پیامک

پیام تسلیت مناسب برای همکار

پیام تسلیت مناسب برای همکار

Appropriate Condolence Messages for Coworker

آرزوهای تسلیت مناسب شامل آرزوهای تسلیت خوب و رسمی به خانواده همکار سازمانی است که فرد در آن کار می کند. آرزوها را می توان از طریق کارت یا از طریق پیام های متنی برای خانواده داغدیده ارسال کرد.

در زیر چند پیام تسلیت مناسب برای از دست دادن همکار را بیابید.

1). از شنیدن خبر فوت همکارمان بسیار متاسفم. سازمان ما می خواهد عمیق ترین همدردی خود را با شما و خانواده شما ابراز کند. او کارمند فوق العاده ای بود و دلتنگ ما خواهد شد. روحش در آرامش باشد.

2). عمیق ترین تسلیت من با شما و خانواده محترمتان است. شوهر شما مرد بزرگ و کارمند بسیار ارزشمند سازمان ما بود. افکار و دعاهای ما با شما و خانواده شماست.

3). شنیدن خبر فوت همکارمان واقعاً ناراحت کننده است. او بخش ارزشمندی از سازمان ما بود. دلتنگ همه ما خواهد شد. صمیمانه ترین و عمیق ترین همدردی ما برای شما و خانواده شما.

4). همدردی ما را بابت از دست دادن همکارمان پذیرا باشید. او در شرکت ما بسیار مورد قدردانی قرار گرفت و بسیار دلتنگ خواهد شد. خداوند به شما و خانواده تان قدرت بدهد تا در این دوران سخت کنار بیایید.

5). درگذشت همکارمان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت می گوییم. فکر و دعای ما در این دوران سخت همراه شما و خانواده تان است. روحش قرین آرامش باشد.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا