فال

گذر از مریخ در برج حمل 2024: پیش بینی عشق برای هر علامت زودیاک

گذر از مریخ در برج حمل 2024: پیش بینی عشق برای هر علامت زودیاک

در 1 ژوئن 2024، مریخ به علامت آتش نشانی برج حمل خواهد رفت. این مهم است زیرا مریخ صاحب برج حمل است. بنابراین در این علامت خاص بسیار قوی و مؤثر است. همه علائم زودیاک این گذر را احساس می کنند و بر زمینه های عشق، اشتیاق و روابط تأثیر می گذارند. اجازه دهید این را بیشتر بررسی کنیم.

گذر مریخ در برج حمل 2024: پیش‌بینی‌های عشق (shutterstock)

آریس: >این گذر باعث افزایش شور و پرخاشگری در امور قلبی می شود. برج حمل مجرد ممکن است احساس اعتماد به نفس و ماجراجویی کند. این زمان مناسبی است تا از منطقه راحتی خود خارج شوید و ابتکار عمل را به دست بگیرید. با این حال، آنها باید مراقب باشند که در رویکرد خود خیلی قاطع به نظر نرسند. ممکن است زوج‌ها نسبت به یکدیگر احساس اشتیاق و علاقه بیشتری داشته باشند. این گذر می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا شعله را تجدید کنند و شور و اشتیاق را به رابطه‌شان وارد کنند.

دسترسی انحصاری به آخرین اخبار مربوط به انتخابات عمومی هند را باز کنید، فقط در تاریخ برنامه HT اکنون بارگیری کن! اکنون دانلود کنید!

ثور: این گذر می تواند به ایجاد سطح جدیدی از اعتماد به نفس و قاطعیت در مسائل قلبی کمک کند. مجردها ممکن است الهام بیشتری پیدا کنند تا به آنجا بروند و شانس خود را در دنیای دوستیابی امتحان کنند. آنهایی که در یک رابطه متعهدانه هستند ممکن است در روابط خود شاهد افزایش شور و اشتیاق باشند. با این حال، مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و باعث مشاجره یا ارتباط نادرست با همسرتان نشوید.

Gemini: این گذر می تواند به شما کمک کند تا نیازها و خواسته های خود را بهتر درک کنید و اینکه چگونه اینها با عشق و صمیمیت ارتباط برقرار می کنند. مجردها ممکن است بیشتر فکر کنند و فلسفی باشند. این زمان خوبی است تا آنها به ارزش های خود و آنچه در یک شریک زندگی و یک رابطه می خواهند فکر کنند. برای زوج‌ها، این گذر می‌تواند به آنها در یافتن یکدیگر در سطح عمیق‌تر، سطح احساسات و روحیه کمک کند.

سرطان: این حمل و نقل می تواند فرصت های جدیدی را برای تعامل اجتماعی و یافتن شرکای بالقوه برای روابط عاشقانه در درون شما ایجاد کند. حلقه دوستان مجردها ممکن است احساس شادی بیشتری داشته باشند و تمایل به معاشرت داشته باشند. این زمان خوبی برای بیرون رفتن و شرکت در مراسم اجتماعی است زیرا ممکن است از طریق دوستان خود شریک زندگی خود را پیدا کنند. برای زوج‌ها، این حمل‌ونقل می‌تواند به آن‌ها در گذراندن وقت با دوستان و خانواده یا تلاش برای رسیدن به اهدافشان کمک کند.

لئو: افراد مجرد ممکن است در طول این عبور و مرور احساس اعتماد به نفس و خواستن بیشتری داشته باشند که در تلاش آنها برای جذب مفید خواهد بود. یک شریک. این زمان بسیار خوبی برای آن ها است که از پوسته خود بیرون بیایند و قاطع تر باشند، زیرا می توانند جذابیت و اعتماد به نفس خود را به نمایش بگذارند. برای زوج‌ها، این انتقال می‌تواند به هماهنگ کردن اهداف آنها و تلاش برای دستیابی به یک چشم‌انداز مشترک کمک کند.

Virgo: این گذر می تواند فرصت های جدیدی برای رشد و توسعه ایجاد کند که به نفع زندگی عاشقانه شما باشد. برای مجردها، این دوره خوبی برای کشف جهان است. آنها ممکن است احساس آزادی بیشتری داشته باشند و مایل به ریسک کردن یا امتحان کردن چیزهای جدید، شاید در مورد غذا، افراد یا مکان‌ها باشند. زوج‌ها می‌توانند برای تقویت پیوند خود در گفتگوهای معنادار شرکت کنند یا سفرهای هیجان انگیزی را با شریک زندگی خود برنامه ریزی کنند.

ترازو: این گذر به شما دیدگاهی جدید و تازه در مورد روابط عاشقانه شما می دهد. این گذر ممکن است باعث شود افراد بومی مجرد احساس شور و اشتیاق بیشتری داشته باشند و به سمت جنس مخالف کشیده شوند، که در نتیجه می تواند برای آنها در یافتن شریک زندگی مفید باشد. با این حال، آنها باید مراقب باشند که مطالبه گر نباشند. در یک رابطه متعهدانه، این انتقال می تواند به زوج ها کمک کند تا راه های جدیدی برای حساس بودن و ابراز وجود پیدا کنند.

Scorpio: این گذر می تواند شور و اشتیاق و شدت در روابط ایجاد کند و آنها را جذاب تر کند. مجردها ممکن است احساس اعتماد به نفس و جذابیت بیشتری داشته باشند و در جذب شرکای بالقوه مشکلی نداشته باشند. زوج هایی که در روابط طولانی مدت هستند ممکن است اشتیاق اولیه خود را به دست آورند و حتی صمیمی تر شوند. اما مواظب باشید که بیش از حد متصرف و وسواس نباشید، زیرا ممکن است منجر به نزاع شود.

Sagittarius: این گذر می تواند شور و نشاط جدیدی برای زندگی به شما بدهد که تأثیر مثبتی بر زندگی عاشقانه شما خواهد گذاشت. مجردها ممکن است احساس جذابیت بیشتری داشته باشند و به راحتی شرکای بالقوه را جذب کنند. با این حال، آنها نباید بیش از حد مستقیم درک شوند یا اغلب نظر خود را تغییر می دهند. زوج ها ممکن است با شریک زندگی خود احساس بازیگوشی و ماجراجویی بیشتری داشته باشند. با این حال، مراقب باشید که اهمیت استقلال را بیش از حد مورد تاکید قرار ندهید.

< قوی> برج جدی: این گذر می تواند به شما کمک کند تا در زندگی عاشقانه خود احساس اشتیاق و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. مجردها به احتمال زیاد شریک ایده آل خود را پیدا می کنند. این فصل برای قرار ملاقات و ملاقات با افراد جدید است. اجازه دهید ذهن شما از محدودیت های گذشته خود رها شود و این زمان را برای ایجاد ارتباطات جدید گرامی بدارید. ممکن است زوج ها در حال بازیابی لذت از روابط خود با شریک زندگی خود باشند. با این حال، مطمئن شوید که خیلی درگیر کار نمی شوید.

آکواریوس: این گذر از مریخ می تواند منجر به ایجاد دیدگاهی جدید و تازه نسبت به زندگی خانگی شما شود که به نوبه خود می تواند زندگی عاشقانه شما را افزایش دهد. مجردها ممکن است بیشتر با طرف پرورش دهنده خود در تماس باشند و به طرف شرکای با ثبات تری کشیده شوند. با این حال، آنها نباید خیلی غیرقابل دسترس یا عجیب و غریب به نظر برسند. کسانی که در روابط متعهد هستند ممکن است در زندگی خانگی خود احساس ارتباط بیشتری با شریک زندگی خود کنند.

ماهی: این گذر می تواند به رویکردی پرشورتر و قاطعانه تر در روابط شما منجر شود. مجردها ممکن است در ارتباطات کلامی و جذابیت خود تقویت شوند و ملاقات با افراد جدید و احتمالاً شریک زندگی خود را آسان تر کنند. با این حال، به نظر نمی رسد که در مورد علایق خود دچار سردرگمی شوید. زوج ها ممکن است متوجه شوند که از نظر فکری و عاطفی بیشتر با شریک زندگی خود درگیر هستند.

———————–

Neeraj Dhankher

(اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

ایمیل: info@astrozindagi.in , neeraj@astrozindagi.in

آدرس: www.astrozindagi.in

تماس: Noida: +919910094779

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا