فال

6 بزرگ در طالع بینی چیست؟ در اینجا نحوه تأثیر آنها بر علامت زودیاک شما آمده است

6 بزرگ در طالع بینی چیست؟ در اینجا نحوه تأثیر آنها بر علامت زودیاک شما آمده است

همه ما با 3 بزرگ در طالع بینی. اما آیا در مورد 6 بزرگ در طالع بینی چیزی شنیده اید؟ در این مقاله توضیح خواهم داد که 6 بزرگ در طالع بینی چیست.

Representative Image of the Planet Moon.
تصویر نماینده سیاره ماه.

سیارات چه کار می کنند منظور از 6 بزرگ در طالع بینی است؟

برای درک مفهوم شش بزرگ خود، با آشنایی با سه بزرگ خود شروع کنید: خورشید، ماه، و نشانه های طلوع. از آنجا، می توانید با کاوش در سیارات شخصی خود: عطارد، زهره، و مریخ، عمیق تر به مشخصات نجومی خود بپردازید. معنی هر سیاره از Big 6 برای شما در زیر آمده است.

علامت خورشید: طالع بینی علامت خورشید، همچنین به عنوان طالع بینی علامت ستاره شناخته می شود، یک رویکرد معاصر و ساده شده به طالع بینی غربی است. . این تنها بر روی موقعیت خورشید در زمان تولد تمرکز می کند و افراد را بر اساس این مکان به یکی از دوازده علامت زودیاک اختصاص می دهد. هر یک از این نشانه‌ها دوره خاصی از سال را نشان می‌دهند که نشانه خورشید یک فرد بر اساس تاریخ تولد او تعیین می‌شود.

در این منظومه، اخترشناسان حرکات سیارات را در ارتباط با یکدیگر در داخل سیارات تفسیر می‌کنند. زمینه دوازده علامت زودیاک در حالی که طالع بینی سنتی موقعیت هر هفت اجرام آسمانی (خورشید، ماه، عطارد، زهره، مریخ، مشتری و زحل) را در نظر می گیرد، طالع بینی علامت خورشید در درجه اول بر موقعیت خورشید تأکید دارد.

با استفاده از اصول ثابت نجومی، خورشید. اخترشناسان نشانه معانی و بینش را برای هر علامت زودیاک به طور جداگانه استخراج می کنند. آنها نحوه تعامل حرکات سیاره فعلی با علامت خورشید فرد را تجزیه و تحلیل می کنند و بر اساس این تفاسیر راهنمایی و پیش بینی ارائه می دهند.

علامت ماه: نشانه ماه شما با موقعیت دقیق آن تعیین می شود. ماه در آسمان در زمان تولد شما این به عنوان راهنمای احساسات و شهود شما عمل می کند و به عنوان یک قطب نمای داخلی عمل می کند که بر احساس و درک شما از دنیای اطراف شما تأثیر می گذارد. علامت ماه شما همچنین احساس امنیت شما را شکل می‌دهد و بر افراد، تجربیات و دارایی‌های مادی که آرامش و ثبات را برای شما فراهم می‌کنند، تأثیر می‌گذارد.

شناخت علامت ماه نیز می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید چگونه از نظر عاطفی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنید. اگر علامت ماه شخص دیگری را می شناسید، ممکن است متوجه شوید که هر دوی شما روش های مشابهی برای احساس و واکنش نسبت به چیزها دارید. این می تواند ایجاد روابط قوی و پایدار با آنها را آسان تر کند.

نشانه رو به رشد: نشانه رو به رشد شما که به عنوان علامت صعودی شما نیز شناخته می شود، توسط علامت زودیاک تعیین می شود. در زمان تولد شما در افق شرقی طلوع می کند. همه چیز مربوط به آن تاثیرات اولیه ای است که افراد در اولین ملاقات با شما دریافت می کنند.

علامت در حال افزایش شما نه تنها بر نحوه درک دیگران از شما در زندگی واقعی تأثیر می گذارد، بلکه می تواند نشان دهنده واکنش های خود به خودی شما نسبت به رویدادها باشد. این مانند سیستم پاسخ غریزی شماست. علامت رو به رشد خود را به عنوان ماسکی که در موقعیت های اجتماعی می پوشید یا پوسته بیرونی که مردم ابتدا می بینند، در نظر بگیرید. این بخشی از شماست که بیشتر برای دنیا قابل مشاهده است و شخصیت بیرونی شما را شکل می دهد.

نشانه عطارد: نشانه تیر شما نشان دهنده قرارگیری سیاره عطارد در نمودار تولد شما است. عطارد بر ارتباطات، عقل و فرآیندهای ذهنی مانند تفکر، یادگیری و حل مسئله حکومت می کند.

همچنین بخوانید Mercury Retrograde 2024: چگونه به عقب برمی گردد بر روی علامت زودیاک شما تأثیر می گذارد

نشانه تیر شما بر نحوه برقراری ارتباط، بیان ایده ها و پردازش اطلاعات شما تأثیر می گذارد. این می تواند سبک صحبت کردن، نوشتن و استدلال شما را نشان دهد. درک علامت عطارد شما می تواند بینش هایی در مورد توانایی های شناختی، ترجیحات یادگیری و سبک ارتباطی شما ارائه دهد.

همچنین بخوانید این یک راهنمای کامل است برای پیمایش در اولین بازگشت عطارد در سال 2024

به عنوان مثال، فردی که عطارد در جمینی دارد ممکن است تندخو باشد، بیان کند و از شرکت در بحث های پر جنب و جوش لذت ببرد. از سوی دیگر، فردی که عطارد در برج ثور دارد ممکن است در گفتار خود دقیق تر و روشمندتر باشد و عملی بودن و ثبات را در سبک ارتباطی خود ترجیح دهد.

نشانه زهره: نشانه زهره شما نشان دهنده است. قرار گرفتن سیاره زهره در نمودار تولد شما. زهره با عشق، روابط، زیبایی و لذت همراه است. علامت زهره شما بر نحوه برخورد شما با روابط عاشقانه، آنچه در شریک زندگی شما جذاب است و نحوه ابراز عشق و محبت شما تأثیر می گذارد. همچنین به ترجیحات زیبایی‌شناختی، تمایلات هنری و حس هماهنگی شما مربوط می‌شود.

به عنوان مثال، فردی با زهره در ترازو ممکن است برای هماهنگی و تعادل در روابط خود ارزش قائل باشد، انصاف و سازش را در اولویت قرار دهد و سلیقه‌ای ظریف داشته باشد. برای زیبایی و زیبایی شناسی از سوی دیگر، فردی با زهره در برج حمل ممکن است در عشق خودجوش و قاطع‌تر باشد و به دنبال هیجان و اشتیاق در روابط خود باشد.

نشانه مریخ: علامت مریخ شما نشان‌دهنده قرارگیری است. سیاره مریخ در نمودار تولد شما. مریخ با انرژی، عمل، قاطعیت و انگیزه مرتبط است.

نشانه مریخ شما بر نحوه ابراز وجود، پیگیری اهداف و مدیریت درگیری یا چالش‌ها تأثیر می‌گذارد. این نشان دهنده رویکرد شما به ابتکار عمل، تصمیم گیری و ابراز خواسته هایتان است.

برای مثال، فردی که در برج حمل بهرام دارد ممکن است جسور، تکانشی و رقابتی باشد و تمایل زیادی به رهبری و پیگیری داشته باشد. جاه طلبی های آنها به شدت از سوی دیگر، فردی که مریخ در برج ثور دارد ممکن است صبورتر، مصمم تر و پایدارتر در اعمال خود باشد و رویکردی ثابت و روشمند را برای دستیابی به اهداف خود ترجیح دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا