائه خدمات اقامتی با بالاترین کیفیت ممکن به مسافران مشهد می باشد. هتل مدینه الرضا در 150 متری حرم واقع شده است.

اگر مشتاق انتخاب یک هتل پنج ستاره مدرن لوکس تازه تاسیس با طراحی سنتی خاص در شهر مشهد هستید، بهترین انتخاب هتل مدینه الرضا است. ظرفیت کل 700 نفر با 325 اتاق شامل اتاق های یک نفره، دو تخته، سه تخته و اتاق های کانکت از انواع مختلف اتاق این هتل می باشد. مزیت بزرگی که بیش از پیش زائران و زائرین را به خود جلب می کند، دسترسی آسان آن به حرم مطهر امام رضا (ع) است که میهمانان می توانند در کمتر از پنج دقیقه به حرم برسند. کارکنان عمدتا به زبان های انگلیسی و عربی مسلط هستند تا از مهمانان کشورهای دیگر به بهترین شکل پذیرایی کنند. برای ارائه بالاترین سطح پذیرایی، اتاق هایی برای افراد معلول و همچنین برخی از اتاق های ماه عسل برای تازه عروسان آماده شده است.

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل