چرا از ضد آفتاب های ایزدین استفاده کنیم؟

چرا از ضد آفتاب های ایزدین استفاده کنیم؟

ضد آفتاب‌ ها از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار مهم و محبوب هستند که امروزه توسط اغلب مردم استفاده می‌ شوند. در این بین ضد آفتاب‌ های ایزدین (isdin) با توجه به کیفیت بالا و اثرگذاری مناسبی که دارند بیش از دیگر محصولات مورد توجه قرار گرفته‌ اند. ایزدین یک برند اسپانیایی معتبر است که در حوزه تولید ضد آفتاب به صورت تخصصی فعالیت دارد. فرمولاسیون ضد آفتاب‌ های این برند به نحوی طراحی شده‌ اند تا حداکثر محافظت پوست را در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید داشته باشند.

علاوه بر این ضد آفتاب‌ های ایزدین از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و به ترمیم آسیب‌ های پوستی کمک می‌کند. همچنین ضد آفتاب‌های این برند خوشنام کاملاً معدنی بوده و دارای فرمولاسیون سبکی هستند که می‌ توانند حداکثر مبارزه را با اشعه UVA و UVB نور خورشید داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌ های ضد آفتاب‌های ایزدین پرداخته و شما را با مزایای این محصولات بیشتر آشنا سازیم.

ویژگی های منحصر به فرد ضد آفتاب ایزدین

همانطور که می‌دانید ضد آفتاب‌ های ایزدین از محبوبیت جهانی فوق العاده ای برخوردار هستند. این امر به دلیل به کارگیری سه تکنولوژی خاص و به روز Safe-Eyes، thixotripic و Wet-Skin است که در ساختار این محصولات مورد استفاده قرار گرفته است.

بر اساس تکنولوژی Safe-Eyes از کرم ضد آفتاب ایزدین می‌توان جهت پوست اطراف چشم استفاده کرده، بدون اینکه پوست این نواحی دچار التهاب یا خارش شود. همچنین بر اساس تکنولوژی thixotripi محصولات ضد آفتاب این برند از خاصیت جذب سریع برخوردار هستند. با توجه به تکنولوژی Wet-Skin ضد آفتاب‌های ایزدین دارای خاصیت ضد آب و ضد تعریق بوده و در تماس با آب همچنان تاثیرگذاری بالایی دارند. از دیگر ویژگی‌های ضد آفتاب‌های ایزدین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای مقادیر بالایی ویتامین E هستند که به جوانسازی پوست کمک می‌کند.
  • با توجه به اینکه بر پایه آب ساخته شده‌اند، از قابلیت جذب سریع برخوردار هستند.
  • بدون تست حیوانی تولید شده و کاملاً سازگار با محیط زیست هستند.
  • در تهیه این ضد آفتاب‌ها از هیچگونه مواد مضر شیمیایی مانند الکل، پارابن و چربی استفاده نشده است.
  • سازگار با تایپ‌های پوستی مختلف حتی پوست های حساس است.

چرا از ضد آفتاب های ایزدین استفاده کنیم؟

چرا استفاده از کرم ضد آفتاب ایزدین ضرورت دارد؟

امروزه سرطان پوست یکی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی در دنیا است. اشعه‌های مضر نور خورشید مهم‌ترین عامل بروز این بیماری خطرناک بوده که حتی در روزهای بارانی و ابری نیز در کمین پوست افراد است. عدم استفاده از محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ضد آفتاب احتمال ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد. بنابر توصیه پزشکان بایستی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب برای پوست استفاده شود. ضد آفتاب‌های اصل ایزدین با توجه به ویژگی‌ها و مزایای بسیاری که دارند از بهترین محصولات برای حفاظت از پوست در برابر نور خورشید به شمار می‌آیند.

مزایای بهره‌گیری از ضد آفتاب‌ های ایزدین

ضد آفتاب‌ های ایزدین با توجه به دارا بودن SPF بالا به عنوان یک محافظ قوی پوست محسوب می‌شوند. این محصولات هیچگونه قرمزی یا التهاب بر روی پوست به وجود نیاورده و کاملاً ضد آلرژی هستند. ضد آفتاب ایزدین از خاصیت آبرسانی بالایی برای پوست برخوردار بوده و پوشش دهی مناسبی دارد. علاوه بر این ضد آفتاب‌های ایزدین دارای خاصیت ضد لک بوده و بعد از مدتی استفاده به کاهش کک و مک و دیگر لکه‌های پوستی کمک می‌کنند.

پر طرفدار ترین ضد افتاب های ایزدین کدام است؟

برند ایزین در حوزه تولید ضد آفتاب عملکرد بسیار مناسبی داشته و توانسته است کرم‌هایی را تولید نماید که مورد تایید متخصصین و کارشناسان پوست قرار گیرد. ضد آفتاب‌های ایزدین علاوه بر اینکه از پوست در مقابل اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کنند نقش آبرسان را داشته و باعث طراوت و جوانی هرچه بیشتر پوست می‌شوند. از پرطرفدارترین ضد آفتاب‌های این برند می‌توان به ضد آفتاب‌های لایت فیوژن واتر و مجیک اشاره کرد که جزو پر فروش ترین محصولات فروشگاه qvkala هستند.

این ضد آفتاب‌ها بسیار زود جذب بوده و از بافتی فوق العاده سبک برخوردار هستند و می‌توانید آنها را برای استفاده روزانه به کار برید. میزان SPF50،در این محصولات باعث شده تا حداکثر محافظت از پوست را در مقابل اشعه‌های نور خورشید داشته باشند. همچنین ضد آفتاب‌های لایت فیوژن واتر به کنترل چربی پوست کمک کرده و از خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی برخوردار هستند. افرادی که دارای پوست چرب هستند می‌توانند از ضد آفتاب ایزدین مجیک استفاده کنند چرا که این محصول فاقد روغن‌های معدنی بوده و ظاهری کاملاً مات به پوست می‌دهد.

ضد آفتاب های این برند برای دور چشم و خانم های باردار مناسبه

همانطور که اشاره شد ضد آفتاب‌های ایزدین مطابق با انواع پوست بوده و کلیه افراد در سنین مختلف و همچنین خانم‌ های باردار می‌توانند از آن استفاده کنند. کرم ضد آفتاب ایزدین با توجه به اینکه بافت سبکی داشته و بر پایه آب تهیه شده مناسب برای استفاده دور چشم است. ضد آفتاب Fusion Water ایزدین از جمله محصولات این برند است که می‌توانید از آن برای پوست اطراف چشم نیز استفاده کنید. محصول فوق دارای آنتی اکسیدان بالایی بوده و به کاهش اکسیداتیو به وجود آمده از نور کمک می‌کند.

ضد آفتاب‌ های ایزدین همچنین برای خانم‌های باردار نیز بسیار مناسب است. در تولید این محصولات از تکنولوژی‌های روز جهانی بهره گرفته شده و کلیه افراد از کودک تا بزرگسال می‌توانند از آن استفاده کنند. با توجه به اینکه در تولید ضد آفتاب ایزدین از هیچ گونه مواد شیمیایی مانند سولفات، فتالات، پارابن، سیلیکون، PEG روغن‌های معدنی استفاده نشده است خانم‌های باردار می‌توانند با خیال راحت از این محصولات استفاده کنند.

ضد آفتاب ایزدین توصیه مهم پزشکان

اغلب پزشکان و متخصصان پوست بر این باورند که کرم‌ های ضد آفتاب ایزدین بهترین محصولات برای حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید هستند. چرا که در تولید این محصولات از تکنولوژی‌ های روز دنیا و مواد اولیه مرغوب استفاده شده است که به کاهش مشکلات پوستی کمک کرده و همچنین آنها را درمان می‌نماید. با توجه به تحقیقات صورت گرفته در این خصوص افرادی که به صورت مرتب و روزانه از ضد آفتاب‌ های ایزدین استفاده می‌ کنند پس از مدت یک ماه متوجه تغییرات مثبتی بر روی پوست خود خواهند شد.

منبع:تالاب

خروج از نسخه موبایل