فال

چگونه پلوتون رتروگراد در دلو دگرگونی را در علامت زودیاک شما به ارمغان می آورد

چگونه پلوتون رتروگراد در دلو دگرگونی را در علامت زودیاک شما به ارمغان می آورد

تغییر پلوتون به دلو در 20 ژانویه 2024، آغاز عصر جدیدی بود. از 2 می تا 11 اکتبر 2024، رتروگراد پلوتون به طور خلاصه بین برج جدی و دلو پیش از مستقر شدن در دلو برای 20 سال آینده حرکت می کند. همانطور که ما در مورد تغییرات ایجاد شده توسط پلوتون در دلو فکر می کنیم، این فرصتی است تا از قدرت و قدرت درونی خود بهره ببریم. کاوش کنید که چگونه پلوتون رتروگراد مناطق مختلف زندگی شما را بر اساس فال علامت زودیاک شما تغییر می دهد:

Effect of Pluto Retrograde in Aquarius for all the zodiac signs.(Unsplash)
تأثیر وارونه پلوتون در دلو برای همه علائم زودیاک.(Unsplash)

همچنین بخوانید > واپسگرا چیست؟ چگونه رتروگرادهای سیاره ای بر زندگی ما تأثیر خواهند گذاشت؟

قفل دسترسی انحصاری به آخرین اخبار در مورد انتخابات عمومی هند را فقط در برنامه HT باز کنید. اکنون بارگیری کن! اکنون دانلود کنید!

قابل حمل (20 مارس تا 19 آوریل)

قوچ، با پلوتون در دلو، تعاملات شما با جامعه شما در حال تغییر است. با این حال، در طی رتروگراد پلوتون، ممکن است ذهنیت بیش از حد رقابتی خود را مجددا ارزیابی کنید. مهم است که متحدان بالقوه را به عنوان رقیب نگاه نکنید و در عوض به دنبال راه‌های جدیدی برای همکاری با جامعه خود باشید.

ثور (20 آوریل – 20 مه)

از شما خواسته می شود تا رابطه خود را با شخصیت های قدرت و ساختارهای قدرت، به ویژه در مورد شغل و میراث خود با پلوتون در دلو. ممکن است علیرغم برآورده کردن انتظارات احساس عدم برآورده شدن کنید، یا در مورد دیدگاه رهبری خود با مقاومت افراد بالای سر خود مواجه شوید. صرف نظر از این، شما مفاهیم سنتی پویایی قدرت را به چالش می کشید و در حال بررسی نحوه استفاده از قدرت خود برای ساختن امپراتوری خود هستید.

جمینی (21 مه تا 20 ژوئن)

کنجکاوی شما به عنوان یک یادگیرنده در شرف تغییر با پلوتو رتروگراد است. ممکن است با روش جدیدی از تفکر یا فلسفه مواجه شوید که باورهای شما را به چالش می کشد. این دوره از درون نگری را در آغوش بگیرید و دیدگاه های جدید را کشف کنید. از بین بردن ایده‌آل‌های قدیمی راه را برای رشد و گسترش شخصی هموار می‌کند و مهارت‌های شما را به ارتفاعات جدیدی ارتقا می‌دهد.

سرطان (21 ژوئن تا 22 ژوئیه)

با ورود پلوتو رتروگراد به قلمرو پنهان و تابو شما، وقت آن است که به بدهی های کارمایی خود فکر کنید. موضوعات عمیق تری از گذشته خود را کاوش کنید، از جمله منابع مشترک، امور مالی و صمیمیت. در حالی که ممکن است در ابتدا ثبات شما به چالش کشیده شود، آنچه به عنوان ضرر به نظر می رسد می تواند به سود قابل توجهی منجر شود. این انتقال باعث بررسی منابع مشارکتی و پویایی قدرت در روابط شما می‌شود که منجر به تغییر در نحوه اشتراک‌گذاری شما با دیگران می‌شود.

لئو (23 ژوئیه تا 22 اوت)

شما در حال بررسی ارتباطات صمیمی و آرزوهای مشترک خود برای آینده هستید. نزدیکترین اوراق قرضه شما با ارزیابی پویایی قدرت در آنها مورد بررسی قرار خواهند گرفت. ارزیابی کنید که آیا روابط شما منصفانه و متعادل به نظر می رسد یا اینکه از روی تعهد، رفاه خود را قربانی می کنید. مشخص کنید که کدام روابط در حال تخلیه هستند و کدام یک از آنها حمایت متقابل را ارائه می دهند. در صورت نیاز از این زمان برای تغییر موازنه قدرت به نفع خود استفاده کنید.

باکره (23 اوت تا 22 سپتامبر)

در طول پلوتو رتروگراد، اگر مراقب نباشید ممکن است احساس عدم تعادل کنید. توجه داشته باشید که به بهای رفاه خود، بیش از حد به دیگران داده اید. مهم است که مراقبت از خود را در اولویت قرار دهید و تعادل بهتری پیدا کنید. بررسی کنید که چقدر از زمان، انرژی و تلاش خود صرف می کنید. نادیده گرفتن نیازهای خود می تواند منجر به خستگی و فرسودگی شود. اگر متوجه علائم خستگی شدید، روال‌ها، عادات و شیوه‌های مراقبت از خود را دوباره ارزیابی کنید.

ترازو (23 سپتامبر تا 22 اکتبر)

از فرصت استفاده کنید و منابع رضایت را در زندگی خود در این دوره قهقرایی دوباره کشف کنید. چیزهایی که از آنها لذت می برید و رویاهایی که ممکن است فراموش کرده باشید را کاوش کنید. در فعالیت هایی که برای شما شادی، رضایت و رضایت به ارمغان می آورد، شیرجه بزنید. این دوره همچنین می‌تواند رویکرد شما را برای دادن و دریافت محبت، به‌ویژه در شراکت‌های عاشقانه، تغییر دهد. با ارزیابی خواسته ها و نیازهای شخصی خود، می توانید احساس شادی بیشتری را در خود تقویت کنید.

عقرب (23 اکتبر تا 21 نوامبر)

منتظر تغییرات قابل توجهی در خانه و زندگی خانوادگی خود باشید. ممکن است قبل از اینکه اوضاع آرام شود، تحولات چشمگیری رخ دهد. این فرآیند به بهبود زخم های قدیمی خانواده کمک می کند و به شما امکان می دهد خانه و خانواده ای را که همیشه می خواستید ایجاد کنید. برای برخی، این شامل گره گشایی از پویایی پیچیده خانواده و جنگ قدرت است. برای دیگران، این به معنای پشت سر گذاشتن گذشته و انعطاف پذیری بیشتر در ساختار خانواده است.

شما تشویق خواهید شد که ماجراجویی را در نزدیکی خانه پیدا کنید. تمرکز خود را از جاه طلبی های بیهوده به جامعه، همسایگان و خودتان معطوف کنید. شما تمایل شدیدی به درک شدن خواهید داشت که باعث می شود افکار و گفتار خود را دوباره ارزیابی کنید. این زمان را به تأمل، سازماندهی اهداف خود و همکاری با دیگران برای الهام بخشیدن به نوآوری اختصاص دهید.

این قهقرا نشان دهنده پایان فصل مهمی است که دو دهه را در بر می گیرد. در طول زمان پلوتون در برج جدی، ممکن است برای برآورده کردن انتظارات دیگران و مطابقت با هنجارهای اجتماعی تحت فشار قرار گرفته باشید. با این حال، آنچه زمانی برای شما اهمیت داشت، اگر با خود واقعی شما همسو نباشد، ممکن است دیگر همان تأثیر را نداشته باشد. در این دوران به ارزش های اصلی، اخلاقیات و خواسته های مادی فکر کنید. نقش خود را به عنوان رهبر خود بپذیرید و با اعتماد به نفس به جلو بروید.

آکواریوس (20 ژانویه تا 18 فوریه)

خود را برای یک سفر عمیق خودیابی در طی رتروگراد پلوتو امسال آماده کنید. با پلوتو رتروگراد در نشانه شما، انرژی شدید کاملاً روی شما متمرکز می شود. ممکن است احساس کرده باشید که نادیده گرفته شده اید و قاطعیت ندارید، اما یک تغییر در حال انجام است. این زمان را به درون نگری عمیق اختصاص دهید و هر چیزی که شما را از پذیرش اصالت خود باز می دارد کنار بگذارید.

ماهی ها (19 فوریه تا 20 مارس)

برای تغییرات عمیق داخلی آماده شوید. این دوره شما را ترغیب می کند تا ناخودآگاه خود را کشف کنید و با زخم های مدفون و آسیب های گذشته روبرو شوید. کشمکش‌های درونی شما ظاهر می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند آنچه را که دیگر به شما خدمت نمی‌کنند رها کنید. این فرصت را در آغوش بگیرید تا خود را محدود نکنید و عشق به خود را تمرین کنید. ترس ها و ناامنی های شما ممکن است مانند موانع به نظر برسند، اما آنها درس هایی برای سفر شما به سوی آرامش درونی دارند. به جای مقاومت در برابر آنها، به آنها اجازه دهید شما را به سمت رشد و درک راهنمایی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا